build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 33>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 22-Nov-2008 at 20:03
Цело време цената на транспортот ја поистоветуваме со далечината до пристаништето. Треба да ја земеме во предвид и позицијата на пристаништата. Слоун е претежно прикладен за увоз/извод према африка и блиски исток. Бургас ни одговара за азија, Драч за америка. Има везе од каде доаѓа бродот на кој не му е исто дали ќе треба да ја заобиколи цела Грција или да се истовари директно во Драч. Според овие факти Бар не ни одговара многу, освен евентуално за од италија или па нешто плус до западна европа каде што претежно се носи робата со камиони/железница.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 22-Nov-2008 at 19:23
Originally posted by pbanks

... Значи дефинитивно треба да се стави акцент на овој крак кон Албанија особено доколку се и тие сериозни да инвестираат во нивните пруги (иако незнам како ќе го направат тоа со оглед на тоа дека се веќе влезени во сериозни инфраструктурни инвестиции на други места). Мора да имаме вистинска алтернатива на Солун а сето тоа да прави логика (Бар и Бургас не се вистински алтернативи).

Во потполност се сложувам.
Се надевам дека италианските инвестиции во Ал. нема да стивнат во оваа рецесија, за да функционира и работи пристаништето мора да има и двете инфри.
Едино знам дека прв приоритет им е поврзување со Црна Гора (каде сега се врши само жел. товарен сообраќај) и Косово за кој не верувам дека осим патно планираат и железничко поврзување.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 22-Nov-2008 at 18:33
Малку офтопик но поврзано. Цело време имав впечаток дека Драч иако најдобра алтернатива на Солун е сепак понеповолна од аспект на растојание (да ги баталиме другите аспекти).

На стрницата за Слободни зони во МК, во делот за слободна зона во Тетово ја има следнава информација.

Thessaloniki, Greece - 280 km
Durres, Albania - 290 km

Значи во случајот на Тетово сеедно е каде би идел транспортот а претпоставувам дека и во случајот на Скопје тие 50км не може да имаат никакво клучно влијане на однос на цената на транспортот.

Значи дефинитивно треба да се стави акцент на овој крак кон Албанија особено доколку се и тие сериозни да инвестираат во нивните пруги (иако незнам како ќе го направат тоа со оглед на тоа дека се веќе влезени во сериозни инфраструктурни инвестиции на други места). Мора да имаме вистинска алтернатива на Солун а сето тоа да прави логика (Бар и Бургас не се вистински алтернативи).
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 22-Nov-2008 at 18:22
Berisha says Albania-Macedonia railway to finish next year

Albanian PM Sali Berisha met with Macedonian homologue Nikola Gruevski at Skopje with whom he talked about the intensification of economic relationships between both countries. Berisha said the common project for the railway line Albania-Macedonia, expected to finish next year according to him, is on process.

“Both governments are going to start with the construction of the railway. Macedonian government has handled the determination of the line and with expropriation. Albania has a shorter line to build, about 3 to 4 kilometers and we will try to fulfill our obligation within 2009. We discussed about wide cooperation on all issues, like fighting criminality, a new agreement on common waters, their protection, integrated control of borders and new customhouses. I think it was a fruitful meeting,” Berisha said.

Common and reciprocal assistance between both countries for their integration in euro-atlantic structures was also discussed at the meeting. 

Shkëlzen Aqifi

http://alsat.tv/eng/Region-News/Berisha-says-Albania-Macedonia-railway-to-finish-next-year.html

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 19-Nov-2008 at 21:28
Апсолутно се сложувам со тебе дека инфраструктурата ни е многу подобра од транспортот. Со мали поправки на Коридор 10 би требало да се постигнат брзини до па и над 100 километри на час.

Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:12
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 18-Nov-2008 at 23:09
Previous
На пример на правец Браилово - Прилеп брзината по правилник е 100 км/час, истото и кај Бакарно Гумно.

А на коридор 10 Табановци - Гевгелија на правците имаме на
16 делници 100 км
4 делници со 90 км
5 делници со 80 км
3 делници со ~70 км

Кој верувам дека следната година ќе се подигнат на 100 км, така да не се лоши брзините.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:12
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 18-Nov-2008 at 22:34
Се сложувам со тебе Владимир, кога се возев со Шпанецот накај Кичево, пустиот едвај ги совладуваше угорнинитеBig%20smile. А за оние што велат дека нема големи брзини по споредните пруги нека се повозат на делницата Прилеп-Битола на пример, таму бре возот си развива голема брзина.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 18-Nov-2008 at 22:26
Не се сигурно ненормални да го потопат Коридор 10, сигурно би имало некакво преместување на пругата, а во случај на преместување сигурно и би се размислувало за дупла траса.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 18-Nov-2008 at 12:55
Во секој случај мораме да го земеме и теренот кој го имаме во МК за кој стварно би требале огромни средства за да се зголемат брзините, со „промена“ на трасата.

- На трасата Скопје - Битола, на делот Гостиражни - Богомила има 25 ‰
- Додека на трасата Скопје - Кичево, на делот Падалиште - Гостивар има има 25 ‰ а кон Тајмиште цели 27 ‰

Просто речено тука пукаат локомотивите.

