![]() |
![]() |
![]() |
Тролејбус во Скопје? |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | |
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
АЛТЕРНАТИВЕН ЈАВЕН ПРЕВОЗ ЗА НАДМИНУВАЊЕ НА СООБРАЌАЈНИТЕ ПРОБЛЕМИ
Украинскиот производител ЛАЗ им препорача на македонските власти да размислат за воведување на тролејбуски линии за чија реализација би биле потребни најмногу 2,5 години и околу 160 милиони евра
Министерот Миле Јанакиески со интерес ја проследи презентацијата, но рече дека македонската Владата се уште не ја разгледала можноста да инвестира во алтернативен превоз за Скопје, туку е фокусирана на набавката на новите автобуси за јавниот превоз. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Но апсолутно се слагам дека да се потпреме на тролејбус како столб на јавниот превоз во Скопје едноставно е лудост. Без шини џабе ни е секоја математика. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
тоа ми беше поентата и мене, но само кога би бирал помеѓу автобус и тролејбус, не поинаку |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Апсолутно Скопје има потреба од ЛРТ и С-Бан мрежа, како комбинација од Метро Порто (кое си е ЛРТ но тие така го викаат) и Штудгарскиот С-Бан. Тролејбусот никако неможе да биде столбот на јавниот транспорт поради истите карактеристики (во смисла на капацитет, брзина и ефикасност) како автобусите. Со нив само се подобрува еколошката средина.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
За мен подобро е да се изгради система LRT слична на таа изградена во гр. Порто: ![]() ![]() Тролејбусот не е наjдобрата опциjа /за мене лично/.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Сега веќе е доста хибридно, така да голема разлика нема и има
![]() Класично метро во основа добива струја преку двете шини, додека LRT и транвајот една од контактниот вод а друга од шините. Друга разлика постои помегу метро и транвај а тоа е ширината на колосекот која буквално е кој како му текнало. Затоа нај актуелна, практична, поефтина, пресликани искуства ... е LRT бидејќи користи постојна стандардна железничка мрежа-траса, и лесно се преклопуваат со класичната железница |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Владимир имам прашање. разликата помеѓу ЛРТ и метрото е само во контактната мрежа или и во возот и шините. Знам дека имаше споменувања за ЛРТ да поминува низ тунел под плоштад и воедно под цела партизанаска. тоа нема врска со метро така. пс. цената е повеќе од исплатлива Edited by FoSsiL - 24-Jan-2010 at 21:14 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Krale, незнам дали „постот“ ти беше за темава или ... а ако не е тогаш зошто е пишуван.
И моето прашање дали ова ти изгледа - технологија од пред 1-2 века ? ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Прочитај го уште еднаш мојот пост од погоре, воопшто не зборуваме за толку различни работи, туку различен е пристапот. Доколку сепак не се сложуваш, би било добро, еве низ конкретниов пример на Тролејбуси или трамвај со едно гумени тркала или нешто трето да се обидеме низ бројки да издискутираме што е најдобро за нас како земја. Ако просечна македононска бруто плата е 31500 денари, чисто би сакал да ве потсетам дека од тие пари државата зема околу 14280 денари од секоја НАША просечна плата. Јас барем не се сложувам оваа голема сума пари која некој ми ја зима од џеб, да се троши неоправдано. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Тотално депримирачки делува во една држава медиокритетот да го издигнуваме на ниво на национална идеологија. Никако поинаку не можам да ги интерпретирам претходните неколку постови од типот - поарно ние да применуваме проверена технологија од пред 1-2 века, отколку да бидеме први во нешто.
Затоа и сме таму кај што сме, а не сме, ниту ќе бидеме еден Јапан, Тајван, САД, Германија, ОАЕ и да не редам други држави, каде во секој аспект се гледа да се биде прв. Кога веќе ја спомна Словенија... еден цитат ќе ти дадам од мислам Дрновшек, на времето кога влезе СЛ во Еу. Сите во Мк би аплаудирале, би славеле на плоштади, итн, а типов вика: ние не сме задоволни со тоа што сме членки на Еу. Ние сакаме да бидеме ПРВИ во ЕУ. Е затоа Словенија и Македонија се две држави епохално различни. п.с. Архитектурава што ја пропагира државава е токму најдобар пример на тој медиокритет и бедна имитација на „веќе виденото“ во други држави и времиња. п.с.2. воопшто не го пишувам ова како подршка за трамвај на тркала, не сум запознаен со проектот, туку со априори отфрлањето затоа што „тоа било нешто ново“. WOW, каков нон-сенс аргумент. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
pbanks, ТОА
![]() ![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Веројатно и Крале има право до некаде но го промашува контекстот. Имено точно е дека не треба да размислуваме догматски и да се плашиме да бидеме креативни, но секако тоа не треба да го правиме преку безмилосно трошење на парите на даночните обврзници за проекти кои им се сониле на политичарите, туку преку финансирање на R&D (ако зборуваме повторно за државни пари, тоа би било преку институти, едукација итн....) од каде понатаму би произлегле издржани и прогресивни идеи.
Конкретново прашање за јавен превоз е апсолутно апсолвирано. Се знае што е докажан модел во светот, железница, ЛРТ и метро се користат повеќе од 1 век како јавен превоз во многу светски градови и таму се има насобрано такво искуство пред кое неможе ние да се правиме ниту луди ниту слепи и како што вели Владимир да измислуваме топла вода. На крајот на краиштата зошто пак мора да бидеме уникатни, од каде тој порив? Мене на пример ме фасцинира ужасно "досадната" Љубљана и Словенија кои се однесуваат комплетно спротивно од нас. За крај би завршил со цитат на Steve Jobs кој пак го цитира Пикасо. "Good artists copy, great artist steal" Погледнете го клипот, трае помалку од една минута... Edited by pbanks - 24-Jan-2010 at 13:36 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Би се сложил во основа, но мора приоритет еднаш да се стави и да да се реши.
А кога спомнуваш помали улици и помал промет ... да го завршиме она големото а потоа и електрични возила можеме да пуштиме низ тие делови, зашто во тие „мали улици“ уште и мража да оптегнуваме поради некојси тролебуси. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Мислам дека јавен транспорт без автобус-тролејбус е скоро невозможен. Навистина ЛРТ и приградска железница се најефикасни, но за деловите од градот каде што ЛРТ е прекомплициран треба да се примени автобуски превоз. А секако за да се заштеди на ресурси, таму каде што треба автобус ќе се пушти тролејбус (долгорочно, па дури и среднорочно се исплаќа).
Со моменталните автобуски линии можеби изгледа дека не треба, но тоа е бидејќи низ помалите улици во Скопје воопшто не ни има јавен превоз. Значи ЛРТ би бил применет на најголемите и најзафатени линии потпомогнат од автобуски-тролејбуски превоз ако има потреба, а споредните улички кои денес не ги опслужува јавен превоз да бидат застапени со автобуси-тролејбуси, со оглед на тоа што во таква уличка нема потреба од еден цел трамвај кога ќе има по 10-15 патници во просек во автобусот. Во колку градови низ светот помали од Скопје дури и во најзафрлената уличка поминува автобус едноставно бидејќи мора цел град да биде опслужен. Зошто да чекам автобус на Теодосиј Гологанов ако живеам на дрезденска, кога може да поминува на дрезденска автобус? (ме имаат пуштено доттаму пеш за да фатам автобус). |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ова ми делува ко поговорката:
„Подобро прв во село но не последен во град“ Мојот коментар на сето тоа е „Да не измислуваме топла вода“ Clov постираше неколку поста погоре, еве и сликовито ![]() Пре сиромашни сме за метро но не и толку богати за фрлање на тролебуси Полека да уведеме лесно шинско возило комбинирано со градско-пригратска железница и ќе бидеме повеќе од задоволни ГРАЃАНИ |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Не не не, сите што ги правеле тие објекти се повикале на тоа со цел да си ги одбранат глупостите, па затоа и моите предрасуди.
Што би требало да прифатиме и да бидиме уникатни во светот? Ете нашите научници какви не работи измислиле (некои ултра-ефективни системи за греење, за ладење, за осветлување, сите би нашле широка примена во државните институции), ама државата (сите влади со ред) глува да ги примени. Затоа ќе го продадат патентот надвор, и некоја фирма ќе се богати од тие финти, место државата да има нешто да се гордее. Кога се глуви за извонредните нешта, зошто да сакам да сме први во нешто кога очигледно е глупаво - макар што трамвајот со тркала ниту е македонски изум, ниту ќе биде прво изграден кај нас за да го примениме како нешто прво во светот (значи нема да бидеме први ни во тоа). Никогаш не сме способни први да бидиме, и нема да бидиме никогаш. Едноставно треба да бидиме доволно брзи во следењето чекор со другите што се први, тогаш имаме некаква надеж. P.S. Не е ова напишано за препукување, едноставно на човек му е тешко (или му се гади) од она што се случува во државата, па мора некаде да се искаже. Ако се чувствуваш поинаку те сфаќам, но мое е да си кажам што јас чувствувам во врска со темата во прашање (како во онаа другата нишка). Edited by гитардемон - 24-Jan-2010 at 13:14 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
![]() Точно знаев дека некој на ова ќе се повика... и тотално ќе ја промаши целта на мојот пост. Ок, нека ви биде. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Веќе сме уникатни и први во светот за многу глупости. Тргни од поткровјата, заврши со музеите.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Ова е тотално погубен концепт за архитектура, инфраструктура, па и општо за се во државава... Затоа секогаш ќе бидеме последни, а никогаш први, од некој неоснован страв се да се проба и изработи некаде другде, па после овде... Инаку не зборувам за конкретниов пример, туку општо. Зошто Скопје да не биде уникатно и ПРВО по нешто во светот? |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Скопје - Горче Петров 31,- денар |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |