build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 10-Sep-2011 at 16:04
Тунелите кои ги сврзуват двете станици исто така се готови, се работи на пругата и комуникацијските мрежи:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 10-Sep-2011 at 16:02
За крај повторно се враќам на линијата М1, односно на делот во изградна помеѓу Младост 1-Младост 3 и Цариградско шосе. Како што беше напоменато, овој сегмент треба да се пушти во април-мај 2012 година. Изградени се двете станици, тунелите помеѓу нив и буферниот П+Р паркинг за 1200 возила, а моментално се работи на архитектурата на двете станици и паркингот како и на сите комуникацијски системи во метрото:

Младост 3:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 10-Sep-2011 at 15:43
Така доаѓаме до последната станица, онаа веќе изградената во жк. Обелја, каде што завршува и М1:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 10-Sep-2011 at 15:41
Продолжуваме кон претпоследната станица на М2, надземната Ломско Шосе, која е на ескада и така ја достигнува и терминалната Обелја. Овие слики се исто така стари околу два месеци, така што напредокот тука во моментов е уште поголем:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 10-Sep-2011 at 15:37
... така било во Јули, додека на почетокот на септември, на ова исто место има голем и очигледен напредок. Станицата е скоро во целост покриена, се работи на рампата преку која возовите ќе преминуваат од тунелот на ескадата, изградени се сите излези на станицата, на секоја страна на раскрсницата и веќе се поставуваат рабниците, односно се трасира вториот дел на бул. Ломско Шосе, кое треба исто така целосно да се реконструира и пушти во сообраќај есенва.

Поглед кон центар:









И поглед кон Обелја:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 10-Sep-2011 at 15:34
Пристигнуваме до последната подземна станица во северниот дел на М2, онаа на пресечката на бул. Ломско Шосе и ул. бели Дунав. Оваа голема раскрсница опкружена со многу блокови, нуди одлична перспектива за сликање на работите. Затоа решив да ви претставам како врвела работата во претходните неколку месеци, односно во периодот Јули-Авгус-Септември 2011 година:



Јули 2011: поглед кон центар и кон делот каде што веќе е изградена подземната конструкција на метрото, тоа е покриено и бул. Ломско шосе повторно е во функција по опсежна и целосна реконструкција.









... и поглед кон Обелја, каде што метрото излегува на површината, односно преминува на ескада (која се гледа на сликиве во далечината), ја достигнува надземната станица Ломско шосе и оди до Обелја:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 10-Sep-2011 at 15:28
Околу Надлез Надежда и станицата Хан Кубрат и Банишора:







И во жк. Надежда:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 10-Sep-2011 at 15:26
Продолжуваме северно, до Обелја (М1) преку станиците Банишора-Хан Кубрат-Надежда-Бели Дунав-Ломско Шосе. Сликите се од периодот јуни-јули 2011 година:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 10-Sep-2011 at 15:19
Следна станица е онаа кај Лавов мост, но поради отсуство на свежи материјали одиме директно ан Централна Гара, која исто така е доста длабока и во фазана внатрешно уредување:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 10-Sep-2011 at 15:11
Следната станица е најголемата и централно поставена станица на М2. Таа е и првата права трансферна станица во Софија, каде што ќе се сечат М2 (Св. неделја) и М1 (Сердика). Оваа станица е досегашната најдлабока од целиот систем, на -26 метри под земјата, а за архитектурното оформување се најавува вистинско уметничко-архитекторно чудо, бидејќи останките од древна Сердика и Средец, ќе бидат инкорпорирани во целиот комплекс на подземни пространства, преходи и тунели... Еве како треба да изгледа самата станица, која иако има странични перони, ќе има и огромен свод:










Edited by Andrej_LJ - 10-Sep-2011 at 15:12
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 10-Sep-2011 at 15:07
Пристигнуваме до следната станица, МС НДК (Национален Дворец на Културата), на раскрсницата на бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј. И оваа станица е делумно изградена во времето на градбата на НДК (значи пред 1981 година) и е со островен перон. Архитектурното, внатрешно оформување сеуште не е започнато, затоа што таму е и местото, од каде што сега се вати тунелно пробивната машина, која ја заврши својата работа, прокопувајќи го тунелот од Надежда до НДК.








