![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 26> |
Author | ||
bagercho ![]() Newbiе ![]() Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
|
Още 6 трамвая Pesa Swing скоро ще бъдат доставени в София. Това е първият от тях, който в момента се движи тестово в Бидгошч, Полша.
![]() |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Имам забелешка само во однос на неиновативноста на некои станици,гледам и оваа во Младост ќе биде таква,но сепак овде е битна функционалноста,ова другово е лесно за префарбување.
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
И за да не забегаме от темава многу, еве един брз апдеjт на изградбата на метрото по линиja 1
- во Младост ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - во посока Аjродрома ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Метростанциjaта на аjродрома внатре ![]() Еве го рендерот и како треда да изгледа ![]() Еве во краja зад станицата е самата писта на аjродрома.А на сликата е кметицата на Софиja со дикерктора на метрото ![]() Еве и изградбата на железничката станица,каде ке се пресекат железницата со метрото на линиja 1 Edited by ink - 11-Nov-2014 at 11:15 |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Не можам да се согласам за панелките дека са во лоша состоjба,ако се мисли на конструктивност, тоа се докажа и от последниот силен земетрос от почти 6-та степен по рихтер.Тоа са докажано наjстабилните згради от сите видови строени масовно во XX век овде(монолитни,пакето повдигашти, пазлешт кофраж или панелните),поради простата причина,дека са лабави и многу флексибилни и имат снадки и можат лесно да се движат. Ако се мисли на шминката и фасадите-да, лошо изгледа и точно затоа се предвидува голема програма за нивното обновуване. Панелките са начин на градене, со големи панели,кои произлиза како стил и механизма от СССР. Вие и до ден денес можете да видите во Москва ваква работа.Еве само за пример ![]() ![]() Убавото или лошото е дека ваква механизма веке не се користи от 1990 година за изградба. Edited by ink - 11-Nov-2014 at 10:53 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Дечки, отидовте доста надвор од темата. А темата е јавен превоз во Софија.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
436$ или ~350 евра или 21 и кусур илјади денари. Просек е ова.Некој зима над некој под ова.Секаде така се пресметува не рипај одма. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Ne znam kako se doaga do ovaa brojka no znam deka realnosta e sosema poinakva. Edited by Denko - 11-Nov-2014 at 00:55 |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Во Софија според линкот се 1000леви просечна бруто плата, за 2012, што би било околу 510-515 евра, т.е исто со просекот во МК
линк исто така на табелата во линкот се приметува колку е поголема платата во Софија од останатите градови/региони, што ја прави Бугарија доста централизирана во поглед на заработувачка Edited by stratus - 11-Nov-2014 at 00:39 |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Всушност Бугарија има поголема просечна и минимална плата од Македонија,во Софија просечната плата е нешто над 1000 лева. Можам да ти постирам податоци тука,незнам врз база на што збориш... Сегашниот каков таков стандарт во Србија е фиктивен,впрочем таму уште функционира еден вид југословенски модел,сега веќе почнуваат кастрењата под Вучиќ.Но кога се ќе се собере како просек,Бугарија е незначително над,недоволно да се почувствува дека подобро живеат.Македонија ако не е истотака минимално подобра од Србија,тогаш е минимум барем на исто рамниште. Пак ти кажувам,разликата Бугарија-Македонија,Бугарија-Србија е што главниот град има поприлично поголем стандард од остатокот. Во Србија невработеноста е 23%,во Белград околу 17%. Невработеноста во Бугарија е 11%,во Софија 2%! Бугарија ни блиску не е толку централизирана како Србија или Македонија,ние сме поцентрализирани дури и од Србија која важи за изрично централизирана. Централизирани джави на Балканов се Босна,Црна Гора,Македонија и делумно Србија.Кажувам делумно бидејќи има поголеми центри вон главниот град. Edited by kiriOK - 10-Nov-2014 at 23:47 |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
![]() Бугарија официјално од Србија има малку поголем БДП по глава на жител, но помала просечна плата, помала и од Македонија. На балканот за жал сите држави се релативно мали и централизирани, таков е случајот и со Белград и Софија и дефинитивно просечната плата во двата града е 400 до 450 евра месечно, невработеноста е најниска во цела држава, што до некаде е сличен случајот и кај нас. Цените на живт се многу слични, можеби Белград е малку поскап (10%). Се на се разликите се во незначителни нијанси. Единствената предност на Бугарија е ЕУ, инаку е истиот балкански стандарт и начин на живот. |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Економски незнам само со кој памет споредуваш Белград со Софија. Во Софија како прво уште на старт,нема невработеност! Друго,цените се дупло пониски во Софија. Трето,стандардот е повисок,просечна плата во Софија ти е некои 500 евра. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Кај Софија може да се каже дека дел од лошиот впечаток го создаваат станбените монтажни згради што тие ги нарекуваат „панелки“ кои се во многу лоша состојба. Кога се влегува од страната на Скопје има една таква населба, мислам дека се викаше Љулин или така нешто. Останатите градови на просторот на поранешна Југославија ја имаа таа среќа да се градат поквалитетни станбени згради кои и денес, после пет или шест децении, изгледаат сосем во ред и забот на времето не оставил некои посериозни последици (секако, постојат и исклучоци). Во секој случај Софија на инфраструктурно ниво полека но сигурно граби напред, и последиците од тој развој ќе се почувствуваат за 5-10 години.
Edited by Џоле - 10-Nov-2014 at 19:59 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
За Софија незнам каква е знам само дека влезот од северната страна е како да влегуваш во некој град во Индија. Што се однесува до Белград не сум бил долго време но пред месец дена бев околу два саати на Автобуската и што да кажам КАТАСТРОФА е малку да се рече што викат старите „како паднало така и останало„ травајските шини се тотално пропаднати, тротоари никакви, пристапот кон ГЛАВНАТА автобуска станица е како да се работи за град од 15 илјади жители. Радовиш има поубав и поширок приод. Автобуската а особено железничката се посебна приказна. Од автобуската на ЛАСТА да се помине кон главната Автобуска бара навистина уметност и знаење а и сила ако имате кофери зошто во тротоарите има кратери. За железничката да не правиме муабет СТРАШНО. Е сега кога тргнавме од автобуската автобусот сврте во една населба да точи гориво значи таков Талибан непостои ни во Шутка. Значи Белград како и Софија се градови кои имат ннекоја градежна експанзија и се средуват во некој делови но ако забегаш малку лево или десно наидуваш на тажни и мизерни слики. Ако зборуваме за град на балканот кој е среден од А до Ш дури слободно може по среденост да се носи со европски градови тоа е Загреб.
|
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
И јас за среќа последнава година имав да ги посетам двата града (Белград и Софија). За почеток целосно непотребно е нивната споредба со Скопје. Скопје е двојно помал град, од неодамна главен на доста помала држава, целосно нов заради земјотресот итн. Додека споредбата меѓу нив е наместо.
Мислам дека и двата имаат низа предности и недостатоци. Софија ако има метро, сепак тоа не се доволен број на линии согласно големината на градот, а има и многу стари транваји. Мислам дека Софија е за нијанса по глобален град од Белград, пред се поради ЕУ и поголемиот број на трговски. Економската ситуација во двата града е речиси идентична и реално многу слична на СК. Е сега, не мислам дека жителите на Белград се скусени во нешто што го имаат од жителите на Софија и обратно. Како турист морам да признам деке мене лично Белград многу повеќе визуелно ми се допаѓа од Софија. Пред се има доста повеќе да понуди од Софија за еден просечен турист. Факт е дека на Балканот (покрај Атина и Истанбул) 50 години Белград беше најмоќниот град. Но после дво децениска негова стагнација, тој е само стигнат по многу параметри од Софија и Загреб но неговото место Го зазеде Букурешт кој дефинитивно е погоелм центар, поглобален град, поразвиен и за една класа поград од Белград и Софија. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Тоа е местото каде беше мавзолеja на Георги Димитров и беше взривен со детонации на два пута. Ако за тебе. http://www.youtube.com/watch?v=vcgN2n_BTTY Има се уште спорови какво треба да се деси на тоа место,затоа и е во ваква состоjба. Edited by ink - 10-Nov-2014 at 18:26 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Софија капитални проекти ударно гради последниве години,до крајот на декадава они ќе го имаат решено тотално проблемот на трафичка организираност на градот.Што покажува дека ако се има визија,средства и упорност и во овој регион работите биднуваат.
Но според она што го видов минатата година,Софија без третата метро линија ништо не прави,овие две линии ко ниедна ми делуваат по однос на отпушување на градот.Софија сеуште е типичен натоварен балкански град. Белград се стреми кон префинетост и шминка,но сепак од време на време паѓаат некои грандиозни проекти,дури грандомански би рекол. Скопје...кај нас капитален проект е кружен тек. Edited by kiriOK - 10-Nov-2014 at 17:44 |
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Работата е што времињата се менуваат. Ако Белград беше кремот на Југославија а останатите градови беа паланки и сите пари завршуваа таму сега работите се променети. Еден Загреб е многу посреден град од Белград. ДА не зборуваме што има и многу поголем буџет и е плус е сепак нешто помал град. Софија побргу се развива а Белград стагнира. Државата и нејзините политики си имаат врска со тоа. Исто како што и еден Букурешт од големо гето прераснува во ултра модерен и глобализиран град.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Не ви ја разбирам препирката Белград vs. Софија. Последнава година имав можност еднаш да го посетам Белград и двапати Софија, и ќе кажам само дека секој град си има свои предности и свои недостатоци.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
![]() во Белград, ако отидеш подалеку од Кнез-Михајлова, ќе наидеш на истото... и секаде е исто, во секој град во љубената Европа која ја доживуваме како во Дизниленд некој да не пратил... и тоа доживување се базира на најстрогиот центар на градот, нели? и гледајте на тоа вака: Плочник да смениш е ситница која можеш да ја направиш во секое време... метро линии, општо јавен превоз, главни булевари-артерии на градот, тоа е веќе нешто друго, тоа е капитален проект од важност за целовскупниот развој на градот, кој може да биде развиен дури и ако изгледа како крш ...шминката е последно и најлесно нешто на цел свет плус, тука можам да вбројам и влез на големи компании во градот, формирање на комерцијални и деловни центри, современа и иновативна архитектура, современи патнички терминали и т.н. гледајте на кое ниво е глобалниот развој на градот, не се палете на шминка и не барајте кај има дупки по улиците |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |