![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 23> |
Author | |
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Го делиме мислењето за најубава лок.
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Според мене(можеби сум досаден со ова), но 661-410 е најубавата дизел-локомотива во Македонски железници, штета што ретко сообраќа со патнички возови.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Некој од дизелките на Македонски железници
МЖ 661-410 ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Vladimir P - 12-Sep-2010 at 11:30 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Па бидејќи ќе има парен генератор највероватно ќе биде на чело на патничките возови и тоа најчесто за Кичево и Битола...Како и да е една кенеди плус во сообраќај значи многу !
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
WOW најубава локомотива
![]() ![]() Edited by Danielbtmk - 05-Sep-2010 at 21:41 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ева во каква состојба беше пред да почне реновирањето (како велиш вратена од мртвите)
![]() Се надевам дека вработените во Колска ќе ги завршат вагоните кој ни се насушно потребни а во мегувреме ќе им се подмират платите. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
WOOOOW
![]() Не се сеќавам дали 661-234 беше во возна состојба пред фарбањето или е „вратена од мртвите“ ![]() Се работи ли и на други дизел локомотиви во моментов во депо Лисиче? Со дизел-маневарките и оваа 661-234 ќе имаме помирна зима! Во текстот за штрајкот во Колска пишуваше дека се работи на два патнички вагони и дваесетина товарни вагони. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И нешто што наскоро ќе искочи на нашите пруги
МЖ 661-234 ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Еве нешто сеуште чисто и НОВО
МЖ 642-403 ![]() Се надевам деновиве ќе ја усликам и МЖ 642-404 по нејзиното царинење. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Даниел, одлични слики, само штета што е во таква состојба - валкана
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
661-223 онака...
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Во летните месеци ниедна локомотива нема парен генератор (на крај на грејната сезона се демонтираат генераторите и одново се монтираат на почетокот на истата) а како што е ситуацијава во моментов кај нас не одмара ниту една локомотива а посбено дизелките 661...Во моментов се исправни и се движат 661-146, 219, 220, 223, 235, 236, 237 (само на маневра во Трубарево) 238 и 410...Е сега од овие локомотиви пресметај колку од нив треба да ги покријат патничките возови за Битола,Кичево и Косово и плус 3 дизелки 661 од кои едната работи во Велес (најчесто е 661-410), една т.н кружна локомотива за превлекување на возови во Скопскиот јазол и една или две кенедиевки за товарните возови од Трубарево за Косово (генерал Јанковиќ)...Најчесто за дефекти на некоја од локомотивите на битолска пруга (како во случајов кога дефектирала 661-223 ) се испраќа велешката локомотива или пак ако е веќе на работа во Фени тогаш помош доаѓа од Трубарево како што имавме 2 случаи во скоро време...... |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ех, на 661-223 и ја извадија душата, и лете и зиме, она постојано е на чело на патничките возови кон Битола. Би било добро бар оние локомотиви што се со исправен парен генератор(како оваа) да не возат во летните месеци
![]() |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Денес се расипа 661 223 во Битола. А за назад (Скопје) беше влечена од друга локомотива пратена од Скопје...
![]() Edited by Danielbtmk - 27-Aug-2010 at 01:15 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Потполно нотмално за таков тип на локомотива. Прво меѓуосното растојание потоа тежината на истата и на крај снагата. Сепак таа во основа е маневарска локомотива.
А каснењето е поради нејзината максимална брзина која е ~80, не рачунајќи ја снагата која е битна нарочно на тие успони, и сеуште ограничувањето на делот каде беше одронот од 30 км/час. Ко би знаел како е во самата лок ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Прекрасно прашање Cloverstack, навистина словенците ветуваа брда и долини, некаде прочитав и дека некакви вагони ќе ни даделе, а не само локомотиви 644.
Нема ништо сеуште од работата, но затоа веќе три локомотиви од серијата 642 се вратени во Скопје, при што возат на патничките возови кон Кичево кога некој од Шпанците е расипан. Неодамна ме возеше 642-402 од Кичево кон Скопје и како прво, вози поспоро од Кенеди-возот каснеше 25 минути, а како второ такво клацкање на вагоните досега не сум видел, бар на два-три пати да се почуствуваш дека вагоните излетале од пругата. Многу сум разочаран од моето прво дружење со нејзе ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Постојан неколку разлики помеѓу дизел локомотивите 642 и 643 а основно е:
Серија 642 производител: Brisseneau et Letz, Francija, во период од 1961-1972, снага ~606 kW, тежина 64 t Серија 643 производител: Đuro Đaković, Jugoslavija, во период од 1967-1978, снага ~680 kW, тежина 66 t, има парен генератор. Иначе по надворешност неможеш баш да ги разликуваш, има некој различни детали, но со време на ремонти и тие се променети така да ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Ова е слика од првата локомотива што пристигна на МЖ после обновата во Марибор...642-401...
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Што бидна со ова? И патем еве една слика на која случајно налетав, од ремонтот на наша 642-ка во Словенија (или можеби 643-ка? може ли да се распознаат во ваков стадиум и по што?) ![]() Edited by Cloverstack - 04-Aug-2010 at 00:41 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |