build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 28-Oct-2015 at 01:41
Taa e druze
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 28-Oct-2015 at 01:01
дали се работи за истата гарнитура? фоткиве ми се пукнати некаде накај 10 саат отсабајле во товарна




инаку, прашање до поупатените... зошто само три вагона имаат гарнитуриве?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Green Bay View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 27-Nov-2014
Online Status: Offline
Posts: 32
  Quote Green Bay Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 27-Oct-2015 at 23:35
На мен като дизаjн ми харесват много.
И боjата е добра.
Интериорот е добар.
Верувам дека и технички и функционалто всичко ке биде ОК.
Со здраве да си ги користите!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 27-Oct-2015 at 20:35
Previous
 
Премногу очекуваш, нови возови не значат и нови навики кај сопствениците на возовите - во овој случај Македонски Железници, и кај патниците во возовите - во овој случај Македонците.
 
За почеток, мене лично ме интересира дали возовите се покриени со заштитен слој од кој би можеле лесно да се отстранат графити ?
 
Знам дека во Аргентина така ги пречекаа новите возови во метрото во Буенос Аирес, а и тие возови беа произведени во Кина - не ми текнува дали беа произведени од истата компанија, но помнам дека не поминаа ни недела дена, а веќе ги нагрдија со графити. Но задоволството на уметничките вандали траеше кратко, бидејќи графитите експресно беа отстранети бидејќи Кинезите ги покриле возовите со заштитен слој од кој може брзо и лесно да се отстранува боја буквално исто како и прашина од прозорец.
 
Понатаму, забележав на 3-та и 5-та слика во пост #443 дека новите возови доаѓаат со барем 2 (ДВА) електронски дисплеја - еден надворешен на предната страна од локомотивата, и еден внатрешен. Колку ќе бидат ефикасно и ефективно користени тие дисплеи ?
 
Судејќи според сегашната неискористеност на внатрешните електронски дисплеи во новите градски автобуси на ЈСП Скопје, на кои треба да пишува која е наредната станица на која ќе застане автобусот и за колку време отприлика ќе пристигне до таа станица, но наместо тоа ги пишува бесмислените пораки на ЈСП Скопје за навремено поништување на билетот и за одржување на мирна атмосфера во автобусите, тешко ми е да бидам оптимист за ефикасно и ефективно искористување на електронските дисплеи со кои доаѓаат новите возови.
 
Кога сме кај логоата, моја лична претпоставка е дека како кај новите скопски градски автобуси, така и кај новите возови, за да се заштедат пари при фарбањето на возовите, не се фарбаат логоата, туку дополнително ќе ги залепат по пристигнувањето на возовите во Македонија, исто како што направија и со новите скопски градски автобуси.
 
А инаку да, се согласувам дека треба да се префарбаат и веќе постоечките гарнитури, лично јас сум повеќе по светли бои, како бела, жолта и зелена, но тоа е веќе мој личен вкус и не треба да биде мерило за квалитет, па затоа и сегашниот пример како кај штотуку пристигнатиот нов воз е прифатливо решение за мене лично.
 
Но кога сме кај безбедноста и издржливоста, колку ќе издржат овие нови возови низ западна Македонија каде што ќе бидат пречекани со каменувања ?


Edited by Dexter26 - 27-Oct-2015 at 20:38
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 27-Oct-2015 at 19:27
Ме интересира дали е возможно и има таква пракса за префарбување на старите постоечки гарнитури (дизел и електромоторни) како и на патничките вагони во единствена шема од бои. Еве нека е како новиот воз, бел со црвена и жолта линија.
Исто така ме интересира зошто овој воз нема никакви ознаки на него од надворешниот дел, како компанијата за која ќе опслужува, носивост...
И доколку тоа тука се прави, предлагам дека крајно време е за модерно решение на лого на МЖ транспорт
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 27-Oct-2015 at 19:19
Еј да👍 боите како да биле made in tetovo😏
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 27-Oct-2015 at 18:26
Ја довезле до железничка станица. Фото: миа.мк





За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 27-Oct-2015 at 18:18
ја фотнав гарнитурата што е пристигната во товарна, само немам време сега да ја качам на интернет
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 27-Oct-2015 at 18:01
Ovie novi garnituri treba da se koristat kako ekspresni vozovi, a ne kako vozovi koj zastanuvaat na sekoja stanica
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 27-Oct-2015 at 17:31
ЧЕСТИТО!!!!!
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 27-Oct-2015 at 17:29
Roll%20eyesRoll%20eyesRoll%20eyese можете ли  да ги каратеLOLLOLLOL
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 27-Oct-2015 at 17:27
Фотките од линкот на WolfLeader:















За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 27-Oct-2015 at 17:12
Originally posted by FoSsiL

А не, со таквата психологија никаде не стигаме. Нема да најде на одобрување од моја страна. Патем не се согласувам дека нема квалитетен кадар, само едноставно поради различни интереси нешто мора да ја сноси сметката, во случајов железницата.

Инаку, секако дека зборам за државна стратегија, која секако ќе вклучува повеќе засегнати страни, и ќе биде отворена за различни предлози и согледувања.


Pa drzavna strategija ima. Ete kolku tolku se rekonstruirat prugite i ima najava za novi, se rekonstruirat i zeleznickite i se nabavuvat novi vozovi, a se nabavija i tovarni vagoni. Meine mnogu poveke me plasi upravuvanjeto so novite VOZOVI, transportot od i do zeleznickite stanici, promocijata na zeleznickiot soobrakaj, dobro sredena WEB strana so vozni redovi i site drugi positni raboti za koi ne se grizi drzavata tuku Makedosnki Zeleznici. Drzavata sigurno nema daim gi CISTI i odrzuva vozovite i zeleznickite stanici. MZ treba sega isto taka da vlezat vo razgovori so gradonacalnicite na gradovite po koi transpotira zeleznicata za da se razgleda moznost na primer za prevoz do zeleznickite stanici, da se vidi moznosta kupeniot bilet da ti vazi i za javniot Transport, da se napravi usoglasuvanje na voznite redovi na gradskiot so zeleznickiot prevoz i slicno. Tie raboti mozat da gi napravi MZ Arno ama se somnevam deka tamu ima kapacitet i zelba za vakov kompleksen proekt.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 27-Oct-2015 at 16:59
Македонски железници треба да се обврзат дека ќе ги чуваат новите возови. Ако се однесуваат кон кинеските возови како кон досега реконструираните вагони, тогаш тие за два-три месеци ќе изгледаат како да не се нови. Едноставно, мора да се изврши притисок врз вработените и да се воспостави работна дисциплина.

Воедно, јас се надевам дека новите возовите првенствено ќе сообраќаат кон блиските Велес, Куманово, Тетово и Кичево, бидејќи се работи за гарнитури кои се направени за пократки релации. Според мене, возовите кон Битола, Гевгелија и Кочани би требало да бидат одржувани со постоечките патнички вагони, кои би се реконструирале. Едноставно, патувањето е поудобно со нив на подолги релации од 3-4 и повеќе саати.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 27-Oct-2015 at 16:54
А не, со таквата психологија никаде не стигаме. Нема да најде на одобрување од моја страна. Патем не се согласувам дека нема квалитетен кадар, само едноставно поради различни интереси нешто мора да ја сноси сметката, во случајов железницата.

Инаку, секако дека зборам за државна стратегија, која секако ќе вклучува повеќе засегнати страни, и ќе биде отворена за различни предлози и согледувања.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 27-Oct-2015 at 16:36
Originally posted by FoSsiL

Не не, стратегија се прави пред да се почне со нешто, зашто во спротивно или ќе треба да се прават импровизации или ќе треба да се заменува од корен.


Tocno taka. NO vo Makedonija nema Kadar za razvivanje na takov vid na strategija. Zatoa mora da se soocime so improvizacii. No od druga strana mora da se kaze deka renoviranjeto na zeleznickite stanici, podobruvanje na sostojbata na prugite kako i novite vagoni moze da se okvalifikuva kako strategija koja sepak ne e izrabotena od MZ tuku od vladata. Sto se odnesuva do MZ kako so gledame nemozat da izrabotat edna asalna WEB strana so normalen VOZEN red uste sme na PDF formati taka da jasno e kakvi se kapacitetite tamu.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 27-Oct-2015 at 16:23
Не не, стратегија се прави пред да се почне со нешто, зашто во спротивно или ќе треба да се прават импровизации или ќе треба да се заменува од корен.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 27-Oct-2015 at 16:06
Originally posted by FoSsiL

Јас повеќе сакав да посочам на траснпортна интероперабилност, офорумување на цел систем кој ќе овозможи брз и лесен пристап до поврзани локации. Тоа секако подразбира осовременување и обновување на железницата, но исто така подразбира и развој на градскиот превоз, и не само во Скопје, туку и во другите градови. Потоа подразбира одредување на регионални трансфер центри, со што би се зголемила фреквенцијата на возови особено за рутите од Скопје до Тетово, Куманово и Велес. До овие градови да возат регионални „брзи“ возови на многу кратки интервали.

Проблемот во развојот и конкуретноста на железницата е што нема стратегија за оформување на цел систем кој ќе обезбедува брз превоз од едно место до друго, и кога мислам на место не мислам на град, него на буквално место.

Друга работа, ова се поврзува со стратегија на тоа дали ќе поттикнување трајни миграции од другите градови во Скопје, или пак ќе поттикнува дневни миграции до Скопје.

Инаку гледајќи ги новиве возови, очевидно е дека станува збор за регионални возови, односно возови кои дестинацијата ја постигнуваат за 30 минути до максимум 1 час, што всушност е радиусот од Скопје до Велес, Тетово и Куманово.

Ако ги пуштаат овие возови до Битола при услови кои ги имаме денес... Не знам баш колку ќе бидат удобни за патниците.


Za udobnosta mislam deka nema da ima Problem, Makedonija ne e Rusija vo normalni uslovi najodalecenite destinacii treba da se maksimalno 2,5 saati sto mislam deka ne e Problem da se pomine vo eden vakov voz.
Za razvivanje na strategija potrebno e da se ima osnovnoto sredstvo a toa e zeleznicka infrastruktura i vozovi. Ete vozovite se tuka, se rekonstruirat i zeleznickite a se cepka i infrastrukturata. E sega ke vidime kolku MZ imat strucen Kadar ovie dobieni predispozicii soodvetno da gi iskoristat i vrz osnova na niv da izgradat i implementirat strategija.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 27-Oct-2015 at 15:56
Абе деца... овие возовиве ќе траат 3 месеци. Ќе им откорнат рачки, вециња се ќе се испокраде од нив и ќе ги исцртаат со графити.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 27-Oct-2015 at 15:56
Јас повеќе сакав да посочам на траснпортна интероперабилност, офорумување на цел систем кој ќе овозможи брз и лесен пристап до поврзани локации. Тоа секако подразбира осовременување и обновување на железницата, но исто така подразбира и развој на градскиот превоз, и не само во Скопје, туку и во другите градови. Потоа подразбира одредување на регионални трансфер центри, со што би се зголемила фреквенцијата на возови особено за рутите од Скопје до Тетово, Куманово и Велес. До овие градови да возат регионални „брзи“ возови на многу кратки интервали.

Проблемот во развојот и конкуретноста на железницата е што нема стратегија за оформување на цел систем кој ќе обезбедува брз превоз од едно место до друго, и кога мислам на место не мислам на град, него на буквално место.

Друга работа, ова се поврзува со стратегија на тоа дали ќе поттикнување трајни миграции од другите градови во Скопје, или пак ќе поттикнува дневни миграции до Скопје.

Инаку гледајќи ги новиве возови, очевидно е дека станува збор за регионални возови, односно возови кои дестинацијата ја постигнуваат за 30 минути до максимум 1 час, што всушност е радиусот од Скопје до Велес, Тетово и Куманово.

Ако ги пуштаат овие возови до Битола при услови кои ги имаме денес... Не знам баш колку ќе бидат удобни за патниците.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.