![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 159> |
Author | |
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
До толку нема друга опција па преферираат да чекаат во гужвата, и авто-школи, дистрибутери, кипери, миксери, пајак служби и таксисти?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Тотално ја промашија работата со овие столбчињата за вело ленти по ул,Никола Карев,секојдневно колоната е се подолга а човек да направи анализа ќе види дека најголем дел од возилата што чекаат(барем според мое видување)се авто-школи,дистрибутери,кипери,миксери,пајак служби и таксисти поточно категории кои не е веројатно дека ќе мигирираат и ќе се натераат да одат со точак.А патем откако ја пуштија улицата во овој формат јас многу ретко приметувам велосипедисти да одат во насока по должина на улицата,напротив тие што се движат одат попреку,минуваат на сите можни начини но многу ретко по должина на просторот кој им е даден на користење.
Еве една вчерашна фотка како потврда на ситуацијата ![]() |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
ДМ е пристапно и од другата страна на ОН, а со малку вртење (при постојниот режим) и преку Ленинова.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Тој простор треба да си биде подземна гаража по целата должина, а на местото на бараките да си се прошири Градскиот парк.
Инаку, јас нешто не сфаќам или: како ЕЛЕМ работи во таа зграда, кога пола зграда и повеќе нема прозорци? Не ја сфаќам функционалноста на зградата. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Тоа е друго прашање, но една катна гаража на просторот на бараките на општина центар или на просторот на дворот на министерство за одбрана кое сега така зјае празен простор, трајно и темелно ќе ги реши проблемите со паркирање, и стадион и парк и кафани, и дебар маало и нови стамбени згради што се изградија.
И тоа па миснитерство што сеуште фаќа ексклузивен простор во центарот на градот треба да се тргне од тамо. Југославија оддамна ја нема, да се повлече армијата во празните објекти на Касарната Илинден. Да се остави на Општина Центар за административна зграда и на просторот на бараките да се изгради огромна катна гаража. Edited by user8642 - 06-Mar-2021 at 17:15 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
И треба паркинг на тоа место. Преку викенд нема место за паркирање ако се сака да се оди во парк или зоолошка, или пак во некои кафичи и кафани во близина. Е сега колкав би бил тој монтажен паркинг е друга работа. Се надевам ќе биде доста голем бидејќи и постои простор за такво нешто.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ова би бил битен чекор кон подобра улична мрежа во секој поглед ![]() И не само тоа, туку со затворање на постојниот сообраќаен пристап до градски парк, ќе се реши и проблемот што се јавува на спојката со паркингот на зоолошката градина (возила се вклучуваат и исклучуваат буквално на 7-8 метри од самиот семафор). Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:10 |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Инспириран од дебата во една друга тема околу судбината/иднинаната на објектот на министерството за одбрана во сред Дебар Маало ми дојде една идеја околу сообраќајот во околината. Имено Дебар Маало е достапно од две страни да се пристапи со автомобил од Илинденска. Тоа е од раскрсницата кај МЦМ кај фонтаната во градски парк, и другата од преку Орце Николов кај центар за странски јазици, кај Жапон, кај Пуиг, како сакате се исто може да се објасни.
Е сега мислам декa e паметно да се искористат крајните неколку метри од дворот на министерстото и да се пробие трет сообраќаен влез од Илинденска, а тоа е продолжение на улицата Дане Крапчев. Со тоа што на Илинденска наместо да има две раскрници една веднаш по друга, предлагам да се укине раскрницата која сега е влез за паркингот на Град Скопје и да се отвори нов влез кога ќе се создаде можност за тоа со рушење на бараките. ![]() Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:09 |
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Дефинитвно најлошите "лежечки", полоши неможеа да изберат. Груби и нецелосни, оштетуваат возила, подобро да поставеле подигната платформа која би служела како пешачки премин.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Каде шетаат легнатите полицајци од пред „Мајчин дом“?
![]() Прво во август минатата година го снема едниот легнат полицаец, а деновиве снема и неколку негови „другари“ кои беа поставени кај „Мајчин дом“ и основното училиште „Ѓорѓија Пулевски“ во Аеродром. Каде ли шетаа легнативе полицајци? Сега, практично, она што останало од нив воопшти не и служи на намената да го забавуваат сообраќајот на ова прометно место. Возилата ги поминуваат брзо лесно заобиколувајќи ги оние што останале да лежат. Очиглено, на оваа сообраќајница освен „легнатите“ добро ќе дојде и почесто присуството на исправените сообраќајни полицајци https://skopskoeho.mk/kade-shetaat-legnatite-politsajtsi-od-pred-majchin-dom/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Изградба, одржување и реконструкција на Булевар "Босна и Херцеговина"
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/fabrikakarposh |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
БОЕМСКА УЛИЦА ВО СКОПСКО ДЕБАР МААЛО СЕКОЈ ДЕН БЛОКИРАНА СО СКАПИ КОЛИ, БОГДАНОВИЌ БАРА ДА СЕ ЗАТВОРИ ЗА СООБРАЌАЈ, СЕ ЧЕКА ОДОБРЕНИЕ ОД МВР
![]() Боемската улица во скопско Дебар Маало секоја вечер е блокирана од коли. Екипата на САКАМДАКАЖАМ.МК вечерва затекна десетина испаркирани коли на пешачката улица, а сопствениците беа гости во кафеаните. Никаде нема пајак служба да ги подигне непрописно паркираните возила од кои најголем дел се џипови, мерцедеси и ауди. Искршени се и бетонските столпчиња кои Општината ги стави за да спречи паркирање. Ваквата слика е постојана од отворањето на улицата во времето на ексградоначалникот Андреј Жерновски до сега. Градоначачникот на Општина Центар Саша Богдановиќ вели дека единствено решение е улицата да се затвори за сообраќај, за што е изготвено сообраќајно решение и чекаат дали Министерството за внатрешни работи ќе го одобри. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/boemska-ulitsa-vo-skopsko-debar-maalo-sekoj-den-blokirana-so-skapi-koli-bogdanovik-bara-da-se-zatvori-za-soobrakaj-se-cheka-odobrenie-od-mvr/ |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Еве една идеја за раскрницата кај Тутунски Комбинат која сега е една од позагушените точки во градов. И тоа специјално се загушуваат правците од Рамстор (јужен булевар) према Пролет, како и од Зоил исто према Пролет. Проблемот е што улицата према Пролет има само една лента која треба да го собере целиот сообраќај што доаѓа од овие два правци. Кој се движел во оваа околина во време кога сите се враќаат од работа, многу добро видел дека колоната за вртење лево стига од Тутунски до Зоил, исто така колоната за идење право од Јужен Булевар стига до надвозникот.
Е сега, иако сите знаеме дека Јужен Булевар и Крушевска република се долгорочни и скапи планови, тука зборувам за брзо решение како да се зголеми капацитетот на сегашната раскрсница, без да навлегуваме во долгорочните муабети. Мислам дека постои простор да се отвори втора лента непосредно пред влезот на тутунски Комбинат која би го дуплирала капацитетот на уличкава, капацитетот да може да собере дупло повеќе возила во еден такт на семафорот. Исто така и проточноста на семафорот за овие два правци е зголемена од една на две ленти. И тоа мислам дека има простор без да треба да се руши оној вулканизер испрчен на сред улица кој создава безвезна кривина, иако и рушење на една гаража не би требало да е проблем за градот. Комплетното инволвирано земјиште е државно, значи постапки за експропријација не треба. Интервенцијата може да се изведе со внатрешни средства и преку ЈП Улици и Патишта, значи и тендер не треба. Паркинг местата што ќе се изгубат позади стамбената зграда "шипад", може да се надоместат на полупразниот паркинг пред Тутунски. Значи треба замо согласност и воља од градските власти да се истурка вакво нешто и да ги снема оние колони со дремење пола саат во ред за да се помине една раскрсница. Постои простор за 20 метри коридор во кои слободно може да се набутаат 5 ленти X 4 метри заради радиусот на свртување. ![]() Како е сегашната ситуација: ![]() Како предлагам да биде идната ситуација: ![]() Дури постои простор и од кракот према Јужен Булевар да се отвори лента за дополнителна проточност, односно свртувањето лево према Зоил во посебна лента, како би имало повеќе капацитет за право во посебна или комбинирана право/лево лента. ![]() Edited by user8642 - 18-Feb-2021 at 18:09 |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Можда може да се експропреираат двата дуќана доле и да се преправат во функционален пешачки пасаж и да се ослободи лентата за движење возила. Ама по се изгледа и од Град Скопје и Општина Центар чекаат некој инвеститор да има ја заврши работата.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Треба да се направи едно истражување, колку дополнителни штетни гасови во воздухот се исфрлени само заради тоа што се закочува сообраќајот поради една куќа и на Водњанска и на Беласица.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Може е емотивно поврзан за куќата
![]() Инаку претерано голема висина планирана. И сега се гуши булеваров, не па со ѕид 5-6 катници. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Па јас мислам дека како што очекува од тротоарот да стане милионер така се понаша и со сите потенцијални инвеститори. Затоа нема движење. Треба судски како со пералната на 3та Македонска. Едноставно и најлесно.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дали некој знае што е точно правниот проблем со куќата што пречи кај Водњанска? Рефлексна помисла е дека се работи за тврдоглав газда што мисли дека за тротоарот на Водњанска му следува да стане милионер, и низа градски администрации што немаат волја посериозно да се позанимаваат со проблемот за да го решат на начин без да треба од градскиот буџет да се одлеат неоправдано големи пари. Ама во таков или сличен случај, немаше ли до сега да му се исплати на газдата да инвестира (или да најде инвеститор) на местото на таа мувлосана куќа да изгради објект според урбанистичкиот план, од што корист ќе имаа сите страни? Старата куќа е П+1, а според ДУП-от таму е предвиден објект П+4+Пк и плус основата за градба е малку поголема. Локацијата е доста атрактивна, а очигледно е и дека има интерес за инвестирање бидејќи во тој реон и особено од другата страна во Капиштец се изградени и се градат многу такви нови објекти. Зарем во таа математика нема доволно ќар за сопственикот (или сопствениците ако се повеќе)? Зарем за сопственикот/сопствениците е поисплатливо толку многу години да биде статус-кво? Градежната парцела за нов објект на местото на проблематичната куќа е 1.52 ![]() Евентуално ако има нерешени и замрсени имотно-правни односи, со долгогодишни судски процедури, што го проблематизираат решението и во двата случаи. Но Водњанска беше проширена пред 22-23 години... Па колку сака да се замрсени односите и колку сака нека е бавно судството, за толку време сигурно ќе имаше решение, особено затоа што тука е во залог и јавен интерес! Навистина, што точно е проблемот тука? Не ми е јасно каков е тој склоп на околности што резултира со куќа што штрчи во булевар повеќе од две децении. Edited by Cloverstack - 14-Feb-2021 at 01:05 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Раскопана улица и без соодветен пристап до зграда во општина Карпош
https://tocka.com.mk/vesti/367918/tocka-tv-ziteli-od-karpos-so-poplaka-do-nasata-redakcija-se-gubi-cuvstvoto-deka-sme-del-od-nasata-urbana-opstina |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |