![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 33> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Тркало, се согласувам со тебе. Важно е да се изгради индустрискиот колосек до поголемите фабрики во близина на Кавадарци, но во целиот проект да се остави градот и понатаму без железничка пруга е лудост. Мислам дека никој од Кавадарци не би се противел доколку е поврзан со возови до Скопје.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Имаше една веќе тема за пруга до Кавадарци, таму напишав мислење дека најпаметно би им било да ги поврзат делот од Фени до Кавадарци и од таму до станица Неготино.Сега со додаток, по можност двоколосечна пруга, сепак е мала километража.Така ќе добијат добра опција патничките да одат по една траса од Градско до Неготино, а ‘брутото‘ по друга. Ама зошто едноставно, ако е можно комплицирано?Ова ‘решение‘ е лошо! |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Седум километри пруга можат Битола и Кавадарци да ги направат МанчестерДејан Азески![]() Железничкото поврзување на индустриската зона Жабени крај Битола и на фабриките во Кавадарци ќе ги направи овие компании многу поконкурентни
Помалку од 800 метри пруга фалат до индустриската зона Жабени крај Битола и нешто повеќе од пет километри до индустриската зона во Кавадарци. Засегнатите бизнисмени, но и независни експерти потврдуваат дека овие минимални инфраструктурни зафати може да ги направат фабриките на Кромберт и Шуберт, ИГМ, Дрекселмаер, Тиквеш и многу други двојно поконкурентни на пазарот. Општо позната статистика е дека железничкиот транспорт секогаш е една третина поевтин од камионскиот, што најдиректно се одразува на увозната цена на суровините и на извозната на готовите производи. Радош Вукичевиќ, маркетинг-директор на винарницата Тиквеш од Кавадарци, смета дека не треба ни да се коментира колкаво значење за компаниите би имал евтиниот железнички транспорт.„За некои производи при транспорт до некоја далечна дестинација нема голема разлика дали превозот е камионски или железнички. Но, при превоз на поголеми количини вино до Белград или Загреб, како што правиме ние, дефинитивно ќе има голема разлика во крајната цена на производот“, вели Вукичевиќ. Според него, покрај инфраструктурата потребни се и промени во начинот на работа во Македонски железници. Бизнисмените од Кавадарци бараат и да се дозволи компаниите со сопствени вагони да ги пренесуваат стоките до Солун, што многу ќе ја намали цената на транспортот. Генералниот директор на МЖ Транспорт, Оливер Дерковски, најави дека наскоро ќе бидат изградени овие пруги. „Пругата до индустриската зона Жабени е долга само 750,8 метри и ќе се изгради многу брзо. За Кавадарци, до ИГМ и до Дрекселмаер, во изработка се студии и има две варијанти: да се продлжи постоечката пруга од Фени или да се гради нов крак од Вардар преку Росоман за Кавадарци“, вели Дерковски. Од комбинатот Фени велат дека транспортот во изминатата година го чинел 10% до 15% од вкупниот производен трошок. Иако до нивната фабрика има функционирачка железничка пруга, тие многу малку ја користат. „И железничките услуги за нас претставуваат тесно грло. Користиме железница во многу мал процент поради слабата инфраструктура, недостигот на локомотиви и специјализирани вагони. Колку за илустрација, од 9.000 тони материјал дневно, само 2.000 тони се превезуваат со железница, бидејќи тие немаат капацитет за повеќе. Истиот проблем го имаме и со нашата фабрика во Косово, бидејќи превезуваме големи количини материјал на дневна база од Солун до Косово и назад“, објаснуваат од Фени. Дерковски тврди дека не е точно дека железницата не може да ги задоволи потребите на Фени. Според него, Фени готовиот производ го носи до Солун со камиони зошто немало голема разлика во цена. „Увозот на Фени не оди преку нас поради некои за нив познати причини. Имавме проблем со нивната истоварна рампа, која едвај можеше да истовари одеднаш два вагони од композицијата. Сега малку ја обновија на шест. Во претходните години што и да барале од нас, сме извршиле без забелешки и доцнење. Грчката железница од нас е поскапа за минимум 50%. Ние за Фени носиме за четири евра за тон, а од Солун до граница плаќаат 5,7 евра. Во регионот сме поевтини од сите, освен од српската“, објаснува Дерковски. Жабени од пругата го делат едвај 800 метриНеколку години во близина на Битола функционира технолошко-индустриската развојна зона Жабени, каде што во тек е изградба на германската фабрика за електрична опрема Кромберт и Жуберт. Пругата од Битола до Лерин веќе неколку децении не е во функција. Градоналачникот на Битола, Владимир Талески, очекува до 2015 година да стигне првиот воз во Жабени, каде што, според него, ќе има и нови фабрики.„Освен Кромберт и Шуберт и една млекарница, за која веќе имаме издадено маркици, очекувам многу поголема заинтересираност и изградба на уште 5-6 фабрики во најскоро можно време. Железничката пруга ќе придонесе за уште поголема заинтересираност за зоната поради намалените транспортни трошоци и директната поврзаност со Солунското пристаниште“, вели Талески. Генералниот директор на МЖ Инфраструктура, Ирфан Асани, вели дека интензивно се работи на неколку проекти од овој правец, од кој најважен е реконструкцијата на пругата до Кременица (грчка граница) за да може Македонија да се поврзе со Грција.„Имаме и нов крак кој треба да оди до ИГМ. И плус од Битола треба да се дели крак, кој ќе ја поврзува индустриската зона Жабени. За овие краци уште сме во фаза на финални решенија, кои после тоа ќе го дадат финалниот тек за поврзување на овие индустриски капацитети. Пред сè, тоа зависи од новите капацитети кои се градат на тој дел. Градба на пруга е скапа работа и треба точно да се проектира за од неа сите подеднакво да имаат корист“, вели Асани. http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/90412/sedum_kilometri_pruga_mozhat_bitola_i_kavadarci_da_gi_napravat_manchester.aspx |
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
Na teritorijata na MZ ,nasite lokomotivi nikogas nebile opremeni so RDV. Do nekade '98ma kaj nas doagjaa srpski lokomotivi so RDV, no nivnata upotreba bese mozna od Presevo nataka.
Po pravilo RDV se upotrebuva vo lokomotivi koi soobrakjaat na prugi so telekomanda i brzini od 120 km/h pa nagore. Mozebi i kaj nas ke dojde denot koga ke se vgradat RDV uredite, so najavite za rekonstrukcija na prugite i nivno osposobuvanje za brzini do 120 km/h, ako do togas ne se pojavi nekoj drug pomoderen sistem za komunikacija. |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Да, мислам на РДВ.
|
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
Mislite li na RDV (radio dispecerska vrska)?
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Беа опремени.... ![]() |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Некои од локомотивите сер. 441 знам сигурно дека беа опремени со радио станици а повеќе детаљи може да кажат машиновозачите на форумов.
|
|
![]() |
|
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Е така можи бидејќи ова со радио врска ме зачуди незнам дали сите локомотиви се опремени со радиостаници од мж ?
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Фала за инфо Зоки. Штом е со 4 бројки тоа се теоретски 9999 места , сосема доволно за Македонија.
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Сеуште има сопствен телефонски систем т.н ЖАТ со 4 бројки... |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Железницата порано имаше сопствен телефонски систем т.н. ЖАТ. Не знам дали сеуште функционира. На одредени линии имаше и директна радиоврска помеѓу диспечер и машиновоѓа, најверојатно аналогна меѓутоа не сум сигурен за ова.
Edited by polval - 21-Jun-2012 at 09:31 |
|
![]() |
|
Goce ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Мe заинтересира преоктот за радио диспечер до каде се работите со овој проект и ме интересира како до сега се регулираше сообраќајот со стари аналогни радиостаници или ?
|
|
![]() |
|
Falcon ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Тековни проекти во Македонски железници - инфраструктура
ПРОЕКТИ ПРЕДВИДЕНИ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА ВО 2012 г.
А) КОРИДОР 10 и 10д
. Ремонт на пруга на Коридор 10..............................................17.600.000 Е За реализација на овој проект обезбедени се средства како кредит од ЕБРД.Планиран е ремонт на 53 километри од Коридорот 10 на делниците Табановци – Куманово , Ногаевци – Неготино и Миравци – Смоквица.Направен е и објавен тендер за ремонт на две делници и тоа : Табановци – Куманово во должина од 13,3 км. и Миравци – Смоквица во должина од 13,1 км . Во тек е еволуација на понудите и избор на најповолен понудувач. Почетокот на работите се предвидени за март 2012 година.Со реализација на овој проект би се елиминирале сегашните бавни возења на тие делници и би се овозможило покачување на брзината до проектираната односно 120 км/час. 2. Изработка на техничка документација за Коридор 10 и 10д.........1.700.000 Е Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени преку ИПА оперативната програма ОПРД 2007/2009. Потребно е да се изработи Идеен проект , Физибилити студија , Студија за влијание на животната средина и Основен проект за делницата Куманово – Дељадровци во должина од 3,4 километри, Физибилити студија и Студија за влијание на животната средина за делницата Драчево – Велес во должина од 35 километри и Физибилити студија , Студија за влијание на животната средина и Основен проект за делницата Битола – Кременица во должина од 16 километри како дел од Коридорот 10д. Во тек е избор на компанија за изработка на техничката документација. 3. Санација на железничка станица Скопје.............................2.900.000 Е Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени преку ИПА оперативната програма ОПРД 2007/2009 .За негова реализација има изготвено идеен проект. Избрана е консултантска фирма која до крајот на 2011 година има задача да изработи основен проект и тендерска документација со спецификација за објавување на тендер за изведувач на работите. Со реализација на овој проект ке се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица. Исто така ке се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас и друго со што станицата би добила европски лик.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Во подготовка е тендерска документација за ангажирање на консултант.Овој проект би се реализирал на 5-8 железнички станици по должина на Коридорот 10 и кракот 10д и би се состоело во архитектонско , техничко и информативно подобрување на станиците за поудобно и порационално користење на истите.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување .Во подготовка е тендерската документација за ангажирање на консултант за изработка на техничката документација за избор на изведувач . Овој проект би се реализирал по должината на Коридор 10 од Табановци до Гевгелија.Придобивката од овој проект е во зголемување на безбедноста во железничкиот сообраќај.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување .Во подготовка е тендерската документација за ангажирање на консултант за изработка на техничка документација за избор на изведувач . Овој проект би се реализирал по должината на Коридор 10 од Табановци до Гевгелија.Придобивката од овој проект е во автоматска регулација на брзината на возот , што во краен случај значи оптимизација на процесот на возењето и можност за примена на автоматско кочење при поминување на возот на црвен сигнал.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Тендерската документација за ангажирање на консултант ќе се направи во текот на 2012 година , по изработка на Физибилити студијата , Студијата за животна средина и Основниот проект. Бенефит од овој проект би било железничко поврзување со Р. Грција и поголем и побрз економски развој на Пелагонискиот регион. Б) КОРИДОР 8
Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени од Инвестициската рамка за Западен Балкан . Во тек е избор на консултант за изработка на основни проекти за рехабилитација на пругата Куманово – Бељаковци со должина од 30 км. и изработка на тендерска документација за избор на градежна фирма која ќе ја врши рехабилитацијата
Куманово – Бугарска граница ................................................500.000 Е За реализација на овој проект обезбедени се финансиски средства како донација од ЕБРД. Потребно е да се изработи Физибилити студија и Студија за оценка на влијанието врз животната средина и социо-економскиот живот за делот Куманово – Бугарска граница. Консултантската куќа Ептиса треба да го изработи финалениот нацрт на Физибилити студијата до 31.11.2011 година , додека Студијата за оценака на влијанието врз животната средина и социо-економскиот живот треба да се изработи до 15.12.2011 година , за да потоа се објави на веб страницата на Министерството за животна средина и просторно планирање каде по 120 дена се добие Извештајот за адекватноста на Студијата.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Во подготовка е тендерска документација за ангажирање на консултант кој би изработил Основен и изведбен проект и тендерска документација.Првичната наша проценка беше дека финансиските средства се доволни , но по изработка на идејниот проект и физибилити студијата се дојде до констатација дека за реализација на овој проект средствата се недоволни за целосно завршување. Мислиме дека е потребно од следните средства на ИПА оперативната програма за регионален развој на железничката инфраструктура да се аплицира за додатни 5.000.000 Е за целосно и успешно завршување на овој проект.
на релацијата Ѓ.Петров – Гостивар...................................200.000 Е Финансиските средства за реализирање на овој проект се предвидува да бидат од сопствени извори. Се појави потребата да покрај 14 осигурани патни премини со сигнално-сигурносни уреди , се осигураат со такви уреди уште два за кои по мислење на Општините се многу фрекфентни и неопходно потребни за комуникација на месното население. Едниот патен премин е во близина на село Радуша , додека другиот е во близина на Тетово. Реализацијата на овој проект целосно ќе биде реализиран од вработените на ЈП МЖ Инфраструктура.Бенефит од овој проект е заштитата и безбедноста на населението при преоѓање со патничко возило преку пруга која е во ниво со патот, при што со светлосни сигнали и звучен аларм се сигнализира наидувањето на возот.http://www.mzi.mk/news-info.php?id=45&&cat=3 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
tomo441,
Благодарам на исцрпните информации ![]() Инаку дали некој знае, дали станицава „Скопје товарна“ е изградена кога се градел скопскиот железнички јазол, или постоела и пред тоа? |
|
![]() |
|
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
Pozdrav colverstack!
Ona sto jas go znam e : 1.Sekoja firma koja se zanimava so izvoz,a za svoite proizvodi gi koristi uslugite na zeleznickiot transport. Iprivatni lica moze da izvrsat isprakanje na roba.(mesovita roba) 2.So kontejnerski terminal (kranski utovar-istovar), so pokrien terminal (hali so utovarno istovarni rampi) i otvoren terminal so isto utovarno istovarni rampi. 3.nemam podatoci 4.Po mene e napravena greska... ili podatokot koj stoi treba da bide na istovar ili od nekoj pricini ne e napisana kolicinata na istovar. Bas me cudi zatoa sto voglavnom tuka se vrsi istovar na stoki. 5.SK jug = zelezara 6.Za tipovi na roba neznam, no vo okolinata na ovie stanici postojat magacini do koi ima pruga i denes vo niv se smesteni pomali privatni proizvodstveni pogoni, koi go koristat zel. transport za dotur na repro materijali ili gotova roba, ako stanuva zbor za magacin na trgovsko pretprijatie. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Неколку дополнителни прашања:
1. Какви типови стока се товарат овде? 2. Со што е опремена станицава? 3. Отприлика колку „промет“ има моментално? (според оваа статистикава што ја постирам, станицава била втора по големина кога станува збор за товарење стока во скопскиот регион) 4. Зошто нема растовар на станицава? 5. Скопје ЈУГ е железара? 6. Какви типови стока се товарат и растовараат во Маџари, Волково и Лисиче? ![]() |
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
станицава се вика Скопје Товарна...
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ова е најдобро што можев да извадам: ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Мене особено ме интересираат жолтите локомотиви во позадината на фотографииве. Наредени се како да вршеле/ќе вршат некоја реконструкција на пругите. Имаш некоја фотка од поблиску од нив? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 33> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |