build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 27-Dec-2011 at 15:16
Второто решение е исто така градено кон крајот на комунизмот и се наоѓа на самата периферија на Софија, во нејзиниот источен дел на излезот кон Варна. Имено со изградбата на булеварите Ботевградско шосе и Владимир Вазов, кои се гулевари со клучки на неколку нива, има изградено и трамвајски траси кои врват по средината на булеварите и затоа имаат и висок капацитет. Овие линии за разлика од мноштвото во Софија имаат 1435мм колосеци и се градени во 1980тите години и ги поврзуваат тогашните нови панелни населби. На крајот на линијата има изградено (која е останата недовршена) подземна трамвајска станица, каде што има и круг за свртување, кој трамваите го користат за менување на насоките. Трамвајските станици пак се сосема одвоени од другите видови на сообраќај и се поврзани со подземни премини. Оваа станица се вика Автостанција Изток, односно источна автобуска станица:

Трамваите се движат од центарот кон периферијата:





Ја достигнуваат последната надземна станица:





Потоа продолжуваат кон тунелот и во подземјето ја менуваат насоката на движење:







Веќе со сменета насока, трамваите излегуваат на површина и се движат во насока Периферија-->Центар:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 27-Dec-2011 at 15:07
Сакам да ви претставам две решенија од Софија, кои се градени во комунизмот и имаат за цел да ја подигнат автономноста на трамвајските линии со што страмваите би се движеле побрзо и непречено. Фактички се работи за ЛРТ траси во делови на линиите кои се целосно или во голема мерка независни од сите други видови на сообраќај. Првото решение е изградено во 1981 година кога се градел и Националниот Дворец на Културата. Со изградбата на подземните тунели, се изградени и трамвајски и тролејбусни станици, кои пак се подземно поврзани со тогаш-изградената станица на метрото НДК на М2 која треба да се пушти во употреба во 2012 година. Со овој тунел се премостува добар дел од јужнот центар на Софија, со што трамваите кои доаѓаат од запад директно се поврзуваат со трамвајската мрежа во јужните делови на градот. Тролејбусите пак имаат делумно одделен тунел бидејќи го користат тунелот за автомобили, кој оди од насока запад кон самиот центар на градот:












Edited by Andrej_LJ - 27-Dec-2011 at 15:08
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 21-Dec-2011 at 17:25


И од толку малку слики кои ги постираше јасно е дека меѓу мноштвото пристигнати трудови, имало прекрасни решенија. Тоа е и нормално кога се има таков отворен пристап. За жал немам време подетално да ја разгледам галеријата со сите предлози.

Ти благодарам за постирањето на овој фин пример, затоа што на форумов има многумина на кои за жал не им е баш јасен концептот на работи како што се вистински јавен конкурс, изложба на сите пристигнати трудови, комисија со авторитет и чии имиња на членовите нема да бидат државна тајна...
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 20-Dec-2011 at 23:10
Сакам да ви презентирам една добра практика, коjа бе проведена односно архитектонскиот конкурс за проект на станица номер 20 од продолжуването на МД1 во Софиjа. Резултатот беше много оспорван конкурс со 130 предлога од архитекти од целиот свет!

http://station20.eu

Призовата троица е:

‎1-ва награда в размер на 8000лв.– арх. Александър Шинолов, Пловдив, България
1-ва награда в размер на 8000лв. –екип с ръководител арх. Victor Jimenes, студио „ATA“ ltd., Лондон, Великобритания
2-ра награда в размер на 4000 лв – екип с ръководител г-н Kichul Lee, студио „Architect-K“ Сеул, Южна Кореа

Поощрени от журито (без парична награда) са проектите във финалната селекция:

- Михаела Захариева, FBarch, Франция
- Yuko Fukuma, SUPPOSE DESIGN OFFICE, Япония
- Gary Freedman, THE LANTERN, Нидерландия
- Jose Antonio Sosa, Sosa + Alonso, Испания
- Luigi Serboli, Boschi + Serboli Architetti Associati, Италия
- Jose Manuel Jimenez Cao, Испания
- Стефан Попов, ARCHABITS +, България
- Ioannis Ventourakis, BETAPLAN S.A., Гърция,
- Daekwon Park, ANG, САЩ

Галериjа со детални слики на повекето проекти

Се надевам нема да ви е проблем бугарскиот текст:

Уважаеми читатели, първият за България международен архитектурен конкурс с международно жури с реално възлагане е факт!
Какво ще последва е божа работа и до голяма степен зависи от обществен натиск.

Ще се опитам да представя развитието на конкурса:
Всичко започна по време на архитектурната седмица през 2010-та на която куратор беше арх. Георги Кътов. Тогава се предложи една от метростанциите на втори метродиаметър да се направи чрез конкурс (нещо което е нормално да се случва с всички метростанции, тъй като са обществени съоръжения). От тогава се започна двугодишна борба с администрацията. С това се заеха арх Павел Янчев и арх. Орлин Манолов с подкрепата на списание Едно и особено на Боряна Зафирова. Павел и Орлин изготвиха заданието, измислиха методиката, избраха журито, изградиха сайт и въобще всичко, което направи конкурса възможен, сигурен съм, че пропускам много неща. Даде се достатъчно дълго време за проектиране и се популяризира в чужбина.
Резултатът беше 130 проекта от цял свят, нещо, което никой не предполагаше!
Аз имах удоволствието да съм част от техническата комисия на конкурса заедно с арх. Валери Гюров и арх Делчо Делчев от Трансформатори, Боряна Зафирова и трима представители на общината. Разопаковахме всички проекти, прегледахме ги за съответствие със заданието, сложихме им нови номера и се погрижихме пликовете с данните им да останат запечатани до последно. Остана въпросът как физически журито ще разгледа 130 проекта. И тъй като имаше план за изложба, предложихме тя да се нареди преди журирането. Боряна героично успя да организира цяла изложба за 2 дни.
Самото журиране беше безценно преживяване за мен! От една страна заради начина и процесите, а от друга след като разгледах 130 проекта и чух достатъчно коментари имах чувството, че съм станал специалист по проектиране на метростанции и почна да ме хваща яд, че не съм участвал Но нищо следващият път. 2 дни журиране за толкова проекти не бяха съвсем достатъчни, но това е относително понятие. Избра се първата 30-тица, после 12-тица и накрая се определи тройката. Имам чувството, че заради официалния английски език се ограничиха леко дискусиите, но няма как, международното жури допринесе достатъчно. Усещаше се някак си една сплотеност между тримата представители на Метрополитена или може би сходен вкус, не знам. Всичко вървеше добре и спокойно, до финална права и избора на разпределение на първите три места. Архитект Диков ни застреля със запазената си марка да не дава една първа награда. Последваха доста спорове.

Проектът на испанеца беше събрал най-много точки (морален победител), след него беше българският и на трето място корейският. Кореецът отпадна от споровете веднага. Забележките към испанския бяха, че трябва да се опрости защото според Диков бил скъп за реализиране и възникнаха спорове около скулптурната група на една от визуализациите, освен това чупките в интериора на места са доста формални. Според мен, това е проектът с най-добрата и чиста функционална схема и много силно градоустройство. При него дори и да не се изпълнят всички интериорни елементи, той ще е пълноценен. Българският мина под знак реализуемост, но със забележки към парковата среда, изчистване на ходовите линии, функционални грешки и две симетрични пластични ленти, които не се харесаха в този си вид. Според една от представителките от Метрополитена, покривното остъкляване най-вероятно ще се изпълни от поликарбонат. На мен най-силно впечатление ми направи, безсмислеността на 4 изхода разположени в близост от по 10 метра, разбирам да има два мощни булеварда, които се пресичат, тогава ще се замислиш от къде да излезеш, но тук в този мащаб е по-вероятно да се объркаш?
Обнадеждаващото обещание на Диков е, че двата проекта се връщат за преработка и след месец ще има повторно свикване на журито и среща с ръководството на Метрополитена, тогава ще се знае, кой печели възлагане.

Силно се надявам този конкурс да остане пример как би трябвало да се случват обществени поръчки и да даде поне мъничко позитивен резултат. Все пак това е някакво начало. И да престанем да слушаме оправданието, че нямало пари. Убеден съм, че със същия бюджет сегашното метро можеше да е коренно различно. Както каза Кътов, на много от сегашните спирки ако им се махнат декоративни елементи ще станат по-добри Нужни са ни прости и човешки решения, а не неща лъскавки и безполезни, направени с изпилен бюджет с цел псевдопредставителност.

Поздравления, на всички, които хвърлиха страшно много труд за да се случи това, поздравления на победителите, поздравления и на общинарите, които почват да изваждат тапите от ушите…

Отидете да разгледате изложбата в Perform Business Center на пл. Позитано 2 където се проведе последната архитектурна седмица, тя ще е там около 6 дни. Надяваме се в един момент да се появи и Интернет галерия. Разгледайте, анализирайте и споделете вашите впечатления, струва си…

http://provocad.com/station20/























Edited by pavche - 20-Dec-2011 at 23:21
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 11-Dec-2011 at 13:28


The first new stations to be introduced in the system will be the 2 stations on the M1 extension (Mladost 3 and Tsarigradsko Shosse).  These 2 stations will be introduced as of May 2012. This will be a major improvement since the station Tsarigradsko Shosse is under the busiest boulevard in Sofia, on the entrance from Plovdiv and Burgas. In addition to this station an underground P+R complex has been build, which will hold up to 1600 vehecles. This segment will be long more than 2,4 km and will link 2 additional stations.
Next, as of August 2012 the most significant expansion up to date of the Sofia metro should take place. Than the whole of M2 line should enter service, putting additional 11 stations into service. So, in August next year Sofia metro should have exactly 27 stations in operation, which will transport more than 500 000 people per day, resulting in a 22% decrease in car traffic in the city. This extension required the purchasing of 18 new trains, for which the Russian Metrovagonmash won the bid.   
This rate of construction that the city saw in the period 2009-2012 will probably continue in 2014 when the start of the construction of line M3 is planned. Up until than there is only one certain of the system. That will be extension the adding of 4 new stations on M1 towards the Sofia Airport Terminal 2. This segment will be almost 5 km long with 4 stations (2 underground and 2 over ground). All plans are finished, so the bid will be released any time now. Construction should start in the first half of 2012 and should enter in service in the second half of 2014.
Another very important phase is the southwards expansion of the M1 line, which should link Sofia’s second biggest settlement (Mladost1-4) which is home to some 100 000 people, as well as many commercial areas in which tens of thousands of people work daily. This segment should have 4 stations ending near the southern part of Sofia’s Ring Road and Business Park Sofia. The plans for this route are finished long time ago but finances remain problem. As soon as finance are acquired (or transferred from another less successful EU projects) this section should be put under construction, but as of today it remains unclear when this could be.
What is known now is that Sofia will see large scale metro construction again in 2014, when construction of the line M3 should start and finish in the period of 2018-2020 depending on the segments. There was a big battle for “saving M3” in Sofia, since the municipality wanted to introduce LRT/fast tram in order to cut costs, which resulted in preserving the plans that line M3 should and will be constructed as fully independent metro line with connections to other lines in the city center as previously planed. But the line was changed from the plans that were made during communist times some 30+ years ago in order to correspond better to today’s needs as well as future plans of development. So line M3 will start in Ovcha Kupel and not in Knyazhevo as previously planed where will connect to a railway station linking the metro to Bulgarian Railways system on the line to Pernik (Sofia’s biggest satellite city, home to some 100 000 people), than reach the big Tsar Boris III boulevard. One major change is that the line will also cover Sofia’s second biggest boulevard-Bulgaria blvd. making connections to tram lines there and making space for further branches running southwards under Bulgaria blvd. In the city center the line will remain the same (connection to M2 will be on NDK station, connection to M1 will be on Sofia University station). Towards the eastern parts of Sofia, the M3 line will run under a new route – blvd. Vladimir Vazov instead blvd. Botevgradsko Shosse, bringing the line closer to more densely populated areas of the city, but will have a station under the Botevgradsko Shosse blvd. as the line gets closer to its eastern terminus. The very last station and the depo of line M3 will be under the new national stadium which should be build in that area. The whole line should be some 15 km long, will have 16 stations (8 underground and 8 over ground), should cost up to 720 millions of euros and be used by some 165 000 passengers daily.

As far as the northern expansion of the line M2 towards Iliyantsi and the southern towards Hladilnika,  possible dates are not known, but one thing is sure: they will have to build the northern brunch towards Iliyantsi because the depo of line M2 will be situated there. Until than both M1 and M2 will use the depo in Obelya which is slowly running out of capacity.
When the whole 3 lines will be finished, the metro system will have at least 5 direct connections to the state railway system and suburban trains (as marked on the map):
On M1 at station Iskyr near Sofia Airport and at one additional station which has to be finished between stations Obelya and Slivnitsa
On M2  at the Central railway station
On M3   at a station in Ovcha Kupel and at a station near the railway station Poduyane
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 10-Dec-2011 at 17:51
И една слика на скоро готовата нова станица на МД1 во Младост 3




И уште малко нова информациjа односно скорото започване на нови 4 станици од МД1 со кои до 2014 Софискиот метрополитен ке стигне и до Аердодром Софиjа.

Изграждането на столичното метро до летището ще се финансира по ОП „Транспорт”

Това обяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски по време на Комитета за наблюдение на оперативната програма, който се проведе в гр. Правец на 7-ми и 8-ми декември 2011 г.
Заседанието на Комитета за наблюдение на ОП „Транспорт“ бе открито от министър Ивайло Московски и в него взеха участие министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, експерти от Европейската комисия, ръководството на бенефициентите, представители на местната власт, неправителствени и синдикални организации и др.

Етап ІІ Лот 3 от Проект за разширение на метрото в гр. София - „Бул. Цариградско шосе – Летище София” има обща дължина 4,950 км и 4 метростанции. Съгласно разработения идеен проект за участъка е с подземно и надземно трасе с 2 подземни и 2 надземни метростанции Планирано е те да бъдат завършени до края 2014 г. За проекта има изготвен Идеен проект, приключени процедури по ОВОС, има готовност за обявяване на тръжни процедури и при планираното му започване през началото на 2012 г. той може да бъде завършен през втората половина на 2014 г.

След края на заседанието на 8-ми декември 2011 г. по покана на кмета на гр. София Йорданка Фандъкова и директора на „Метрополитен” София Стоян Братоев представители на Комитета за наблюдение посетиха участъка на Лот 2 от Етап на Проекта за разширение на метрото от ж.к. „Младост 1” до бул. „Цариградско шосе”. Посещението започна от метростанция ”Цариградско шосе” и буферния подземен паркинг към нея и с механизирана дрезина гостите се придвижиха по готовия релсов път в изградения тунел до метростанция „Младост 3”.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 07-Dec-2011 at 00:01
... уште малку постари трамваи.
Гужва во Софија:





Трамваи минуваат низ паркот во јужна Софија:







И широкорелсовите трамваи кои возат по линиите на источна Софија:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 06-Dec-2011 at 14:13
Малку трамваи...
Рециклираните Инекон-и:









Старо-новите чешки трамваи од германскиот град Хале:







Нивната на германски начин сочувана внатрешност:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 06-Dec-2011 at 13:20
Тролејбуси:
Старите тролејбуси Ик280 на станицата крај СУ Св. Климент Охридски:



Иако стари, внатрешност изгледа релативно добро:



Новите Шкоди на истата станица:







И целосно обновен нископоден Ик280:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 06-Dec-2011 at 12:58
Понови слики од наземниот транспорт на Софија. Започнуваме со автобусите:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 06-Dec-2011 at 12:34
Се симнуваме на нивото на платформите, односно јадрото на станицата:











И за крај слепиот крај на линијата, каде што возовите ќе го менуваат колосекот:



Така опфативме 11 од вкупно 13те станици во изградба во моментов во Софија. Останаа само Хан Кубрат (М2) и Младост 3 (М1)...

Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 06-Dec-2011 at 12:31
Така стигнавме до последната, засега најјужната станица на М2 во квартот Лозенец-станицата Джеимс Баучер (според булеварот под чија крстосница се наоѓа станицата). Бидејќи населбата Лозенец се наоѓа на рид и бидејќи има и подземно паркиралиште, оваа станица се наоѓа длабоко под змејата, над која има неколку нива:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 06-Dec-2011 at 12:14
Со оваа станица завршува и делот на М2 каде што станиците се со островни перони, така што и двојните тунели се собираат во еден двопатен тунел на крајот на станицата Св. Наум:









 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 06-Dec-2011 at 12:12
Следната станица веќе се наоѓа во квартот Лозенец, односно полека го напушта центарот на градот. Таа се наоѓа на крстосницата помеѓу булеварите Черни врх, Арсеналски и Св. Наум. Станицата го носи името на еден од горните булевари- Св. Наум. Конструкцијата на оваа станица исто како и на НДК била завршена и конзервирана уште во 1981 година, како и тунелите кои ги поврзуваат овие две станици (над 1 км). Бидејќи самите станици имаат островни типови на платформи (еден заеднички за двата колосека), тунелите помеѓу нив се одделни и еднопатни. Предлагам прво да ги погледнеме старите-обновени тунели од 1981 година:









Самата станица и нејзиниот внатрешен дизајн исто така се скоро завршени. Се работи за важна станица во претставителен, богат дел на градот. Затоа станицата исто така како и НДК им е станата омилена на многумина познавачи на Метрото во Софија:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 06-Dec-2011 at 12:04
Поглед кон ископната шахта кај раскрсницата меѓу бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј. Имено тука излезе надвор кртицата (ТБМ-тунелно-пробивната машина), која е веќе расклопена по одлично обавената работа во Софија:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 06-Dec-2011 at 12:02
Над станицата се наоѓаат бројни пешачки коридори и трговски простор:
















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 06-Dec-2011 at 11:58
Откако метрото го помине растојанието од над 1 км под бул. Витоша во срцето на Софија стигнува до можеби втората најважна станица долж линијата М2-онаа крај НДК (Националниот Дворец на Културата). Ова го велам бидејќи е сигурно дека кон 2014 ќе почне изградбата на линијата М3, која ќе има трансфер со линијата М2 токму под оваа станица. Инаку главната конструкција на станицата НДК беше завршено пред 30 години, односно со изградбата на целиот комплекс наречен НДК. Трасата беше конзервирана многу години и чекаше подобри времиња и чекањето се исплатеше-станицата под НДК е веројатно најаубавата станица во целиот систем, омилена на многумина. Покрај нејизната големина (островен перон, кој е многу широк, подолги платформи-125м, висок свод кој дава многу широчина...Понатаму кон станицата водат навистина бројни и долги пешачки тунели, како и цели трговски центри кои се значајни за големите станици на запад...). Но да не должам многу еве како изгледала станицата на 13.11.2011:
















Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:59
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 06-Dec-2011 at 11:47
Тунелите помеѓу станиците Лавов мост и Св. Неделја (Сердика 2)се веќе скоро завршени:







Самата станица Св. Неделја е најважната и најцентралната станица на М2, каде што линијата има трансфер со М1. Двете станици (Сердика 1 и Сердика 2/Св. Неделја) се поврзани со неколку пешачки коридори. Самата станица е најдлабоката станица во целиот систем (околу 30 метри под земјата) бидејќи над неа е сместена станицата Сердика 1, линијата М1, но и археологичното ниво, каде ќе бидат изложени останките од древна Сердика, најдени на местото на изградбата. Претстои внатрешното уредување на станицата:














Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:47
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 06-Dec-2011 at 11:40










Тука може да се види една мешалка за бетон внатре на самите колосеци на станицата:





Контурите на внатрешниот дизајн се исцртани:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 06-Dec-2011 at 11:37
Следната станица,6та по ред долж М2, во насока од север кон југ е станицата Лавов мост, која се наоѓа под истоимениот мост и плоштад. Во средината на месец ноември се започна со работа на внатрешното уредување на станицата кое се прави според нови рендери, кои подобро кореспондираат со надворешната околина на станиата (тука М2 влегува во самиот центар на градот). Самата станица се наоѓа на неколку нива под земјата, над која има вестибјул, пешачки коридори и тунел за автомобили долж булеварот Сливница:





Горната плоча на станицата:







И влегуваме внатре во салите:




Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:37
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.