![]() |
![]() |
![]() |
Брза железница Македонија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
Баткава ги измешал брзиние. Не ни знае што е брза железница току ајде колку да се пишело.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Па се збори за брзини повеќе од 200km/h затоа нека остане насловов ваков кој мислам дека е најсоодветен.Кога ќе има нешто сосема поконкретно нека се промени соодветно.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Прво не е брза железница движењето на возовите со 160км/ч. Ќе треба да менуваме наслов на нишкава. На брзи пруги сообраќаат само патнички возови со брзина од над 250км/ч, но тоа е сулудо решение за земји во кои најмногу се патува од Скопје до Велес или од Лесковац до Ниш.
Кина сака унапредување на нашите пруги, претпоставувам пруга со брзина од 160 до 200, максимум 220 километри на час која би се користела за товарен, а потоа и за патнички сообраќај. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Пред некое време патував од Минхен до Загреб со воз. Имав некоја работа така си го уклучив лаптопт го ставив на маса и си завршив тоа што требаше за тој ден. Времето на патување е 8 и пол часа и тоа со нај нај обичен воз кој често застанува , плус менува локомотива на секоја граница. Но и покрај тоа комотноста е незаменлива. После неколку дена поминати во Загреб се убив од барање комбинации од Загреб до Скопје и за жал сите варијанти беа прво до Белград па потоа до Скопје а цлата акција трае скоро цело деноноќие (УЖАС). Така љуљаќи се во Авобусот си мислев колку би било убаво да има врска Минхен Загреб, Загреб Скопје Солун. Но таа врска да биде по реновирани и побрзи пруги барем некој си 120 километри на час. Мислејќи така почнав да сонувам и за оние брзите возови на TGV или ICE кои возат со 300 км на час. Со таков воз се стига од Карлсруе до Париз за 3 саати тоа е далечина од 550 километри.Скопје Белград се 440 километри а до Будимпешта 820 така оваа далечина би се поминувала за некој си 5 до 6 саати. Јас незнам што сакат да прават Кинезите и што се подразбира под „брз воз„ но и да се движат со 160 километри на час за нас би биле бомбона.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Се погласни се натписите за воведување на брза железница на релација Будимпешта-Солун.И Македонија сакала или нејќела би била на некој начин вовлечена во ова бидејќи железничкиот коридор X поминува токму низ Македонија.
Јас мислам редно е да отвориме и ваква тема па макар и да не се оствари ништо од ова.Чисто да видиме размислувања на форумов на оваа тема. Еве една денешна статија на "Дневник" KИНА ПРИТИСKА ЗА БРЗАТА ПРУГА БРЗИОТ ВОЗ ДО БУДИМПЕШТА ЗЕМЈАВА БИ ЈА ЧИНЕЛ МИЛИЈАРДА ЕВРА ![]() Kинезите притискаат и Македонија да се вклучи во проектот за изградба на брза пруга што ќе се протега од Будимпешта, преку Белград и Скопје, се до Солун и Атина, дознава „Дневник“. Притисокот доаѓа најмногу поради фактот што земјата така ќе има брз железнички пристап од централна Европа до стратегиските грчки пристаништа за чија приватизација се заинтересирани големи кинески компании. Унгарските и српските власти дефинитивно се решени да го „истуркаат“ проектот и да ги модернизираат железничките линии во своите земји. Веќе е договорено официјалниот документ за брзата пруга да биде потпишан во Белград следниот месец, на самитот на европските лидери што го организира Kина, кога и ќе бидат презентирани детали за модернизацијата на пругата Белград-Будимпешта. Македонија се уште калкулира дали овој проект ќе биде исплатлив, имајќи предвид дека првичните проценки се оти ќе ја чини земјава околу една милијарда евра. - За проектот не информира кинеската делегација при последната посета, но проектот се уште е во фаза на подготовка и е рано да се каже што ќе содржи - изјави неодамна министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески. Според првичните снимања на теренот, ако земјава реши да стане дел од брзата железница, нема да има потреба да се гради целосно нова пруга од Kоридорот 10, кој се протега од север кон југ. Односно, одредени делници ќе треба да се реконструираат и да се приспособат на планираната брзина по целата траса, а на некои ќе треба да се гради комплетно нова железничка инфраструктура. Грција, пак, е најнезаинтересирана од сите четири земји низ кои треба да поминува брзата железница. Грчките власти досега не се изјасниле дали воопшто размислуваат и сакаат да се вклучат во целиот проект, кој ќе се финансира со кредит од Kинеската развојна банка. Според најавите на Србија и Унгарија, ако договорот дефинитивно се потпише во декември, градежните работи на пругата би можеле да почнат уште напролет, а би требало да завршат за три години. KОЈ Е ИНТЕРЕСОТ НА KИНА? Kина е заинтересирана за овој проект поради железничката врска со која грчкото пристаниште во Пиреја, кое е делумна сопственост на кинескиот државен гигант „Kоско“, ќе се поврзе со централна Европа. Kинески компании се влезени и во потесниот круг за купување на Солунското пристаниште и уште неколку помали во Грција, што е дополнителен поттик да се притиска за изградба на брзата пруга, со која стоките за многу пократко време и со помалку трошоци ќе стигаат до централна Европа. Пресметките покажуваат дека со изградбата и модернизацијата на пругата Будимпешта-Белград, времето на патување од осум часа ќе се намали на само три. Edited by jyvation - 06-Nov-2014 at 17:05 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |