build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Битолски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 18>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 08-Dec-2020 at 21:59
Лошо е тоа што се многу инертни во спроведувањето на изгласаното во пракса,ќе поминат години додека навистина се почувствува некаква промена во сообраќајот плус и во самиот текст се посочува лошата состојба со градскиот превоз и такси возилата. Сите проекти и измени кои се добар потег за жал само на хартија остануваат и со по нешто ситно на терен.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 08-Dec-2020 at 19:23
Ова е прекрасна вест! Сигурен сум дека просечниот битолчанец ќе биде и тоа како против, но со малку политичка волја конечно ќе се истурка едно долгорочно решение.

Има многу што да се дискутира, но морам да скренам внимание на делот кој вика „Со новата студија, што треба да ја усвои Советот на Општина в петок...“ - кажува многу за нашата демократија. Скраја да е да напишеле „треба да се дискутира и стави на гласање“ - решено е дека ќе се изгласа. Ебати државата.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-Dec-2020 at 18:04
Центарот на Битола ќе биде пешачка зона

Со новата студија, што треба да ја усвои Советот на Општина в петок, треба да се регулира сообраќајот во наредните 20 години. Со неа ќе има повеќе еднонасочни улици и повеќе простор за пешаците и велосипедистите



Анета Блажевска

БИТОЛА – Центарот на Битола да биде пешачка зона со еднонасочни улици и да има повеќе простор за пешаци и велосипедисти, предвидува новата сообраќајна студија која Советот на Општина Битола треба да ја донесе овој петок.

Сообраќајната студија за Битола заедно со идеен проект предвидува две варијанти како да се организира режимот на сообраќај во центарот на градот.

Во првата варијанта се предвидува ако сега приоритет имаат возила, да се даде предност на пешаците и велосипедистите. Паркингот пред Центарот за култура што граничи со Широк Сокак да биде плоштад. Улицата пред хотелот „Епинал“ да се затвори за сообраќај сѐ до зградата позната како Јат. Значи пешачењето по Широк Сокак во овој дел да не го попречуваат возила. И не само тоа – дел од улиците во центарот да прераснат во еднонасочни и да се ограничи движењето на возилата на 30 км на час.

Во вториот предлог стои да се задржат предлозите од првата варијанта и плус во еднонасочните улици да се направат по три ленти, за возила, за пешаци и за велосипедисти, со тоа што велосипедистите да се движат во спротивна насока од возилата. Широк Сокак да биде пешачка зона до раскрсниците над Саат кулата, а на улиците „Цар Самоил“ и „Борка Левата“ да нема зонско паркирање.

„Се работи за сообраќајна студија која дава насоки за регулирање на сообраќајот во централното градско подрачје во наредните 20 години. Според оваа студија главниот акцент во наредниот период наместо на автомобилите треба да се стави врз пешаците и велосипедистите. Реализацијата на целата студија ќе зависи од брзината на општинските служби. И она што можеби е најприоритетно е претворањето на плоштадот ‘Гоце Делчев’ во пешачка зона“, изјави претседателот на Совет, Валентин Груевски.

Експертите од сообраќајот имаат позитивен став за новата сообраќајна студија за Битола.

„Новата сообраќајна студија е одлично идејно решение. Воведувањето на еднонасочни улици во центарот на градот стратешки значи помалку сообраќаен метеж, помалку возила, намалено загадување и бучава, повисок квалитет на живот и поголема безбедност за учесниците во сообраќајот“, ни изјави професорката на Техничкиот факултет во Битола Јасмина Буневска-Талевска, која е стручна во делот на сообраќајот.

Познавачите на состојбите велат дека уличната инфраструктура во центарот на градот е со недоволен капацитет, мала ширина без тротоари и велосипедски патеки. Улици кои не се соодветно означени со хоризонтална и вертикална сигнализација, па стануваат небезбедни за движење на пешаци и нефункционални за движење на возила и транспорт на товар.

Во исто време во Битола има голем пораст на бројот на возила (25.000) застарен возен парк кој влијае на загадувањето на воздухот, мал број места за паркирање, непрописно паркирање, неатрактивен јавен превоз, такси возила кои не ја исполнуваат потребната техничка исправност и ниско ниво на култура на однесување во сообраќајот, и кај возачите, и кај пешаците, и кај велосипедистите.

Работите одат бавно на терен и нема некој посебен напредок и динамика. Од досегашните чекори во позитивна смисла е подобрено јавно осветлување, ЛЕД светилки на главните сообраќајници, подобрена хоризонтална сигнализација и парцијални решенија за подобрен пристап на пешаци на одредени места и неколку пристапни рампи на тротоари.

„Сепак ова е далеку од реалните потреби и потребни се храбри и брзи решенија во следниот период ако сакаме да видиме ефекти на среден рок“, вели Виктор Илиев од граѓанската иницијатива „Битола на точак“.

Имајќи ја предвид сериозноста на проблемите, децениската запоставеност и актуелната здравствена и економска криза потребни се не само долгорочни, туку и краткорочни решенија и подобрувања по примерот на многу европски градови, смета Илиев.

Она што Општина Битола треба да го направи е да ги изгради ветените велосипедски патеки.

„Изработени се две сообраќајки студии, едната за ул. ‘Довлеџик’ и другата за централно градско подрачје, која ќе се разгледува на следната седница на Советот. Во рамките на тие студии, влезени се и предвидените велосипедски патеки“, велат од Општина Битола.

Во Битола нема функционери кои одат на работа со велосипед, па Илиев смета дека треба да се поттикнат вработените во јавните претпријатија да бидат пример во градов и да одат на работа со јавен превоз и на велосипед наместо со автомобил, а за оние што ќе се решат да возат автомобил да се воведи платен паркинг пред институциите.

https://nezavisen.mk/centarot-na-bitola-kje-bide-peshachka-zona/
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 26-Oct-2020 at 22:04
Баталете тие бедни оправдувања, само за тоа ги бива. Со 300 метри улица сакаат за 5 избори да се сликаат, тоа е. Започнаа одамна, највеорватно ќе завршат пред локалните избори. Скопје не е на друга планета па реконструкција на десетици километри да се изведува за месец-два. Ако се сака - се можи, ама Битола веќе одамна е управувана од бедно сервилно малограѓанство и не гледам дека набрзо ќе се смени нешто за жал.

П.С. Сите сте чуле за проблемте со аерозагадувањето во Битола, слично на тоа во Скопје и Тетово. Градоначалничката дури и на предизборен спот на точак се возеше и ветуваше чуда. Еден единствен е**ен сантиметар велосипдска патека не е изведен во Битола, ниту од оваа администрација, ниту од претходната. Колку што следам јас барем, секој помал град во Македонија има до сега барем по некојси симболичен минимум метри велосипедка патека.

Edited by hcitrS - 26-Oct-2020 at 22:05
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 24-Oct-2020 at 15:15


Наводно се копало на 7 метри длабочина, бидејќи канализацијата била и под покриената река Курделес, и под пелистерскиот канал кој течи тука, така што морало сето тоа да се заобиколи пред да се чепне канализацијата.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Oct-2020 at 13:58
Наводно многу се развлекла работата при реконструкција на Партизанска







https://www.facebook.com/burevesnik.news

Edited by stef4o - 24-Oct-2020 at 13:58
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 23-Jun-2020 at 11:12
ПАВЛЕСКИ НА УВИД ВО ГРАДЕЖНАТА ПАТНА ИНФРАСТРУКТУРА ВО БИТОЛА
Заменик министерот за локална самоуправа Дејан Павлески и градоначалничката на Општина Битола Наташа Петровска, извршија увид во градежните работи кои што се во тек, на неколку позначални улици во градот.

На ул. „Партизанска“, чија реконструкција започна пред само неколку дена, Павлески од страна на градоначалничката и изведувачот на терен, беше информиран за зафатот, кој во должина од 730 метри, ќе се одвива на потегот од кружниот тек до раскрсницата со ул. „Методија Андонов Ченто“. Градоначалничката Петровска посочи дека инвестицијата е во вредност од 581.000 евра, од кои 355.000 евра се директно од буџетот на Општина Битола. Главниот канализационен систем на улицата се прави со средства од Министерството за транспорт и врски, а останатите водоводни и канализациони приклучоци ги изведуваат јавните претријатија „Водовод“ и „Нискоградба“.

Во населбата Долно Оризари, Павлески и Петровска разговараа со локалното население, во улиците кои се веќе асфалтирани. Жителите изразија голема благодарност што за прв пат откако ги изградиле куќите во оваа населба, не газат повеќе на кал, за да стигнат во своите домови. Градоначалничката го информираше заменик министерот дека следува дополнително асфалтирање на нови улици во оваа населба, а досега, со асфалт се покриени околу 3000 метри квадратни.

