build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Улица Железничка

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 02-Jul-2015 at 14:41
И официјално заврши реконструкцијата..

ЈОРДАН МИЈАЛКОВ ДВОНАСОЧНА КОГА ЌЕ СЕ ГРАДИ ЈУЖЕН БУЛЕВАР

Кога ќе почнат градежните работи на Јужниот булевар, за да се надмине тесното грло кое би се јавило во овој дел од градот, Јордан Мијалков ќе стане двонасочна, тоа значи со две ленти во еден правец и една во другиот" велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски.

Улицата Јордан Мијалков останува еднонасочна. Град Скопје заврши со реконструкција на оваа сообраќјница, која сега има три ленти во правец кон Кисела Вода. Од Град Скопје велат дека засега на улицата останува истиот сообраќаен режим како пред реконструкцијата, се додека не почне да се гради јужниот булевар под земја.
"Кога ќе почнат градежните работи на јужниот булевар, за да се надмине тесното грло кое би се јавило во овој дел од градот, Јордан Мијалков ќе стане двонасочна, тоа значи со две ленти во еден правец и една во другиот", велат од кабинетот на градоначалникот Коце Трајановски.
Од Град Скопје не добивме одговор кога ќе старува изградбата на јужниот булевар. Минаа три година откако Градот потпиша договор со турската фирмата "Лимак Холдинг", која треба да ја гради сообраќајницата, но на терен нема никакви активности.




При потпишувањето на договорот во март 2012 година, со кој се прецизираа меѓусебните права и обврски, Градот им го отстапи земјиштето за изградба на булеварот, а турците се обврзаа дека најдоцна за една година ќе стартуваат со градежни работи.
Турската фирма "Лимак" за околу 2 милиони евра купи државно земјиште со површина од 31.929 метри квадратни. Според договорот со Град фирмата има обврска на свој трошок да ја изгради подземната сообраќајница, како што е предвидено со Деталниот урбанистички план "Стара железничка станица". Потоа над сообраќајницата може да гради згради, трговски центри, деловни објекти и хотели, со максимална висина од 20 ката плус приземје.
Новата сообраќајница треба да биде 6 метри под земја, долга 800 метри и со по три коловозни ленти во двата правци.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=E42B8E7DB53178459F7B7F9638E708AF
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 29-Jun-2015 at 10:20
На дел од пошироките улици во постземјотресните населби се практикува паралелно паркирање +1 лента во секој правец, како и паралелно паркирање од двете страни +1 лента во еден правец, а има уште многу улици каде што би можело тоа да се изведе, се надевам ќе биде наскоро.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Jun-2015 at 09:47
И јас истото го помислив. Патем со оглед на проблемите за паркирање низ цело Скопе, мислам дека тој е наједноставниот начин, едноставно од некои улици една лента да биде за паралелно паркирање. Тоа го има низ доста градови низ Европа, најблизок пример Солун.
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 29-Jun-2015 at 01:52
Зошто во Скопје не се практикува паралелно паркирање? Нели е подобро од вака испопаркирани коли по тротоари кој кај ке стигне. Кога се прават вакви проекти треба да се мисли и за паркирањето. Улиците не се само за возење туку се и за паркирање. Според сликите гледам имале простор да го изведат.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 28-Jun-2015 at 22:44
Улицава е асфалтирана. Има три ленти. Другата улица за која зборувавме погоре ќе биде пристапна/сервисна улица, како што веќе спомена Даци.







За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 22-Jun-2015 at 18:30
Пристапна е за објектите кој треба да се изградат.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 22-Jun-2015 at 15:03
Мене ми личи на пристапна улица.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 22-Jun-2015 at 13:03
Двосмерна ќе биде, поради затварањето на Јужен. Ми изгледа како 2+3.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 22-Jun-2015 at 09:51
Си викам пристапна улица ќе биде за паркинзите/трговските итн, бидејќи Железничка е едносмерна, па некако да се овозможи движењето во спротивен правец.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 22-Jun-2015 at 09:11
Тешко дека ќе да е за тоа... Повеќе ми личи на средишен „остров“ за одделување на сообраќајните ленти.
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 22-Jun-2015 at 06:31
Тоа одделеното велосипедска патека е?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 21-Jun-2015 at 22:20


За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 12-Jun-2015 at 11:28
Originally posted by alexsend

Да не претераат со проширување само



хахаха
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 12-Jun-2015 at 10:14
Нова лента на улицата Јордан Мијалков

Се подготвува теренот за асфалтирање нова лента на улицата Јордан Мијалков, поранешна Железничка.


http://www.skopjeinfo.mk/gradot/894136872/nova-lenta-na-ulicata-jordan-mijalkov-foto-
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 05-Jun-2015 at 17:25
Да не претераат со проширување само
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 01-Apr-2015 at 23:10
Четири месеци доцни проширувањето на улицата „Јордан Мијалков“

Започнат со изведба на почетокот од јули 2014 година, проектот за реконструкција и проширување на улицата „Јордан Мијалков“ во центарот на Скопје сè уште не е комплетиран. Реализацијата на овој инфраструктурен објект доцни веќе четири месеци, со што е пролонгирано и надминувањето на постоечкиот сообраќаен метеж што секојдневно се создава на оваа сообраќајница во близина на Клиничкиот центар. Од Градот Скопје за „Билд“ велат дека одолговлекувањето со градежните работи е поради временските услови кои влијаат врз намалување на интензитетот на планираните активности.



Градските власти се надеваат дека реконструкцијата и проширувањето на улицата „Јордан Мијалков“ ќе заврши до крајот на мај. Периодов паралелно се работи на реконструкција на комплетната водоводна мрежа со сите постојни приклучоци и на дел од канализационата мрежа. Во претстојните месеци ќе се изврши изградбата на трета коловозна лента со улично осветлување, но и на сервисна коловозна лента со паркинг. Коловозот на оваа скопска сообраќајница се проширува на потегот од крстосницата со улицата Герман до пред крстосницата со улицата Павел Шатев, во должина од 750 метри.



Финансиската конструкција за проширување на улицата „Јордан Мијалков“ изнесува 47 милиони денари. Изведувач на градежните работи е фирмата „Пелагонија“ од Гостивар, додека јавното осветлување ќе го постави фирмата „Дигитал“ од Струмица.

http://www.build.mk/?p=43911
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 07-Jan-2015 at 12:56
Ама така не оддава дека ко божем се работи нешто низ градов

Исто како што Митрополитет Теодосиј веќе седум месеци со цела потребна механизација покрај него стои раскопан.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 07-Jan-2015 at 02:11


Зад тарабите ништо особено... Не знам зошто им требаше оградувањето на лентата за паркирање и сечењето на дрвјата кога веќе не почнаа веднаш со работа. И едното и другото можеше сите овие месеци да си ја врши улогата и да биде оставено за ден-два пред вистински да почнат со работа.

1



2



Edited by Cloverstack - 07-Jan-2015 at 02:13
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 01-Oct-2014 at 07:28
Којзнае дали се извршуваат градежни работи зад тарабите...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 30-Sep-2014 at 21:50


Тука трета лента веќе си имаше - две ленти се користеа за возење, а една за паркирање. Инаку ситуацијата беше невообичаена затоа што паркирањето се вршеше на левата лента (бидејќи од десната страна паркирање се практикува на тротоарите).

Проектот што сега се реализира опфаќа дополнителен коловоз со сервисна коловозна лента и со паркинг лента (вкупна ширина од 6 метри) и разделна жардиниера поставена помеѓу ул. Железничка и новиот коловоз.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.