build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Белград

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 03-Mar-2013 at 18:01
Domaće, je domaće. Više se radujem novim Ikarbusima, nego 203 Solarisa koji trebaju stići
Ne znam što su nestale slike:


http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1536&start=1425

Edited by Александар - 03-Mar-2013 at 22:56
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 01-Mar-2013 at 23:03
Prva fotografija novih autobusa za GSP.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 17-Feb-2013 at 22:28


Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Feb-2013 at 23:43
www.b92.net, 14.02.2013.

[size=150]Beograđane ipak voze "Poljaci"?

Beograd -- Poljski Solaris pobedio na tenderu za kupovinu novih autobusa za GSP "Beograd", piše Blic. Glavnom gradu biće isporučena 203 autobusa.



Kako saznaje Blic, iako je GSP raspisao tender za 180 autobusa, poljski proizvođač isporučiće 23 vozila više jer je njihova cena isplativija od konkurentskog MAN-a.

Još nije poznato do kada bi novi autobusi trebalo da budu isporučeni, a zvanična potvrda ove odluke trebalo bi da usledi na sednici Gradskog veća, kojem je Upravni odbor GSP-a dao saglasnost da zaključi ugovor sa Solarisom.

Na tender GSP-a koji raspisan još u oktobru prošle godine, pored Solarisa i MAN-a, ponude su dostavile još tri inostrane kompanije: Ašok lejland iz Indije, češki Iveko irisbus i Volvo bus korporacija iz Švedske.

Podsetimo, kupovina novih autobusa za GSP Beograd finansira se iz kredite Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a vrednost nabavke trebalo bi da iznosi oko 65 miliona evra.

Odbornici Skupštine grada Beograda usvojili su predlog za uzimanje kredita od EBRD-a tek krajem prošle godine, nakon burne političke rasprave tokom koje su se mogle čuiti kritike opozicije, ali i dela vladajuće koalicije, da se grad nepotrebno dodatno zadužuje, kao i da uslovi tendera eleminišu domaćeg proizvođača Ikarbus.

Na proleće stižu 42 domaća autobusa
Prema uslovima tendera, novi autobusi trebalo bi da budu niskopodni, sa evro-pet motorom, klimatizovani i opremljeni rampama za osobe sa invaliditetom.

Obnova voznog parka GSP-a, kako je ranije najavljeno, podrazumeva nabavku oko 400 novih autobusa. Kako je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio krajem prošle godine, preostalih 200 vozila biće kupljeno od domaćih proizvođača, a nabavka tih autobusa trebalo bi da bude finansirana iz sredstava grada Beograda.

Vozni park GSP-a biće osvežen već do kraja meseca kada bi konačno trebalo da stigne 10 od ukupno 32 zglobna autobusa koliko domaći Ikarbus trenutno proizvodi za gradskog prevoznika.

Preostala 22 Ikarbusa biće isporučena na proleće, a do tada u GSP stiže još 10 autobusa na gas iz Kragujevca. Naime, firma Vulović transport, koja ima licencu ukrajinskog MAZ-a, pobedila je na tender raspisanom u decembru.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=02&dd=14&nav_id=686824
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 11-Feb-2013 at 09:39
Автобуско лоби, чуда прави. Мислам дека е жално што Белград сепак се одлучи да потроши огромни финансиски средства на нови автобуси. Парите можеа да бидат вложени во БГ ВОЗ и во делумна замена на постоечките автобуси. Споредувајќи ја градската железница, трамваите и тролејбусите со состојбата во која се наоѓаат градските автобуси, можам да кажам дека баш напротив финансиите треба да ги насочат кон првите три видови превоз. Да не говориме за идејата наречена метро.
Back to Top
direktor View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Feb-2013
Location: beograd
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote direktor Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 06-Feb-2013 at 01:56
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:417820-Bojan-Bovan-Stizu-novi-autobusi-garaze-kamere
BG VOZ JE DOBAR, AL' NEDOSTAJU VAGONI
* PREMA budžetu ove godine nećete ulagati u infrastrukturu gradske železnice. Da li se ona pokazala kao neisplativa i da li se odustalo od uvođenja novih linija za Rakovicu i Resnik?
- Bg-voz se pokazao kao brz, efikasan i masovni prevoz. Sa 32.000 putovanja dnevno on je i finansijski konkurentan ostalim vidovima prevoza. Da bi se krenulo u projekat linije Resnik - Beograd centar, neophodno je da "Železnica" investira u remontovanje pet vozova.
* Zašto je za krpljenje rupa i saniranje kolovoza u prigradskim opštinama predviđeno gotovo duplo manje novca nego na Starom gradu i Vračaru?

- Navedena sredstva nisu budžetski opredeljena za 2013, već sredstva koja se odnose na ugovorne obaveze iz 2012. godine razvrstane po opštinama, zaostala dugovanja po ugovoru. Svi kapitalni projekti Direkcije za puteve, asfaltiranje, sanacija i izgradnja trotoara ili delova saobraćajnica su uvršteni na osnovu predloga opština i nalaze se u fazi usvajanja.

* Da li problem prevoza Beograđana rešava bogatiji vozni park GSP ili nuđenje bicikla kao alternative?

- Potrebno je obnoviti vozni park GSP nabavkom novih vozila, prevashodno autobusa, a isključiti stara iz saobraćaja. I zato je strateška odluka gradonačelnika i bila da se uđe u nabavku novih 400 autobusa. Grad svakako promoviše i podstiče upotrebu alternativnih prevoza sa značajnim osvrtom na upotrebu bicikala.
www.imamoplan.com
www.belgrademaps.com
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 03-Feb-2013 at 12:59
Некоj може ли да ни презентира значаjните проекти,кои се изполнуват или скоро ке се изполнуват  или значаjни проекти,кои чекат за изполнуване?



Edited by ink - 03-Feb-2013 at 13:00
Back to Top
direktor View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Feb-2013
Location: beograd
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote direktor Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 03-Feb-2013 at 04:17
Још се неѕна побједник на тендерот .ИКАрбус прави вец 32 аутобуса од преедходни уговор бице МАН мотор,шасија
www.imamoplan.com
www.belgrademaps.com
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 11-Nov-2012 at 20:39
До каде е набавката на новите автобуси во Белград. Во некој медиум налетав на вест дека српски Икарбус овој пат е дисквалификуван на тендерот и дека ќе се жалел на ваквата одлука. Има ли вистина во ова? 
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 31-Oct-2012 at 21:55

Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 28-Oct-2012 at 14:12
IK-201 (2002) remontovani u Ikarbusu

http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=7&t=20&start=1150
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 27-Oct-2012 at 00:56
Možda još nekoliko komada. Od novina ima nabavka još 180 zglobnih autobusa, samo što ovaj put neće biti Ikarbus. Ikarbus takođe treba da isporuči 32 zglobna autobusa početkom sledeće godine.

Jesu, još tada u roku. Nisam ih slikao, ali ništa posebno, koriste ih za prevoz dece.

Blic, 26.10.2012.
Autor: Marko Tašković

GRAD UZALUD POKUŠAVA DA SPASE PROIZVOĐAČA AUTOBUSA
"Ikarbus" nije ispunio uslove tendera u GSP

Rezultati tendera GSP "Beograd" za kupovinu 180 autobusa biće poznati u novembru, ali je ova javna nabavka već sad obnarodovala i sukob uprave "Ikarbusa" sa gradom



Menadžment ovog proizvođača autobusa podneo je žalbu Agenciji za javne nabavke, navodeći da je "skandalozno" da se posao od 65,5 miliona evra daje stranim kompanijama, ali u Gradskoj upravi ističu da su svi uslovi tendera u skladu sa zakonom i zahtevima Evropske banke za obnovu i razvoj koja i kreditira kupovinu autobusa. Osim toga, u gradu optužuju upravu "Ikarbusa" da ne poštuje ugovorene rokove i odbija saradnju sa GSP-om. Agencija za javne nabavke saopštila je prošle nedelje da je ponude na tenderu podnelo sedam kompanija, a dva proizvođača, "Russian Buses-GAZ Group" iz Rusije i domaći "Ikarbus" nisu dostavili nikakvu dokumentaciju, pa ni ponuđenu cenu. Preostalih pet ponuda stiglo je iz inostranstva i trenutno ih Komisija pregleda, nakon čega će ih sa predlogom ocena dostaviti u EBRD, odakle se ceo proces nadgleda. Inače, nabavka 180 novih autobusa predstavlja deo projekta o kupovini ukupno 400 autobusa za GSP vrednosti 130,5 miliona evra. Polovina od te sume biće obezbeđena iz kredita EBRD, dok se druga polovina finansira iz budžeta grada.

U "Ikarbusu" smatraju da je tender "nejasan, netransparentan, u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama i pravilima EBRD".

   - Tenderom su propisani strogi finansijski uslovi kao što je, recimo, da ponuđač mora u poslednjih pet godina imati tri ugovora od po 15 miliona evra, što ne može da ispuni nijedna domaća firma. Neverovatno je da jedinom domaćem proizvođaču čija vozila čine čak 80 odsto voznog parka GSP "Beograd" praktično nije dozvoljeno da uđe u ovakav projekat - kaže Aleksandar Vićentić, generalni direktor "Ikarbusa".

U Gradskoj upravi ističu da su uslovi tendera u skladu sa zahtevima EBRD i navode više razloga zbog čega su odnosi Grada i "Ikarbusa" narušeni.

   - Grad je od "Ikarbusa" ove godine kupio 25 autobusa, a ugovorio je isporuku još 32 do kraja godine. MEđutim, autobuse ćemo dobiti tek na proleće, što će GSP-u napraviti ozbiljne probleme ove zime. Najveću cenu će, nažalost, platiti Beograđani. U želji da pomogne "Ikarbusu", grad je preduzeću garantovao kupovinu autobusa i u sledećoj godini. Poučeni najnovijim iskustvom, tražili smo da ih proizvedu u roku koji se definiše ugovorom. Oni su to odbili. Takođe, želeli smo da ih pripojimo GSP "Beograd" jer bi tako imali garantovan posao, a menadžment je i to odbio - ističu u Gradskoj upravi.

U gradu posebno zameraju generalnom direktoru "Ikarbusa" na visini zaarade.

   - Aleksandar Vićentić je sebi dao platu od 220.000 dinara, što je duplo više nego što ima generalni direktor GSP-a, iako upravo zahvaljujući tom preduzeću i Beogradu preživljavaju. Nastojaćemo da im i dalje pomažemo, ali nikako ne na štetu građana koji te autobuse treba da koriste - kažu u Gradskoj upravi. Vićentić nije želeo da govori o plati, navodeći d aje o tome odlučivao Upravni odbor "Ikarbusa".

[quote]Autobusi stižu u februaru
Ponude na tenderu uputili su indijska kompanija "Ašok Lejland", češki "Iveko Irisbus", poljski "Solaris", nemački "MAN" i švedska "Volvo bus korporacija". Ponuđači su bili dužni da dostave detaljne podatke o tehničkim karakteristikama vozila, broju proizvedenih vozila u prethodnih pet godina, dokaze o spremnosti da ih proizvedu i isporuče, kao i cene rezervnih delova i očekivanu potrošnju goriva. Najniža cena vozila nije jedini kriterijum na osnovu koga se može kvalifikovati isplativost ponude. Komisija ne može da donese konačnu odluku bez saglasnosti EBRD. Autobusi bi trebalo da budu isporučeni u februaru 2013. godine.

Planira se i nabavka 80 CNG solo vozila, dakle, 80+180+32=292 novih autobusa samo za GSP.

Originally posted by nikoleta

Teк сада видим да сам ову информацију пропустила да пренесем на форум.
У складу са договором између Града (Оснивача) и ЈКП ГСП „Београд“, поред тренутне набавке 180 нових зглобних аутобуса градског типа (за које ће уговор са добављачем бити потписан до 1. новембра, према плану активности набавке), од ЕБРД-а је затражена и сагласност за куповину још 80 соло аутобуса градског типа на ЦНГ погон. Такође је договорена и хитна набавка возила за саобраћајни погон „Космај“, који ће добити 30 нових аутобуса на ЦНГ погон у наредних годину дана, а почетком наредне године (у јануару) је планирано да буде испоручено 10 аутобуса за овај погон, у склопу хитних мера за обнову возног парка „Космаја“. У току је припрема пред расписивање тендера за набавку 10 аутобуса за погон „Космај“, путем финансијског лизинга (за сада је објављен претходни распис у „Службеном гласнику РС“).

Такође, за потребе СП „Уговорени превоз и унутрашњи транспорт“, биће расписан тендер за набавку једног вучног возила, односно камиона, а уз поменуто возило ће бити расписан тендер за набавку раоника за чишћење снега и посипача соли, тако да ће овај камион у зимском периоду имати и додатну функцију - чистача снега. У првом тромесечју 2013. године планирано је и расписивање тендера за набавку 5 комби возила такође за потребе овог погона.




Edited by Александар - 27-Oct-2012 at 00:57
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 03-Oct-2012 at 10:27
Има ли некакви новини од Белград за новите трамваи, колку од нив досега се пристигнати и до кога треба да се испорачаат останатите од шпанскиот производител ЦАФ?
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 21-Sep-2012 at 19:15
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 21-Sep-2012 at 12:05
BusPlus android aplikacija

Zvaničnu BusPlus aplikaciju za Android OS možete besplatno preuzeti na Google Play marketu na sledećem linku: BusPlus android aplikacija.


Prva zvanična BusPlus aplikacija sa logotipom BusPlus-a omogućava Vam da putem svog mobilnog telefona dobijete informacije o linijama javnog prevoza u Beogradu i stanicama u odnosu na Vašu trenutnu lokaciju. Aplikacija takođe omogućava brzu pretragu željenih stanica i linija i njihovo lociranje na mapi grada, a prikazuje i položaje vozila u saobraćaju za izabrane linije ili sve linije koje nailaze na određenu stanicu. Na taj način je putniku omogućeno praćenje vozila u saobraćaju u realnom vremenu. Preuzimanje aplikacije je besplatno.



Nakon instaliranja aplikacije potrebno je da je pokrenete i unesete aktivacioni kod koji ćete dobiti putem sms poruke. Pri korišćenju aplikacije, mogu Vam biti naplaćeni troškovi prenosa podataka mrežnog operatera.



Info: http://www.busplus.rs/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 10-Sep-2012 at 09:56
Да се надеваме дека ќе биде Мерцедес. Ви посакувам да биде Мерцедес!
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 05-Sep-2012 at 21:51
Prvi deo
ЈКП Градско саобраћајно предузеће „Београд“,
Кнегиње Љубице 29,
11000 Београд, Република Србија

[SIZE="4"]ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

за набавку добара - Куповину 180 нових нископодних зглобних аутобуса градског типа
МН: 44014

Овај позив за подношење понуда уследио је након Општег обавештења о набавци у вези са Пројектом обнове возног парка Београда, који је објављен на интернет сајту EBRD Procurement Notices (www.ebrd.com), дана 9.5.2012. године.

ЈКП Градско саобраћајно предузеће »Београд« (у даљем тексту: "Наручилац"), намерава да употреби средства зајма од стране Европске банке за обнову и развој (у даљем тексту: »Банка«), за набавку нископодних зглобних аутобуса градског типа.

Наручилац позива заинтересоване добављаче да доставе затворене понуде за испоруку 180 нископодних зглобних аутобуса градског типа, која ће бити финансирана средствима по основу зајма.

ЈКП Градско саобраћајно предузећe “Београд” овластило је Агенцију за јавне набавке Градске управе града Београда да спроводи поступак набавке у име и за рачун Наручиоца.

Компаније из свих земаља могу да учествују на тендеру за уговор који ће се финансирати средствима од зајма одобреног од стране Банке.

Да би се квалификовао за доделу уговора, понуђач мора да задовољи следеће минималне критеријуме:

•  Задовољавајући ниво производње и испоруке 400 аутобуса у последњих 5 година, односно искуство као Испоручиоца у најмање 3 (три) уговора у последњих 5(пет) година, сваки са вредношћу од најмање 15 милиона ЕУР, од којих је минимум један ван земље произвођача, који су успешно и знатно завршени и сличним добрима која су понуђена.

•  Понуђач мора приказати да има приступ или да има на располагању ликвидна средства, неоптерећену реалну имовину, кредитне линије и друга финансијска средства осим других авансних плаћања по уговору, у минималном износу од 5 милиона ЕУР,

•  Понуђач мора имати минимални просечни годишњи промет од 20 милиона ЕУР, израчунат као укупно оверено плаћање за уговоре који су у току или су завршени у последњих 5 (пет) година.

http://www.gsp.rs/tenderi1.htm#EBRD_44014

Ovaj put IKARBUS nema šanse, ne zadovoljava uslove tendera, što je bilo očekivano s obzirom da se kupovina finansira od strane EBRD, biće EU proizvođač.


Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 31-Aug-2012 at 00:40
Studio B, 30.08.2012.

Grad i GSP nabavljaju 400 novih autobusa

Uprava grada i Gradsko saobraćajno preduzeće krajem septembra počeće nabavku 400 novih autobusa, čim Evropska banka za obnovu i razvoj polovinom sledećeg meseca objavi precizne uslove dogovorenog kredita.



Prvi novi autobusi koje grad Beograd kupuje u okviru najveće obnove voznog parka do sada stići će početkom sledeće godine.

Stari autobusi, iako ispravni i bezbedni za javni prevoz, ne mogu Beograđanima da pruže onu udobnost koju imaju u novim tramvajima, trolejbusima ili autobusima na gas. Kao glavnu prednost u novim vozilima, ovih dana putnici navode klimu, pa očekuju da ih na ulicama bude što više.

Baš takvih 10 iz programa nabavke još 400 novih autobusa, koji je dogovoren sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj, možemo da očekujemo u martu, posle odobravanja kredita, raspisivanja tendera i izbora firme koja će ih proizvoditi. U GSP "Beograd" kažu da će novi autobusi morati da ispune visoke standarde.

- Mi smo odavno zauzeli stav da svi novi autobusi koje kupujemo moraju da budu niskopodni, klimatizovani, sa rampama za osobe sa specijalnim potrebama, evro 5 motor i od toga se ne odustaje, kažu u Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd"

Od kako su u aprilu gradonačelnik Beograda Dragan Đilas i direktor EBRD-a Tomas Majer potpisali memorandum o razumevanju,odnosno pismo o ulaganjima svakog dana su u GSP-u bili timovi stručnjaka Evropske banke za obnovu i razvoj, koji su pratili finansijsko stanje u preduzeću. Dogovor su malo usporili ekonomska situacija u Evropi, politička u Srbiji ali i stanje javnog prevoza, kaže gradski menadžer Aleksandar Bijelić ali dodaje da je Grad Beograd sa projektima kao što su bus plus i reorganizacija GSP-a uspeo da uveri Evropsku banku da je javni prevoz u gradu na dobrom putu.

- Aleksandar Bijelić - Ono što je činjenica da ćemo mi sa tih 150-200 autobusa u prvoj turi koliko je obezbeđeno sredstava, povećati značajno kvalitet javnog prevoza u gradu i povećati kvalitet GSP-a i autobusa i kada dodamo na to 83 trolejbusa, 30 tramvaja, mislim da ćemo moći da kažemo da je stvarno javni prevoz značajno poboljšan u odnosu na prethodni period. U ovom momentu saobraća 1300 autobusa, 400 je klimatizovano, zajedno s tramvajima i to je ozbiljan broj autobusa koji Beograđanima daje kvalitet, kojim retko koji grad u Evropi može da se pohvali.

Podsećamo da od 2008. godine grad Beograd ulaže znatna sredstva da se vozni park GSP-a unapredi i obnovi, a samo u prethodne dve godine kupljeno je 150 novih vozila. Investicija koja će prevazići sve dosadašnje je novi program nabavke 400 sutobusa, što je prvi put u istoriji GSP-a da se kupuje više od trećine voznog parka.





Edited by Александар - 31-Aug-2012 at 00:43
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 26-Aug-2012 at 22:18
Zato što jedan Ikarubs niskopodni košta kao 2 ili čak 3 iz uvoza. Privatnim prevoznicima iz GSP-a se ispati da daju 150.000€ za zglobni autobus, što je čak jeftinije od ex Sovjetskih šklopocija, a ujedno se uposle domaći radnici. Pored toga postoje rigorozni uslovi za privatne prevoznike, kako ekološki (Euro 5) tako i starosni, jer autobusi ne smeju biti stariji od 5 godina.



Veolija je ozbiljna firma, oni su odmerili proizvođače i oprobali i Neobus i Megabus, ali se opet vratili Ikarbusu.

Ovo je isporuka iz 2010 za Požarevac (prigradski prevoz)


Fabrika sada radi smanjenim kapacitetima, i u vlasništvu države je.

Originally posted by Aleks_BGD

Da i ja dodam nesto...Ovih dana se u Ikarbusu vredno radi..

 
Bredamenarini zbog političara je napustila Ikarbus i sada su prešli u Tursku, gde su nastavili projekat Avancitiy-ja za Italijansko tržište koji se proizvodio prvobitno u Ikarubusu





Originally posted by VirginAtlantic

Александар, има ли шанса "Необус" да започне производство на актуелните модели на VOLVO /пример 7900/?
И уште - дали извезуваат автобуси во другите земји од регионот?


Neobus je zatvoren i sada je na prodaju, tako da ništa ne prave. Mogli su oni bilo koji autobus iz Volvo asortimana da naprave, samo što su takvi autobusi puno skuplji. Neobus je izvozio na Maltu
 

Veliku Britaniju


Saudijsku Arabiju


Ikarbus u Rusiju mahom, jer je prethodni vlasnik bila ruska kompanija


Edited by Александар - 26-Aug-2012 at 22:28
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 26-Aug-2012 at 18:43
Што е финтата во Србија што се форсираат домашните марки на автобуси?
да ги држат во живот фабриките или што?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.369 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.