![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 41> |
Author | |
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Taa e druze
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
дали се работи за истата гарнитура? фоткиве ми се пукнати некаде накај 10 саат отсабајле во товарна
![]() ![]() инаку, прашање до поупатените... зошто само три вагона имаат гарнитуриве? |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Green Bay ![]() Newbie ![]() Joined: 27-Nov-2014 Online Status: Offline Posts: 32 |
![]() ![]() |
На мен като дизаjн ми харесват много.
И боjата е добра. Интериорот е добар. Верувам дека и технички и функционалто всичко ке биде ОК. Со здраве да си ги користите! |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Премногу очекуваш, нови возови не значат и нови навики кај сопствениците на возовите - во овој случај Македонски Железници, и кај патниците во возовите - во овој случај Македонците. За почеток, мене лично ме интересира дали возовите се покриени со заштитен слој од кој би можеле лесно да се отстранат графити ? Знам дека во Аргентина така ги пречекаа новите возови во метрото во Буенос Аирес, а и тие возови беа произведени во Кина - не ми текнува дали беа произведени од истата компанија, но помнам дека не поминаа ни недела дена, а веќе ги нагрдија со графити. Но задоволството на уметничките вандали траеше кратко, бидејќи графитите експресно беа отстранети бидејќи Кинезите ги покриле возовите со заштитен слој од кој може брзо и лесно да се отстранува боја буквално исто како и прашина од прозорец. Понатаму, забележав на 3-та и 5-та слика во пост #443 дека новите возови доаѓаат со барем 2 (ДВА) електронски дисплеја - еден надворешен на предната страна од локомотивата, и еден внатрешен. Колку ќе бидат ефикасно и ефективно користени тие дисплеи ? Судејќи според сегашната неискористеност на внатрешните електронски дисплеи во новите градски автобуси на ЈСП Скопје, на кои треба да пишува која е наредната станица на која ќе застане автобусот и за колку време отприлика ќе пристигне до таа станица, но наместо тоа ги пишува бесмислените пораки на ЈСП Скопје за навремено поништување на билетот и за одржување на мирна атмосфера во автобусите, тешко ми е да бидам оптимист за ефикасно и ефективно искористување на електронските дисплеи со кои доаѓаат новите возови. Кога сме кај логоата, моја лична претпоставка е дека како кај новите скопски градски автобуси, така и кај новите возови, за да се заштедат пари при фарбањето на возовите, не се фарбаат логоата, туку дополнително ќе ги залепат по пристигнувањето на возовите во Македонија, исто како што направија и со новите скопски градски автобуси. А инаку да, се согласувам дека треба да се префарбаат и веќе постоечките гарнитури, лично јас сум повеќе по светли бои, како бела, жолта и зелена, но тоа е веќе мој личен вкус и не треба да биде мерило за квалитет, па затоа и сегашниот пример како кај штотуку пристигнатиот нов воз е прифатливо решение за мене лично. Но кога сме кај безбедноста и издржливоста, колку ќе издржат овие нови возови низ западна Македонија каде што ќе бидат пречекани со каменувања ? Edited by Dexter26 - 27-Oct-2015 at 20:38 |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Ме интересира дали е возможно и има таква пракса за префарбување на старите постоечки гарнитури (дизел и електромоторни) како и на патничките вагони во единствена шема од бои. Еве нека е како новиот воз, бел со црвена и жолта линија.
Исто така ме интересира зошто овој воз нема никакви ознаки на него од надворешниот дел, како компанијата за која ќе опслужува, носивост... И доколку тоа тука се прави, предлагам дека крајно време е за модерно решение на лого на МЖ транспорт ![]() |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Еј да👍 боите како да биле made in tetovo😏
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ја довезле до железничка станица. Фото: миа.мк
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
ја фотнав гарнитурата што е пристигната во товарна, само немам време сега да ја качам на интернет
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Ovie novi garnituri treba da se koristat kako ekspresni vozovi, a ne kako vozovi koj zastanuvaat na sekoja stanica
![]() |
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
ЧЕСТИТО!!!!!
|
|
![]() |
|
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Фотките од линкот на WolfLeader:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Pa drzavna strategija ima. Ete kolku tolku se rekonstruirat prugite i ima najava za novi, se rekonstruirat i zeleznickite i se nabavuvat novi vozovi, a se nabavija i tovarni vagoni. Meine mnogu poveke me plasi upravuvanjeto so novite VOZOVI, transportot od i do zeleznickite stanici, promocijata na zeleznickiot soobrakaj, dobro sredena WEB strana so vozni redovi i site drugi positni raboti za koi ne se grizi drzavata tuku Makedosnki Zeleznici. Drzavata sigurno nema daim gi CISTI i odrzuva vozovite i zeleznickite stanici. MZ treba sega isto taka da vlezat vo razgovori so gradonacalnicite na gradovite po koi transpotira zeleznicata za da se razgleda moznost na primer za prevoz do zeleznickite stanici, da se vidi moznosta kupeniot bilet da ti vazi i za javniot Transport, da se napravi usoglasuvanje na voznite redovi na gradskiot so zeleznickiot prevoz i slicno. Tie raboti mozat da gi napravi MZ Arno ama se somnevam deka tamu ima kapacitet i zelba za vakov kompleksen proekt. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Македонски железници треба да се обврзат дека ќе ги чуваат новите возови. Ако се однесуваат кон кинеските возови како кон досега реконструираните вагони, тогаш тие за два-три месеци ќе изгледаат како да не се нови. Едноставно, мора да се изврши притисок врз вработените и да се воспостави работна дисциплина.
Воедно, јас се надевам дека новите возовите првенствено ќе сообраќаат кон блиските Велес, Куманово, Тетово и Кичево, бидејќи се работи за гарнитури кои се направени за пократки релации. Според мене, возовите кон Битола, Гевгелија и Кочани би требало да бидат одржувани со постоечките патнички вагони, кои би се реконструирале. Едноставно, патувањето е поудобно со нив на подолги релации од 3-4 и повеќе саати. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
А не, со таквата психологија никаде не стигаме. Нема да најде на одобрување од моја страна. Патем не се согласувам дека нема квалитетен кадар, само едноставно поради различни интереси нешто мора да ја сноси сметката, во случајов железницата.
Инаку, секако дека зборам за државна стратегија, која секако ќе вклучува повеќе засегнати страни, и ќе биде отворена за различни предлози и согледувања. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Tocno taka. NO vo Makedonija nema Kadar za razvivanje na takov vid na strategija. Zatoa mora da se soocime so improvizacii. No od druga strana mora da se kaze deka renoviranjeto na zeleznickite stanici, podobruvanje na sostojbata na prugite kako i novite vagoni moze da se okvalifikuva kako strategija koja sepak ne e izrabotena od MZ tuku od vladata. Sto se odnesuva do MZ kako so gledame nemozat da izrabotat edna asalna WEB strana so normalen VOZEN red uste sme na PDF formati taka da jasno e kakvi se kapacitetite tamu. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не не, стратегија се прави пред да се почне со нешто, зашто во спротивно или ќе треба да се прават импровизации или ќе треба да се заменува од корен.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Za udobnosta mislam deka nema da ima Problem, Makedonija ne e Rusija vo normalni uslovi najodalecenite destinacii treba da se maksimalno 2,5 saati sto mislam deka ne e Problem da se pomine vo eden vakov voz. Za razvivanje na strategija potrebno e da se ima osnovnoto sredstvo a toa e zeleznicka infrastruktura i vozovi. Ete vozovite se tuka, se rekonstruirat i zeleznickite a se cepka i infrastrukturata. E sega ke vidime kolku MZ imat strucen Kadar ovie dobieni predispozicii soodvetno da gi iskoristat i vrz osnova na niv da izgradat i implementirat strategija. |
|
![]() |
|
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
Абе деца... овие возовиве ќе траат 3 месеци. Ќе им откорнат рачки, вециња се ќе се испокраде од нив и ќе ги исцртаат со графити.
![]() |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Јас повеќе сакав да посочам на траснпортна интероперабилност, офорумување на цел систем кој ќе овозможи брз и лесен пристап до поврзани локации. Тоа секако подразбира осовременување и обновување на железницата, но исто така подразбира и развој на градскиот превоз, и не само во Скопје, туку и во другите градови. Потоа подразбира одредување на регионални трансфер центри, со што би се зголемила фреквенцијата на возови особено за рутите од Скопје до Тетово, Куманово и Велес. До овие градови да возат регионални „брзи“ возови на многу кратки интервали.
Проблемот во развојот и конкуретноста на железницата е што нема стратегија за оформување на цел систем кој ќе обезбедува брз превоз од едно место до друго, и кога мислам на место не мислам на град, него на буквално место. Друга работа, ова се поврзува со стратегија на тоа дали ќе поттикнување трајни миграции од другите градови во Скопје, или пак ќе поттикнува дневни миграции до Скопје. Инаку гледајќи ги новиве возови, очевидно е дека станува збор за регионални возови, односно возови кои дестинацијата ја постигнуваат за 30 минути до максимум 1 час, што всушност е радиусот од Скопје до Велес, Тетово и Куманово. Ако ги пуштаат овие возови до Битола при услови кои ги имаме денес... Не знам баш колку ќе бидат удобни за патниците. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |