![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 26> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Второто решение е исто така градено кон крајот на комунизмот и се наоѓа на самата периферија на Софија, во нејзиниот источен дел на излезот кон Варна. Имено со изградбата на булеварите Ботевградско шосе и Владимир Вазов, кои се гулевари со клучки на неколку нива, има изградено и трамвајски траси кои врват по средината на булеварите и затоа имаат и висок капацитет. Овие линии за разлика од мноштвото во Софија имаат 1435мм колосеци и се градени во 1980тите години и ги поврзуваат тогашните нови панелни населби. На крајот на линијата има изградено (која е останата недовршена) подземна трамвајска станица, каде што има и круг за свртување, кој трамваите го користат за менување на насоките. Трамвајските станици пак се сосема одвоени од другите видови на сообраќај и се поврзани со подземни премини. Оваа станица се вика Автостанција Изток, односно источна автобуска станица:
Трамваите се движат од центарот кон периферијата: ![]() ![]() Ја достигнуваат последната надземна станица: ![]() ![]() Потоа продолжуваат кон тунелот и во подземјето ја менуваат насоката на движење: ![]() ![]() ![]() Веќе со сменета насока, трамваите излегуваат на површина и се движат во насока Периферија-->Центар: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Сакам да ви претставам две решенија од Софија, кои се градени во комунизмот и имаат за цел да ја подигнат автономноста на трамвајските линии со што страмваите би се движеле побрзо и непречено. Фактички се работи за ЛРТ траси во делови на линиите кои се целосно или во голема мерка независни од сите други видови на сообраќај. Првото решение е изградено во 1981 година кога се градел и Националниот Дворец на Културата. Со изградбата на подземните тунели, се изградени и трамвајски и тролејбусни станици, кои пак се подземно поврзани со тогаш-изградената станица на метрото НДК на М2 која треба да се пушти во употреба во 2012 година. Со овој тунел се премостува добар дел од јужнот центар на Софија, со што трамваите кои доаѓаат од запад директно се поврзуваат со трамвајската мрежа во јужните делови на градот. Тролејбусите пак имаат делумно одделен тунел бидејќи го користат тунелот за автомобили, кој оди од насока запад кон самиот центар на градот:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 27-Dec-2011 at 15:08 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() И од толку малку слики кои ги постираше јасно е дека меѓу мноштвото пристигнати трудови, имало прекрасни решенија. Тоа е и нормално кога се има таков отворен пристап. За жал немам време подетално да ја разгледам галеријата со сите предлози. Ти благодарам за постирањето на овој фин пример, затоа што на форумов има многумина на кои за жал не им е баш јасен концептот на работи како што се вистински јавен конкурс, изложба на сите пристигнати трудови, комисија со авторитет и чии имиња на членовите нема да бидат државна тајна... |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Сакам да ви презентирам една добра практика, коjа бе проведена односно архитектонскиот конкурс за проект на станица номер 20 од продолжуването на МД1 во Софиjа. Резултатот беше много оспорван конкурс со 130 предлога од архитекти од целиот свет!
http://station20.eu Призовата троица е: 1-ва награда в размер на 8000лв.– арх. Александър Шинолов, Пловдив, България 1-ва награда в размер на 8000лв. –екип с ръководител арх. Victor Jimenes, студио „ATA“ ltd., Лондон, Великобритания 2-ра награда в размер на 4000 лв – екип с ръководител г-н Kichul Lee, студио „Architect-K“ Сеул, Южна Кореа Поощрени от журито (без парична награда) са проектите във финалната селекция: - Михаела Захариева, FBarch, Франция - Yuko Fukuma, SUPPOSE DESIGN OFFICE, Япония - Gary Freedman, THE LANTERN, Нидерландия - Jose Antonio Sosa, Sosa + Alonso, Испания - Luigi Serboli, Boschi + Serboli Architetti Associati, Италия - Jose Manuel Jimenez Cao, Испания - Стефан Попов, ARCHABITS +, България - Ioannis Ventourakis, BETAPLAN S.A., Гърция, - Daekwon Park, ANG, САЩ Галериjа со детални слики на повекето проекти Се надевам нема да ви е проблем бугарскиот текст:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 20-Dec-2011 at 23:21 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() The first new stations to be introduced in the system will be the 2 stations on the M1 extension (Mladost 3 and Tsarigradsko Shosse). These 2 stations will be introduced as of May 2012. This will be a major improvement since the station Tsarigradsko Shosse is under the busiest boulevard in Sofia, on the entrance from Plovdiv and Burgas. In addition to this station an underground P+R complex has been build, which will hold up to 1600 vehecles. This segment will be long more than 2,4 km and will link 2 additional stations. Next, as of August 2012 the most significant expansion up to date of the Sofia metro should take place. Than the whole of M2 line should enter service, putting additional 11 stations into service. So, in August next year Sofia metro should have exactly 27 stations in operation, which will transport more than 500 000 people per day, resulting in a 22% decrease in car traffic in the city. This extension required the purchasing of 18 new trains, for which the Russian Metrovagonmash won the bid. This rate of construction that the city saw in the period 2009-2012 will probably continue in 2014 when the start of the construction of line M3 is planned. Up until than there is only one certain of the system. That will be extension the adding of 4 new stations on M1 towards the Sofia Airport Terminal 2. This segment will be almost 5 km long with 4 stations (2 underground and 2 over ground). All plans are finished, so the bid will be released any time now. Construction should start in the first half of 2012 and should enter in service in the second half of 2014. Another very important phase is the southwards expansion of the M1 line, which should link Sofia’s second biggest settlement (Mladost1-4) which is home to some 100 000 people, as well as many commercial areas in which tens of thousands of people work daily. This segment should have 4 stations ending near the southern part of Sofia’s Ring Road and Business Park Sofia. The plans for this route are finished long time ago but finances remain problem. As soon as finance are acquired (or transferred from another less successful EU projects) this section should be put under construction, but as of today it remains unclear when this could be. What is known now is that Sofia will see large scale metro construction again in 2014, when construction of the line M3 should start and finish in the period of 2018-2020 depending on the segments. There was a big battle for “saving M3” in Sofia, since the municipality wanted to introduce LRT/fast tram in order to cut costs, which resulted in preserving the plans that line M3 should and will be constructed as fully independent metro line with connections to other lines in the city center as previously planed. But the line was changed from the plans that were made during communist times some 30+ years ago in order to correspond better to today’s needs as well as future plans of development. So line M3 will start in Ovcha Kupel and not in Knyazhevo as previously planed where will connect to a railway station linking the metro to Bulgarian Railways system on the line to Pernik (Sofia’s biggest satellite city, home to some 100 000 people), than reach the big Tsar Boris III boulevard. One major change is that the line will also cover Sofia’s second biggest boulevard-Bulgaria blvd. making connections to tram lines there and making space for further branches running southwards under Bulgaria blvd. In the city center the line will remain the same (connection to M2 will be on NDK station, connection to M1 will be on Sofia University station). Towards the eastern parts of Sofia, the M3 line will run under a new route – blvd. Vladimir Vazov instead blvd. Botevgradsko Shosse, bringing the line closer to more densely populated areas of the city, but will have a station under the Botevgradsko Shosse blvd. as the line gets closer to its eastern terminus. The very last station and the depo of line M3 will be under the new national stadium which should be build in that area. The whole line should be some 15 km long, will have 16 stations (8 underground and 8 over ground), should cost up to 720 millions of euros and be used by some 165 000 passengers daily. As far as the northern expansion of the line M2 towards Iliyantsi and the southern towards Hladilnika, possible dates are not known, but one thing is sure: they will have to build the northern brunch towards Iliyantsi because the depo of line M2 will be situated there. Until than both M1 and M2 will use the depo in Obelya which is slowly running out of capacity. When the whole 3 lines will be finished, the metro system will have at least 5 direct connections to the state railway system and suburban trains (as marked on the map): On M1 at station Iskyr near Sofia Airport and at one additional station which has to be finished between stations Obelya and Slivnitsa On M2 at the Central railway station On M3 at a station in Ovcha Kupel and at a station near the railway station Poduyane |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
И една слика на скоро готовата нова станица на МД1 во Младост 3
![]() И уште малко нова информациjа односно скорото започване на нови 4 станици од МД1 со кои до 2014 Софискиот метрополитен ке стигне и до Аердодром Софиjа.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
... уште малку постари трамваи.
Гужва во Софија: ![]() ![]() Трамваи минуваат низ паркот во јужна Софија: ![]() ![]() ![]() И широкорелсовите трамваи кои возат по линиите на источна Софија: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Малку трамваи...
Рециклираните Инекон-и: ![]() ![]() ![]() ![]() Старо-новите чешки трамваи од германскиот град Хале: ![]() ![]() ![]() Нивната на германски начин сочувана внатрешност: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тролејбуси:
Старите тролејбуси Ик280 на станицата крај СУ Св. Климент Охридски: ![]() Иако стари, внатрешност изгледа релативно добро: ![]() Новите Шкоди на истата станица: ![]() ![]() ![]() И целосно обновен нископоден Ик280: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Понови слики од наземниот транспорт на Софија. Започнуваме со автобусите:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Се симнуваме на нивото на платформите, односно јадрото на станицата:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() И за крај слепиот крај на линијата, каде што возовите ќе го менуваат колосекот: ![]() Така опфативме 11 од вкупно 13те станици во изградба во моментов во Софија. Останаа само Хан Кубрат (М2) и Младост 3 (М1)... ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Така стигнавме до последната, засега најјужната станица на М2 во квартот Лозенец-станицата Джеимс Баучер (според булеварот под чија крстосница се наоѓа станицата). Бидејќи населбата Лозенец се наоѓа на рид и бидејќи има и подземно паркиралиште, оваа станица се наоѓа длабоко под змејата, над која има неколку нива:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Со оваа станица завршува и делот на М2 каде што станиците се со островни перони, така што и двојните тунели се собираат во еден двопатен тунел на крајот на станицата Св. Наум:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Следната станица веќе се наоѓа во квартот Лозенец, односно полека го напушта центарот на градот. Таа се наоѓа на крстосницата помеѓу булеварите Черни врх, Арсеналски и Св. Наум. Станицата го носи името на еден од горните булевари- Св. Наум. Конструкцијата на оваа станица исто како и на НДК била завршена и конзервирана уште во 1981 година, како и тунелите кои ги поврзуваат овие две станици (над 1 км). Бидејќи самите станици имаат островни типови на платформи (еден заеднички за двата колосека), тунелите помеѓу нив се одделни и еднопатни. Предлагам прво да ги погледнеме старите-обновени тунели од 1981 година:
![]() ![]() ![]() ![]() Самата станица и нејзиниот внатрешен дизајн исто така се скоро завршени. Се работи за важна станица во претставителен, богат дел на градот. Затоа станицата исто така како и НДК им е станата омилена на многумина познавачи на Метрото во Софија: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Поглед кон ископната шахта кај раскрсницата меѓу бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј. Имено тука излезе надвор кртицата (ТБМ-тунелно-пробивната машина), која е веќе расклопена по одлично обавената работа во Софија:
![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Над станицата се наоѓаат бројни пешачки коридори и трговски простор:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Откако метрото го помине растојанието од над 1 км под бул. Витоша во срцето на Софија стигнува до можеби втората најважна станица долж линијата М2-онаа крај НДК (Националниот Дворец на Културата). Ова го велам бидејќи е сигурно дека кон 2014 ќе почне изградбата на линијата М3, која ќе има трансфер со линијата М2 токму под оваа станица. Инаку главната конструкција на станицата НДК беше завршено пред 30 години, односно со изградбата на целиот комплекс наречен НДК. Трасата беше конзервирана многу години и чекаше подобри времиња и чекањето се исплатеше-станицата под НДК е веројатно најаубавата станица во целиот систем, омилена на многумина. Покрај нејизната големина (островен перон, кој е многу широк, подолги платформи-125м, висок свод кој дава многу широчина...Понатаму кон станицата водат навистина бројни и долги пешачки тунели, како и цели трговски центри кои се значајни за големите станици на запад...). Но да не должам многу еве како изгледала станицата на 13.11.2011:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:59 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тунелите помеѓу станиците Лавов мост и Св. Неделја (Сердика 2)се веќе скоро завршени:
![]() ![]() ![]() Самата станица Св. Неделја е најважната и најцентралната станица на М2, каде што линијата има трансфер со М1. Двете станици (Сердика 1 и Сердика 2/Св. Неделја) се поврзани со неколку пешачки коридори. Самата станица е најдлабоката станица во целиот систем (околу 30 метри под земјата) бидејќи над неа е сместена станицата Сердика 1, линијата М1, но и археологичното ниво, каде ќе бидат изложени останките од древна Сердика, најдени на местото на изградбата. Претстои внатрешното уредување на станицата: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:47 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Тука може да се види една мешалка за бетон внатре на самите колосеци на станицата: ![]() ![]() Контурите на внатрешниот дизајн се исцртани: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Следната станица,6та по ред долж М2, во насока од север кон југ е станицата Лавов мост, која се наоѓа под истоимениот мост и плоштад. Во средината на месец ноември се започна со работа на внатрешното уредување на станицата кое се прави според нови рендери, кои подобро кореспондираат со надворешната околина на станиата (тука М2 влегува во самиот центар на градот). Самата станица се наоѓа на неколку нива под земјата, над која има вестибјул, пешачки коридори и тунел за автомобили долж булеварот Сливница:
![]() ![]() Горната плоча на станицата: ![]() ![]() ![]() И влегуваме внатре во салите: ![]() Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:37 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |