build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 03-May-2021 at 16:22
За 2 години 500 метри не можат да асфалтираат – градоначалникот на Карпош повторно си најде изговор




Со калдрма крпена со асфалт.

Ова е улицата која води до детската болница во Козле. Веќе две години градоначалникот на Карпош ветува дека ќе ја санира. ТВ21 неколку пати известуваше за оваа улица, а од општина Карпош одговараа дека поради влажното време работите не се започнати. Што рече градоначалникот Стефан Богоев во 2019.

И во 2020 рече дека се неповолни временските услови.

Дојде пролет 2021, но промени на подобро нема.

„Денеска е 3 мај, 2021, температурата е 21 степен. Иако имаше ветувања за тоа кога ќе се стопли времето ќе се санира и улицата до детската болница во Козле,такво нешто не се случи“, вели репортерот на ТВ21.

Контактиравме и со градоначалникот на Карпош, Стефан Богоев, тој сега со друг одговор.

„За улицата постои договор за меѓуопштинска соработка меѓу општина Карпош и Град Скопје. Градот наскоро ќе започне да гради“, вели Стефан Богоев.

Инаку оваа улица е многу фреквентна, бидејќи околу 100 деца дневно одат на преглед во болницата за белодробни заболувања кај децата, во Козле. Оваа улица за која има ветувања веќе 3 години, е долга само 500 метри.


https://mk.tv21.tv/za-2-godini-500-metri-ne-mozhat-da-asfaltiraat-gradonachalnikot-na-karposh-povtorno-si-najde-izgovor/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 28-Apr-2021 at 20:49
Originally posted by skopskodete

Никако не можам да разберам со кој памет ги прават плановиве од аспект на број на возила?!?! Не размислуваат ли колку возила би се паркирале во околина доколку на приземје има деловен или комерцијален простор, дали има простор за паркирање итн.? Општината не го ли размислува тоа...
Од доволно простор прават на ништо да не личи...
Mnogu e ednostavno ako se saka i znae. Novite garazi trena da gi proektiraat so podzemni garazi a moze i dvorno mesto so parking vo vnatresniot del na zgradata. Na ulicata se obelezuvaat parking mesta za gosti i musterii vo komercijalnite prostorii na prizemje. Pro toa kolovoznite lenti, velosipedskite pateki i trotoarite ostanuvaat slobodni.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 28-Apr-2021 at 19:45
Никако не можам да разберам со кој памет ги прават плановиве од аспект на број на возила?!?! Не размислуваат ли колку возила би се паркирале во околина доколку на приземје има деловен или комерцијален простор, дали има простор за паркирање итн.? Општината не го ли размислува тоа...
Од доволно простор прават на ништо да не личи...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 28-Apr-2021 at 19:31
Originally posted by stef4o

Новоизградената улица меѓу Импексел 2 и Гранд Престиж во Тафталиџе веќе станала паркинг,десно повторно несупешен обид за вело патека...(од твитер)

Vekisipedskata pateka pak dobro pominala, sto da kazat pesacite, dvata trotoari se blokirani, a i avtomobilite od sprotivnata strana ke treba da letaat... Sramota, edna ulica ne se kadarni da uredat, pa posle nekoj drug im e vinoven!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 28-Apr-2021 at 17:24
СООБРАЌАЕН ХАОС ВО СКОПСКО ДЕБАР МААЛО ПО ОТВАРАЊЕТО НА КАФЕАНИТЕ, КОЛИТЕ ПАРКИРАНИ СРЕДЕ УЛИЦА



По пауза од три недели, повторно беа отворени угостителските објекти и скопско Дебар Маало беше затнато со коли паркирани пред кафеаните. Долж улицата Орце Николов кај Боемска улица уште од претпладне беа паркирани десетина коли, па тоа создаваше метеж во сообраќајот бидејќи возилата не можеа да се разминат. Во овој дел од градот поради реконструкција на првиот дел од улицата Орце Николов има посебен сообраќаен режим, па колите паркирани пред кафеаните дополнително создаваат хаос.

Полиција немаше, ниту пак пајак служба да интервенира.

Просториите на Општина Центар се на неколку метри од улицата која е целосно е блокирана.

