build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 12-Oct-2009 at 12:48
Осигурањето треба да бид еисклучок а не институционализирана алка во постапување со вакви гомнарии. Неможе некоја осигурителна компаниија до го мете ѓубрето поради нечиви искривени мозоци! Сега логично би биле да видиме burst реакција од неколку наши министерстав па после исто така од косовоските институции и да се изречат неколку казни.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 12-Oct-2009 at 12:30
кло кругот почна кога владимир ја постира другата слика со искривена шасија од карпа, а ова муабетов го распакував вака оној момент кога почнаа да се бара косовска институционална одговорност заради ваква или онаква ситуација, или решавање на проблемот на најнелогичен начин, спушти рампа и готово. поентата ми е дека секогаш има решение, за некои решенија доволно е осигурување, а за некои потребно е и потурбо пристап, во спротивно рамнодушноста ќе си го направи своето... ние не сме во позиција како грците коои од ваков инцидент би влечеле поени (случајот со ишкртаните автобуси во охрид) туку мора по стишено да го решиме проблемот, особено што точно и неможе да се лоцира причината и одговорноста за ваквите инциденти кои се случуваат на косовската или кичевската пруга
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 12-Oct-2009 at 12:24
Originally posted by my Macedonia



Roll%20eyesdeka nekolku luge se necivilizirani i idioti toa ne znaci deka celiot narod e neciviliziran i sto znam jasSmileOhno
 
 


My Macedonia, се разбира дека сите не се такви вандали. Но кога ќе се направи штета и кога ќе се загрози безбедност, ништо не менува дали тоа го направиле еден, двајца, десет или илјада вандали. Затоа клучно е како према ова ќе се постават тамошните институции.


Edited by Cloverstack - 12-Oct-2009 at 12:29
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 12-Oct-2009 at 12:21
ostaj deka ne e potrebno da diskutirame
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 12-Oct-2009 at 12:20
Макс, ти упорно ја матиш водата. Дај разграничи веќе еднаш помеѓу Македонија и Косово. На Косово ниту имаме можност/надлежност да ги решаваме работите, ниту линиите према Кичево и према Косово можат да се изедначат меѓусебно по својата општествена улога.

Може ли те молам, да престанеме да се вртиме во круг?
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 12-Oct-2009 at 12:19

Originally posted by Cloverstack

Макс, зошто воопшто го правиме овој муабет? Прво разграничи дали зборуваш за линии во Македонија или Косово. Јас не реков да се укинуваат линии во Македонија:
Originally posted by Cloverstack

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.

За во Косово не е наше да филозофираме како ќе си го решаваат проблемот. Наше е доколку проблемот опстојува и не се реши, едноставно да ја укинеме линијата затоа што одржување на таа линија под такви услови е вон памет.

пуштањето на двете линии е чисто политички момент кој треба да значи релаксација на меѓуетничките тензии, односно убедување на тамошните граѓани дека оваа држава кон нив нема никаков двоен аршин или некаква омраза, има многу примери во светот каде лојалноста се купувала и се купува со комфор, поефтино ќе не чинат вакви нерентабиолни линиии, него постојани европски посредувања или внатрешни конфликти, бидејќи ете некој се чувствувал маргинализиран. но да се разбереме оваа услуга со стариот возен парк ја користат претежно сограѓаните со помал стандард, додека во случај да се крене нивото на комфор немам дилеми дека искористеноста на возовите ќе биде максимална. дефинитивно има разлика помеѓу москвич и ауди, еве немора ауди нека биде пежо, но да е ново и комфорно, народ се пали на луксуз нема што тука да му се мисли дали ќе била рентабилна линијата, во такви услови сигурно и ќе биде!

значи за кои и линии да станува збор, нема потреба од нагли расчистувања и чекање погоден момент кога да се пушти некоја линија, па не сме во војна за вака да размислуваме, мора малку поопуштено да пристапуваме и да бидеме свесни зошто е тоа потребно! криминалци, деликвенти, фораџии и што уште не, од секогаш ќе ги има, но тоа незначи дека заради нив треба да се затнат сите коридори, и на другиве правци имало инциденти порано, па не ни се кревало ваква паника, но мора надлежните да си ја работат својата работата и толку лесно и едноставно да не дигаат раце како што предложуваш кло, има некои работи кои и со пресметан ризик мораме да ги сервисираме како држава!  

ова јасно мора да има реакција до косово доколку тоа се случило на нивна територија, но да бараш отштета од нив тоа мислам е смешно да неречам лудо, повеќе пари ќе се потрошат по состаноци и натегања него тоа што би чинела отштетата! 

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 12-Oct-2009 at 12:19
 Dali toa znachi deka vozot grckiot solun-belgrad treba da bide redovno kamenuvan koga proga niz makedonija?!


Se raboti za chista delikvencija i neciviliziranost.
 
Roll%20eyesdeka nekolku luge se necivilizirani i idioti toa ne znaci deka celiot narod e neciviliziran i sto znam jasSmileOhno
 
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 12-Oct-2009 at 12:09
maj macedonia daj te molam nemoj i ti so vakvi konstatacii! Dali toa znachi deka vozot grckiot solun-belgrad treba da bide redovno kamenuvan koga proga niz makedonija?!

Stvarno ke otvorime bezveze debata nepotrebno!

Se raboti za chista delikvencija i neciviliziranost. Nitu se nekakvi biznis inetresi nitu se nekoi zadkulisni raboti. Sve e taka jasno i otvoreno. Se raboti za nekultura i nishto povekje! I stvarno ne bi trebalo da ja shirime temata voopshto povekje od ova!


Edited by lslcrew - 12-Oct-2009 at 12:10
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 12-Oct-2009 at 12:06

vagonot sto bese unisten mislam deka ima nesto so politika rabota

zosto se stori seto ova sega a ne porano(-->se e politicki, znaete sami sto pisuvase many, kako gi povredi lugeto so enciklopedijata, pa licno i mene)
sepak sekade ima luge sto prajt problemi, ama ova navistina ne trebase
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 12-Oct-2009 at 11:43
Макс, зошто воопшто го правиме овој муабет? Прво разграничи дали зборуваш за линии во Македонија или Косово. Јас не реков да се укинуваат линии во Македонија:
Originally posted by Cloverstack

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.

За во Косово не е наше да филозофираме како ќе си го решаваат проблемот. Наше е доколку проблемот опстојува и не се реши, едноставно да ја укинеме линијата затоа што одржување на таа линија под такви услови е вон памет.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 12-Oct-2009 at 11:41
Никој не збори за меќуетнички курцшлус. Се работи за меќудржавни односи и државен имот којх треба да се регулира и обештети спроед прописи, а воедно и заштити од натаможни слични  ситуации. Ништо повеќе ништо помалку! Све е така едноствано!


Edited by lslcrew - 12-Oct-2009 at 11:42
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 12-Oct-2009 at 11:31

кло не е спорно ова ти што го велиш, но јас го резонирам инцидентов поинаку и негледам проблем да се репарира нешто доколку тоа со осигурувањето е покриено, ги репарираат новине лименки без никаков проблем а не па ова. мене јасно ми е дека имаме креативна млада деликвенција, а по руралните средини ќе се најде и некој генијален арпаџик уметник, но до волку со ова карпиве на пруга неможам да разберам, а за саботирање - тоа знам дека човек е спремен на се за пари, кога можат за 100-200 евра да вршат разбојништва под реална закана за живот, што би им било проблем да тераат вакви неприментни работи(без сведок) како би си го заштитиле или оплемениле бизнисот.

инаку можеш да ја гледаш и етнички и деликвентски работата, но тука исклучиво теоретизираме во недостаток на поконкретни информации, со кои теории би се зеле во предвид сите можни причинители, по кои евентуално и би барале решение, иако што е до инцидентиве верувам дека надлежните имаат јасна претстава кој и зошто ги прави...

а логиката со обемот на патничкиот железнички транспорт ја гледам како квалитетно решение за аздисаните таксисти т.е. нивни босови, кои сигурен сум доколку имаат своја младина по возовите дефинитивно ќе размислат двапати за своите постапки (што е до таксистите). инаку секој се радува на новитет  биди сигурен доколку им пуштиш комфор и при најмал инцидент ги уцениш дека ќе го изгубат, тие самите ќе ги наоѓаат виновниците, кои со еден два занданосани примера како што претходно нагласив ќе се одвикнат целосно од ваквите лудости, ако ништо друго ризикот ќе биде сведен на минимум!  

во спротивно никаде не е безбедно и секаде постои потенцијална опасност, особено во места каде на полицијата и го немаат стравот, затоа и нагласувам дека само квалитетот и комфорот ја тера заедницата да се грижи за истиот! во секој случај возовите се осигуруваат и штетите се оправаат, кои само во случајов со карпа на пруга можат да бидат скапо оправливи, но и тогаш не би требало да е проблем, па така негледам причина зошто некои од линииве би се укинале, небаре живееме во сред век па нема начин како луѓето да ги цивилизираш, макар биле и криминалци. признавам имаме проблем со младите тоа не е спорно, но тоа е само заради преголемото слободно време и аздисаност заради целосно невладеење на законот, но ова со првото економско стабилизирање ќе си дојде на место, а ризик ќе постои само од растроени или терористички настроени луѓе! во секој случај проблемов не треба да се релативизира ниту да се крие, но не треба од него да правиме меѓуетнички куршлус! 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 12-Oct-2009 at 10:42
Изгледа почнавме да се вртиме во круг...  Roll%20eyes

Мислам дека премногу лесно заклучи дека сите овие појави се бизнис саботажа, барем да оставеше простор дека добар дел не се. Но без разлика, еве да земеме дека е така. Зошто во таков случај осигурувањето би било решение? Пак повторувам, осигурувањето не е некаков волшебен дар од небото, цената на осигурувањето расне со вакви инциденти и штетите не можат да се одбегнат. А и како што кажа Владимир, крпена работа си е крпена работа.

И како жити се со поголем обем на патници, саботажите ќе престанеле??? Па по твојата логика за саботажите, тие можат само да се зголемат во таков случај. А со нови возови како што предлагаш, и штетите ќе бидат многу поголеми.

А за нови возови или вагони, прво и основно треба да ги набавиме. После тоа треба да ги распоредиме, а на ваквите линии, доколку работите во меѓувреме не се средат, е лудост да се пушта и „стар“ воз, а камо ли нов. Се знае по кој редослед треба да одат работите: прво обезбедување на основни предуслови, а после скапи играчки, не обратно!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 12-Oct-2009 at 00:34

значи Владимир МЖ транспорт е осигурана, тогаш негледам никаков особен мотив за тргнување на линијата!

а за ова искревенава шасија, незнам што да кажам, крај на муабетот карпа вандали не ставаат, ова е чисто бизнис саботажа, па нема логика некој да загрозува до овој степен безбедност на патници, и пред се свои сограѓани, ако за тоа нема посреди некој дебел интерес! ајде каменувале, ајде парички на шини оштреле, ајде на диво премини врвеле, ама ова е веќе претеризам, од кој и да е!

инаку кло знам за слични заврзлами со друг вид на бизнис, за ова не сум сигурен, но посекако возот им краде на комбињата многу работа, а имајќи предвид дека на тоа поле бизнисот иако нефискализиран сепак е "централизиран" фамилијарно или клановски, повеќе од сигурно е дека ова масло не е на деца кои од немајкаде ќе прават бељи! 

во секој случај од железница треба да изнајдат начин како да ја спречат оваа појава, пример со уште поголемо кревање на обемот на патнички превоз на овие дестинации, што ќе се случи само доколку видиме нови и удобни возови кои ќе бидат мамка за што повеќе патници, со што и евентуалните бизнис саботажи да се отстранат како причина, веќе во тој случај доколку продолжат и понатака вандализмите тоа ќе мора да се решава со набљудување, а колку што знам за предизвикување општа опасност не се мали казните, еден да стрпаат ќорка и работите ќе се смират, освен ако неговите жители не се соживеат со неговото апсење и во негова чест го продолжат неговото недело  


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 12-Oct-2009 at 00:08
Макс, ако компензација не е добро решение, а штетите продолжат, тогаш осигурување не е никакво решение.

Осигурувањето чини доста пари, а чини дури и повеќе доколку се очекуваат штети. А бирократија, медиуми и филозофи ќе бидат исто така присатни како и за со компензација.

Ако не ја бива работата, линијата многу едноставно треба да се укине. Ионака немаме никаква корист од нејзе, туку беше воведена со добра воља.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 12-Oct-2009 at 00:01
Македонски железници се осигурани, но, кога вашата кола иако е осигурана ќе добиете некој дел ќе изгубите време и живци и ќе биде на крај крпена работа.

Иначе сите знаеме дека таа линија е само политичка во никој случај рентабилна, чак ни во онија усллови на рентабилност на патнички сообраќај.

Но на крај зашто тоа се случува само во западна Македонија и Косово, како може некој нормален да постави карпа насред пруга и во ниедна друга област или земја !!!???

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 11-Oct-2009 at 23:57

компензација не е решение, бидејќи во таков случај далеку потешко се пеглаат штетите, комисии, бирократија, медиуми, филозофи итн. најчисто е ангро осигурување кога можат да ги осигураат патниците многу јасно е дека можат и возниот парк, ова не би требало да чини многу со оглед дека имаме доста осигурителни компании кои ќе се потепаат да дадат ваква полиса!

веќе и истата ја има некој и како отворена опција:

ПРИКЛУЧНИ ПРУГИ, УСПИЊАЧИ (КАЧУВАЛКИ),
ЖИЧАРНИЦИ, ЗАКУПЕНИ ЖЕЛЕЗНИЧКИ СКЛАДИШТА,
ДИГАЛКИ И ПОСТРОЈКИ ЗА НАТОВАР И ИСТОВАР

Член 31
(1) Во колку дејности на осигуреникот, како извор на опасност од полисата, се обавува со користење на приклучни пруги, успињачи, жичарници, закупени железнички складишта, дигалки и други постројки за натовар и истовар, со осигурувањето е опфатена:

1) одговорноста за штети настанати од употреба на приклучни пруги (шумски, полски, индустриски), успињачи или жичарници, ако превозот се врши без наплата на возарина;

2) одговорност за штети од употреба на дигалнки и постројки за натовар и истовар, во колку не настанале при употреба на постројки кои по својата конструкција го пуштаат товарот да падне;

3) договор за одговорност за штети настанати од употреба на закупеното железничко складиште спрема македонската железница.

(2) Ако посебно се договори со осигурувањето е покриена:
1) одговорноста за штети поради оштетување на вагони, бродови, моторни возила со користење на дигалки и други постројки за натовар и истовар.
2) одговорноста за штети настанати при употреба на приклучни пруги (шумски, полски, индустриски) успињачи или жичарница ако превозот се врши со наплата на возарина.

http://www.euroins.com.mk/default.aspx?item=vodic&itemid=60&osig=86&text=more

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 11-Oct-2009 at 23:11
@ lslcrew
Воопшто нема потреба да се замараме со мотивите. Суштинско е дали ова може да се реши, а што му се вртело во глава на некој вандал кога уништувал е лично негов проблем.

------------------------------------------------------------------------------------

Макс, како бе оние што таксираат накај Велес или Битола не се сетиле на ваква „бизнис практика“? Од каде ти е идејата, си слушнал некаков муабет или чисто претпоставка?

Друга работа, патничкиот железнички сообраќај како што е организиран кај нас, нема никаква шанса да е профитабилен вклучувајќи ја и оваа линија. Исто така и осигурувањето е трошок, особено што ќе ти набијат цена поради очигледниот ризик. Така да МЖ немаат никаков финансиски интерес да го трпат ова.

Прашањето е дали е регулирана оваа работа и доколку не е, дали може да се регулира. Ако вагоните продолжат да се уништуваат, а не се најде решение барем за компензација, МЖ не се должни да финансираат нечиво изживување и во таков случај немам дилеми дека линијата треба да се укине.

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 11-Oct-2009 at 22:14
види стои тоа но не смее да се дозволи дополнително да се подгрева состојбата! еве јас вака ќе си ја толкувам ваквата беља, нормално може да превагне вандализмот http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=09349C2AFA538B4AA16E78B45E598839 кој јас повторно и во овј случај мислам дека е заради таксирањето, каде наголемо им се кине бизнисот на комбињата! но ај возот туку страдаат и луѓе http://antikorupcija.kirilica.com.mk/vest.asp?id=32100   http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=82142B5CE51B4241929D048DD8046517
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 11-Oct-2009 at 22:03
Макс иако би се сложил делумно со твојава тероија сепак мислам дека вандализмов се должи на политичка причина и неодамнешните случувања или па евентуално на "спортски вандализам" од чиста мира одколку на оргинизирана група поради дампинг цени на железница.

Владимир имало ли вакви слични ситуации во изминативе ~2 години колку што сообраќа возов или ова е некој изолиран сегашен случај?!

Ако имало ондак незнам што чекаме и нема реакции од надлежните.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.