![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 45> |
Author | ||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Не дојдов поради избори туку одмор. 11. Окт се вратив, изборите беа во 15. Окт. ![]() |
||
![]() |
||
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Добар апдејт ни направи за работите што се градат во Кичево и Кичевско. Тотално запуштена тема на форумов ако не си ти... Камо среќа да има избори почесто па да се прибираш почесто.😂😂
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by my Macedonia - 16-Oct-2017 at 23:59 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Фотографииве се од 29 јули. На еден мал дел се вози по нов коловоз:
![]() ![]() ![]() ![]() Овде стариот е паралелен со новиот: ![]() Градежни работи се одвиваат, но со намалено темпо, и тоа само на одредени места. |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
На видеово од 2:20 може да се види дел од автопатот
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Проблемот со косините се јавува поради проблемот со геолошките испитувања, односно на терен е пронајдена ерозивна почва наместо тврда подлога барем јас колку ги разбирам работите.
|
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
за експропријација иако е државно земјиште, голем дел одат парите за сеча на шумите, бидејки Македонски Шуми трајно ги губат тие површини под шуми за обични шикари во демир капија вредеа милиони евра, замислете за шума квалитетна во кичевскиот регион колку пари ке се дадат.
јас правев пресметки за Македонски Шуми за експресниот градско-прилеп и за површина од 3-4ха инвеститорот требаше да плати сума од 2 милиони денари, а тоа таму е драка, врби и слично. така да иако е државно се плака експропијација на корисникот |
||
![]() |
||
MartinX ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 10 |
![]() ![]() |
|
Дебатираат:
Горан Сугарески - Министер за транспорт и врски Владо Мисајловски - Поранешен мнистер за транспорт и врски https://www.facebook.com/tv21hd/videos/1039579069505630/ |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Мене ме интересира дали воопшто може да се одреди кој е одговорен за пропустот - проектантите, изведувачите, нарачателите/финансиерите итн.? И како може да се реши проблемот?
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
А ако се идело со виолетовата тогаш при малку посилен дожд отиде цел автопат?
Каде се проблемите денес, гранит викаш ги извел добро, а каде тогаш не е добро изведено? |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
![]() tokmu taka, samo sto site pari im otishle tamu ![]() |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Изведеното е подобро бидејќи е поблага косината или?
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
WOW!
Не утнале баш за малце... |
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
Оската (трасата) не е утната ниту 1 цм ни лево ни десно. Новираните се неписмени и за да направат поголема драма и читаност пишуваат глупости. Проблемот е како што реков во косините на усеците, што мора да се поблаги и со самото тоа е проширен профилот на самиот автопат.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ако ја добро сфаќам... Тргаш да го праиш Велес - Скопје и на крај завршуваш со поблага верзија на Скопје - Велес.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Clark ![]() Newbiе ![]() Joined: 30-May-2017 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Смешно е да слушаш и читаш како автопат е промашен заради косини и усеци, да бидам искрен, и не се разбирам ама ич!
Или па, автопат да биде промашен заради нерешени имотно-правни односи. Па чекајте, нели за да се направи автопат, се праќаат инеженери кои треба да утврдат каде ќе оди тој автопат, колку ќе чини, кроз чии ниви, плацеви и меѓи ќе поминува. Не е ова прелетување преку планина со хеликоптер, автопат се прави! Или стварно не ги бивало Кинезиве, или пак, си ги бараат "провизиите" назад... "па ќе правиме мубает" работава излага. |
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
Во моментов јас циљам кон ревизијата. Сепак амин на проектите они даваат нели. За ваквите работи ревиден е градежен факултет.
за втората работа, Скапо е и долготрајно, како дислоцирање на далноводи, сеча на дрва, а отиден е профилот на автопатот по 50-тина метри лево и десно, а скородел од трасата е во ископ од десна страна (први 10 км кои ги работи Гранит). а како што спомнав веке ппотроешни се многу од парите за да се доведе до оваа состојба како до сега.Ценовно, од она сшто е по динамички план и тоа до сега, е можам да кажам мултиплицирано. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Имаш ли идеја како може да се направи грешка од волкав калибар? И нели постои некаква контрола/надзор/ревизија за проектите, од друг субјект, ама пред да се почне со реализација на градежни работи, односно пред да може грешките од проектната документација да се преточат на терен? Друга работа што ме збунува е ова:
Зошто дополнителната експропријација би била толку скапа? Со оглед на трасата на автопатов, претпоставувам дека најголем дел од земјиштето потребно за ублажување на косините е државно земјиште. Дали пропуштам нешто? Инаку се сеќавам дека за Прима инженеринг после ланската трагична поплава имаше обвинувања и во врска со проектот за скопската обиколницата. Не знам дали тие обвинувања беа основани, но доколку има вистина, навистина не знам што да кажам. |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Уште 100милиони хаха абе пола милијарда евра автопат се гради и пак којзнае што ќе добиеме ако воопштоо...
Некој е крив, нека одговара. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |