build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 06-Dec-2011 at 01:39
Уште малку слики од станицата централна гара, овој пат една недела покасно-13.11.2011:







Тунелите се изградени и светнати по целата траса на М2. Овој конкретно ги сврзува станиците Централна гара и Банишора:



Станицата Банишора (конечно успеав да најдам слики кои ми промакнале) се наоѓа во истоимениот кварт на Софија. не е особено важна станица, ќе има лесен светол дизајн со примеси на сиво и сино. И таа кон средината на месец Ноември беше во напредната фаза на внатрешно уредување:







И еден од подземните премини кои водат кон станицата:




Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:25
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 06-Dec-2011 at 01:30
Иако на почеткот на месец ноември внатрешното уредување на станицата е само делумно отпочнато, донесени се и монтирани ескалаторите. Како што може да се види станицата е доста длабока и над неа се наоѓаат неколку нива на пешачки коридори:









Над станицата се наоѓа вестибјулот и подземните пешачки премини и влезови. излезите на станицата се бројни и освен што водат кон сите 4 страни на раскрсницата, ќе водат и до автономните трамвајски станици кои се наоѓаат на средината на горниот булевар, до самата железничка станица и плоштадот пред неа и до автобуската станица која е доста оддалечена од метрото (на првава слика се гледа во далечината):






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 06-Dec-2011 at 01:25
За жал слики од следната станица (Хан Кубрат) неможев да најдам. Затоа предлагам да погледнеме ноемвриски слики од станицата Централна гара, односно централната железничка и автобуска станица на градот. Бидејќи истата е поставена на клучно за градот место, каде покрај многуте автобуси и возови транзитираат и доста трамвајски и градски автобуски линии, оваа станица ќе треба да се справи со големи напливи на патници. Затоа пероните се направени доста пошироки, а до самата станица водат бројни подземни пешачки тунели-најдолгиот од нив се протега се до главната автобуска станица која е одаалечена неколку стотици метри.

Самата станица е на неколку нива под земјата:





Внатрешниот дизајн кореспондира со уредувањето на плоштадот/платото пред железничката станица и отсликува возови во движење:








Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:24
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 05-Dec-2011 at 14:52
...


и скоро завршената верзија на станицата:









Тунелите се одамна ископани и со нетрпение ги чекаат првите преполни со патници композиции.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 05-Dec-2011 at 14:50
Самата станица во голема мера веќе го има добиено конечниот вид. Изгледа многу посветло и поголемо отколку на рендерите. Според мене оваа станица е многу убава, скромна, но со доста естетика. Слики од фазите на внатрешното уредување:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 05-Dec-2011 at 14:39
Следната станица Надежда, во истоимената населба, позната како железничарскиот град на Софија. Рендерот е излезен, но не соодејствува многу со работата на теренот:













Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:23
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 05-Dec-2011 at 14:33
Првата подземна станица долж М2, односно третата по ред на истата линија е станицата Бели Дунав, на крстосницата на Ломско Шосе со ул. Бели Дунав. Рендерите се излезени, мислам дека ова ќе биде една интересна станица за својата локација (крајни населби на Софија). Зошто дел од ознаките на рендерите се напишани на јапонски, останува енигма за сите Crazy:







Внатре интензивно се работи по нејзиното оформување, но сепак се далеку зад работата на некои други станици (како што подоцна ќе видите голем дел од станиците се скоро готови):






Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:23
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 05-Dec-2011 at 13:58
Започнуваме од северниот дел на линијата М2 (Обелја-Лозенец), поточно со станицата Обелја, каде М2 ќе има трансфер на М1 (како и во центарот на станицата Сердика-Св. Неделја). Се работи на ескадата, која потоа продолжува кон станицата Ломско шосе, на истоимениот булевар:









Понатаму линијата продолжува на ескада, се до станицата Ломско Шосе, која е единствена надземна станица на М2. Костурот на станицата веќе е јасен:







И линијата конечно преминува под земја, на почетокот на бул. Ломско Шосе, во чија близина се наоѓа третата станица на М2-Бели Дунав:




Edited by Andrej_LJ - 06-Dec-2011 at 11:22
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 05-Dec-2011 at 13:39









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 05-Dec-2011 at 13:38
Одамна се работи и на внатрешното оформување на станицата, затоа денеска треба да се пред крајот. Ова продолжување на М1 (Младост 1 - Младост 3 - Цариградско Шосе) треба да е готовор во Април 2012, кога треба да почнат едномесечните тестови по трасата, за потоа во Мај да се пушти во употреба:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 05-Dec-2011 at 13:35
Поопсежен апдејт на проширувањето на метрото во Софија. Сликите се комбинација од месеците октомври и ноември, значи не се најнови. Започнуваме со станицата Цариградско Шосе:

Ескалаторите беа донесени во октомври:



Буферниот П+Р паркинг:





Влезовите во паркингот и станицата:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 09-Nov-2011 at 00:19
Кај и да е за 5-10 години овие софиски автобуси од фотографиите ќе ги гледаме во Скопје во сопственост на приватните превозници, разбира се со истите излепени реклами.
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 08-Nov-2011 at 22:21











Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 08-Nov-2011 at 22:17
Шаренилото на софиjскиот jавен и приватен превоз:














Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 08-Nov-2011 at 21:01
Да размислуваа нашите власти како бугарските несомнено ќе имавме среден јавен превоз.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 30-Oct-2011 at 09:50

Третият лъч на метрото стига до НБУ

Публикувана: Петък, 28-ми Октомври 2011, автор(и): Даринка Илиева; прочитания: 2440; коментари: 4
Третият%20лъч%20на%20метрото%20стига%20до%20НБУ

Третият лъч на метрото ще стига до Нов български университет, предвижда проектът за трасе, което беше избрано вчера от експертния съвет по устройство на територията.

Третата линия ще минава през бул. “Вл. Вазов”, бул. “Е. Георгиев”, Орлов мост, НДК, Медицинска академия, кварталите Красно село и Овча купел и ще прави връзка с жп линията София - Перник. Тя бе избрана сред пет варианта, но също претърпя корекции.

“Вместо по ул. “Президент Линкълн” метрото ще пресича ул. “Монтевидео”. Така то ще обслужва кварталите Овча купел-1 и Овча купел-2. Ще има станция близо до НБУ. Отдавна имаме искания на студенти за по-удобен градски транспорт. Така при най-ниска цена с подземните влакчета ще могат да се возят най-много пътници”, заяви главният архитект на София Петър Диков.

Трасето ще е дълго 15,5 км, от които 8,4 км ще са открити участъци. То ще има 18 станции и ще може да вози по 162 000 души на ден. Третият лъч ще има връзка с първата и втората линия, а строителството му ще струва 720 млн. евро, обясни шефът на метрополитена Стоян Братоев.

Проектът за третата линия трябва да е готов до края на 2013 г., за да може през 2014 г. София да кандидатства за европейско финансиране и да стартира самото изграждане. Той ще бъде разработен от чешката фирма “Метропроект”, която спечели конкурса.

Според Диков естакадите ще са частично покрити, но последните модели влакове били с по-ниски шумови характеристики от автомобил.

Експертният съвет реши да се направят подробни устройствени планове на цялото трасе, да се проучат най-добрите локации на станциите и връзките им с останалата градска среда, за да са възможно най-удобни. Паралелно със старта на строителството трябва да бъде направена и програма за оптимизация на трамвайния и тролейбусния транспорт.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 29-Oct-2011 at 11:51
Неколку слики од воздух, на кои се гледа изградениот дел или делот во градба на Метрополитен Софија:

М1, надземниот дел околу станицата Г. М. Димитров. Овој дел познат како Интерпред изобилува со нови бизнис згради и деловни центри:





Изградбата на метрото во самиот центар на градот пред ЦУМ и Президентството:





Изградбата на М2 близу хотел Хемус и станицата Св. Наум:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 13-Oct-2011 at 10:29
Новите трамваи во Софија, увоз втора рака од германскиот град Хале, веќе почнаа да возат по улиците, главно на линијата 8 (жк. Лјулин-Судската палата):














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 10-Sep-2011 at 16:23
Originally posted by Александар

Јуче су у Београду виђени половни трамвају ЧКД-Т4Д на железничкој станици Макиш, према речима неких чланова намењени су Бугарској. Зна ли неко нешто више?


Да, овие се дел од трамваите купени втора рака за Софија, од Германија од градот Хале. Купени се супер очувани трамваи за смешна цена. така за еден трамвај+ приколка, се платени по 125 000 лева или околу 60 000 евра. Купени се по 20 трамваја и 20 приколки, со што делумно и привремено ќе биде осовремен стариот возен парк на Софија. Неможе да се купуваат нови трамваи во овој момент, затоа што финансиските и проектантски усилија се насочени кон изградбата на метрото, многу од трамвајните линии ќе се менуваат тому заради него (со цел да се избегне дуплирањето)... Исто така треба да се изградат целосно нови траси и реконструираат старите, затоа што новите трамваи би се растуриле од старата инфраструктура. Приоритет на Софија е метрото и обнова на целосниот тролејбусен возен  парк. Еве неколку слики од старо-новите трамваи, кои сеуште не се пуштени во сообраќај:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 10-Sep-2011 at 16:06
И крајната станица на М1-Цариградско шосе, на која се работи во внатрешноста:







Вестибјулите кои водат до излезите и паркингот, како и самиот паркинг:





Со тоа ја завршувам оваа опсежна репортажа, која е закаснета неколку месеци. Се надевам дека ви се допадна! Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.