build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 21-Sep-2011 at 23:41
да ви кажам искрено и јас се разочарав од одност на скопјани кон автобусите зошто во 3-4 автобуси ги имаше истите дефекти односно искршени регулатори на издувниот отвор на вентилацијата !!!!!! СТРАМНО !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 21-Sep-2011 at 22:56
Originally posted by sanos_a

<span id="userPro113043" ="msgSidePro" title="View Drop Down">vlatko.mk какви се тие двозглобни автобуси што си ги напишал?</span>



Van Hool ги работат најмногу во Европа (ако не се и единствени ,можда и VDL). Името на моделот е AGG 300.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 21-Sep-2011 at 22:08
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 21-Sep-2011 at 18:40
vlatko.mk какви се тие двозглобни автобуси што си ги напишал?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 21-Sep-2011 at 02:35
Originally posted by Dexter26



 Кинески (не)квалитет или скопска (не)култура ?  Самите проценете, но лушпите од сончоглед и од семки, смоките, кутиите за цигари и ред други декорации кои ги видов на горниот кат на мене воопшто не ми делуваат како последица од кинески (не)квалитет, туку повеќе ми делуваат како последица од скопската (не)култура.

Сигурен сум дека е некултурата.Вентилациските издуви и рачките на седиштата се секогаш на мета на луѓе шо им е досадно во автобус.

Прв пат кога дојдоа автобуси со масички и мрежи на седиштата во Галеб случајно се погоди да си одам за дома од факултет баш со таков автобус(четврток навечер).Три дена покасно (недела попладне)случајно се погоди истиот автобус.На седиштето пред мене механизмот на масичката беше скршен ,а мрежата за оставање весници и слично искината/истегната ,а и на други седишта мрежите беа такви.
И често после таа ситуација гледав дека на 'патнициве' им е ептен интересно да ги уништат тие работи,а од превозникот редовно ги менуваа ,ама не можат да постигнат со толкаво темпо.
Пример од друго возило:
Бус

Edited by Тркало - 21-Sep-2011 at 02:42
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 20-Sep-2011 at 18:36

 
Кинески (не)квалитет или скопска (не)култура ?
 
Самите проценете, но лушпите од сончоглед и од семки, смоките, кутиите за цигари и ред други декорации кои ги видов на горниот кат на мене воопшто не ми делуваат како последица од кинески (не)квалитет, туку повеќе ми делуваат како последица од скопската (не)култура.


Edited by Dexter26 - 20-Sep-2011 at 18:38
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 20-Sep-2011 at 18:27
vlatko.mk-  toa ke se ke se realizra!
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 20-Sep-2011 at 13:24
Originally posted by krale

Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.


За жал мислам дека си единствениот на форумов кој смета дека двокатните автобуси се совршени WIN-WIN или којзнае што ...

Ако двоканите нуделе незнам што, а зглобните биле товарни вагони тогаш времето ќе ги истиснело зглобните од употреба, а растечки ќе станел трендот на употреба на двокатни.

Од друга страна ниту местата за седење се незнам колку удобни, ниту пак во возењето во автобус гледам незнам каков си стил на живеење или којзнае што.


За жал денес морав да го констатирам тоа во што се сомневав одамна - Двокатните авотуси се далеку побавни во однос на единечните и зглобните.

1.Времето на патување кое вообичаено траеше околу 20 - 25 мин. (со стар автобус или лаз) се зголемило за цели 10 минути со двокатниот.
2.Возењето на горниот кат без влучен клима уред е неподносливо, висината е премногу мала ...

3. Најважно граѓаните имаат избор-
а) да доцнат на работа и училиште
б) да тргант барем 20 мин порано од вообичаеното и да имаат среќа во автобусот што тогаш ќе дојде да има доволно протсор за да влезат
в) да имаат среќа да наиде некој зглобен санос па некако да се пикнат и навреме да стигнат и да се потпишат за дневница*

*Да се потсетиме 99% од оние кои на работа одат со автобус го прават тоа не бидејќи сакаат туку бидејќи мораат (најчеста причина се финансиите) Да, тие граѓани заслужуваат поквалитетен превоз, но заслужуваат и навремен и сигурен превоз (Што им значи нив квалитетот ако денес задоцнат и си ја изгбат дневницата, бидат казнети или им биде врачен отказ).

Затоа јас би заклучил ЈСП и владата имаат 2 опции за решавање на проблемот кој настана:

а) да набават минимум 80-тина зглобни/двозглобни автобуси (кои би сообраќале во шпицот)

б) Да купат уште 100 двокатни и во шпицот да се дополни возниот ред (па граѓаните да имат каков таков сигурен транспорт - да не чекаат со саати и да не доцнат)


Трошокот за првата опција е секако помал и при набавката и на подолг рок ...


Edited by vlatko.mk - 20-Sep-2011 at 13:37
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 20-Sep-2011 at 13:06
Originally posted by krale

Originally posted by Dave Gahan

А небаре од досегашното искуство требаше и некој проблем да се реши, а да не се ствараат нови!?


Па проблемот со стари и неквалитетни автобуси е решен. Не бидете толку праволиниски само гледате.


Но проблемот со адаптација на линиите и распоредот во однос на моментално расположливите авотбуси ни оддалеку не е решен. Дискусијата колку се добри новонабавените двокатни и дали има подобра алтернатива за нив е безпредметна, бидејќи како што веќе претходно спомна друг член автобусите се купени и точка.
Дискусијата во нишкава во однина ќе има смисла само ако се дискутира воглавно на две теми, тековниот квалитет на автобусите, и адаптација на линиите и распоредот соодветно со капацитетот на двокатните автобуси во релација со дневните потреби за јавен транспорт во градот.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 20-Sep-2011 at 10:55
Originally posted by Dave Gahan

А небаре од досегашното искуство требаше и некој проблем да се реши, а да не се ствараат нови!?


Па проблемот со стари и неквалитетни автобуси е решен. Не бидете толку праволиниски само гледате.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 20-Sep-2011 at 10:52
А небаре од досегашното искуство требаше и некој проблем да се реши, а да не се ствараат нови!?
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 20-Sep-2011 at 10:48
Originally posted by Dave Gahan

Slave to the fashion или на скопски - симни се и дреми на пекол сонце и снег до колена до наредниот автобус за да изгледа убаво/ретро/кинески нашиот град....не се возам често со автобус, ама од овие неколку искрено пренесени искуства, само може да се потврдат стравувањата од двокатната глупост која на скопјани им беше без прашање сервирана и колку не се размислуваше да се реши градскиот превоз, туку се решавале прашања од некоја друга природа - што би рекол Владо - „Леле што напраивме!?“

И ај од зналците некој нека ми каже како времето ќе решава вакви проблеми, на пример - ако е преполн автобусот, ти мора да се симнеш од него затоа што нема стоење, а тој е последен во денот!? Може со кампања од милион евра да се прибира народов дома на време за да неам такви ситуации или ЈСП да ти го плати таксито до дома ако ти се случи ова!?


A nebare dosega ne se slucuvaa prepolni avtobusi, bezobrazni patnici i uste odozgora nekvalitetni i stari avtobusi.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 20-Sep-2011 at 10:44
Slave to the fashion или на скопски - симни се и дреми на пекол сонце и снег до колена до наредниот автобус за да изгледа убаво/ретро/кинески нашиот град....не се возам често со автобус, ама од овие неколку искрено пренесени искуства, само може да се потврдат стравувањата од двокатната глупост која на скопјани им беше без прашање сервирана и колку не се размислуваше да се реши градскиот превоз, туку се решавале прашања од некоја друга природа - што би рекол Владо - „Леле што напраивме!?“

И ај од зналците некој нека ми каже како времето ќе решава вакви проблеми, на пример - ако е преполн автобусот, ти мора да се симнеш од него затоа што нема стоење, а тој е последен во денот!? Може со кампања од милион евра да се прибира народов дома на време за да неам такви ситуации или ЈСП да ти го плати таксито до дома ако ти се случи ова!?
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 20-Sep-2011 at 10:02
Веројатно ќе треба малку време, но ќе се реши проблемот.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 19-Sep-2011 at 23:17
Previous
 
Thumbs%20Up Секоја му чест на возачот, а и на тебе Kicho бидејќи си го направил тој муабет со него. Thumbs%20Up
 
Уште да преминат и сите останати возачи на ЈСП Скопје кон применување на ваквата пракса, па се ќе функционира исправно.


Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 23:18
Back to Top
Kicho View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 06-Dec-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Kicho Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 19-Sep-2011 at 22:57
Денес влегов во двокатна 57-ца на станицата кај Агенција за Вработување. И до автобуската кај НЛБ дирекција се наполни со тоа што 2, 3-ца стоеа горе. Но на рекорд се напуни до даска! Значи 30 луѓе беа плус горе, и мајсторов фино лепо си тргна. Кога се симнав доле да му кажам да не се глупира, и дека сите ќе изгинеме он ми вика дека неможел да им каже да се симнат.  И се расправавме малку со чичко шофер и тој фино си се паркираше на рекорд и си го изгаси јутонгот.
Народ меѓу себе почна да се расправа и после 15 минути си се симнаа сите од горе.
Поентава ми е дека мајсториве немора да ги молат луѓето, едноставно нека им кажат еднаш и нека чекаат, а самите патници ке си ја завршат работата меѓу себе.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 19-Sep-2011 at 21:56
сеуште не ми е јасен инаетот што се тера во темава... ова не е дискусија, туку чист инает
јас не знам што е проблемот, интересно ви е или што?
и покрај тоа што некој се труди да ги објасни реалните проблеми на скопското секојдневие и она што ЈСП навистина треба да го решава како проблем, некој друг си вергла едно исто и уво го боли за другото...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 19-Sep-2011 at 20:48
Originally posted by Dexter26

Previous  Поголем безбедносен ризик е горниот кат полн со патници кои стојат.  Кај електронските рампи на скалите, ризикот е да паднеш и да скршиш некоја коска, или во најлош случај да скршиш глава, не дај Боже, со што го вовлекуваш сопствениот живот во опасност.  А кај горниот кат полн со патници кои стојат, ризикот е автобусот да се преврти, со што ги вовлекуваш животите на сите патници во возилото во опасност.



Ниедна безбедносно ризична ситуација не се решава со ставање на друга.

Рампите се небезбедни за брзо празнање на автобусот во итни случаи, или за итно качување горе, во случај на итни случаи.

А тоа што стоел еден дедо, верувајте не е ама баш никаков безбедносен ризик. Тоа што не реагирал возачот, е затоа што се знае дека ќе реагира само ако има многу патници што стојат, и тоа прави ризик. Вака и со 5-6 души нема никаков ризик, бидејќи и во движење луѓето стануваат, се движат итн.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 19-Sep-2011 at 20:29
Previous
 
Поголем безбедносен ризик е горниот кат полн со патници кои стојат.
 
Кај електронските рампи на скалите, ризикот е да паднеш и да скршиш некоја коска, или во најлош случај да скршиш глава, не дај Боже, со што го вовлекуваш сопствениот живот во опасност.
 
А кај горниот кат полн со патници кои стојат, ризикот е автобусот да се преврти, со што ги вовлекуваш животите на сите патници во возилото во опасност.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 19-Sep-2011 at 20:22
Originally posted by Dexter26

Originally posted by Ma

Napravi analiza na slikata - Ne e problemot kaj postariot graganin,
koj uporno  stoi na vtoriot kat, tuku kaj "kokonite " sto sedat i uvo
ne gi boli. Dali treba poveke da objasnuvame? 
 Коконите, како што ти ги нарекуваш, не се само тие кои седат, туку и возачот на автобусот и надлежните во ЈСП Скопје.  Веќе спомнав претходно: Нема скапо да ги чини да вградат електронски рампи кај скалилата, откако ќе се наполни горниот кат, рампите автоматски да се заклучат, или возачот да ги заклучи електронски, не е никаква филозофија.  Патниците на горниот кат кои стојат, доколку се свесни дека стоењето на горниот кат е забрането, исто така се кокони, а овие кои седат си тераат по свое, без ни грам совест, на нив им е удобно, тие си седат, што им е гајле за правилата при возење во двокатен градски автобус, тие си тераат по свое како што тие си сакаат, ако се расипе автобусот, па побрзо му истече животниот век и заврши на депонија за старо железо, нив не им е гајле, тие си платиле за превозот и тука завршуваат нивните обврски и одговорности околу превозот во конкретното возило.  Проблемот е во ЈСП Скопје од една страна и во патниците од друга страна.  Мајка ми, кога била бремена со мене, во автобус на ЈСП Скопје, албанец станал и ја седнал до неговата сопруга која исто така била бремена, замисли, албанецот го направил тоа, а кој знае дали воопшто им текнало на македонците во автобусот да направат нешто такво, а ова било во втората половина на 1980-те години.  Прашање е на култура и свест, а тоа е нешто што ако не сите граѓани на Република Македонија, тогаш барем повеќето жители на Скопје го немаат.




Електронски рампи на скалите се безбедносен ризик и мислам дека не е паметна идеја.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.512 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.