build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 30-Dec-2009 at 14:45
Немаме нишка црна хроника, ама ова е една специфична несреќа од областа на железниците, па да ја евиентираме...

Скопјанец се фрлил под воз и преживеал

Скопјанец се обидел да се самоубие фрлајќи се под воз што сообраќал на пругата во Кисела Вода и за чудо преживеал.
43 годишниот С.Д. кој имал нарушени односи со сопругата имал голема среќа бидејќипаднал меѓу двете шини и во моментот кога наишол возот минал над него без да му нанесе и најмала повреда.
 
Обидот за самоубиство се случил вчера околу 18.30 чсот, а скопјанецот се фрлил пред возот што сообраќа на релацијата од Скопје кон Гевгелија.

http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/skopjanec-se-frlil-pod-voz-i-preziveal


Може ли некој да подобајсни како е ова можно и колку простор има под локомотивата и под вагоните. Нема ли воопшто да висат некои шипки некои железа некои кабли?!
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 10-Nov-2009 at 19:37
До кога вака ццц  Ohno

фатила некогаш полицијата некого?????????  мрднала ли со прст уопште?????????????
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 09-Nov-2009 at 20:55


Во некоја не толку далечна дискусија бетон (или Мах не сум сигурен) , имаше ваква теорија за дивите превозници. Ако објавава ја земеме здраво за готово, воопшто не бил далеку од вистината.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 08-Nov-2009 at 21:21

Безбедна ли е железничката релација Скопје - Кичево?

Наташа Стојановска   

08.11.2009
 
Молк во македонски железници - за каменувањето на возот на релација Скопје - Кичево. Раководството на МЖ Транспорт ниту по една недела не се огласи за ситуацијата и безбедноста на оваа железничка релација.
 

Точно пред една недела машиновозачите предупредија дека возот Скопје - Кичево постојано е каменуван, а на пругите се поставуваат тврди предмети што ја влијае на безбедноста. Се заканија дека ако не се преземат мерки ќе престанат да сообраќаат.

Десетина веќе се изјасниле дека нема да возат до Кичево. Според информациите на проблеми имало и изминатава недела, а во текот на годинава регистрирани се неколку десетици каменувања на возот. Имало и повреден патник.

Вработените јавно ја обелоденија ситуацијата.

 
 

Сега се плашат да зборуваат пред камерите, а сомнежите се дека каменувањето е поради бизнис интереси на дивите таксисти, кои во трката за заработувачка се обидуваат возот да го прикажат како небезбедна варијанта и луѓето да патуваат со нивните превозни средства.

А1 писмено се обрати и побара дозвола за снимање репортажа во возот што сообраќа до Кичево.

Од државната компанија не добивме никаков одговор.

Иако се платени од парите на граѓаните, особено од парите на патниците што патуваат со воз, раководството одлучи цела недела да молчи, без да соопшти детали за каменувањето на возот, на релација Скопје - Кичево.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115997

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 05-Nov-2009 at 13:41
Еве да ја постирам и видео веста за закана на машиновозачите за прекин на релацијата кон Кичево.


Извор: А1 ТВ
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 05-Nov-2009 at 12:24

КАЈ НАДВОЗНИКОТ ВО СКОПСКА ШУТКА

Повреден патник во ка­ме­ну­ван воз

Зав­че­ра бил каменуван патнички воз, кој сообраќал на релацијата Ѓор­че Петров - Скопје Север, во близина на надвозникот во скопска Шутка, при што бил пов­ре­ден Н.М. (53) од Тетово, кој бил патник во возот.
Вед­наш по инцидентот, повредениот патник бил пренесен во болница заради ука­жу­ва­ње лекарска помош. За овој најнов инцидент била известена и полицијата која из­вр­ши­ла увид. Засега сe уште не е познато кој и зошто фрлал камења по возот.
Ова не е прв случај да биде каменува патнички воз. На удар претежно се патничките во­зо­ви кои сообраќаат на релацијата Скопје - Кичево.
По­ра­ди небезбедност на патничките возови, машиновозачите пред неколку дена се за­ка­ни­ја дека нема да превезуваат патници на оваа релација. (П.А.Л.)

Извор: дневен весник Вест

По се изгледа дека навистина ќе останеме без патнички возови на релацијата кон Кичево, предупредувањата на машиновозачите никој не ги слуша.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 01-Nov-2009 at 18:26

Возот Кичево - Скопје нема да сообраќа


Возот до Кичево нема да сообраќа. Машиновозачите се заканија дека ќе престанат да возат на релацијата оти возовите секојдневно се каменувани, а и на пругите се поставувале препреки.

Со ова е загрозена безбедноста и на патниците и на машиновозачите.

„И понатаму ништо ако не се преземе, ние ќе мораме да прекинеме на тој дел на пругата да не патуваме, поради наша безбедна причина и безбедност на патниците“, вели Латко Јовановски, претседател на синдикат на машиновозачи.

Десет машиновозачи писмено се изјасниле и веќе не возат кон Кичево. Се откажуваат и контролорите. Избегнати се неколку сериозни несреќи, имало и повредени патници.

„Последниот пат имаше кај виканото место Кисела Вода наместено големи камења. Среќа што возот не беше полн со патници. Апелираме до месното население, до месните градоначалници на Радуша, Тетово, Гостивар. Последниот пат во Гостивар е повреден патник, со камен мавнат од надвор. секој ден прозорци ни кршат“, рече Јовановски.

Вработените се сомневаат дека зад ова стојат бизнис интереси на диви превозници, кои во трката за сопствена заработувачка, се обидуваат возот да го прикажат како небезбеден и луѓето да патуваат со нив.

Сето ова само ја надополнува и онака лошата слика за железницата. Нечистотијата почнува од влезната врата - лифтовите кои дури не работат се прва слика.

Ѓубре и пајажини, како со години никој да не поминал. Ништо подобра не е ниту сликата кога ќе влезете во старите, дотраени вагони.

Сето ова, заедно со нарушената безбедност како на кичевската релација ја води железницата во уште понезавидна позиција.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115702


Bash
Bash





Edited by Cloverstack - 01-Nov-2009 at 18:45
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 12-Oct-2009 at 23:06
ОК мислам дека е време да прекрати непотребно компликуваната дискусија. Имаме работа со вандали, институциите треба да си реагираат и на тоа се сведува целата работа. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 12-Oct-2009 at 22:42
Burst муабетот се мисли на дипломатска реакција, и барање за кривична одговорнсот од министерстават засегнати. Немора од тоа ништо да излезе на медиум и немора да се прави големата бадијала. Дали овака ако се преќути ќе престане?! Не! Туку баш вака ќе се даде дополнителен мотив и за нареден пат да се деси истото! Неможеме да чекаме да им пројде меракот на вандалите! Од многу проста и едноставна ситуација ја разврзавте две страни муабет. Си има смислена процедура и нема што сега да измислуваме топла вода! Проблемот е што воопшто не се ни обидуваме со редовната процедура!

А еве гледам и албанци сте спомнале у пакет. Андреј не се сложувам со твојата констатација и не би требало воопшто да ја насочуваме дискусијата натаму, не е ниту подобно за форумов а во најмала мера е навредливо и неморално. Но убеден сум дека ваквите вандали го одработуваат стереотипот за својата нацијата. Многу повеќе штета направиле за себе одколку што мислат дека нешто постигнале!


Edited by lslcrew - 12-Oct-2009 at 22:48
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 12-Oct-2009 at 20:21
Не, никој не го окриви. Факт е дека ова се случува само во региони населени со албанци! Од тоа нема бегање! Имам патувано со возот Скопје-Табановце и во некое од тие липковски села ми има камен во прозорот од кој што гледав удрено. За среќа имаше 2 стакла, од кои само едното се слрши. Јас бев залепен на прозорот, така што ќе ми ја однесеше главата доколку двете стакла се искршеа! Кој и да фрла камења (најмалку е битно кој е), најстрашно е што државата и нејзините органи не успеваат да се справат со овој проблем...хм 1 ДЕЦЕНИЈА ВЕЌЕ!?!! На кого бре нормален му паѓа на памет да крши возови?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 12-Oct-2009 at 19:44


Не ни верувам дека некој се обиде да ги обвини колективно Албанците Бојан. Секако дека се работи или за изолирани случаи или за детска невнимателност. Она што е точно е дека сепак овој феномен се случува токму на правецот кон Кичево и е исклучително опасен. Невини луѓе може да изгината од една таква камена барикада, независно од националност.

Инаку децата може да бидат навистина идиоти и нивните родители треба да се потрудат да ги воспитаат и да се во тек со тоа што го прават но реално неможат секогаш да постигнат. Еве не дека моите родители биле лоши или сум бил некоја битанга, но во основно школо знаевме по некогаш да гаѓаме коли на регионалниот пат Маврово-Дебар со литарски стаклени шишиња затскриени над патот. Не често но сигурно го имаме правено ова 10на пати. Нас тоа ни изгледаше на добро зезање, но може да замислите каков шок може да биде додека мирно возите и ве пукне литарско шише од кока кола (кое е прилично тешко) во шофершајбна и какви може да се последиците.

Значи идиотлук par excellence, да не не збркаше еднашка еден камионџија по планина можеби ќе продолжевме со праксата и којзнае што ќе излезеше од сето тоа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 12-Oct-2009 at 19:11
Искрено, прв пат слушам дека има проблеми од ваков карактер со возот за Приштина. Досега единствен проблем на оваа релација беше малиот број на патници.
Што се однесува до каменувањето, бидете сигурни дека тоа не е врежено во сите албански глави. Се возев во возот за Кичево преквчера и беше преполн со патници(околу 200 патници), а од нив 80% беа албанци! Проблемот е во сопствените на комбињата на кои не им одговара овој превоз, а главните играчи во овој ланец се децата кои фрлаат камења. На крајот на краиштата, овие инциденти станувааат се поретки, годинава ги има многу помалку за разлика од минатата година.
Утре се враќам со кичевскиот воз за Скопје, па од лично искуство ќе дознаете дали сеуште има проблемиThumbs%20Up!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 12-Oct-2009 at 18:11

 

Originally posted by Cloverstack

Кога една железница превзема вагони на друга железница, тогаш не знам што е нејасно околу тоа во чива одговорност се тие вагони за тој период.

можеби си во право, но мислам дека одговорни се доколку нивен персонал направил штета, а не и ако некој од надвор го оштети вагоонот!? Владимир?

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 12-Oct-2009 at 17:59
Макс, доколку не ти е јасно дека осигурување за нешто како железница не е I/0 туку е многу комплицирана работа, тогаш џабе го правиме муабетов.

И ова со автобусите ти е тотално несоодветен пример. Кога една железница превзема вагони на друга железница, тогаш не знам што е нејасно околу тоа во чива одговорност се тие вагони за тој период.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 12-Oct-2009 at 17:50
  мислам Владимир спомна дека МЖ транспорт е осигурана, ако е тоа случај негледам што е спорно, ова според тебе бидејќи во охрид се ишкртаа два три грчки автобуси, македонија требаше да плаќа префарбување за истите или обратно кога ги шкртаа нашите камиони нам грција да ни плати отштета. ако постои некаков билатерален договор, да, тоа нека помине со отштета, но мислам дека вакви договори во железницата се склучуваат околу надоместокот за транзит, но не и како обештета за евнетуална несреќа или колско оштетување (иако станува збор за државна компанија). мислам дека Владимир е подобро упатен за да одговори како дговор имаме со косово за сообраќај на нашите патнички вагони.                      

Edited by Max - 12-Oct-2009 at 17:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 12-Oct-2009 at 17:14
Изолиран вандалски чин се разбира дека не треба да повлече радикална реакција, но треба да бидеме свесни дека и со пасивност ништо нема да се постигне, само ќе настануваат штети и појавата непречено може да се засили.

Јас не реков линијата автоматски да се укине, туку реков доколку проблемот перзистира и доколку од другата страна изостане воља за решавање, тогаш линијата треба да се укине. Изразив и очекување дека ќе има воља од другата страна, ако ништо друго токму поради фактот што линијата е воведена на инсистирање од Приштина.

А кога веќе се препуштаат патници и имот во туѓа јуриздикција, тоа е сериозна работа и другата страна има целосна одговорност кон тој имот и тие патници. Тука нема ништо релативно и нема мрдање ни милиметар лево или десно. Едноставно тоа е темел на било каква соработка од ваков тип. Така да нема ни зошто ни како ние да спроведуваме психоанализа на туѓи вандали или на било каков друг начин да се занимаваме со нив. Со нив нека се занимаваат тие што имаат јуриздикција таму. Исто така прашањето на надокнада на штета не треба да биде воопшто спорно, без разлика дали се работи за еден прозор или за поголема штета. Тоа е прашање на одговорност и регулатива, а не на нечија воља и слободна проценка. Таквите работи мора да се регулирани токму за да може да функционира целава работа. Што ако утре биде демолиран цел вагон?


Originally posted by Max

кажи ми зошто печалат осигурителните компании на невидено еден куп пари а да неможат редовно штетите да ги покриваат!?
Очигледно не ја сваќаш суштината на осигурувањето. „Решението“ што го предлагаш би значело само поголеми трошоци за МЖ, а поголеми профити за осигурителните компании.


Edited by Cloverstack - 12-Oct-2009 at 17:29
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 12-Oct-2009 at 14:48


Се сложувам феноменот со подметнување камења на пругата е многу поопасен од вандализирани прозорци бидејќи тука реално се доведува во прашање безбедноста на луѓето.

Супер вест за шпанецот. Сега ни фали уште само култура
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 12-Oct-2009 at 14:37
Originally posted by pbanks

... Дали е ова пракса или сепак инцидент? Владимир веројатно добро знае колку често се враќаат оштетени вагони од таму. Ако не е пракса незнам зошто дискусијава доби волкави димензии.

Не мислев дека толку ќе се заостри дискусијата, иначе уопште ова не е пракса на тој воз према Приштина освен оној за нас добро познат вандализам по нашите вагони на сите релации, овде можда малку понагласен.

Поголем проблем е делот Скопје - Кичево, но да не се вжешти уште повеќе да ја завршиме тука дискусијата и да ве информиран за нешто убаво во МЖ

РЕНОВИРАНАТА МОТОРНА ГАРНИТУРА - МЖ 712 - ШПАНЕЦ, излезе од Колска Велес, наскоро ќе имаме гарнитура, потполно нова, чиста, средена, со сите нишани.

Желба за многу километри


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 12-Oct-2009 at 14:06
Originally posted by Max

лсл се отепав од пишување за да извадиш пак ваков муабет како burst, така е распукај гласно и по медиуми и по институции со вербални распољотки, и што мислиш вандалите дека ќе запрат, напротив тоа ќе им биде уште поголем потстрек!



се сложувам.

дополнително. Дали е ова пракса или сепак инцидент? Владимир веројатно добро знае колку често се враќаат оштетени вагони од таму. Ако не е пракса незнам зошто дискусијава доби волкави димензии.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 12-Oct-2009 at 13:21

лсл се отепав од пишување за да извадиш пак ваков муабет како burst, така е распукај гласно и по медиуми и по институции со вербални распољотки, и што мислиш вандалите дека ќе запрат, напротив тоа ќе им биде уште поголем потстрек!

осигурувањето е правило па ако сакаш и институција, кажи ми зошто печалат осигурителните компании на невидено еден куп пари а да неможат редовно штетите да ги покриваат!? и те како ќе покриваат, но и институциите треба да бараат контиунирани решенија за одредени ситуации, како вандализми и деликвенција! 

тоа нормално е да има реакција, но истата треба да се премери каква ќе биде, мое мислење е доколку истата се пушта да се пушти до меѓународниот фактор, а не до косовските институции, поголем ефект ќе имаме доколку европа ја уценуваме за европеизирање на западен балкан, наместо ние тука да си мериме мускули! 

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.