Во Скопје, ниту полицијата ниту градските и општинските власти немаат решение за проблемот со паркираните возила пред кафеаните.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/soobrakaen-haos-vo-skopsko-debar-maalo-po-otvaraneto-na-kafeanite-kolite-parkirani-srede-ulitsa/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 18-Apr-2021 at 13:32
Еве една идеја, која мислам дека и до некаде е зацртана по урбанистички планови, ама нема почнато нејзина реализација. Така да, мислам дека во Скопје е време да се почне да се размислува во оваа насока. Поточно ова е задача за дисфункционалната Општина Центар.

Да се оформи коридор од две улици помеѓу Рузвелтова и Ленинова, така што двете би функционирале поединечно едносмерно, но функционално би биле како една двосмерна улица. Улицата помеѓу ЕВН наплатниот пункт и Рузвелтова, онаа која проаѓа позади ТЦ Буњаковец би функционирала само во насока кон запад. А од Рузвелтова кон Центар во источна насока би требало да се доофрми улицата Борка Талески.

За да се доофрми улицата потребни се две поголеми интервении:

- Реализација на ДУП за Ф-ка Треска, и пробивање на улицата до раскрницата со Христо Смирненски и нов излез кон Рузвелтова. Во овој дел се јасни плановите и нема дилеми, што порано се зафатат тоа подобро за сите.

- Втора спорна точка е пресекувањето на школскиот двор на ОУ Песталоци и одвојување на спортската сала од главната зграда. Мислам дека ова кога-тогаш ќе биде нужен чекор. Иако на прв поглед ќе изнарипаат реакции од јавноста за безбедноста на учениците, тоа прашање ќе мора да се менаџира на начин на оформување на надземен премин преку улицата, т.н. "топол ходник". Притоа на новоофрмената ограда према новата улица да не отвараат никакви други излези, капии на оградите, према ноовофрмените два двора. Друг начин едноставно нема!

- Семафоризација на двете раскрници на Рузвелтова. Рузвелтова е градски булевар од втора категорија, што значи не е нужно да има целосно проточен сообраќај како што е тоа значајно за Партизанска и за Теодосиј Гологанов. Значи нејзината функција е да го собира/одведува сообраќајот од трето-категоризираните улици како предложениов коридор, и да го спроведува кон проточните градски булевари од прва категорија како Партизанска. Имајќи го во предвид ова, овие две раскрсници треба да бидат семафоризирани што порано. Ионака онаа раскрница кај средношколскиот интернат и сега е една од последните поголеми во Скопје останати без семафори и крајно опасна. Луѓе пресекуваат булевар преку две ленти, не им се чека, се создаваат опасни ситуации секојдневно.




Edited by user8642 - 18-Apr-2021 at 13:42
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 10-Apr-2021 at 19:39
kako so gledam ima mesto izmegu dvete paralelni linii za ubavi stolbcinja i pajak obavezno
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 10-Apr-2021 at 18:25
Следно на листа се столбчиња и еден дежурен пајак
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 10-Apr-2021 at 17:30
Новоизградената улица меѓу Импексел 2 и Гранд Престиж во Тафталиџе веќе станала паркинг,десно повторно несупешен обид за вело патека...(од твитер)

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 10-Apr-2021 at 13:43
ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ЈА РЕКОНСТРУИРА УЛИЦАТА ЛУКА ГЕРОВ ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ

Градот Скопје ќе ја реконструира улицата Лука Геров во општината Ѓорче Петров. На оваа значајна сообраќајница целосно ќе се обноват постојниот коловоз и тротоарите, на должина од околу 1.300 метри, на потегот од железничкиот надвозник во близина на кружниот тек до црквата „Свети Петар и Павле“, до крајот на улицата каде што таа се вклучува во улицата Волковска.

Ваква одлука донесе Советот на Град Скопје на последната седница, според која Градот целосно ќе ги финансира градежните активности за реконструкција на оваа сообраќајница и ќе издвои 28.350.164 денари од својот буџет. Реконструкцијата на улицата Лука Геров ќе се реализира како меѓуопштинска соработка меѓу Град Скопје и Општина Ѓорче Петров.







https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 28-Mar-2021 at 18:47
Патем во сиот тој список за преименување, ЗагреБска никако да стане Загрепска.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 28-Mar-2021 at 12:55
СО МЕЃУОПШТИНСКА СОРАБОТКА ЌЕ СЕ РЕКОНСТРУИРААТ УЛИЦИ ВО КАРПОШ И ВО САРАЈ

Одлуката за воспоставување меѓуопштинска соработка помеѓу Град Скопје и Општина Карпош за финансиско учество за реконструкција на дел од улица Загребска е една од точките за која ќе расправа Советот на Град Скопје на наредната седница. Со оваа одлука Градот Скопје целосно ќе ја финансира реконструкцијата на дел од улицата Загребска, на потег од скалите за поврзување со улица Леринска до влезот на детска болница Козле) во должина од околу 200 метри, а за ова намена се предвидени 10 милиони денари.
Оваа одлука е од исклучителна важност, бидејќи со истата се подобрува пристапноста до Институтот за белодробни заболувања – Детската болница Козле, каде што функционира и еден од Ковид-центрите во Скопје. За потсетување, минатата година, Градот Скопје изврши серија на реконструкции и изградби во Клиничкиот центар – Мајка Тереза, односно изгради посебен влез за возилата на итна медицинска помош, се изработи нов влез кај Инфективната клиника, се проширија влезовите кај Клиниката за стоматологија и на влезот на улица Белградска над Клиничкиот центар, а се реконструираа и двата постојни паркинзи кај клиниките за хирургија и за гинекологија и акушерство.



https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 24-Mar-2021 at 08:37
ПРЕДЛОГ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦА ЛОНДОНСКА

РЕКОНСТРУКЦИЈА” НА УЛ. ЛОНДОНСКА
Оваа улица се “реконструираше” на крајот на 2017та година и до денешен ден се уште нема хоризонтална ниту вертикална сигнализација на улицата. Поради тоа што се уште нема никаква сигнализација на улицата, веруваме дека има реална можност, без многу средства вистински да се реконструира истата. Нашиот предлог успеавме да го внесеме во програмот StreetPlan и може да се види подолу на сликата. Однапред се извинуваме што мерките се во стапки бидејќи така наложува програмот, но има и детално објаснување на нашиот предлог.





На долниот дел од сликата може да ја видиме реалната состојба на улицата. Иако постојат 4 широки коловозни ленти, реално се користат само две, во два правци по средината на улицата. Крајните ленти се користат за паркинг на возила. На истата улица постојат и тесни тротоари од двете страни, на кои неретко се со паркирани возила на нив.

Според нашите груби мерки, ширината на улицата без тротоари е околу 14 метри и според тоа го направивме и нашиот предлог. Поради малата фреквентност на возила, сметаме дека на улицата треба да останат во функција само 2 коловозни ленти, коишто ќе бидат во два правци по средината на улицата. Тие би биле со ширина од 2,9 метри, сосема доволно за улица по која не би требало да се вози над 50 km/h. Веднаш до коловозните ленти, од двете страни треба да има организиран паралелен паркинг и тие паркинг-ленти би биле широки по 2,25 метри. Тука би ставиле рабници од двете страни и би завршила улицата. Делот којшто останува од двете страни на улицата, иако со ширина од по 1,5 метар, би се пренаменил во велосипедска патека.

Што добиваме:

модерна мултифинкционална улица,
физички одделен простор за велосипедисти и
добиваме ослободени тротоари за пешаците.
Брзината на движење на возилата би се ограничила на 30 или 40 km/h, со оглед на тоа што во близина се наоѓаат и училишта.

Искрено се надеваме дека овој предлог ќе наиде на одобрување пред се од жителите во тој дел на градот, но и од нашите читатели. Локалните власти се на потег.

https://zelenapozitiva.mk

Edited by stef4o - 24-Mar-2021 at 08:37
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 16-Mar-2021 at 21:16
Таму си е вцртан бул. Словенија, но ако властите не планираат набрзо да го градат овој дел (допрва треба да почне продолжувањето на Словенија до Бардовци) може да се изгради 1+1 или 2+1 улица која подоцна би се пренаменила во една коловозна лента.

Има идеја и за директно поврзување на Даме Груев и Бардовци преку нивите.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 16-Mar-2021 at 20:13
Одлична идеја.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 16-Mar-2021 at 10:11
Mislam deka ova povrzuvanje ke bide izvedno koga ke bi se izgradila vnatresnata obikolnica na gradot.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 16-Mar-2021 at 01:26
Еве една интересна мини-идеја за подобра поврзаност меѓу населбите Бардовци и Волково. Не дека има што многу да комуницираат, но како опција треба да постои оваа врска.

Тамо е планиран некаков мост на Лепенец, кој мислам дека еднаш го имаме дикутирано лани, ама неможам да го најдам сега написот. Но затоа, успеав да најдам некои слики на гоогле мапс од железничкиот мост на Лепенец меѓу Бардовци и индустирскиот дел од населба Даме Груев (позната како Геге) (42.020860° 21.367921°). И на мостот уствари има две железнички ленти, но едната изгледа како никогаш да не е употребена и џабе да стои на мостот. Всушност од ова парче пруга нема никаква потреба и ако некогаш во иднина железничкото поврзување помеѓу станиците Скопје Север и Ѓорче Петров во иднина порасне на дупли профил, тогаш сигурно нема баш ова руинирано парче пруга на мостот да се користи.

Така да, мислам дека е паметно сега за сега да се демонтира тоа парче на мостот, и просторот од лентата да се отстапи на користење на возила како локален пат исто како што тоа се користи сега во Долно Лисиче каде што железничкиот мост е изграден до профил да некогаш наменски има тамо улица но ГУП-от сеуште не дошол со реализација до тамо. Е тука меѓу Бардовци и Даме Груев би било паметно да се искористи "привремено" на неколку децении мостот за патнички потреби.

Дури на памет ми иде еден уште поелегантен политички дупло-корисен метод. Пред избори, еве сега брзо ќе има, да им "се намигне" на локални собирачи на старо железо, да им се покаже што треба преку ноќ да соберат и да се остават да расчистат тоа ѓубре. И така тоа е ненаселен дел, без некоја голема галама може да се ослободи лентава. Ем гласови може да се соберат пошто тоа сепак тоа не е малку железо, ем ќе се избегнат нужните процедури кои висат како камен околу врат кога треба да се направи нешто овакво надвор од сите зацртани планови и нема системски поставена институција или функционер кој треба да спресече или да може да пренамени нешто овакво на привремен рок без да биде пикиран за политичка пресметување и наоѓање влакана во јајце кога ќе си замине од функцијата. Така да еве идеја, политички проект, за 0 денари! Па ако чита некој од партиите, не се зафркавам воопшто, нека го размислат како идеја. Ова зборам вака како брза и ефикасна метода што може до избори да се направи, после тоа секако би требало асфалтирање саглам пристапни патишта, а може и асфалтирање на коловоз на мостот ако се избоксуваат процедурите.









Од 7 километри пат, поврзувањето меѓу населбите се скратува на само 2,5м километри што е скоро три-кратно. Тоа секако може да има значајност за локална економија, дали луѓе побрзо до работа ќе стигнат или некој производ побрзо ќе се дистрибуира. Едно возило да се тргне од кружење преку загушената улица Скупи и пазарот во Ѓорче, тоа е успех.






Edited by user8642 - 16-Mar-2021 at 01:46
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 14-Mar-2021 at 09:48
Очигледно Waze уште не се користи кај нас. Паметна апликација што ти пресметува најоптимални рути со најмалку гужви, доста популарна низ Централна Европа.
ಠ_ಠ
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 14-Mar-2021 at 01:36
Originally posted by гитардемон

До толку нема друга опција па преферираат да чекаат во гужвата, и авто-школи, дистрибутери, кипери, миксери, пајак служби и таксисти?
зависи каде одиш во Аеродром (Скопјанка) ако возиш од оваа страна, ако си на јужната страна на Јане Сандански, тогаш има многу опции, ако си на другата страна, тогаш оваа е единтвена, со оглед на тоа дека
ако одиш накај автокоманда ова е исто така единтвена опција... или тоа, или ќе поминеш 1000000 семафори по должината на Трета Македонска/ Јане сандански/ Булевар Србија за да стигнеш до Автокоманда, и тоа од околу

па и да има опции, сакаш да кажеш дека е здраво сообраќајот на градот да се пренасочува, само за да има велосипедска патека на коловоз, за вкупно два велосипедисти на ден, на место каде што има доволно простор за велосипедска патека на тротоарот? ...само не пуштај некој амстердамски филм
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 12-Mar-2021 at 22:14
Па зависи од кој дел доаѓаат и каде им е маршутата по која возат кипери и миксери се периодично присутни зависно од градежните активности во околина,авто школи сакале или не дел од рутата за полагање го вклучува овој потег,пајаците исто така немаат друга можност а за други приватни возила можеби имаат повеќе опции. Добар дел од столбчињата веќе и ги имаат малку поткачено особено оние што излегуваат од бензинската и на неколку места подолу.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.836 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.