build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Спортски аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 18-Sep-2010 at 16:53
Каков е овој аеродром на Пониква (42° 1'33.42"N 22°21'20.99"E)? Прв пат гледам ваков случај аеродромска писта да се дел од пат. Нормално, освен за делницата од автопатот кај Петровец што е emergency писта. Всушност има ли друга писта, спортски аеродром и слично на повисока надморска височина?
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 07-Aug-2010 at 15:54
Дел од интервју со еден прилепчанец има интересни информации за авионот и "македонсково небo",во позадина е аеродромот во с.Мало Коњари,Прилеп




“Фасцинејшн Д4-Б” е побрз поради почистата аеродинамика. Има најсовремена “џипиес” опрема, ракетен падобран за спасување, серво уреди кои се врзуваат со командите со автопилотот. На долги патеки, пилотот за да може да провери карта го вклучува “џипиес” и авионот сам лета. Автопилотот не го користам , а “џипиесот” го користам во секое време за да се знае позицијата. Авионот е обезбеден со ракетен падобран. Може да се слета во секоја нива. За полетување му требаат 250 метри, а 300 метри за слетување.
Максималната брзина на авионот е 270 км/ч. Патувачка или крстаречка брзина е 240 км/ч. Со 50 насто снага на моторот и брзина од 240 км/ч. од Прилеп до Скопје односно на аеродромот Стенковец се лета за околу 15 минути. Еден лет до Скопје и обратно е 500 денари односно троши 15 литри на саат. Во зависност од временските услови во просек максималниот плафон за летање е 4 000 метри. Регистрацијата на леталото чини околу 3 500 денари. Прво се резревираат ознаки во Управа за цивилна воздушна пловидба “Зулу 3” и се утврдуваат сите технички карактеристики на авионот потпишани од инспектори кои прават 100 часовен преглед. Специјално лице има за питостатика – исправност на инструментите. Неговиот потпис е важен. Важно е осигурувањето од “третолице”, се одредуваат тест пилоти кои ги проверуват дали се тие перформанси, што се наведени и даваат дозвола за пловидбеност односно регистрација.
            - Македонското небо е прилично слободно за летање оти нема воздухлопови. Треба само да полетам и на 200 - 300 метри висина ја најавувам рутата. За во странство мора да се обезбеди коридор односно резервација на рута за летање од земјата во која одиш. Поаѓањето мора да биде од интернационален аедордром - Скопје или Охрид и да се минат сите царински формалности. Најосновен инструмент за преку граница е авионот да има транспондер со кој ја објавуваш рутата и на која висина е авионот - вели Пеливаноски.


http://www.zenitprilep.com.mk/html/aktuel116.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 07-Aug-2010 at 14:40
@ Clover напрајв edit на листата, аеродромот е само неколку метри понастрана од претходните координати, но ми беше така ставено бидејќи на Google earth ознаката за аеродромот Мавровица стоеше таму. Иначе аеродрмов не е ништо посебно, само две мали згради и необележана нива т.е. писта.
Big%20smile
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 07-Aug-2010 at 00:22
Стенковец и Аџи Тепе очигледно се сосема друга лига од останатите

Инаку имам една постара топогравска карта на Македонија каде покрај скопскиот и охридскиот аеродром е обележан само уште еден, близу Битола, овде некаде:
41° 3'23.24"N  21°21'26.95"E
...ама на гугл земја не гледам некаква трага од него. Битолчани, вие знаете нешто дали порано таму имало некаков аеродром?




@ SPQR
Супер листа  Thumbs%20Up

Тој кај Мавровица близу Свети Николе не можам да го забележам, да не ти се промакнала некоја грешка во координатите?
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 06-Aug-2010 at 22:39
Колку што ја знам ваквите аеродроми(спортски) беа порано дел од така наречената стратегија на територијална одбрана. Сето тоа беше праено од тогашната држава. Сега е време на пазарна економија па и ваквото воздухоплоство е приватен бизнис, е нека има некој сила па приватно нека отвори спортски аеродром, во америка има приварно се добива дозвола, ама каква ни е економијата ќе се начекаме на тоа, и оној од Скопје што имаше 2 приватни авиона за обука падна со едениот кај Охрид и загина ете тоа е реалноста.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 06-Aug-2010 at 22:04
Доколку некој знае некој аеродром а да не спаѓа во горенаведените слободно нека не се срами и нека кажеBig%20smile
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 06-Aug-2010 at 21:02
Previous

Доста информативен пост!

Треба да направиме некаква листа за вакви добри постови, или барем информацијата да се потенцира некаде некако...
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 06-Aug-2010 at 20:31
Веќе некое време правев список на овие аеродроми, сега засега ги открив само овие:

Спортски аеродроми

1. Логоварди Битола -  41° 1'19.97"N 21°25'24.78"E
2. Мало коњари Прилеп -  41°20'17.86"N 21°26'57.49"E
3. Аџи тепе Куманово -  42° 9'14.43"N 21°42'11.97"E
4. Стенковец Скопје -  42° 3'35.07"N 21°23'5.22"E
6. Сушево Штип - 41°45'30.15"N 22° 8'48.42"E

Земјоделски аеродроми

1. Сарандиново Долнени -  41°25'45.80"N 21°24'10.76"E
2. Каратманово Велес - 41°45'34.74"N  21°50'28.94"E
3. Неготино Неготино -  41°31'2.31"N 22° 5'14.44"E
4. Криви Дол Штип - 41°47'52.57"N 22° 6'35.06"E
5. Пеширово Свети Николе - 41°49'41.04"N  21°59'11.95"E
6. Српци Битола -  41° 9'5.93"N 21°24'27.40"E
7. Мавровица Свети Николе - 41°54'49.34"N 21°57'10.98"E
8. Градско Росоман -  41°33'10.20"N 21°56'58.45"E

Помошни писти

1. Пониква Кочани - 42° 1'35.37"N 22°21'21.06"E
2. Плачковица Штип - 41°45'43.09"N, 22°23'7.51"E

 Има уште многу аеродроми се надевам дека со тек на време ќе ги пронајдам ситеSmile


Edited by S.P.Q.R. - 13-Dec-2010 at 14:08
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 16-May-2010 at 21:05
Спортски аеродром Стенковец, Скопје

42° 3'36.51"N - 21°23'16.10"E









Една од активностите на Стенковец е и авио моделарстото







Се надевам дека членовите од Аеро клуб „Скопје“ и Авиација форум ќе дополнат уште многу
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 16-May-2010 at 20:03
Originally posted by S.P.Q.R.

Има еден клуб со еден или два авиони, ги летаат по некогаш. Тие се во хангарот на слика број 4. Инаку пистата е обична трева, неискосена и необележана.
добро, сепак се работи за спортски авиони кои слетуваат со многу мала брзина и се многу лесни и можат да слетаат на трева, кај нас има колку што знам авиони од типот на cesna i piper
а ако се работи за едрилици, тие секако мора да слетуваат на трева или друга помека подлога
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 16-May-2010 at 03:38
Има еден клуб со еден или два авиони, ги летаат по некогаш. Тие се во хангарот на слика број 4. Инаку пистата е обична трева, неискосена и необележана.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 15-May-2010 at 03:09


Браво за Методи

На аеродромов има ли барем каква-таква повремена активност или е тотално вон функција?


Edited by Cloverstack - 15-May-2010 at 03:09
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 14-May-2010 at 20:22

Еве неколку слики од аеродромот Мало Коњари во близина на Прилеп
01. Влезот во аеродромот

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.


Еве и координати:  41°20'16.35"N 21°26'59.54"E

Голема благодарност за сликите до мојот другар МетодиRoll%20eyes



Edited by S.P.Q.R. - 18-Nov-2010 at 20:33
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.