build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 12-Feb-2012 at 13:46
Одлична работа,браќа Бугари,
не престанува да ме изненадува Бугарија со добри и обмислени проекти, кога дојде на власт Бојко,мислев дека ке биде хаос таму, но изгледа добро си ја работи работата, па макар и зел провизија! И што е најдобро, нивото на задолженост на државата останува ниско. Не ги задолжува идните генерации со нови намети инфраструктурата останува. 70милини евра е мала сума за вакви зафати, ако се оствари тоа, иако нема централна положбаСофија ќе прерасне во регионален центар на Балканот пар-екселанс! повеќе треба да се замислат властите во Белград или Солун отколку Скопје, во Скопје нема многу можности да се мрдне напред.
Се нема пристап до Европските фондови, нема интерес ни во ЕУ да не вклучат во процесите што се одвиваат мимо нас. Додека ние се бориме со прашања како што е името, идентитетот... сите др одат напред. Тоа е цената на невлегувањето во ЕУ, на кого не му е јасно нека прави споредба со Софија. ние правиме фасади они прават функционален град.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 12-Feb-2012 at 11:22
Очигледно софиските и бугарските власти имаат добри врски и вадат добри провизии од инфрастрктурната градежна и транспортна бизнис заедница. Кај нас очигледно е дека нашите власти фатиле бизнис со високоградба и леарници.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 12-Feb-2012 at 10:56
Читам и размислувам што да одговорам на она што ни го претстави. Само 20% од зацртаното да се реализира во Софија не би било еквивалентно ниту на планираното за Скопје во истиот период. Во еден ваков документ се гледа во која насока се развива еден град.

Она што го читам за Софија и она што го гледам на дело во Скопје ми изгледа како да се работи за две различни планети. Скопје континуирано продолжува со проширување на улици, тука една, таму две ленти, надополнето со континуиран увоз на половни автомобили, автобуси... Во главата си правам споредба како би изгледала Софија и Скопје во 2015 година?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 11-Feb-2012 at 13:07
Еве го целиот оригинален текс, претставен од Строителство и градот, од кого црпев и интегрирав информација:

2012: метро, бул. "Витоша", 20 кръстовища, синя и зелена зона...
В края на лятото София ще има напълно обновен облик.
Метрото от първия метродиаметър с буферния паркинг отдавна ще е пуснато в експлоатация и пристигащите и заминаващите във и от София ще използват новите 1300 места в единствения в страната паркинг за коли с газови уредби.
Вече ще сме използвали и втория метродиаметър от "Обеля" до бул."Черни връх" и паркингите под Централна гара и под "Черни връх".
Според прогнозите на общината с пускането на метрото половината от пътуващите в надземен транспорт и автомобили в тези направления ще предпочетат underground транспорт.
С пускането на паркингите ще се въведе и системата "паркирай и пътувай" с облекчена цена за ползващите метрото като алтернативен превоз за придвижването им в града.
Паралелно ще е завършено и пешеходното пространство на бул. "Витоша". Сега се довършва работният му проект, който подготвя Общинско предприятие "Софпроект - ОГП" с екип инж. Петър Терзиев, ланд. арх. Мария Грозева, доц. д-р ланд. арх. Емил Галев, инж. Ангел Янев и инж. Маньо Манев заедно с "Булархарт" ЕООД с управител проф. д-р арх. Тодор Булев. Част от проекта ще бъде изпълнен от строителя на метрото в тази зона – около "Патриарх Евтимий" и преките "Хан Аспарух", "Неофит Рилски" и "Парчевич". Тротоарите там ще изчезнат, а рисунъкът ще се подчини на духа на мястото, казват архитектите. Проектът възстановява нарушения сега ритъм на характерните за този булевард улични дървета и осигурява подземен паркинг.
За неразрушената от подземната машина и строителството на метрото част от бул. "Витоша" ще се обяви търг за изпълнител, за да облагороди той териториите около втория метродиаметър.

2012-2013 - трамваи, електронно таксуване и в автобусите
Тази година стартира и проектът за интегрирания градски транспорт, финансиран по оперативна програма "Регионално развитие". Ще се изгради система за управление на трафика по 20 кръстовища, откъдето преминават 80 процента от превозните средства на градския транспорт. Ще се поставят и 600 електронни информационни табла.
Ще започне строителството на нов трамвай на мястото на старите №19 и №2, ще се обнови и трасето на трамвай №7. Но завършването на тези два проекта ще бъде към края на 2013 г.
От началото на март ще започне предлагането на семеен пакет транспортна карта за родител и ученик, в който картата за пътуване за всички линии за двамата ще е с обща цена 60 лева.
Ще има и бизнес пакет за фирми с над 50 души персонал - платените 10 месеца в рамките на една година дават бонус още два месеца.

2014 г. - 10 нови тролея, подновени автобуси
Проектът, с който общината ще кандидатства през следващия програмен период на оперативна програма "Регионално развитие", е за изграждане на 10 нови тролейбусни трасета, като част от тях ще се финансират и с бюджета на общината.
Проектирани са трасета:
- в четирите части на "Младост"
- в "Студентски град"
- по бул. "Тодор Каблешков" и бул. "България"
- от бул. "Патриарх Евтимий" до ул. "Бяла черква"
- от бул. "Царица Йоана" до бул. "Добринова скала"
- по бул. "Г. М. Димитров"
- по ул. "Симеоновско шосе"
- по бул. "Андрей Сахаров" до жк "Младост 2"
- по бул. "Владимир Вазов"
- по ул. "Хан Кубрат" до ул. "Адам Мицкевич".
Траваите по бул. "Константин Величков" и ул. "Алабин" ще бъдат обособени, а бул. "Княз Дондуков" - ще се повдигне с реконструкцията на булеварда.
През 2014 година ще започне строителството на третата линия на метрото от "Овча купел 2" до бул. "Владимир Вазов".
Столичната община подготвя четиригодишна програма за развитието на градския транспорт 2012 – 2015 г., която представи пред софийските всекидневници. Предстои тя да влезе за обсъждане в Столичния общински съвет.

Паркиране
Предстои внасянето на промени в наредбата за организацията на движението. В частта "Синя зона" се предвижда сега съществуващата да се раздели на две части - синя и зелена зона. Разликата ще е времето за разрешено паркиране. Промени най-вероятно ще се осъществят в края на лятото. Живеещите в рамките на зоните за платено паркиране ще могат да паркират в 20 обособени зони за паркиране, а не както досега - само между две пресечки по улицата на домашния адрес.
Обсъжда се и жълта зона, която ще е безплатна, но с контрол върху паркирането на превозните средства според закона за движение по пътищата.
Столичната община обмисля паркиране между дърветата по няколко столични булеварда, където в момента заради паркирани автомобили е заето цяло платно от пътя. Такъв е булевард "Евлоги Георгиев".

Бус лентите
От Центъра за градска мобилност предлагат промяна на наредба №2 за транспорта, каза за "Строителство Градът" Антон Деспотов, ръководител направление експлоатация и АСКУП (бр. 3 на вестника). Според нея сега право за бус лента имат само три булеварда - "Цариградско шосе", "Данаил Николаев" и "Сливница", защото само те отговарят на изискваното от наредбата: трилентово платно, 60 превозни средства на градския транспорт на час. Тези ограничения пречат на въвеждане на бус лента на повече места, а това би гарантирало по-бързо придвижване. По темата се водят разговори с регионалното министерство.

Автобусите
През следващите 4 години ще бъдат подменени една трета от автобусите в София, които са на възраст от 20 до 27 години. Предвижда се да се преработят част от маршрутите на сега съществуващите линии, както и пускането на 12 нови, които ще осигурят достъп да метрото и основни транспортни центрове.
списък на кръстовищата
бул."България" - бул. "Черни връх"
бул. "Евлоги Георгиев" - бул. "Драган Цанков"
бул. "Евлоги Георгиев" - ул. "Гурко"
пл. "Орлов мост"
бул. "Евлоги Георгиев" - ул."Оборище"
Ректората
бул."Дондуков" - бул. "Васил Левски"
бул. "Никола Петков" - бул. "Борис ІІІ"
бул. "Яворов" - ул. "Стоян Михайловски"
бул. ""Еминеску" - бул. "Шипченски проход"
бул. "Г.М.Димитров" - бул. "Драган Цанков"
бул. "България" - бул. "Иван Гешов"
бул. "Цар Борис ІІІ" - ул. "Житница"
бул. "Александър Малинов" - бул. "Андрей Сахаров"
бул. "Александър Малинов" - бул. "Андрей Ляпчев"
бул. "Г.М.Димитров" - бул. "Никола Габровски"
бул. "България" - бул. "Гоце Делчев"
бул. "България" - ул. "Тодор Каблешков"
бул. "Прага" - бул. "П.Славейков"
бул."Левски" - ул."Оборище"

http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1759978
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 11-Feb-2012 at 13:06
Софијската општина го објави својот план за градскиот превоз во периодот 2012-1015 година. ЗСе работи за среднорочен план, кој предвидува изградба и модернизација на сите видови на јавен транспорт во градот. Софија се избори за проект на ЕУ за модернизација и интегрирање на градскиот транспорт, кој е во вредност од околу 70 милиона евро. Тендерите започнуваат од пролетва, така што работата ќе почне да се одвива годинава.

Приоритети и проекти во рокот 2012-2015:




Еве ги приоритетите по години:

2012: Завршување и пуштање во експлоатација на 13 нови метро станици на двете метро линии во градот, како и започнување со изградба на уште 4 нови станици по М1 кон Аеродромот Софија. Со тоа ќе бидат отворени дополнителни 2800 паркинг места на 3 од новите станици во градот, со што борјот на паркинг местата кои се наоѓаат под станиците на метрото во градот достигнува 4500. Паралелно ќе бидат воведени билети и тарифи според системот *Паркирај и патувај*, со соодветните бонуси и попусти за луѓето кои г оставаат своите автомобили на буферните паркинзи во периферијата и во градот се движат со метро.
Реконструкција на целиот бул. Витоша, под кого минува М2.
Изградба на 20 тн. интелигентни раскрсници, кои ќе бидат опремени со најсовремена технологија (сензори, читачи, камери...) и кои ќе бидат следени од Центарот за градска мобилност. Тие ќе овозможуваат предност и зелени бранови со цел побрзо движење на возилата за градскиот транспорт.
Сина и зелена зона за паркирање. Тоа значи дека во платежното паркирање во градот ќе се подели на две зони-сина и зелена, со соодветните тарифи и времетраење на дозволено задржување.

Реконструираниот бул. Витоша:



2013: Целосна реконструкција на трамвајската траса и контактната мрежа на ТМ 7, долж бул. Булгарија, негово подигнување на ниво на ЛРТ со сензори при комфликтните точки. Ќе биде реконструиран и подсилен двоен колосечен пат во должина од 3,7 километри, ќе бидат изградени 13 нови станици кои ќе бидат опремени со информациони табели кои ќе го прикажуваат движењето на трамваите во реални време.
Изградба на целосно нова трамвајска линија од Семинаријата од Студентски град/жк. Дрвеница во должина од 4,6 километри, во кои е вклучена и изградба на трамвајски тунел и подземна трамвајска станица под метро станицата ГМ Димитров (М1), што ќе овозможи на жителите на Студентски град трамваен достап до метрото.
Во 750 возила на градскиот транспорт ќе бидат поставени уреди за следење и насочување на возилата, додека на 600 станици ќе бидат поставени електронски табели кои ќе го прикажуваат движењето на возилата во реално време.

2014: Изградба и продолжување на 10 нови тролејбусни линии, низ целиот град со цел подобра конекција на тролејбусните линии со метрото.
Целосна реконструкција и изградба на автономни трамвајски траси долж 3 главни софиски булевари во центарот на градот: бул. Кнјаз Александар Дондуков, бул. Христо Ботев и ул. Алабин, со одигнување на трамвајската траса над коловозното ниво.
Целосна реконструкција на трамвајскиот пат и контактната мрежа долж бул. Ботевградско Шосе каде минува трамвајот 22 и подигнување на ниво на ЛРТ, со што источните квартови на градот ќе добијат брз транспорт до центарот и конекција на новата метро линија М3.
Пуштање во експолатација на уште 4 станици од М1 до Аеродромот на Софија, како и започнување на изградбата на целата линија М3 од Овча Купел до Ботевградско Шосе.
Замена на 30% од автобусниот парк со нови возила, пред се зглобни автобуси.


Новите и проширени тролејбуски линии во градот, картата е изработена од членот which_honor SSC:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 07-Feb-2012 at 02:03
Под и над станицата Младост 3:



Поглед кон Цариградско Шосе, новата бизнис зона која се развива, облакодерот Кејп Форт кој се гради и ќе биде највисоката зграда во Софија и новата метро станица во нивната близина:






Борбата на трамваите на Софија со тешката зима:









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 07-Feb-2012 at 01:57
Слики од изградбата на М1 помеѓу Младост 1 - Младост 3 - Цариградско Шосе:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 05-Feb-2012 at 23:42
Следната станица, онаа крај Националниот дворец на културата, попознат како НДК ќе ја прескокнеме бидејќи станицата е веќе изградена така што нема новости околу нејзиниот развој. Продолжуваме со последните две станици во јужниот дел на Софија:

Станицата Св. Наум (М2):





Како и засега последната станица, претходно позната како Джејмс Баучер, а по ново официално наречена Лозенец (М2), по квартот кон која води. Оваа е исто така доста длабока станица, околу 30 метри, бидејќи се наоѓа под рид и над самата станица се наоѓа паркинг за многу автомобили (за точниот број не сум сигурен, во глава ми се движат цифри помеѓу 600 и 800, но кој знае нека ме поправи):





Ова е крајот на линијата, тука возовите во следните неколку години ќе ја менуваат насоката на движење:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 05-Feb-2012 at 23:37
Најоптоварената, најцентралната и најпретставителната од сите станици треба да биде станицата Сердика-Св. Неделја, во идеалниот центар на Софија. Тука ќе има трансфер помеѓу М1 и М2. Станицата е со најголемиот (по плоштина) тунелен пресек во Европа, што не зачудува кога ќе погледнеме колку навистина е голема оваа станица. Се наоѓа на околу 26 метри под земјата, а на пероните и вестибулите ќе бидат изложени архитектурните останки на древна Сердика:











Тука треба да поминуваат ескалаторите (обележано со портокалово), кои водат до површината на земјата, додека од лево со црвено е обележано каде ќе поминуваат патниците кои прават трансфер со М1:



...и тунелот под главната улица на Софија-Витоша:




Edited by Andrej_LJ - 05-Feb-2012 at 23:38
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 05-Feb-2012 at 23:24
Следната станица на М2 е станицата Лавов Мост, под едноимениот плоштад и познатиот софиски мост:
















Edited by Andrej_LJ - 05-Feb-2012 at 23:25
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 04-Feb-2012 at 16:34
12 нови линии ще свързват големите квартали в София с метрото
05.01.2012

http://www.bg-transport.com/idetails/6/32/1/4276
Нови 12 маршрута ще бъдат добавени към транспортна схема на София, съобщи БТА. Идеята е да се осигури връзка с основните маршрути на трамвайния транспорт и метростанциите. По тези маршрути ще пътуват по-малки автобуси. Новите линии се очаква да бъдат пуснати края на годината, но преди това решението за тях трябва да бъде одобрено от Общинския съвет. Номерацията на новите автобусни линии ще е с начален номер 500.


Линия 501 - от жк "Връбница" през "Надежда" и до гара София-север.

Линия 502 - от жк "Свобода" през различните части на район "Надежда" и по ул."202" и улиците "Грънчарска" и "Каменоделска" до автостанция "Орландовци".

Линия 503 – от жк "Люлин 1", бул. "Царица Йоана", бул. "П. Владигеров", бул. "Дж. Неру", ул. "Индира Ганди", ул. "Ген. Вл. Динчев", ул. "Луи Пастьор", ул. "Търново", бул. "П. Владигеров" и метростанция "Сливница", като по маршрута автобусите ще спират и на метростанция "Люлин".

Линия 504 започва от "Люлин 3", като автобусите ще се движат по бул. "Добринова скала", бул. "Царица Йоана", бул. "П. Владигеров", бул. "Р. Даскалов" и по "Добринова скала" ще се връщат до "Люлин 3".

Линия 505 ще свързва кв. "Овча купел" с двете метростанции "Вардар" и "К. Величков", като автобусите ще минават и през кв. "Красна поляна".

Линия 506 - от жк "Левски Г" до стадион "В. Левски".

Линия 507 - от "Студентски град" до автостанция "Гео Милев", като преминават покрай кв. "Мусагеница" и през Площада на авиацията.

Линия 508 - от автостанция "Хладилника" по ул. "Сребърна", бул. "Черни връх", бул. "Арсеналски", ул. "Бяла черква", бул. "П. Ю. Тодоров", бул. "Гоце Делчев", ул. "Костенски водопад", ул. "Т. Каблешков" по бул. "Бр. Бъкстон" до тролейбусното обръщало.

Линия 509 - от жк "Младост 1" и през булевардите "Андрей Сахаров", "Ал. Малинов", ул. "Филип Аврамов", "Св. Преображение", ул. "Д-р Ат. Москов" до Бизнес парк София и "Младост 4".

Линия 510 - от "Младост 4", покрай метростанция "Младост 3" към бул. "Ал. Малинов" до жк "Дружба 2" при ул. "Д. Пешев".

Линия 511 ще обслужва "Студентски град", като ще се движи по основните улици, за да прави връзка с метростанция "Г. М. Димитров".

Линия 512 - от жк "Овча купел 2" по ул. "Президент Линкълн", бул. "Овча купел", бул. "Цар Борис Трети", бул. "Акад. Ив. Е. Гешов", ул. "Найден Геров", ул. "Софийски герой" и обратно.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 02-Feb-2012 at 12:31
Следната станица е Централна жп гара (М2):













И продолжуваме повторно на југ кон центарот:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 02-Feb-2012 at 11:34


Се спуштаме кон пероните на станицата:









И се оддалечуваме од неа, движејќи се кон центарот:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 02-Feb-2012 at 11:32
Една од најубавите станици на оваа линија со сигурност е Марија Луиза (М2), која е сосема при крај во однос на нејзинота архитектурна изведба:

Ескалатори и лифтови за тешко подвижните граѓани:







Ознаките на станицата...



 Тука е прикажана целата линија М2, со нејзините 12 станици, на 2 од кои е можен трансфер на М1:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 02-Feb-2012 at 11:28
Продолжуваме кон станицата Хан Кубрат (М2), која според мене не е најдобро решена во поглед на интериерот, но има уште време, може да добие поубава форма штом ќе се заврши се. Сепак станицата е во рана етапа на архитектурно оформување:











... и тунелите продолжуваат кон центарот на градот, при што го напуштаат северниот сегмент на линијата и преминуваат во централниот сегмент. Од тука беше поставена и започна со работа кртицата која ги прокопа тунелите низ целиот центар, се до НДК каде што беше извадена и демонтирана:








Edited by Andrej_LJ - 02-Feb-2012 at 11:28
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 02-Feb-2012 at 11:22
Следната станица на линијата движејќи се кон центарот е станицата Надежда (М2):












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 02-Feb-2012 at 11:19
Понатаму линијата оди под земјата, под булеварот Ломско шосе, кон станицата Бели Дунав (М2):
















Edited by Andrej_LJ - 02-Feb-2012 at 11:23
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 02-Feb-2012 at 11:17
Пристигнуваме до единствената надземна станица, која ја користи само М2 (и една од вкупно трите засега  во целиот систем), Ломско шосе (М2):












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 02-Feb-2012 at 11:14
Еве дел од опширниот и многу силен апдејт направен по целата должина на М2 од страна на членовите на www.gtsofia.info Дифиан и bobsata. Започнуваме од станицата Обелја (М1/М2), каде што линијата на ескада продолжува до следната станица, Ломско Шосе. Се до изградбата на новата планирана станица на М1, оваа станица ќе биде една од двете трансферни станици во системот:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
JloKyM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote JloKyM Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 27-Jan-2012 at 19:17
Всъщност трябва да е Princess Marie Louise, защото според същия този закон собствените имена на чужденци не се транслитерират, а се пишат в оригинал.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.