build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 30>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 06-Oct-2010 at 11:00
Дополнителна и задолжителна, директна давачка при регистрација на возилата, во висина од 5 EUR per auto, per year.
Се очекува во 2011 година да се регистираат околу 400 илјади возила во МКД = 2 mio EUR.
Со оглед на тоа дека e за очекување бројот на возила, од година во година, прогресивно да се зголемува, реално е да се предвиди дека по овој основ, за 30 години би се прибрале до 100 mio EUR.
Ако, дозволи Уставниот суд, се разбира! Big%20smile



Edited by OKA - 06-Oct-2010 at 11:01
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 06-Oct-2010 at 09:23
Имам само една недоумица и прашање до ЛСЛ пред се. Како тоа го замислуваш концесионирањето со подземната брза сообраќајница? Дали тоа би значело пример 20денари по проаѓање по автомобил? Не дека тоа не функционира во Лондон на пример, но сепак ми се поставува прашање од чисто економско/физибилна природа:
 
1. Да земеме дека дневно тој пат го проаѓаат 100.000 возила во обата правца (што мислам дека не е ни приближно случај). Во ситуација кога секое проаѓање би чинело 20 денари, годишно мојот ексел вика дека концесионерот би заработил околу 11 милиони евра. Убава бројка, нема што, но колку е реална? Прво, колку тоа би го оптеретило просечниот возач, кој да речеме барем 2 пати дневно би ја проаѓал оваа делница (до работа и назад)? 40денари*22 работни дена=880денари месечно, само за 2 километри. Прашање е колку од возачите во Скопје ќе го платат тој луксуз, и таа бројка од 100.000 коли дневно би се свела на не повеќе од 20.000. Да имаме во предвид и дека освен во шпицовите никој не би платил да речеме навечер да се вози низ тунелот и да скрати можеби 1 минута возење.
 
Да не заборавиме и дека концесионерот би си имал и таканаречени Running costs. Би требало да има служба и модел за наплата, служба за прва помош во тунелот, излези за итни случаи, струја за осветлување и вентилација, одржување и слично.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 06-Oct-2010 at 01:48
OKA Cheers
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 06-Oct-2010 at 01:05
Originally posted by гитардемон

Јасно ми е за што служат ИПАРД фондовите, меѓутоа тие се единствени фондови за кои што добивме право да ги раководиме ние самите, без амин за секој земјоделски проект од главите во Брисел, и затоа спомнав дека за тоа барем никој да не ги гиба членките на ЕУ Ни го допуштија и тоа чудо.
Ни допуштија „да раководиме” со фондот, откако, повторувам, направија од него невозможна мисија.
На пример, задолжителен е имотен лист за земјоделскиот имот за кој конкурира земјоделецот, во услови кога 75% од рурална Македонија е имотно пренесена „на збор”, со катастарски парцели кои се опишуваат визуелно „од дрвоно до потокон е на стрико ми, а потаму на вујна ми...”
Потоа, аплицирајте Вие, нема проблем, ете за фабрика за зеленчук од 5 милиони евра, кога ќе ја изградите, ааааако им се „допадне” фабриката (а тоа со нивното дискреционо право ќе го проценат нивните проценители) е тогаш ќе ви рефундираат до 60% од вложеното, неповратно. Сè убаво, само, ако некој има стартни 5 милиона евра, немало да се ака со ИПАРД, туку одамна ќе си „терал” со зеленчукот.
Нејсе, ако сакаа фактички, а не фиктивно да го поддржат земјоделството и руралниот сектор, тогаш ќе апсолвираа дека сопственоста на имотот, во исклучителни случаеви, ќе може да се утврди и на други начини, а на инвеститориве ќе им понудеа посебни, т.е. специјални кредитни линии, за да си го предфинансираат проектот. Наместо да ги гледаат како залудно коленичат пред шалтерите на нашите конзервативни и капитално нискоадекватни банки. Кои се заинтересирани само за безризични државни и НБМ записи, а не таму за кредитирање. На некакви крави во фармата на Јошко од Логоварди. Или смрзнат грашак во зелена фолија од Дедебалци.
ИПАРД МКД си има и еден куп бариери, олицетворени, на пример, во условите за максимално дозволено производство на апликантите, преку кои успеаа да ги исфрлат од игра „големите” и реномирани (на пример „Тиквеш”, „Бовин”...), оневозможувајќи им пристап до, на големи тупани декларираната, помош, конкурентно да се приближат до Европа.
Ах, еве, и ова, како за крај. Француската влада во последен момент излобирала во ЕУ, преку ИПАРД во МКД да не се финансираат дабови буриња и воопшто опрема или know how за барикирање (оплеменување) на вино. Нормално, не се луди да дозволат уште еден конкурент што ќе произведува вино со додадена вредност.
ИПАРД за Македонија е алиби фонд! Демек, ете, Ви дадовме. Ние сме арните, ама, Вие сте дибеци, немате проекти.
Гитар, бате, ти ги сакаш, ама јас ги обожувам „Европјаниве”! Оти цврсто и безнадежно се во заблуда дека сме глупи!
Originally posted by гитардемон

...Арно ама, кога мислиш дека СК2014 не ги тангира останатите проекти во државава, ... тогаш можеби концесијата е логично да ти изгледа дека е најдобро решение.
Ама, аман, ќе успееме ли еднаш да апсолвираме дека парите што одат за рокобароко2014 - ќе бидат потрошени за рокобароко2014 и точка!?
@, нема назад!
Сега, значи, што да правиме!? Да престанеме да размислуваме за други проекти додека се гради рокобароково!? Да не мислиме и да не градиме ништо друго, се додека и последниот коњ или лав не излезе од Фиренца!? Би било инфантилно, во најмала мера, речено.
Originally posted by гитардемон

...и кога мислиш дека Грција е крива за половина работи во државава, тогаш можеби концесијата е логично да ти изгледа дека е најдобро решение.
Грчката политика, наместо да и помогне, ја попречува Македонија да се асемблира и го сопира следствениот пристап до ЕУ фондовите, предвидени за подготовка на Земјава да стане европска, во секој поглед. Нема преговори = нема средства = нема изградба на инфраструктура (па и на тунели) = нема постигнување на стандарди = нема одговорна власт на сите нивоа и во сите сфери на општеството. Има само, растечки евроскептицизам! Што е тука нејасно!?
Originally posted by гитардемон

...Како сакајте гледајте на работите, меѓутоа не е лошо и некој странски извор да се прочита на оваа тема. (освен исландски филмови).
Странски извор за да ми објасни дека нема да видиме сериозни, европски, развојни пари, се додека не се прекрстиме!? Јасно к'о ден!


Edited by OKA - 06-Oct-2010 at 08:21
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 05-Oct-2010 at 23:54
Види Гитар не сакам стварно да забегаме во политика, ќе морам да ти одговорам оптимално минимум да не остане така. Реков каде лежи зајакот, не реков дека тоа е Грција, макар што во голем дел она е извршителот. Не сакам никого да накривам. Едноставно ЕУ си тера долар-дипломатија со тие пари и незнам што ние тука се правиме дека нешто не шокирало што е тоа така. Еднаш кажав, пак ќе кажам. Патот макар и се викал Солун е наш, Атина ќе ја делиме, макар и се викал Ние сме кираџии на грчка земја, пак ќе си биде иста политиката со тие пари. Не бидете луѓе наивни да веруvaте во прикаски дека не знаеме формулари да пополнуваме, ниту па дека името на патот нешто значи. Всушност ако сакате veruvajte, ама барем чувајте си го за вас и не не терајте сите тука да veruvame. Така си е секаде и од секогаш и со сите светски играчи било држави или организации. Филантропија е само збор. И нема што да се лутиме за тоа никому, секој си гледа за свои пари да си направи свој интерес. Предлагам да го затвориме поглавјето ИПА фондови во нишкава со едноставна констатација дека фондовите не се отворени и ако дојдат ќе бидат џокер. Неможе домашно долгогодишно неработење да чекаме да го спаси вреќа пари во замена за "магичниот" потпис што се "очекува" од Македонија.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 05-Oct-2010 at 23:34
Originally posted by OKA


Смртта на Папандреу” е фигуративна. Обична стилска фигура. Која го симболизира досегашниот однос на грчката политика (не народ!), кон можноста дека „северно од нивната Елада, треба да постои стабилна и економски просперитетна држава, па уште и да се нарекува Македонија”. Од трговското ембарго на самите почетоци на МКД државава, па се до ветата за почеток на преговорите со ЕУ и (официјален) влез во НАТО, таа политика, без оглед кој бил таму на власт, продуцира значајни предизвици за нас. Најмногу економски, се разбира, така да, илузија е да се очекува дека сериозни ЕУ средства ќе ја заплиснат Македонија, пред Папандреу да ”у...баци у прва”. И да ја дигне „ручната” од сите тие силни пари кои нè чекаат таму во Брисел.