На ул. „Илинденска“, улица со должина од над 2 километри, градоначалничката Петровска го информираше заменик министерот Павлески за етапното работење по делници на оваа улица, која претставува една од најважните делници за слободен проток на сообраќај во Битола. И на оваа улица свој удел во поставување на канализационата и водоводната мрежа има Министерството за транспорт и врски во вредност од над 25 милиони денари, додека општината со над 33 милиони денари ги изведува приклучоците и целосното реновирање на коловозот.

Петровска посочи дека во тек е целосната реконструкција на ул. „Бранко Радичевиќ“, која што е во финална фаза. Претходно тука беше променета водоводната и канализационата мрежа, а деновиве ќе започне и асфалтирањето. Во повеќе наврати, помали делови од улиците, каде е потешко да се изведе асфалтирањето, поставени се бехатон плочки, се со цел населението да има безбеден и чист пристап до своите домови.

Заменик министерот Павлески истакна дека во моментов во Битола има градежна експанзија, која во секој облик ќе овозможи подобри услови за локалното население.





http://www.bitola.gov.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 23-Jun-2020 at 11:10
СЕ РЕКОНСТРУИРА ЕДНА ОД НАЈОШТЕТЕНИТЕ ДЕЛНИЦИ НА УЛИЦА „ПАРТИЗАНСКА“
Започна реконструкцијата на ул. „Партизанска“ во Битола, на потегот од кружниот тек во Нова Битола, до раскрсницата со ул. „Методија Андонов Ченто“, во должина од 730 метри. Увид во градежните активности изврши градоначалничката Наташа Петровска, заедно со директорите на јавните претпријатија „Водовод“ и „Нискоградба“ Горан Козаров и Методи Силјановски.

„Инвестицијата има вредност од 581.000 евра, од кои 355.000 евра се директно од буџетот на Општина Битола. Главниот канализационен систем на улицата се прави со средства од Министерството за транспорт и врски, останатите водоводни и канализациони приклучоци ги изведуваат јавните претријатија „Водовод“ и „Нискоградба“, а коловозот го има Општина Битола. Станува збор за потег од „Партизанска“ кој беше во исклучително очајна состојба, особено во делот на коловозот кој што граѓаните го поминуваат секојдневно и нивните реакции се потврдија. Санацијата на коловозот ќе даде поинаква слика заедно со целата инфраструктура која што ќе ја обезбедиме. Ова е потврда на она што го најавив кон крајот на ноември и почетокот на декември дека сите проекти кои што сме ги изготвиле со целосна комплетна документација, денес го гледаат светлото на денот. Во Битола се случуваат низа градежни активности кои покажуваат една сериозна градежна сезона која што е искористена максимално, дури и до овој период. Но, следуваат и други проекти до крајот на градежната сезона“, рече градоначалничката на Општина Битола, Наташа Петровска.

Градоначалничката се осврна и на состојбата со општинскиот буџет, кој е стабилен и покрај обештетувањата кои општината ги врши како наследени долгови од минатиот период.

„Тоа исклучително ме радува особено во состојба на пандемија, која носи и свои последици. Проекцијата за следниот период во делот на финансиите потврдува дека можеме да се движиме со оваа динамика. Се надевам дека изведувачите ќе го почитуваат рокот за изведба и ќе нема потреба од дополнителна интервенција“, посочи Наташа Петровска.

Пред отпочнувањето на градежните работи, изработен е основен проект за времена измена на сообраќајот на оваа улица, со што истиот ќе се одвива по нов сообраќаен режим.



http://www.bitola.gov.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 23-Jun-2020 at 11:07
Милиони евра за реконструкција на сообраќајници

Битола
Во моментот кога поради пандемијата на коронавирусот буквално замре животот во Битола, во градот под Пелистер оживеа градежната оператива, која во последно време по „принудниот одмор“ мошне интензивно работи на реконструкција и асфалтирање на неколку главни сообраќајници во градот. Битолчани одамна не паметат таква интензивна градежна офанзива за изградба и реконструкција на улиците во градот. Додека многумина сметаат дека ваквата градежна офанзива е пред сѐ резултат на претстојните предвремени парламентарни избори, од локалната самоуправа во Битола уверуваат дека реконструкцијата, која моментално забрзано се изведува на неколку главни сообраќајници во градот, е реализација на програмата што е усвоена од Советот на Општината и за неа се обезбедени буџетски пари. Според некои пресметки, за реконструкција на улиците во Битола, на кои моментално се работи, локалната самоуправа на градот под Пелистер и Министерството за транспорт и врски ќе издвојат околу три милиони евра.

Меѓу многубројните инфраструктурни зафати, кои Општина Битола ги прави во последно време, деновиве почнаа градежните работи за целосна реконструкција на улицата Партизанска. Станува збор за улица во должина од 730 метри, која од кај кружниот тек, кај супермаркетот „Веро“ ќе се поврзе со крстосницата на улицата Методија Андонов-Ченто, кај Нова Битола. Вкупната инвестиција за реконструкција на Партизанска изнесува 581.000 евра, средства што се обезбедени од Министерството за транспорт и врски. Покрај овие пари, Општина Битола за оваа реконструкција издвои и сопствени во износ од 350.000 евра, кои ќе бидат искористени за изградба на канализациската и водоводна мрежа. Паралелно со реконструкцијата на Партизанска интензивно се работи и на комплетна реконструкција на улицата Илинденска. Вкупната инвестиција на реконструкцијата на Илинденска изнесува околу еден милион евра, од кои 530.000 евра се општински средства.


Илинденска, која претставува една од сообраќајните крвотоци во градот, комплетно се реновира со средства и од централната и од локалната власт. Оваа сообраќајница, која се протега од Црн мост па до излезот на Битола, кај Еврејските гробишта, е во должина од 2.131 метар. На оваа улица со мошне големи зафати се ангажирани двете битолски комунални претпријатија, ЈКП „Водовод“, кое ги изведува водоводните приклучоци во висина од 3,6 милиони денари и КЈП „Нискоградба“, кое е ангажирано на целосна реконструкција на канализациската мрежа и поставување нови приклучоци. За тој зафат ќе бидат потрошени 6,9 милиони денари. Преостанатите средства од 22 милиони денари ќе бидат наменети за асфалтирање на коловозот.
Деновиве во Битола интензивно се работи и на реконструкција на улицата Бранко Радичевиќ. Реконструкцијата на оваа улица опфаќа поставување нова мешана канализациска мрежа, а екипите на ЈКП „Водовод“ ја менуваат главната водоводна цевка и поставуваат соодветни приклучоци. Последната фаза од комплетната реконструкција на улицата Бранко Радичевиќ опфаќа асфалтирање и партерно уредување на улицата. Вкупната сума, која Општина Битола ја издвои за комплетната реконструкција на улицата Бранко Радичевиќ, изнесува над 4.600.000 денари или околу 75 илјади евра.

Паралелно со реконстрyкцијата и асфалтирањето на улиците во Битола мошне интензивно се работи и на приградските улици. Така, градежната оператива деновиве интензивно работи на изградба на две улици (9-та и 17-та) во Долно Оризари, во должина од 335 метра. По многу години очекување овие две улици конечно ќе добијат асфалт. Во Долно Оризари, Општина Битола инвестира околу 6,5 милиони денари во изградба и асфалтирање на улиците, и по многу години конечно го реши проблемот жителите од ова битолско село да не газат повеќе по кал.

Тоа што особено ги радува битолчани е што со тие зафати се менуваат и азбестните водоводни цевки, кои се штетни по здравјето на граѓаните. Според процената на стручните служби на ЈКП „Водовод“, во Битола имаше околу 25 километри азбестна водоводна мрежа. Сега таа, според нивните сознанија, изнесува околу 11 километри, и се менува по секоја интервенција на водоводната мрежа. Од „Водовод“ нагласуваат дека со реконструкцијата на улиците, а особено по интервенцијата на улицата Стив Наумов, ќе се сменат дури неколку километри азбестни цевки.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/republika/милиони-евра-за-реконструкција-на-соо/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 11-Feb-2020 at 15:03
Originally posted by Théoden

Што стана со пробивањето на улицата зад стадионот под Тумбе Кафе?


Готова е до стадионот. Потаму, здравје.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 10-Feb-2020 at 18:07
Што стана со пробивањето на улицата зад стадионот под Тумбе Кафе?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 10-Feb-2020 at 15:22
Не се разбираме. Ај да упростам.
Во кружниот можеше да има и статуа од непознат херотј. Или познат.
Ова е многу подобро!

*Зборам за КРУЖНИОТ ТЕК, не ме интересира ни градот, ни партијата, ни проблемите со сообраќај во тој град ни за финансиите. Само за идејата на кружниот.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 10-Feb-2020 at 08:40
Никаква идеја,никаков патриотизам не е во прашање,туку чисто предизборно полнење џепчиња. "Идејава" никогаш нема ни да се реализира,а при толку проблеми кои треба да имаат приоритет во Битолскиот сообраќај ова делува како подигрување,да не употребам некој друг збор.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 10-Feb-2020 at 08:32
Не сум од Битола. Не одам на викенди во Битола. Не ме интересираат нивните пари и проблеми. Коментирам исклучиво за идејата. Во време на глумење патриотирзам ова е контра. И ми се допаѓа!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 09-Feb-2020 at 16:15
Да, вакви тешки глупости и јас не знам зошто се прават. Додека има еден куп други примарни работи што треба да се средат се оди на варијантата да се досредуваат работи кои веќе се направени и функционални. Дали имаат ниска интелигенција или во прашање е друга работа, не знам...
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 09-Feb-2020 at 15:44
Незнам што е космополитско во трошење на грдни пари за уредување на постоечки и функционален кружен ток кога пола од главните улици во Битола се катастрофа. Една не преасфалтирана од поголемите, на пример Партизанска со убав слој квалитетен асвалт да ја направат, како во Скопје што се стави на истоимениот булевар и слично. Искрено Двојќе испадна многу повеќе наприа од црвенокосава космополитка. За жал оваа испадна уште по лоша. Многу ми е криво за Битола, можеше да биде втор најголем и најразвиен град, но од вакви елити не е ни во топ 5 по мене. Одамна заостана зад Куманово и Тетово, а како тргнало и Струмица ќе биде подобра и поголема.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 09-Feb-2020 at 11:04
И јас се чудев за димензиите на столбот
И букви од пластифициран лим...зошто не алкобонд

Интересно изгледа, ми се допаѓа космополитската идеја!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 09-Feb-2020 at 08:45
Некоја идеја каков е тој столб со 150х100х4mm димензии?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 08-Feb-2020 at 21:46
Страшен е наградниов фонд, а сигурно проектов нема ни да се реализира. Битола ја има најочајната локална власт од сите во државава, а реално е тешко да се дојде до тоа признание, бидејќи сите се катастрофа.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 08-Feb-2020 at 09:27
Избрано најдоброто решение за кружниот тек во Битола



По објавениот јавен повик со наслов „Круг на јарболите“, објавен од Општина Битола за решение на кружниот тек на влезот во градот од страната на Прилеп, денес пред јавноста беа претставени притигнатите идејни решенија и победничкиот проект.

Градоначалничката на општина Битола, Наташа Петровска, истакна дека ова е можност да им се даде шанса на младите за да ги реализираат своите идеи, токму во местото каде што живеат.

„На повикот добивме пет апликанти и можам да кажам дека сите пет решенија се навистина креативни, инвентивни и убави на свој начин. Но, квалитетот и вредноста во овој повик, од една страна, е што им овозможувате на граѓаните да се вложат и да се внесат во тоа како треба да изглеад нивниот град, а од друга, сите идеи и креативност што ја имаат младите да им дадете можност да биде материјализирана. Ова е прв повик од ваков карактер, но тука нема да застанеме. Идејата, која е првонаградена, ќе ја реализираме во кружниот тек, а некои од другите идеи ќе биде настојувано да бидат реализирани во другите делови од градот во зависност од понудените карактеристики“, рече Петровска.

Победници на конкурсот се младите архитекти Мила Рориќ и Дејан Томски, кои го образложија своето идејно решение, преку кое ќе бидат претставени сите почесни конзулати во градот, со свои поставени знамиња.

„Појдовната идеја на нашето решение беше ‘Кругот на јарболите’ да претставува еден пријателстки поздрав за секој посетител на градот, но и за жителите, исто како што градот Битола како град на конзулите претставува симбол на соработката на пријателството и народите. Ние секако се надевавме на победа во овој конкурс“, истакнаа победничките автори на проектот.

Победничкиот проект од страна на Општина Битола е награден со 1.000 евра, а другите пријавени дела со по 100 евра.

makfax.com.mk



https://tv21.tv/mk/prezentirano-konkursno-reshenie-za-kruzhen-tek-vo-bitola-od-avtorite-tomski-i-rorik/
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.