![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 90> |
Author | ||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
да ви кажам искрено и јас се разочарав од одност на скопјани кон автобусите зошто во 3-4 автобуси ги имаше истите дефекти односно искршени регулатори на издувниот отвор на вентилацијата !!!!!! СТРАМНО !!!!
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Van Hool ги работат најмногу во Европа (ако не се и единствени ,можда и VDL). Името на моделот е AGG 300. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
vlatko.mk какви се тие двозглобни автобуси што си ги напишал?
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Сигурен сум дека е некултурата.Вентилациските издуви и рачките на седиштата се секогаш на мета на луѓе шо им е досадно во автобус. Прв пат кога дојдоа автобуси со масички и мрежи на седиштата во Галеб случајно се погоди да си одам за дома од факултет баш со таков автобус(четврток навечер).Три дена покасно (недела попладне)случајно се погоди истиот автобус.На седиштето пред мене механизмот на масичката беше скршен ,а мрежата за оставање весници и слично искината/истегната ,а и на други седишта мрежите беа такви. И често после таа ситуација гледав дека на 'патнициве' им е ептен интересно да ги уништат тие работи,а од превозникот редовно ги менуваа ,ама не можат да постигнат со толкаво темпо. Пример од друго возило: Бус Edited by Тркало - 21-Sep-2011 at 02:42 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Кинески (не)квалитет или скопска (не)култура ? Самите проценете, но лушпите од сончоглед и од семки, смоките, кутиите за цигари и ред други декорации кои ги видов на горниот кат на мене воопшто не ми делуваат како последица од кинески (не)квалитет, туку повеќе ми делуваат како последица од скопската (не)култура. Edited by Dexter26 - 20-Sep-2011 at 18:38 |
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
vlatko.mk- toa ke se ke se realizra!
|
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
За жал мислам дека си единствениот на форумов кој смета дека двокатните автобуси се совршени WIN-WIN или којзнае што ... Ако двоканите нуделе незнам што, а зглобните биле товарни вагони тогаш времето ќе ги истиснело зглобните од употреба, а растечки ќе станел трендот на употреба на двокатни. Од друга страна ниту местата за седење се незнам колку удобни, ниту пак во возењето во автобус гледам незнам каков си стил на живеење или којзнае што. За жал денес морав да го констатирам тоа во што се сомневав одамна - Двокатните авотуси се далеку побавни во однос на единечните и зглобните. 1.Времето на патување кое вообичаено траеше околу 20 - 25 мин. (со стар автобус или лаз) се зголемило за цели 10 минути со двокатниот. 2.Возењето на горниот кат без влучен клима уред е неподносливо, висината е премногу мала ... 3. Најважно граѓаните имаат избор- а) да доцнат на работа и училиште б) да тргант барем 20 мин порано од вообичаеното и да имаат среќа во автобусот што тогаш ќе дојде да има доволно протсор за да влезат в) да имаат среќа да наиде некој зглобен санос па некако да се пикнат и навреме да стигнат и да се потпишат за дневница* *Да се потсетиме 99% од оние кои на работа одат со автобус го прават тоа не бидејќи сакаат туку бидејќи мораат (најчеста причина се финансиите) Да, тие граѓани заслужуваат поквалитетен превоз, но заслужуваат и навремен и сигурен превоз (Што им значи нив квалитетот ако денес задоцнат и си ја изгбат дневницата, бидат казнети или им биде врачен отказ). Затоа јас би заклучил ЈСП и владата имаат 2 опции за решавање на проблемот кој настана: а) да набават минимум 80-тина зглобни/двозглобни автобуси (кои би сообраќале во шпицот) б) Да купат уште 100 двокатни и во шпицот да се дополни возниот ред (па граѓаните да имат каков таков сигурен транспорт - да не чекаат со саати и да не доцнат) Трошокот за првата опција е секако помал и при набавката и на подолг рок ... Edited by vlatko.mk - 20-Sep-2011 at 13:37 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Но проблемот со адаптација на линиите и распоредот во однос на моментално расположливите авотбуси ни оддалеку не е решен. Дискусијата колку се добри новонабавените двокатни и дали има подобра алтернатива за нив е безпредметна, бидејќи како што веќе претходно спомна друг член автобусите се купени и точка. Дискусијата во нишкава во однина ќе има смисла само ако се дискутира воглавно на две теми, тековниот квалитет на автобусите, и адаптација на линиите и распоредот соодветно со капацитетот на двокатните автобуси во релација со дневните потреби за јавен транспорт во градот. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па проблемот со стари и неквалитетни автобуси е решен. Не бидете толку праволиниски само гледате. |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
А небаре од досегашното искуство требаше и некој проблем да се реши, а да не се ствараат нови!?
|
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
A nebare dosega ne se slucuvaa prepolni avtobusi, bezobrazni patnici i uste odozgora nekvalitetni i stari avtobusi. |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Slave to the fashion или на скопски - симни се и дреми на пекол сонце и снег до колена до наредниот автобус за да изгледа убаво/ретро/кинески нашиот град....не се возам често со автобус, ама од овие неколку искрено пренесени искуства, само може да се потврдат стравувањата од двокатната глупост која на скопјани им беше без прашање сервирана и колку не се размислуваше да се реши градскиот превоз, туку се решавале прашања од некоја друга природа - што би рекол Владо - „Леле што напраивме!?“
И ај од зналците некој нека ми каже како времето ќе решава вакви проблеми, на пример - ако е преполн автобусот, ти мора да се симнеш од него затоа што нема стоење, а тој е последен во денот!? Може со кампања од милион евра да се прибира народов дома на време за да неам такви ситуации или ЈСП да ти го плати таксито до дома ако ти се случи ова!? |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Веројатно ќе треба малку време, но ќе се реши проблемот.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Уште да преминат и сите останати возачи на ЈСП Скопје кон применување на ваквата пракса, па се ќе функционира исправно. Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 23:18 |
||
![]() |
||
Kicho ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 06-Dec-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Денес влегов во двокатна 57-ца на станицата кај Агенција за Вработување. И до автобуската кај НЛБ дирекција се наполни со тоа што 2, 3-ца стоеа горе. Но на рекорд се напуни до даска! Значи 30 луѓе беа плус горе, и мајсторов фино лепо си тргна. Кога се симнав доле да му кажам да не се глупира, и дека сите ќе изгинеме он ми вика дека неможел да им каже да се симнат. И се расправавме малку со чичко шофер и тој фино си се паркираше на рекорд и си го изгаси јутонгот.
Народ меѓу себе почна да се расправа и после 15 минути си се симнаа сите од горе. Поентава ми е дека мајсториве немора да ги молат луѓето, едноставно нека им кажат еднаш и нека чекаат, а самите патници ке си ја завршат работата меѓу себе. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
сеуште не ми е јасен инаетот што се тера во темава... ова не е дискусија, туку чист инает
јас не знам што е проблемот, интересно ви е или што? и покрај тоа што некој се труди да ги објасни реалните проблеми на скопското секојдневие и она што ЈСП навистина треба да го решава како проблем, некој друг си вергла едно исто и уво го боли за другото... |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Ниедна безбедносно ризична ситуација не се решава со ставање на друга. Рампите се небезбедни за брзо празнање на автобусот во итни случаи, или за итно качување горе, во случај на итни случаи. А тоа што стоел еден дедо, верувајте не е ама баш никаков безбедносен ризик. Тоа што не реагирал возачот, е затоа што се знае дека ќе реагира само ако има многу патници што стојат, и тоа прави ризик. Вака и со 5-6 души нема никаков ризик, бидејќи и во движење луѓето стануваат, се движат итн. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Поголем безбедносен ризик е горниот кат полн со патници кои стојат. Кај електронските рампи на скалите, ризикот е да паднеш и да скршиш некоја коска, или во најлош случај да скршиш глава, не дај Боже, со што го вовлекуваш сопствениот живот во опасност. А кај горниот кат полн со патници кои стојат, ризикот е автобусот да се преврти, со што ги вовлекуваш животите на сите патници во возилото во опасност. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Електронски рампи на скалите се безбедносен ризик и мислам дека не е паметна идеја. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1920212223 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |