![]() |
![]() |
![]() |
Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 30> |
Author | |
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Нема некаква опасност од поплавување сега со топењето на снегот? Само со насип на сред реката ќе градат?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/? |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() ![]() https://www.facebook.com/groups/787942044967923/?ref=search |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Не е направено бидејќи никој не води грижа за велосипедистите во градот,човек освен на кеј(со исклучок на тарабите) неможе да вози велосипед на раат на други места мислам низ вело патеките низ градот,треба да биде многу внимателен на контејнери,вдлабнатини,високи рабници,скршени столбчиња,паркирани автомобили и низа други пречки кои го оневозможуваат непреченото движење.На пример во Аеродром многу често има скршени столбчиња и паркирани возила на патеките(кај Неоком,кај црквата во Мичурин,кај Тобако 2 поради градежните работи на зградата направен е вистински хаос исто и кај зградата што се прави кај Мајчин Дом...Се надевам дека кај мостов ќе направат некаква импровизација за минување а до лето ќе ги тргнат тарабите во Центар па колку толку барем по кеј да може да возиме.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Океј е вака мост што градат, ама барем алтернативна рута да направеа за велосипедистите.
Како имаат кај мостот кој што требаше да има панорамско тркало направена алтернативна рута, зошто неможат и тука... |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Ооо па еве ја жива била машината за пресадување
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Да,овој период е ептен погоден за изведба на реконструкции на булевари и улици низ градот,инаку конкретно за овој проект мислам дека подобро ќе беше да одат на третата фаза односно да почнат со уривање на 160 или 180 објекти кои се наоѓаат на трасата кон Ќерамидница па потоа да се вратат на вторава фаза со мостот бидејќи ако им се појави некој спорен момент со некој објект(а тоа неминовно ќе се случи) тоа ќе го пролногира целиот процес и може да случи мостот да не биде во функција со месеци.Треба да не се дојде во ситуација како што беше со 3-та Македонска Бригада и Беласица.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Па, реално, овој период, кога сите сме дома, треба да се искористи за сите поважни градски инфраструктурни проекти (менување асфалт, проширување улици и булевари, градење мостови итн.) Сега барем воопшто нема сообраќај и други пречки.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() https://www.facebook.com/gamagradba.mk/ |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
![]() во однос рампите, хм тоа е благо речено чинам, нели, некој тоа може тоа да си го разбере само како кревање скеле, а всушнст може да се случи Маса од Народ таму да врви, значи мора да се потенцира дека неопходни се привремени рампа-мостови, на страна што мора да се издебатира со Градо Изведувачо и Сообраќајна Полиција како истите е најпаметно да се стокмат, дали истите да се над самото градилиште затворени, дали да има еден за пешаци и оние кои туркаат точак и еден монтажен вело-мост за оние кои би го извозеле тој сегмент, односно тоа може да е една поширока платформа поделена на два соодветно и за пешаци и за велосипедисти! Итно Делување од страна на Градо, кој како раководство (и совет) заради политичка склоност дo/кон одредена партија која брка предизборни поени, во најдобар случај ќе заврши со почекајте да најдеме градски буџетски средства за пренамена, ниваму нитаму одговор ќе им биде ни треба ребаланс на градскио буџет, а во најлош случај може да попјат сеир картон налик кога вие ќе бидете градоначалници елате прајте си како ви драго! заради што освен Јавни Пораки веројатно НаТочак ќе мора да протестира, а што во вакви пандемиски ковид-19 околности, дури и кога ќе заврши пандемијата може брзо да се надмине problemov и се натераат градските власти на компромис, за почеток и’ само со Предупредување дека ќе се организира Протест што за почеток може симболично да се најави со Вело-Графит по Тараби, а доколку надежните се паметни ќе седнат зад тастатура и еве комотно ако немаат другде би им предложил тука на Билд да си побараат (одма ќе добијат) засебна Нишка во Подфорумов каде официјално само со Спортски Граѓански Здруженија ќе го издебатираат проблемов > а за да не се случи Вело-Протест на кој сите велосипедисти од Скопје би излегле, како конечно НаТочак би станала официјална вело-организација преку која ќе мораат народните избраници да комуницираат со Велосипедисти Сограѓани ... ова претходнава последна реченица намерно не е болдирана бидејќи ако ко Здружение на Граѓани не извадат Се’ на Ачик на Свој Вело еФорум утре лесно може да се случи некој да ја купи невладината и пак работите да си тераат по старо! |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Тарабите за новиот мост ја прекинаа вело-патеката кај салата „Јане Сандански“