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 10-Sep-2011 at 15:03
Еве ја и самата станица:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 10-Sep-2011 at 15:02
Продолжуваме кон следната станица, на раскрсницата помеѓу бул. Черни Врх и ул. Св. Наум. Станицата ќе се вика Св. Наум, но заради близината на хотелот Хемус, така и е познатотот, работно име. Нејзината конструкција делумно е изградена уште во времето на комунизмот и затоа е во најнапредна фаза на изградба. Може да се рече дека остануваат само крајните детали и инсталациите. Оваа е една од само двете островни станици на М2 (покрај онаа на НДК) и според мене е една од најубавите во целиот систем, заради својот свеж, модерен дизајн и својата пространост:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 10-Sep-2011 at 12:37
Нека погледнеме и како се одвива работата на М2. Започнуваме од крајната јужна станица Джејмс Баучер, која затоа што се наоѓа на рид е доста длабока. Со ова се руши митот дека метрото во Софија е плитко-има доста делови и станици кои се доста длабоки, особено МС Света недела (која е трансферна на М1 Сердика) и се наоѓа на цели 26 метри под земјата, под неколку нива на галерии и премини...














Edited by Andrej_LJ - 10-Sep-2011 at 14:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 10-Sep-2011 at 12:08
Изградбата на станицата Младост 3. Првите слики се од јули оваа година, додека вториот дел се од крајот на август, 2011 година:

Во далечината се гледа комплексот на Цариградско Шосе, популарно наречен Софиското Сити, каде се наоѓа и станицата:







И сликите кои се најсвежи од ова градилиште:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 10-Sep-2011 at 12:04
Уште неколку слики, направени на 01.09.2011, односно пред една недела, каде се гледа изградбата на МС Цариградско Шос, како и новиот бизнис комплекс Капитал Форт, највисоката зграда во Бугарија:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 10-Sep-2011 at 11:38
...додека вториот дел на слики го претставува истото место, само 2 месеци покасно. Покривната плоча на паркингот и станицата се целосно завршени, положена е изолацијата и булеварот Цариградско Шосе е целосно преасфалтиран и реконструиран. Се работи на внатрешното оформување на паркингот и станицата, работа која неможе да се види. Сликите се вчерашни (09.09.2011), направен од Локум и превземени од ССЦ;

На првата слика се гледа еден од излезите од станицата и буферниот паркинг:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 10-Sep-2011 at 11:34
Го започнувам овој голем апдејт на работата која се одвива на проектот наречен Метрополитен Софија, со изградбата на станицата Цариградски Шосе на линијата М1, каде се гради и буферен П+Р паркинг за 1200 возила. Првите слики се од периодот јуни-јули 2011 година. Сликите се на членот Difi@n од форумот gtsofia.info











Тогаш се работеше на покривната конструкција на паркингот и самата станица. Отсекот Младост 1 - Младост 3 - Цариградско Шосе треба да се отвори во Април 2012 година. Последнава станица ќе биде крајна на линијата М1 се до 2014 година, кога се очекува да биде пуштен и делот на линијата до Аеродромот Софија, преку жк. Дружба и Гара Искар.


Edited by Andrej_LJ - 10-Sep-2011 at 11:35
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 02-Sep-2011 at 00:34
Се надевам дека оваа вест ќе се најде во барем некој од македонските медиуми. За вакви крупни настани од соседството воопшто не се известува кај нас, не знам од кои причини. За мене Софија граби напред со сета брзина.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 01-Sep-2011 at 14:04
The End!

TBM-от по вториот метро диамет'р на Софиското метро ja заврши своjата работа денес! Smile



















Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.