За разлика на трасата кон Кочани, немаме таков терен, но таа релација е пуштена каде идело магарето таму и трасата, иначе изградена 1924 година од страна на војска.

Андреја што велиш за дупли траси што нема МК, сега да се прави на коридор 10 би било сулудо, едно што нема таков промет а друга ако некогаш се гради Вардарска долина, отиде се јабана.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 18-Nov-2008 at 12:00
Ubava debataBig%20smile!
Najprvo, mora da se slozam so Vladimir deka zeleznickata infrastruktura vo Makedonija e vo dobra kondicija, vo sporedba so pogolemiot broj na balkanski zemji. Site se zalime deka so voz do Bitola se patuva skoro cetiri saati(okolu 250 km pruga), no vo Bugarija na primer vozot Kustendil-Sofija 130-tina kilometri minuva za 2 saati i 40 minuti! Sporednite delnici vo Hrvatska se isto, bas nekade citav deka prugite nadvor od glavnite koridori po koi sekojdnevno se dvozat vozovi imaat brzini od 20 km/h! Za Srbija i da ne zboruvam, im go imam pominato nivniot del na Koridor 10 i mozam da kazam deka prosecna brzina e 20-50 km/h, na nekoi delnici i 5 km/h, a samo desetina kilometri se okolu 100-ka. Makedonija podobro stoi, prugite kon Kicevo, Kocani i Bitola imaat brzini od 40-60 km/h, a poedinecni delnici od ovie prugi i preku 60 km/h. Denes so voz seuste e pobrzo da stignes do Kicevo namesto so avtobus, istoto vazi i za Kumanovo pa i do drugi gradovi, osven Kocani ili Bitola! Zaklucokot vodi kon toa deka ne treba premnogu da se zalime za nasata infrastruktura, bidejki e prilicno dobra. Mislam deka Koridor 10 treba da pretrpi sanacii i toa od Skopje kon Gevgelija, bidejki veke se vovedeni pomali brzini od poranesnite.
Inaku, za dobra infrastruktura moze da govorime koga ke se dogradi prugata kon Bugarija , onaa kon Albanija i koga ke se pusti vo promet Bitola-Solun.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 18-Nov-2008 at 02:19
Ајде да ја заборавиме математикава,
реално уште колку града треба да поврземе кој би биле зависни од инфра и рентабилни ?
Андреј ги спомна Струмица и Охрид

Edited by Vladimir P - 18-Nov-2008 at 02:21
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 18-Nov-2008 at 02:01
@ Andrej

Арно вика Владимир, пропорционално гледано:
(900+150)х4=4200
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 18-Nov-2008 at 01:33
упс 700 км пруги...  Bash    LOL
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 18-Nov-2008 at 01:32
Па не очигледно ти не си го прочитал мојот пост или просто не сакаш да ги признаеш нашите слабости. Не стоиш добро со математика... на 2 милиона жители се 900 км (веќе нагласив дека од нашите 900км, дел од нив не се во употреба, без двојни колосеци и електрификација). БГ има 8 милиона, делено со 2та наши, е 4! Значи 900х4=3600. Следствено ни фалат 4300-3600=900 км пруги. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 18-Nov-2008 at 01:23
Previous
По твојата матматика:
 
- БГ има 8 мил жители 4.200 км
- МК има 2 мил жители 900 км

Значи нас ни фалат уште само ~150 км и да бидеме „развиени“ ко нив  Smile

На друдите делови, веќе имаш одговор во предходниот пост и постови


Edited by Vladimir P - 18-Nov-2008 at 01:25
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 18-Nov-2008 at 00:40
Еве ги моите аргументи по овие 3 точки
1 2) Мала мрежа и најлоша ж-ца: МК - земја со два милиони жители има мрежа од 900км. БГ - земја со 8 милиони жители има 4200+ км пруги (голем дел од нив се двојни, кои не се бројат како дуплирани). Нивната индустриска развиеност и географска позиција (пристаништа Русе, Бургас и Варна) како и 5те Европски транспортни коридори кои ја сечат Бугарија ја прават нивната железница далеку далеку поразвиена од нашата. Буквално до секое поголемо градче има пруга во редовен сервис. Во 24 часа има дури 13 воза Софија-Варна. До 2012-3 на сите овие 5 коридори возовите ќе имаат просечна брзина од 120-160 кмч. Железничко поврзување со СИТЕ  соседи, освен со нас- и тоа по наша вина. Иначе нашите вагони во меѓународниот превоз (на патници) не ги пуштаат веќе и низ Хрватска да возат. Српските не одат подалеку од Словенија, а Бугарските возат непречено низ цела Европа. Ова се разбира како дел од меѓународните возови. Потоа, Скопје со кои градови има директна жел. врска? Само со Белград и Солун. Никаде немаме двојни колосеци....
3) Вон употреба-Битола-Лерин, Куманово-Бељаковце-БГ граница. Претерано мала употреба (под 5 воза дневно) се Скопје-Тетово-Кичево и Скопје-Штип-Кочани и Скопје-Приштина. Односно реално функционира само К10 и полу-функциониракракот Велес-Битола. Сума сумарум 2 линии реално се во посериозна експлоатација.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 17-Nov-2008 at 23:56
Originally posted by Andrej_LJ

Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни. Ние имаме НАЈЛОША ЖЕЛЕЗНИЦА (со Косово, Албанија и Црна Гора треба да ни е срам да се споредуваме.) Но Србија? Serbian Railways (Serbian: Железнице Србије/Železnice Srbije) is the national railway carrier of Serbia. Today network is 4,347 km long, with 32% electrified railways. Бугарија да ја земеме: Total rail roads : 4,294 km (2005), The Bulgarian State Railways (Bulgarian: Български държавни железници, Balgarski darzhavni zheleznitsi, abbreviated as БДЖ, BDZ) are Bulgaria's state railway company and the largest railway carrier in the country, established as an entity in 1885. It has 17 867 employees.
А ние јадните-само 900км, од кои само една линија е електрифицирана, а голем дел е вон употреба! Затоа да се земеме сериозно со решавање на проблемите, доволно длабоко сме пропаднати!

Еј Андреја немој така црно Smile
- Мала мрежа, во однос на земјата верувам дека не е. Би требало мала математика па да видиме. (секако дека и ја би сакал да е поголема, како железнички фан)
- Најлоша железница, никако не би се сложил со тоа, нашиот дел од коридор 10 е во добра кондиција и квалитетна брзина, рачунајќи колко во изминатите 14-15 год е вложувано. Можам да кажам за Србија каде нивната железница е далеку полоша од нашата, на најголем дел на пругите се вози од 30-60 км, чак на коридор 10 има делници каде се вози и со 5-10 км. За Бугарија не би знаел, но тамо во секој случај европските фондови работат, така да можева да го обновад возниот парк.
- Голем дел вон употреба, ???? тоа ми е чуден заклучок
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 17-Nov-2008 at 22:01
Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни. Ние имаме НАЈЛОША ЖЕЛЕЗНИЦА (со Косово, Албанија и Црна Гора треба да ни е срам да се споредуваме.) Но Србија? Serbian Railways (Serbian: Железнице Србије/Železnice Srbije) is the national railway carrier of Serbia. Today network is 4,347 km long, with 32% electrified railways. Бугарија да ја земеме: Total rail roads : 4,294 km (2005), The Bulgarian State Railways (Bulgarian: Български държавни железници, Balgarski darzhavni zheleznitsi, abbreviated as БДЖ, BDZ) are Bulgaria's state railway company and the largest railway carrier in the country, established as an entity in 1885. It has 17 867 employees.
А ние јадните-само 900км, од кои само една линија е електрифицирана, а голем дел е вон употреба! Затоа да се земеме сериозно со решавање на проблемите, доволно длабоко сме пропаднати!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 12-Nov-2008 at 19:32
Еве веќе почнало со лобирање

Средба на Претседателот на Собранието Трајко Вељановски во Тирана со албанскиот државен врв
Од средбите на Претседателот на Собранието Трајко Вељановски во Тирана со албанскиот државен врв произлегла иницијатива – спикерите на македонскиот, бугарскиот и албанскиот парламент да потпишат декларација со која од меѓународните фактори ќе побараат забрзување на реализација на проектите долж коридорот осум.

- Претседателите на трите парламенти на Албанија, Македонија и Бугарија, да потпишат едно заедничко писмо кое ќе биде упатено до европските институции а во исто време и кај своите национални влади и ресорни министерства да побараат поинтензивно ангажирање за реализацијата на коридорот осум. Исто така сакам да истакнам дека од моја страна беше истакнато дека во поглед на унапредување на правата на националното малцинство кое живее во Р.Албанија се иницираше и можноста на подрачјето на Р.Албанија каде што живее поголем број македонско население еден од двата изборни предмети да биде македонски јазик, а лекторатот за македонски јазик да прерасне во катедра  - изјави Претседателот на Собранието на РМ, г-инот Трајко Вељановски.

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=40549&mid=1500&tabId=1&tabindex=0


Edited by Vladimir P - 12-Nov-2008 at 19:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 12-Nov-2008 at 15:32
На некој начин имам разбирање, имаш 500 М и имаш милион дупки да закрпиш, па од каде да почнеш и на кого да му „удоволиш“, сите притискаат, пат, патче, магистрала, мост ...
(ко нашиот домашен буџет кој никако да го растегнеме)

Почнуваш нешто се отвараат други работи, во случајов што спомнуваш, пруга до БГ, е сега таа пруга треба да се „храни“ нови локомотиви, вагони, станици, ранжирна, сигнализација, пропратно особје, .... и на крај гледаш дека си во ќоше.

А за концесионери, неверувам дека сега со оваа св. рецесија, некој ќе пљукне кеш, а од друга страна уште се „буткаме“ со ЕУ. Едино во тој дел можда лобирање на БГ и Италија да притиснат за фондови, па некако да се помрдне.

Зато да почнеме, па се надевам дека рубиковата коцка ќе почне и у нашата Македонија да се сложува.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.264 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.