|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - МАН) |
|
Post Reply
|
Page <1234 5> |
| Author | |||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#21 Posted: 27-Jun-2020 at 08:20 |
||
Јасно е дека само партиски полтрони ќе седат на директорските позиции во сообраќајните (и општински, а и државни) претпријатија, но некој мора да почне да врши притисок тоа да бидат стручњаци од полето, а не луѓе кои до вчера биле во министерство за земјоделие, па преминале во државна изборна комисија, и на крајот станале директори на МЖ. |
|||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#22 Posted: 26-Jun-2020 at 17:33 |
||
|
Го имам слушано Шилегов кога го објаснуваше новиот БРП и викаше дека тогаш ќе ги укинат приградските линии и дека ќе создадат мали чворови на крајот на БРП и од таму ќе тргнуваат автобусите, а на местото на БРП нема да има или ќе има ретко автобуси.
Работата е што ова може да се реализира и сега и одма. Само пример со чвор во Ѓорче Петров: 1. Линија 32 (место Љубин Транспортен, Љубин-Ѓорче) 2. Линија 56 (место Бојане/Копаница/Рашче Транспортен, Бојане/Копаница/Рашче-Ѓорче) 3. Линија 60 (место Матка Транспортен, Матка-Ѓорче) 4. Линија 64 (место Никиштане Транспортен, Никиштане-Ѓорче) Дури и 12ка може да се прилагоди на ова. За сметка на ова, би имало повеќе автобуси на линиите 2 и 5, со што и самите градски линии би биле растеретени, а воедно не би имале бескрајни автобуси на линија во должина од над 30 километри во насока. Ама треба малку мозок нели... |
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#23 Posted: 25-Jun-2020 at 20:57 |
||
|
|||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
skopskodete
Senior Member
Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply
#24 Posted: 25-Jun-2020 at 11:36 |
||
|
А дали некој размислил да има по неколку автобуси во рамки на секоја општина во Скопје кои би биле менаџирани и финансирани од самите општини, а од друга страна би функционирале градските автобуси (со малку редуцирана бројка), со тоа што градските автобуси би биле финансирани од државата (бидејќи постои единствен вид единица како Град Скопје во цела држава)? И секако, автобуските линии би се надополнувале.
Edited by skopskodete - 25-Jun-2020 at 11:38 |
|||
![]() |
|||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#25 Posted: 25-Jun-2020 at 09:48 |
||
Za drugoto se soglasuvam. |
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#26 Posted: 25-Jun-2020 at 00:57 |
||
не е потребно да биде висока цената на билет со сите поволности што ЈСП ги има, во своите 30 години постоење, ЈСП со мали инвестиции, со адекватен тарифен систем и со пониски цени, можело да направи многу а реално револтот на многу граѓани веќе е преголем за да им се стави поголема цена, за која немаат доверба како ќе се користи Edited by zabegan - 25-Jun-2020 at 01:10 |
|||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#27 Posted: 23-Jun-2020 at 08:33 |
||
@zabegan За ЈСП се поклопуваме со мислењата, не само на оваа тема. Целосно си во право. За децентрализацијата јас се залагам за повеќе средства на општини и реорганизација на поголемо ниво, но тоа е веќе сосем друга тема. И повеќе ми беше напишано во таа насока, отколку дека на најнеодговорното претпријатие треба да му се даде нешто
|
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#28 Posted: 22-Jun-2020 at 23:14 |
||
тоа што го зборам јас е баш дека цената на картата не е причинител за тоа што ЈСП не инвестирале во ништо со години се работи за монопол во превозот, каде дури и распашаните приватни превозници се припоија, и граѓаните кои немаат сопствено превозно средство или немаат услови да го користат, сакале или не, била цената 10 денари или 100, граѓаните кои го користат превозот, ќе продолжат да го прават тоа плус, зошто не дискутираме за тоа како условите за профит им се значително зголемени во последните 10-15 години? реклами на автобусите кои се доста скапи обновен возен парк од страна на државата електронски билети со повеќе возења на кои им истекува рокот после многу краток период минимален кредит на картичка од 100 денари наплатени казни за возење без платен билет и покрај тие прекрасни услови за профит, ЈСП решава да си пука во нога и да одвраќа се повеќе и повеќе граѓани од користење на јавен превоз и со сета дрскост после да изигрува немоќна кризно изнемоштена фирма и 10 денари карта да беше, барем еднаш годишно ЈСП да воведуваше мали новитети, реформации и инвестиции во себе, после сите овие 30 години постоење ќе можеше да не дере и со 10 евра карта ако сака Edited by zabegan - 22-Jun-2020 at 23:15 |
|||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Staro Skopje
Senior Member
Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply
#29 Posted: 22-Jun-2020 at 23:09 |
||
|
Со смешните буџети на локалните власти, невозможно е самите да изведат каков било покрупен проект. Додека не се спроведе вистинска децентрализација, централната власт и те како треба да им го дава на општините тоа што и онака треба да е нивно. Град Скопје за годинава (пред ребалансите) планираше расходи од 116 милиони евра, со тие пари за еден мандат ни пола флота на ЈСП не може да се обнови (освен ако тоа не биде единствен расход), а не пак нешто покрупно како БРТ и целосна реорганизација.
ЈСП може да биде профитабилно доколку она што е најавено се исполни и граѓаните почнат помасовно да користат БРТ и автобус. Покрај ова, треба воведување такса за јавен превоз, која би ја плаќале сите кои живеат во Македонија без разлика дали и колку го користат, а која би зависела од местото на живеење. За сметка на ова би поевтиниле билетите. |
|||
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
![]() |
|||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#30 Posted: 22-Jun-2020 at 22:32 |
||
|
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#31 Posted: 22-Jun-2020 at 21:11 |
||
единствено општината е таа што може да сноси инвестиции, и тоа во поглед на прилагодување на инфраструктурата за автобуски превоз, а не со директна инвестиција во препртијатието во поглед на тоа кој колкав буџет треба да има, мислам дека еден од проблемите лежи во тоа што Скопје го расцепкаа на општини, ама тоа е веќе друга поопширна тема |
|||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#32 Posted: 22-Jun-2020 at 21:01 |
||
економска, здравствена или еколошка криза? крени ги цените на билетите (скрати ги линиите по пат) гориво за авотбусите? крени ги цените на билетите и скрати ги линиите автобусите се расипуваат од неодржување на истите се неадекватно распоредени според прометот на патници? крени ги цените на билетите и скрати ги линиите направена е банална инвестиција драстично помогната од владата? крени ги цените на билетите и скрати ги линиите пошто загубарско претпријатие каде менаџерите сакаат да лежат и да си лапаат парички нема никогаш да размислува за сериозни инвестиции, реорганизација и планско работење на нивниот промет, линии и возен парк, како и тарифен систем кој не потекнува од праисторијата да не збориме што истото претпријатие лапа добра пара од реклами и нема еден автобус купено само, и многу е свесно дека нема апсолутно никаква конкуренција на пазарот, особено сега, кога и приватниците влегоа под нивниот систем што се однесува до твоето прашање, да, спремен сум да дадам и 100 денари за карта, ама да знам бар за што ги давам Edited by zabegan - 22-Jun-2020 at 21:17 |
|||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#33 Posted: 22-Jun-2020 at 20:32 |
||
|
|||
![]() |
|||
ehrlich
Senior Member
Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply
#34 Posted: 22-Jun-2020 at 19:30 |
||
Изјавата „зошто цела Македонија да го финансира градскиот превоз во Скопје“ е погрешна на повеќе нивоа. Прво и основно, никој никому не финансира затоа што ако има вистинска децентрализација, а не оваа т.н. што ја имаме моментално, Скопје ќе треба да има вистински буџет, а не овој хелоу кити буџет што го има. Цела индустрија е тука, пола држава живее и работи тука, па и те како по сите основи му припаѓа голем дел на градот. Така што Скопје добива зрнца, а не некој нешто му дава. Edited by ehrlich - 22-Jun-2020 at 19:31 |
|||
![]() |
|||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#35 Posted: 22-Jun-2020 at 15:12 |
||
PS: Da bese Makedonija normalna drzava kako sto ne e finansiskata pomos treba da ja prezeme "Grad Skopje". |
|||
![]() |
|||
Macedonicus
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply
#36 Posted: 22-Jun-2020 at 15:01 |
||
|
Не треба билетот да е скап за ЈСП да е во добивка. Треба само бројот на патници да се зголеми т.е 70% од граѓаните да користат јавен транспорт, 30% моторни возила. За тоа да се случи ЈСП прво треба да донесе уште 200 нови автобуси и да ги модернизира линиите на движење, и конечно да профункционираат нормални ноќни линии. Финансискиот товар за овие нови автобуси може да го сноси Владата.
|
|||
|
ಠ_ಠ
|
|||
![]() |
|||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#37 Posted: 22-Jun-2020 at 13:27 |
||
|
|||
![]() |
|||
stef4o
Moderator Group
Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
Quote Reply
#38 Posted: 22-Jun-2020 at 12:36 |
||
|
СТИГНАА УШТЕ 9 ЕКО АВТОБУСИ, СЕ НАДЕВАМЕ МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ФИНАНСИИ ЌЕ СЕ ПРЕМИСЛИ И ЌЕ СЕ ПУШТАТ ВО СООБРАЌАЈ, ВЕЛАТ ОД ЈСП „СКОПЈЕ“
Уште 9 еко автобуси стигнаа денеска од Загреб во Скопје. Со тоа на ЈСП„ Скопје“ досега од германскиот производител МАН му се испорачани 25 од вкупно 33 автобуси на гас за јавниот превоз во градот. Автобусите во моментов се на царина и најдоцна до утре ќе бидат во гаражата на претпријатието. „Кога ќе бидат пуштени во сообраќај не можеме да кажаме. Поради актуелната ситуација со КОВИД-19, се соочуваме со финансиски потешкотии во работењето и затоа побаравме од Министерството за финансии да бидеме ослободени од плаќањето на ДДВ за возилата, односно да ни дозволат да се пребиеме со средствата кои ќе треба да ги добиеме по основ поврат на ДДВ. За жал, на барањето не добивме позитивен одговор. Сепак, се надеваме дека надлежните ќе имаат разбирање, ќе се предомислат и ќе ни излезат во пресрет, имајќи ја предвид нашата основна дејност, која е во интерес на граѓаните“, велат од ЈСП „Скопје“. Министерката за финансии Нина Ангеловска во саботата на прашањето на САКАМДАКАЖАМ.МК зошто не се излегува во пресрет на јавното претпријатие и не им се одговори позитивно на барањето за пребивање на данокот, рече дека станувало збор за системски данок и ќе дошло до нарушување во функционирањето на системот. „Разбирам дека претпријатието поради кризата има потешкотии во работењето, но ако ослободиме едно претпријатие од оваа обврска, тогаш и други ќе бараат. Автобусите се царинети, па му овозможивме друга флексибилност на ЈСП, односно наместо за 30 дена, му дадовме подолг рок да го плати ДДВ“, рече Ангеловска. Од почетокот на епидемијата на КОВИД-19 ЈПС „Скопје“ има загуби во работењето од 4,5 милиони евра. А. АНТЕВСКА https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/stignaa-ushte-9-eko-avtobusi-se-nadevame-ministerstvoto-za-finansii-ke-se-premisli-i-ke-se-pushtat-vo-soobrakaj-velat-od-jsp-skopje/ |
|||
![]() |
|||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#39 Posted: 21-Jun-2020 at 22:47 |
||
|
мислам дека потрагичното во тексотв е што се поставува прашање „Зошто министерката не му излезе во пресрет на претпријатието кое работи со големи загуби?“
што е ЈСП бе? дом за сирачиња? добротворна организација што се базира на донации? ...катастрофа е тоа каков ни е менталитетот и како лошо се потркепува од медиумите |
|||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#40 Posted: 21-Jun-2020 at 13:44 |
||
|
|||
![]() |
|||
Post Reply
|
Page <1234 5> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |