build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 06-Mar-2010 at 02:20
Пред реновирање МЖ 642-002



Сега, на пробна вожња во Марибор


фото: Jembah

Наскоро дома
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 26-Jan-2010 at 19:44

Ама таа локомотива не влечеше вагони, туку секогаш сама како да ја испробуваа за нешто. Често ја гледав бидејќи живеам до железничка па така го гледам секој воз...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 26-Jan-2010 at 15:01
Старана лок не може да се движи во наши простори (едино влечена од наша)!

Edited by Vladimir P - 26-Jan-2010 at 15:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 26-Jan-2010 at 15:01
Originally posted by Danielbtmk

Пред неколку години во Битола доаѓаше една локомотива со кабина како MЖ 661-410 ама бојата му беше портокалово со црно...  Покрај многу бројните слики и податоци на форумов никаде ја нема спомната таа локомотива... Dunno

Daniel добро дојде,
Потполно ме зачуди ова твое сеќавање, во МЖ никогаш немало портокалова бија на дизел лок., освен на некој дизел маневарки кој имаат да речеме жолта и црвена. Иначе стандардно EMD лок. се зелени.!!!???

Edited by Vladimir P - 26-Jan-2010 at 15:04
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 26-Jan-2010 at 12:24
Пред неколку години во Битола доаѓаше една локомотива со кабина како MЖ 661-410 ама бојата му беше портокалово со црно...  Покрај многу бројните слики и податоци на форумов никаде ја нема спомната таа локомотива... Dunno
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 09-Jan-2010 at 11:04
Originally posted by Vladimir P

Сета ренумерација на МЖ е останата како од времето на ЈЖ (серија, подсерија), тоа е случај кај сите екс-ЈУ републики освен во Хрватска каде потполно се на ддруг начин ренумерисани !!??
Ova ne sum go znael! Dali e ist slucajot i so vagonite i ostanatite vozila na MZ ili samo so lokomotivite?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 04-Jan-2010 at 13:29
Originally posted by mon

A kako e izvrsena renumerizacijata na MZ lokomotivite po raspadot na Jugoslavija?
Dali se samo zameneti JZ so MZ bukvite ili pak se promeneti i oznakite na seriite/podseriite ?

Сета ренумерација на МЖ е останата како од времето на ЈЖ (серија, подсерија),
тоа е случај кај сите екс-ЈУ републики освен во Хрватска каде потполно се на ддруг начин ренумерисани !!??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 03-Jan-2010 at 12:10
A kako e izvrsena renumerizacijata na MZ lokomotivite po raspadot na Jugoslavija?
Dali se samo zameneti JZ so MZ bukvite ili pak se promeneti i oznakite na seriite/podseriite ?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 28-Dec-2009 at 21:41
Па најверојатно ќе бидат со парен генератор бидејќи имаме само 4 дизелки со парен генератор кои многу тешко ги послужуваат релациите за Битола и Кичево,додека за кружни возови во скопски јазол и останати товарни возови оваа зима на чело на истите се наоѓаат:
661-144
661-146
661-220
661-237
661-408
661-410 (најчесто работи во Велес и Фени)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 27-Dec-2009 at 14:36

Од тогашната ЈУ во 1972-73 купени се 25 комада од Macosa по лиценца на EMD модел G22U. Иначе како што напомена ова е послаба од 661 и е со 4 влечни осовини.

Иначе Србија зема на „лизинг“ 6 овакви ремонтирани локомотиви од Словенија, а Црна гора 4 комада. Цената на продажба им е 400.000 - 420.000 ЕУР.

Е сега дали ние ги изнајмуваме или „купуваме“, непознатица ми е.

И усте нешто постојат два типа на 644 со и без генератор на пареа, (греење на вагони) какви ќе набавуваме и за која намена ќе бидат ???

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 27-Dec-2009 at 13:39
На нет читам дека производител е шпанската Macosa (прва половина на 70тите), ама на изглед се речиси идентични со нашата (и воопшто бивша југословенска) серија 661. Значи произведувани се по лиценца на General Motors нели?

Инаку гледам има доста суштински разлики помеѓу двата типа. Моќноста им е 1230 kW а на 661 е 1433 kW. Максимална брзина им е 80 km/h, а на 661 е 124 km/h. Се разликуваат и по осовинската формула (или како веќе се вика тоа):
661 - Co'Co'
664 - A1A'A1A'


Туку знае ли некој колкава им е цената и кои точно сериски броеви ќе ни бидат продадени?




Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 27-Dec-2009 at 11:37

Интересантно е тоа што влече отпозади, стар-обновен вагон Baat (каубоец) кој ги имаат обновено за инвниот историско - туристички воз

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 27-Dec-2009 at 03:48


Веројатно вакви?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 26-Dec-2009 at 23:23
4 локомотиви од серија 644 од Словенија доаѓаат кај нас во Македонија...
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 22-Dec-2009 at 16:20


Како мал се плашев од изгледот и бучавата што ја прават овие локомотиви
Но сега навистина ми се бендисуваат како изгледаат.Зрачат од моќ.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 22-Dec-2009 at 14:34

Локомотиви кој неуморно трчаат по нашите пруги на ова смрзнувачко време

МЖ 661-237
 
 
МЖ 661-146
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 24-Jul-2009 at 13:14
Originally posted by vardar

Владимир овие 4 ќе се реновираат а моментално имаме 5 што се во возна состојба, овие ќе бидат замена или појачање?

5 до7 зависи како кога се исправни (стално ги крпат), иначе овие не се замена него насушна потреба, сега многопати за маневра се употребува „кенеди“ 661 (која бадава се амотизира и троши нафта). Види на сликата погоре двете маневарки ги влече 661 Ohno
Originally posted by vardar

Дали знае некој колку чини еден ваков ремонт?
Не би знаел, не е дадена никаква информација за оваја зделка!
Originally posted by vardar

Кај 642-121 ај те молам објасни што точно ќе се реновира, ја гледам само школка Eeek3 Big%20smile

Обртните постолја на сите се раставени-извадени, така да останува вградување на нови мотори и нова електика-електроника.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 24-Jul-2009 at 10:57
Владимир овие 4 ќе се реновираат а моментално имаме 5 што се во возна состојба, овие ќе бидат замена или појачање?
 
Дали знае некој колку чини еден ваков ремонт?
 
Кај 642-121 ај те молам објасни што точно ќе се реновира, ја гледам само школка Eeek3 Big%20smile
 
 


Edited by vardar - 24-Jul-2009 at 10:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 23-Jul-2009 at 20:37
Првите две дизел маневарки се стигнати во Марибор

Се спремаат овие денови и другите две да се испратат на ремонт

MЖ 643-007


MЖ 642-121

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 08-Jul-2009 at 12:46
Во Марибор, Словенија треба да се обноват вкупно 4 маневарки, кој како насушен леб ни се потребни.

* Имаш право, малце хаотично е делов на железница откако нарасна, можда треба малку да се потсреди но, сигурно многу време ќе одзеде, но ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.