Сосем добро те разбирам, впрочем те разбрав и првиот пат Алудираш на тоа дека грчката република е таа која не ни ги одобрува грантовите, кредитите и што знам уште не, и тоа е единственото нешто со кое не се согласувам. Нема потреба да се објаснувам, бидејќи сам кажа сè:


Originally posted by OKA


А кои, и после „грчкотоолеснување”, секако нема да ни ги дадат така лесно.


Значи можеби проблемот е што на останатите 98% од европската економија не им се дава туку така, а не дека нешто Папандреу многу се насеќира за геостратешката позиција на Македонија на Балканот. Мислам дека пристрасно гледаш (и можеби и јас гледам) на работите, па мајко му стара, на еден Македонец сосем нормално е да му изгледа така. Некој белгиски/полски/естонски економист веројатно многу понеутрално ја гледа ситуацијата и треба да ни каже

Originally posted by OKA


Нејсе, дури и од тој ИПАРД (Програмата за 2007-2013), од првата транша, од возможни 40 одобрени ни се едвам 2,1 милиона евра. Значи, нема „тепаат кој нејќе да земе!” Напротив, откако Бугарија и Романија мама му хебаа на ИПАРД-от кај нив, и искрадоа, преку наштелани проекти, стотици милиони евра, ЕУ, толку „ја дигна летвата” за Македонија, што еден од условите е, кога конкурира, земјоделецот, покрај еден куп невозможни документи, да мора да има и уредно истрижени влакна во носот.


Јасно ми е за што служат ИПАРД фондовите, меѓутоа тие се единствени фондови за кои што добивме право да ги раководиме ние самите, без амин за секој земјоделски проект од главите во Брисел, и затоа спомнав дека за тоа барем никој да не ги гиба членките на ЕУ Ни го допуштија и тоа чудо.

Мене само ме чуди зошто и на lsl и тебе ти се чини дека оваа ситуација (со недавањето пари) има повеќе врска со Грција отколку со ова горе подвлеченото. Јасно ми е каква е надворешната политика на Грција во однос на Македонија, меѓутоа изградбата на еден тунел во Скопје не ја прави Македонија ништо постабилна и поголема главоболка за седнатите во фотељите на Мегаро Максиму од реасфалтирањето и проширувањето на магистралниот М-5 кај Битола, и рестартот на пругата Битола - Лерин. (исто со европски пари).

Ако нè блокирале за делницата Смоквица - Демир Капија, или која и да беше, па не се луди да одат против своите интереси. И Битола да ја прекрстиме Филиповград ќе си одат одма. Некој тоа го вика грчки национализам/фашизам/бруталност, некој друг пак, добра надворешна политика.

----


Значи lsl, концесија не е најдобро решение. Арно ама, кога мислиш дека СК2014 не ги тангира останатите проекти во државава, и кога мислиш дека Грција е крива за половина работи во државава, тогаш можеби концесијата е логично да ти изгледа дека е најдобро решение.

Јас искрено ги поддржувам европејците, и не сакам ни едно евро да ни дадат па макар и се затнала цела Македонија од сообраќај. Зошто кога имаме пари за 1000^1000 споменици и нови згради, немаме пари за еден од најважните инфраструктурни проекти во градот? Па кога сме толку манги, нека не ни даваат.


Edited by гитардемон - 05-Oct-2010 at 23:47
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 05-Oct-2010 at 22:52
OKA Thumbs%20Up

За фондовите да не се лажеме. Ако до пред две три години фондовите се користеа за "долар-дипломатија" сега ни за тие што се "внатре" ги нема, а не па за нас што сме "надвор". Едноставно не сакам сега тука да се лажеме и да се мафтаме со глупи муабети како тоа сме немале проект, па те незнам хартија некоја фалела. Да не се лажеме, да не вртиме како "киша око Крагујевца", знаеме сите каде лежи зајакот, и настрана муабетот зашто ќе се забегаме со политика за без врска.

Концесионирање ми изгледа мене сега за сега како најприфатлив модел. Евентуално може би и некое кредитирање да се покаже добар модел. И една многу битна друга работа. Ако веќе градиме тунел, не е тоа ни градски ни владин, без разлика што е така на хартија, тоа е заеднички општествен проект и незнам зашто не би се обидела власта да анимира и донатори домашни, да се обиде да анимира и градежни компании кои би завршиле работа за поевтино, нормално не да идат во минус за беспари да работат, никој не е будала за тоа. Зашто не би анимирала такси компании, градски превозници и секој што има зголемен интерес. Крај крајева и државна вињета не е проблем, кога ионака по државни автопатишта се плаќа патарина, па зашто не би и тука, ако веќе процениме дека нешто такво би придонело да се направи тунелот.

Едноставно да најдеме модел да го направиме тој тунел, па после никој неможе да го тргне од тука. Во секој случај ќе биде од директна корист на Скопјани, не некому друг.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 05-Oct-2010 at 21:32
Originally posted by OKA

...Глатко до прет и пристапни фондови од ЕУ само преку Папандреу „мртов”...
Originally posted by гитардемон

Со сè што кажа сум согласен, освен со делот за Папандреу и за ЕУ фондовите. Не малку пари цицнавме досега, и тоа сите со амин од Грција, а башка то, многу работи беа спроведени и во соработка со Грција, не само со нивен амин. Значи за европски пари треба и добар проект, а не само желба. Грците вакви такви, не прифаќам да се плукаат, барем не за ИПАРД фондовите.

„Смртта на Папандреу” е фигуративна. Обична стилска фигура. Која го симболизира досегашниот однос на грчката политика (не народ!), кон можноста дека „северно од нивната Елада, треба да постои стабилна и економски просперитетна држава, па уште и да се нарекува Македонија”. Од трговското ембарго на самите почетоци на МКД државава, па се до ветата за почеток на преговорите со ЕУ и (официјален) влез во НАТО, таа политика, без оглед кој бил таму на власт, продуцира значајни предизвици за нас. Најмногу економски, се разбира, така да, илузија е да се очекува дека сериозни ЕУ средства ќе ја заплиснат Македонија, пред Папандреу да ”у...баци у прва”. И да ја дигне „ручната” од сите тие силни пари кои нè чекаат таму, во Брисел. А кои, и после „грчкотоолеснување”, секако нема да ни ги дадат така лесно.
Еве, да илустрираме. Конкретен пример се ИПАРД средствата, кои ти ги нотираш. И кои, всушност се ЕУ фондови за поддршка на земјоделството и руралниот развој. Со нив, додуша, не може да се финансираат тунели. Освен, можеби тунели за печурки. Хм, треба да проверам.
Нејсе, дури и од тој ИПАРД (Програмата за 2007-2013), од првата транша, од возможни 40 одобрени ни се едвам 2,1 милиона евра. Значи, нема „тепаат кој нејќе да земе!” Напротив, откако Бугарија и Романија мама му хебаа на ИПАРД-от кај нив, и искрадоа, преку наштелани проекти, стотици милиони евра, ЕУ, толку „ја дигна летвата” за Македонија, што еден од условите е, кога конкурира, земјоделецот, покрај еден куп невозможни документи, да мора да има и уредно истрижени влакна во носот.
Скептик сум за пари, скептик сум за тековите на финансискиот капитал. Наредниве, барем пет години, во светските финансиски текови нема да има easy money, кои по деф. се, просто, гладни за високоризични проекти. Проекти, кои носат големи загуби или големи профити.
А каков проект се подземни сообрајќајници во политички ризична и ЕУ неасемблирана држава, чиј термински план на поврат на инвестицијата е некаде околу 30 години!?
Ете, затоа „тегнам” накај концесија за тунеливе.
И потајно се надевам дека некој македонски (или вистински) „странец” ќе извади троа офшорски пари од Кајманските острови. И ќе ја исконцесионира мојата желба наречена - 3,28 минути од „Универзална” до „Супер Веро”...



Edited by OKA - 05-Oct-2010 at 23:34
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 05-Oct-2010 at 19:21
Со сè што кажа сум согласен, освен со делот за Папандреу и за ЕУ фондовите. Не малку пари цицнавме досега, и тоа сите со амин од Грција, а башка то, многу работи беа спроведени и во соработка со Грција, не само со нивен амин.

Значи за европски пари треба и добар проект, а не само желба. Грците вакви такви, не прифаќам да се плукаат, барем не за ИПАРД фондовите.

Edited by гитардемон - 05-Oct-2010 at 19:22
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 05-Oct-2010 at 18:15
Originally posted by Cloverstack

...да не беше Ск2014 тоа што е, дефинитивно ќе имаше простор за цел куп битни работи да бидат подобри. А мајтапи нема да сменат ништо на тоа поле.
Нема мајтап. Банално е веќе дури и календарот на Маите да се поврзува со „...судниот ден што го снајде Скопје со 2014”. Прифатливо е да има полемика околу најисплатливиот модел за реализација на конкретнава тема на топиков, подземните сообрајќајници. Ама, антиконцесионерските ставови, со аргументација, „...како што најдоа за СК14, така ќе најдат пари и за тунели...”, или „...требаше прво тунели, па после коњи и лавови...”, се повеќе резултат на фрустрација од барокот, отколку што почиваат на реални бизнис перцепции.
По милионити пат: рокобароко2014 е „стратешкополитички” проект. Политичките центри процениле дека со негова реализација ќе надокнадат некои „интермеца” во генезата на младата МКД држава и ќе го тераат. По секоја цена! Лично дури, имам перцепција, дека, и во случај на промена на власта, новоизбраните брзо ќе се аклиматизираат и ќе продолжат со 14-ката. Оти, покрај другото, е и политички курентна. Носи гласови.
Нејсе, поентата е дека силната критичка мисла кон рокобароко14, нема да понуди економска платформа за подземните или било кои други сообрајќајници. Само се дефокусираме.
Значи, да се вратиме на конкретен муабет. Мене лично, во моментов, за тунеливе, најразумно ми изгледа концесионерството. Од повеќе причини. Прво, тие немаат толку силен политички background, па и покрај тоа што градоначалникот ги ветил во својата изборна програма, да бидеме реални, нема значително „да брцнат” во државниот буџет.
Значи, ќе треба „камен” да се дупи под Скопје, многу „камен”, како за метро, речиси. Од каде!? Глатко до прет и пристапни фондови од ЕУ само преку Папандреу „мртов”, обемни кредити или издавање на општински обврзници дури кога Скопје ќе има ААА рејтинг од Мудис, јавноприватнопартнерство, вака крупно, само од Минчо Јорданов, ама чоекот ќе го „коперникуваат” оти неговиот Бетон е до балчак во 2014 проектов...
И, втората причина, исто битна, произлегува од реалниот, моментално низок капацитет на МКД администрацијата, за рентабилно да управува со комерцијални проекти. Впрочем моменталниот дефицит од патни инкасатори и слободни места во затворите, доволно говори колку државата може да биде ефикасна во стопанисувањето со нив.
Несомнено, кој и модел да се одбере, ќе имплицира со своите позитивни и негативни аспекти.


Edited by OKA - 05-Oct-2010 at 20:48
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 05-Oct-2010 at 17:58
Прашањето за оправданоста и предностите на концесионирањето го поставив веќе два пати. За концесионирање на вакви градски сообраќајници, јас навистина не гледам никакви предности, а единствено образложение и оправдување би било дека за тие проекти се нема пари ниту кредитен рејтинг. Тоа пак не враќа на почетокот, односно муабетот за распределбата на финансиите во оваа држава.

Сепак како што кажав, прашањето за оправданоста и предностите на концесионирањето најинтересно ќе биде да му биде поставено на Коце, па да го чуеме резонирањето токму од таму од каде што барем формално потекнува одлуката.


Edited by Cloverstack - 05-Oct-2010 at 18:01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 05-Oct-2010 at 17:53
Originally posted by Cloverstack

А и откога повторно ги препрочитав сите постоји од таму навака, дефинитивно држам до тоа дека дискусијава забега ради обид за докажување дека Ск2014 немал никаква врска со обемот на расположливите финансии за реализација на градската инфраструктура.
Да дополнам. И можноста и оправданоста, предности и слабости на концесионирање.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 05-Oct-2010 at 17:44
Не замерувам воопшто на добронамерни забелешки  Cheers

Сепак, да се потсетиме како почна муабетот:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=666&PID=77299#77299
А и откога повторно ги препрочитав сите постоји од таму навака, дефинитивно држам до тоа дека дискусијава забега ради обид за докажување дека Ск2014 немал никаква врска со обемот на расположливите финансии за реализација на градската инфраструктура.



Edited by Cloverstack - 05-Oct-2010 at 17:47
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 05-Oct-2010 at 17:15
Clover ne zameravaj ama sam ja unishtuvash temata, jas kolku shto znam ima posebna tema za  SK201, moj sovet e ti kako admin da gi drzish diskusiite vo kontekst na naslovot na temata. Ovaa tema e za infrastruktura a ne za visoka gradba. Osven toa mene bi mi bilo mnogu milo vokolku ovoj forum ostane generalno nepolitichki orientiran.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 05-Oct-2010 at 16:48
@ lsl





@ OКА

Не бе друже, ама да не беше Ск2014 тоа што е, дефинитивно ќе имаше простор за цел куп битни работи да бидат подобри. А мајтапи нема да сменат ништо на тоа поле.
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 05-Oct-2010 at 16:12
Пак ме замаваа за рокобароко2014!

Wallbash


Edited by OKA - 05-Oct-2010 at 21:37
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 05-Oct-2010 at 16:11
За среќа форумов има 600 нишки, па не се само тортијадите и пивтијадите во Аеродром (макар што незнам зашто и овие ги смести на ѕидот на срамот, заимација се на цели генерации постари граќани). Додека се постираат селективно вести од медиуми и десетина реконструирани улици низ Скопје не добиваат трошка внимание, тука со камиони се истовара цинизам, иронија, сарказам, финти, офтопик, спам и глупости. Епа така ли?

Триумфална сеуште нема и неможе да ти биде аргумент (макар и да ти е со тоа што се појвила на клип и е само предлог), ама затоа има камиони што испитуваат земјиште за тунелот. И сега ни тоа нечини. Епа што да помислам јас и сите што те читаат?

Труло има и допрва се чисти. Само очигледно се закоравело па нема шпакла на свет што може да го исчисти. Можеш колку сакаш мижиш, ама немој да мислиш дека е авангардно 24/7 да се збори и сее сарказам за СК14, најмалку интелектуално.


Edited by lslcrew - 05-Oct-2010 at 16:14
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 05-Oct-2010 at 16:00
Ќе извините и двајцата, ама Ск2014 е проект кој по сите критериуми треба да биде дискутиран надолго и нашироко и во контекст на цела низа ефекти и последици од него. Сигурно не очекувате дека ќе се концентрираме на тортијадите и априлијадите на општина центар.

Инаку lsl, навистина е смешно да спомнуваш дискусија за економски токови и за „money flow“, а од друга страна се обидуваш да негираш дека има било каква поврзаност помеѓу расположливите финансии за разни проекти. Потсмевај се колку сакаш, ама доколку Ск2014 беше барем во некакво позауздано и поразумно издание, ќе имавме пари тунелот да го изградиме два пати. Па побогу, само триумфалната капија кошта колку било кој од најголемите капитални проекти во градов што се реализирани во последните 20 години, проекти кои се реализираат по еден или два во еден градоначалнички мандат и со кои градоначалниците се гордеат и бараар реизбор. Епа очигледно има нешто труло... ти ако сакаш можеш да мижиш, ама смрдеата сепак не можеш да ја одбегнеш.


Edited by Cloverstack - 05-Oct-2010 at 16:13
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 05-Oct-2010 at 15:16
Originally posted by lslcrew

...Ако не па, да го прекрстиме форумов СК14, ако ви е толку мило да не го вадите од уста за секоја изместена шахта во градов.


А м и н !

Master
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 05-Oct-2010 at 14:52
За фабриките не се обратив кон тебе. Тоа ми беше како надополнување на она што го кажа фосил. Сметам дека логични нормални економски постапки кај нас тешко почнуваат се пробиваат зашто ги сметаме не за нормален развој на пазар, туку за патолошки симптоми. Тоа се си доаѓа од немањето искуство наназад со вистинска економија. Не заклучив дека ти не си разбрал што е концесија.

А ако сакаш споредувај ги, само никогаш нема да ти стане јасно како иде и што е разликата во money flow кај двата проекта. СК14 стана главен плен за распарање помеѓу предатори. Како да ако не се направаше државава ќе процветаше. Како да за секој друг до еден проект ќе има пари ако го нема СК14. Доста е сеење магла по весници и телевизии, па уште како ехо ги имаме извиците тука на форум.

Стварно ми е веќе невкусно во секоја fuc*ing нишка да дискутирам за СК14 и како ако не се направел демек утре ќе имавме тунели, Јужен, пруга, автопати, аеродроми, хец-ови и се друго што што фали во комплет. Ако не па, да го прекрстиме форумов СК14 ако ви е толку мило да не го вадите од уста за секоја изместена шахта во градов.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.459 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.