build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 20212223>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 08-Jul-2009 at 02:07
За 642 и 643 малку ни се расфрлани постовите и во оваа и во општата тема за возниот парк... Колку вкупно беа одредени за обнова и до каде е таа работа?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 07-Jul-2009 at 23:08
Денеска две маневарки MZ 642-182 и 642-002 (за оваа не сум сигурен во бројот) тргнава за Трубарево на вагање и деновиве идат за Марибор на обнова.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 08-May-2009 at 20:42
Previous
Како не, барем сега нема да се прави маневра на ваго-два со огромната дизелка 661 која гота нафта ко ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 08-May-2009 at 20:05
Супер, тоа значи една маневарка плус во погон.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 08-May-2009 at 18:34
Шиновоз е пред пропаст и добро што е довлечкавме до дома, така да нашиве имаа полни раце работа да ја донесат во возна состојба

Еве како изгледаше кабината



А да не зборам за моторниот дел, колку мака имаа, но сепак МЖ има добри мајстори иако без многу услови и делови


Edited by Vladimir P - 08-May-2009 at 18:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 08-May-2009 at 18:21
Оваа беше таа што беше заглавена на репарација во Србија цели 3 години?

Дали сте дошле до информација дали „шиновоз“ (мислам така се викаше фирмата) барем квалитетно си ја завршиле работата?


Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 08-May-2009 at 12:53
АИРЛИЈА РАБОТА МАЕСТРО
 

Се надевам дека локомотивата МЖ 642-178 успешно ќе влече маневарски состави.


Edited by MAPJAH - 30-Sep-2013 at 11:34
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 07-May-2009 at 21:54
И по толкугодишни перипетии дизел локомотивата МЖ 642-178 ја почна својата работа, маневра и припрема на возот број 336 за Белград.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 22-Mar-2009 at 20:24
Originally posted by Dragan

a be ne mi e jasno edni vikaa deka dizelot ja zagaduva okolinata i ispusta poveke C2, ako e taka treba da se ukinat ovie lokomotivi

Но предходно треба се да се електрифицира, но и покрај тоа треба да се имаат ко резерва во случај на пад на систеем и ....
Иначе веке во новите дизел, како и во колите се врградуват нови технологии за заштита на околината.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 22-Mar-2009 at 20:09
a be ne mi e jasno edni vikaa deka dizelot ja zagaduva okolinata i ispusta poveke C2, ako e taka treba da se ukinat ovie lokomotivi
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 22-Mar-2009 at 14:46
Ај уште еден off врзан за дизелките слични на нашите



Се препорачува гласот појако Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 22-Mar-2009 at 13:57
Originally posted by гитардемон

Ќе ја нарушам кохерентноста на нишката, но ќе прашам пак нешто поврзано со дизел локомотиви, барем некој кој се разбира. Дали е исто да се вози дизел локомотива и електрична, во смисла дали ако знаеш да возиш дизел автоматски ќе знаеш и електрична, или треба некое дополнително образование, и обратно? Пример ако знаеш да леташ со цесна, не можеш со боинг 737, сепак треба дополнителни часови. И како се станува машиновозач, со факултет, или со завршен курс? (нешто како за пилот)

Мислам дека не е проблем 2-3 поста off,
Буквално за секоја локомотива треба дебела обука, така да оној што вози еден тип на лок. не може без положена обука да вози друга.
Кај нас постои срено училиште ДСУ Владо Тасевски каде има таков смер, е после почнуват маките со обука во самата железница
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 22-Mar-2009 at 13:44
Ќе ја нарушам кохерентноста на нишката, но ќе прашам пак нешто поврзано со дизел локомотиви, барем некој кој се разбира. Дали е исто да се вози дизел локомотива и електрична, во смисла дали ако знаеш да возиш дизел автоматски ќе знаеш и електрична, или треба некое дополнително образование, и обратно? Пример ако знаеш да леташ со цесна, не можеш со боинг 737, сепак треба дополнителни часови. И како се станува машиновозач, со факултет, или со завршен курс? (нешто како за пилот)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 22-Mar-2009 at 13:25
Одлични слики си фатил Cloverstack
Од 12 локомотиви 661 серија 400 која е со спуштен нос останати во употреба се:

МЖ 661-404 моментално на ремонт
МЖ 661-408
МЖ 661-410
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 22-Mar-2009 at 11:05


Имаш среќа, баш нејзе ја уловив во вторникот кај Градско Big%20smile

Колку имаме со ваква кабина? Две?

1


2


3



Edited by Cloverstack - 22-Mar-2009 at 11:07
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 22-Mar-2009 at 01:20
661-410 дефинитивно е најубава! Вистинска убавица!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 20-Mar-2009 at 21:43
Серија MЖ 661 подсерија 400

Распоред на осовини     Co'Co'
Вградена снага              1434 kW / 1950 кс
Маса сопствена              104,00 тона
Маса по осовина            18,60 тона/ос.
Брзина на отворен пат  124 км/ч

MЖ 661-408 GM A2718/72



MЖ 661-410 GM A2720/72

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 20-Mar-2009 at 21:42
Серија МЖ 661 подсерија 200

Распоред на осовини     Co'Co'
Вградена снага              1434 kW / 1950 кс
Маса сопствена              105,00 тона
Маса по осовина            19,00 тона/ос.
Брзина на отворен пат 124 км/ч

MЖ 661-220 GM 31824/66



MЖ 661-223 GM 31827/66



MЖ 661-235 GM A2436/70



MЖ 661-236 GM A2437/70



MЖ 661-237 GM A2438/70



MЖ 661-238 GM A2439/70

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 20-Mar-2009 at 21:38
Серија MЖ 661 подсерија 100

Распоред на осовини     Co'Co'
Вградена снага              1434 kW / 1950 кс
Маса сопствена              104,00 тона
Маса по осовина            18,60 тона/ос.
Брзина на отворен пат 124 км/ч


MZ 661-144 GM 26744/61



MZ 661-146 GM 26746/61



Edited by Vladimir P - 20-Mar-2009 at 21:40
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 20-Mar-2009 at 21:36
MЖ серија 661 која ги има-ла во својот возен парк

Tip EMD 16-567 C i E

661-144
661-145
661-146
661-147

661-218
661-219
661-220
661-221
661-222
661-223
661-234
661-235
661-236
661-237
661-238
661-239
661-240
661-241

661-402
661-403
661-404
661-405
661-406
661-407
661-408
661-409
661-410
661-411
661-412
661-413



Edited by Vladimir P - 20-Mar-2009 at 21:51
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 20212223>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.