build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 25-Sep-2010 at 23:21
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 12-Sep-2010 at 17:32
Го делиме мислењето за најубава лок.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 12-Sep-2010 at 13:39
Според мене(можеби сум досаден со ова), но 661-410 е најубавата дизел-локомотива во Македонски железници, штета што ретко сообраќа со патнички возови.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 12-Sep-2010 at 11:29
Некој од дизелките на Македонски железници

МЖ 661-410









Edited by Vladimir P - 12-Sep-2010 at 11:30
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 06-Sep-2010 at 16:25
Па бидејќи ќе има парен генератор највероватно ќе биде на чело на патничките возови и тоа најчесто за Кичево и Битола...Како и да е една кенеди плус во сообраќај значи многу !
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 05-Sep-2010 at 20:28
WOW најубава локомотива Оваа година возниот парк значително се подобрува, како што знам ова е 5та локомотива која е обновена, а дали е планирано или се знае каде ќе  сообраќа оваа локомотива?Naughty

Edited by Danielbtmk - 05-Sep-2010 at 21:41
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 05-Sep-2010 at 18:24
Ева во каква состојба беше пред да почне реновирањето (како велиш вратена од мртвите)



Се надевам дека вработените во Колска ќе ги завршат вагоните кој ни се насушно потребни а во мегувреме ќе им се подмират платите.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 05-Sep-2010 at 18:06
WOOOOWMaster, 661-234 е многу убава вака офарбана.

Не се сеќавам дали 661-234 беше во возна состојба пред фарбањето или е „вратена од мртвите“Big%20smile?

Се работи ли и на други дизел локомотиви во моментов во депо Лисиче? Со дизел-маневарките и оваа 661-234 ќе имаме помирна зима!

Во текстот за штрајкот во Колска пишуваше дека се работи на два патнички вагони и дваесетина товарни вагони.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 05-Sep-2010 at 17:56
И нешто што наскоро ќе искочи на нашите пруги

МЖ 661-234

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 05-Sep-2010 at 17:15
Еве нешто сеуште чисто и НОВО

МЖ 642-403



Се надевам деновиве ќе ја усликам и МЖ 642-404 по нејзиното царинење.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 05-Sep-2010 at 17:11
Даниел, одлични слики, само штета што е во таква состојба - валкана
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 05-Sep-2010 at 13:49
661-223 онака...




Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 27-Aug-2010 at 21:19
Originally posted by BOJAN

Ех, на 661-223 и ја извадија душата, и лете и зиме, она постојано е на чело на патничките возови кон Битола. Би било добро бар оние локомотиви што се со исправен парен генератор(како оваа) да не возат во летните месециDunno.


Во летните месеци ниедна локомотива нема парен генератор (на крај на грејната сезона се демонтираат генераторите и одново се монтираат на почетокот на истата) а како што е ситуацијава во моментов кај нас не одмара ниту една локомотива а посбено дизелките 661...Во моментов се исправни и се движат 661-146, 219, 220, 223, 235, 236, 237 (само на маневра во Трубарево) 238 и 410...Е сега од овие локомотиви пресметај колку од нив треба да ги покријат патничките возови за Битола,Кичево и Косово и плус 3 дизелки 661 од кои едната работи во Велес (најчесто е 661-410), една т.н кружна локомотива за превлекување на возови во Скопскиот јазол и една или две кенедиевки за товарните возови од Трубарево за Косово (генерал Јанковиќ)...Најчесто за дефекти на некоја од локомотивите на битолска пруга (како во случајов кога дефектирала 661-223 ) се испраќа велешката локомотива или пак ако е веќе на работа во Фени тогаш помош доаѓа од Трубарево како што имавме 2 случаи во скоро време......
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 27-Aug-2010 at 17:29
Ех, на 661-223 и ја извадија душата, и лете и зиме, она постојано е на чело на патничките возови кон Битола. Би било добро бар оние локомотиви што се со исправен парен генератор(како оваа) да не возат во летните месециDunno.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 26-Aug-2010 at 19:20
Денес се расипа 661 223 во Битола. А за назад (Скопје) беше влечена од друга локомотива пратена од Скопје...Ohno

Edited by Danielbtmk - 27-Aug-2010 at 01:15
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 04-Aug-2010 at 12:09
Потполно нотмално за таков тип на локомотива. Прво меѓуосното растојание потоа тежината на истата и на крај снагата. Сепак таа во основа е маневарска локомотива.

А каснењето е поради нејзината максимална брзина која е ~80, не рачунајќи ја снагата која е битна нарочно на тие успони, и сеуште ограничувањето на делот каде беше одронот од 30 км/час.

Ко би знаел како е во самата лок
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 04-Aug-2010 at 11:36
Прекрасно прашање Cloverstack, навистина словенците ветуваа брда и долини, некаде прочитав и дека некакви вагони ќе ни даделе, а не само локомотиви 644.

Нема ништо сеуште од работата, но затоа веќе три локомотиви од серијата 642 се вратени во Скопје, при што возат на патничките возови кон Кичево кога некој од Шпанците е расипан.

Неодамна ме возеше 642-402 од Кичево кон Скопје и како прво, вози поспоро од Кенеди-возот каснеше 25 минути, а како второ такво клацкање на вагоните досега не сум видел, бар на два-три пати да се почуствуваш дека вагоните излетале од пругата. Многу сум разочаран од моето прво дружење со нејзеOhno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 04-Aug-2010 at 00:27
Постојан неколку разлики помеѓу дизел локомотивите 642 и 643 а основно е:

Серија 642 производител: Brisseneau et Letz, Francija, во период од 1961-1972, снага ~606 kW, тежина 64 t

Серија 643 производител: Đuro Đaković, Jugoslavija, во период од 1967-1978, снага ~680 kW, тежина 66 t, има парен генератор.

Иначе по надворешност неможеш баш да ги разликуваш, има некој различни детали, но со време на ремонти и тие се променети така да ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 04-Aug-2010 at 00:16
Ова е слика од првата локомотива што пристигна на МЖ после обновата во Марибор...642-401...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 03-Aug-2010 at 22:53
Originally posted by zookisk

4 локомотиви од серија 644 од Словенија доаѓаат кај нас во Македонија...

Што бидна со ова?



И патем еве една слика на која случајно налетав, од ремонтот на наша 642-ка во Словенија (или можеби 643-ка? може ли да се распознаат во ваков стадиум и по што?)



Edited by Cloverstack - 04-Aug-2010 at 00:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.