![]() Иницијативата на НаТочак реагира на прекинот на вело-патеката на кеј, во непосредна близина на салата „Јане Сандански“ во Аеродром, откако пред неколу дена целиот простор беше ограден за почеток на изградба на нов мост кој треба да го поврзе Аеродром со населбара Керамицница, во Општина Гази Баба. Од иницијативата наведуваат дека Град Скопје, кој стои зад проектот, со овој чин покажал непочитување на точка 2.1.4 од Планот за унапредување на велосипедски сообраќај кој Советот на Градот го усвои во септември минатата година, при изведување на градежните работи за мостот на булевар АСНОМ. Точката гласи: Воведување на обврска за задолжително обезбедување на алтернативни површини за пешачење и возење на велосипед при изведување на градежни работи на пешачки и велосипедски површини. „Бараме според зацртаните планови на Градот, во овој и во сите идни проекти, да не смеат да се прекинат велосипедски патеки, да не смеат да започнат градежни работи од изведувачите додека навремено не се обезбеди известување со соодветна сигнализација за насоки на движење, како и изведено безбедно заобиколување“, стои во дописот на иницијативата до Градот. Од НаТочак бараат додека се уште не се започнати градежните работи, да се тргнат тарабите до моментот на обезбедување рампи и безбедно и означено заобиколување за велосипеди и пешаци. „Доколку се започнати градежните работи, бараме итно делување со поставување рампи за туркање на велосипеди и соодветна привремена сигнализација и насочување, а во догледно време (наредниве месеци) и подобро пофункционално решение со возливи рампи, бидејќи велосипедскиот сообраќај и кејот не смеат да страдаат во наредните години додека се вршат градежните работи како што беше случајот (и се уште е) со прекинот кој го направи мостот за Панорамското тркало и сите останати мостови во проектот Скопје 2014“, додаваат од иницијативата. Од групата потсетуваат дека и во време кога е неопходна социјална дистанца поради коронавирусот, има луѓе кои мора да отидат на работа и во овој период, а со тоа што користат точак ослободуваат и место во јавниот превоз. https://www.radiomof.mk/tarabite-za-noviot-most-ja-prekinaa-velo-patekata-kaj-salata-jane-sandanski/ |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Кејот од денес е затворен со тараби.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() https://www.facebook.com/jassumodopstinaaerodrom/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
На терен засега нема значајни активности освен што дел од трасата(паркот и реквизитите околу кои се прави голем проблем бидејќи ќе бидат уништени со изградбата на мостот) се оградени и дел од плочките на пешачката патека се извадени.
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/jassumodopstinaaerodrom/ Edited by stef4o - 14-Mar-2020 at 11:41 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Па во конкретниов случај е добро што се има лента плус. Ќе се добие целина со останатиот дел од булеварот, а не, три ленти, па на мостот две, па пак три. Плус ова ќе биде на некој начин една од три главни влез-излез булевари на Аеродром кон Центар, така што и те како е потребна уште една лента. Според мене, проблемот лежи во големата ширина на лентите. Енормно широки се сообраќајните ленти насекаде низ градот. Ако се намалат ќе се добие дополнителен простор на вистински начин да се развива велосипедската инфраструктура. |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
од секогаш Прва Лента била само за Автобуси и принудно запирање, а кога ја обележаа и како Жолта си доби чинам таквиот стандард и хоризонтална сигнализација, незнам колку истиот урбано како еу регулатива е во сила [1] треба некој сега да тарашка но веројатно се подразбира и за во и за вон урбано место ... инаку урбаните автопати не се толкав проблем колку екологијата, а таа има начини како да се стимулира, можеби ко што велам со покачени давачки за регистрација за секое второ возило [1][1][1] но ова без алтернатива како Бесплатен Јавен или бар таков засебен BRT транспорт ем секојдневно LRT од Транспортен Центар до ТИРЗ и Аеродром нема да заживее и Народ попрво би плаќал дупло него да си мачи глава која му е алтернатива ... впрочем ако движењето е непријатно и Економија и Квалитет на Живеење ќе бидат непријатни ... а дека Парк ќе се уништува ќе се уништува, ако знаеш колку време и средства се одвоени (1 мил. евра) посекако тоа е зијан иако во случајов неопходен и не толку проблематичен како компензацијата за Легалните Објекти кои се наоѓаат попатно по трасата денес во нас.Керамидница, се на се арестед девелопмент парексаланс како си функционира двопартискиов затворен систем и како мува не ги лази постојните удбалитичарски мастадонти да се реформираат, бреј структурни реформи биле норма за поуспешен развој во општеството, но во нивниот случај тоа ќе да не важи/важело, во спротивно постојано ќе си прочешлуваа партиски то проектната ефикасност и структурната агилност, ама не се ни тие криви што имаме Научна Фела која само на пуш’д’батн реагира и тоа стрикно по вертикален притисок од власта, па ако не самите некој поумен да ги засрами, за жал сега тоа го чинат најчесто Нелиценцирани Граѓани, веројатно оние ко мене кои нема со што зачаурените да ги уценат освен да ги сеират онака чопорски! |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Дека парк се уништува - не се уништува. Грда ливада е просторот по кој плачат некои. Аарно ама, не можам да го разберам ни фетишот по асфалт. Зошто толку радост за секоја лента плус. Трета лента во населено место треба да се забрани со закон.
Можеби Кензо проектирал градски автопати, ама тоа било пред 60 години. Денес живееме во држава во која имаме 4 дизели од ‘97ма по глава на жител. Транспортните навики во едно тупо општество не можат за се сменат освен на сила и радикално. Движењето со автомобил низ град треба да се направи максимално непријатно искуство, тоа е најефикасен начин да се дестимулира неговата употреба (се разбира во комбинација со нудење адекватна алтернатива). |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Samo me interesira zošto seušte nema ni renderi nitu negde podetalno e prikažan proektot ima samo vizuelen prikaz kade treba da minuva trasata i ništo poveke. Patem ova ke bide vtora faza a klučniot moment za funkcionalnosta na celiot proekt ke bide tretata faza koja predviduva rušenje na 150 objekti,spored napisite dosega se rešeni 50 objekti se nadevam nema da zaglavat so ostatokot...
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |