build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 17-Oct-2017 at 07:46
Originally posted by pfc

Добар апдејт ни направи за работите што се градат во Кичево и Кичевско. Тотално запуштена тема на форумов ако не си ти... Камо среќа да има избори почесто па да се прибираш почесто.😂😂

Не дојдов поради избори туку одмор. 11. Окт се вратив, изборите беа во 15. Окт.
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 17-Oct-2017 at 07:37
Добар апдејт ни направи за работите што се градат во Кичево и Кичевско. Тотално запуштена тема на форумов ако не си ти... Камо среќа да има избори почесто па да се прибираш почесто.😂😂
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 16-Oct-2017 at 23:54











Edited by my Macedonia - 16-Oct-2017 at 23:59
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 31-Jul-2017 at 07:16
Фотографииве се од 29 јули. На еден мал дел се вози по нов коловоз:









Овде стариот е паралелен со новиот:



Градежни работи се одвиваат, но со намалено темпо, и тоа само на одредени места.

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 23-Jul-2017 at 14:16
На видеово од 2:20 може да се види дел од автопатот

За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 25-Jun-2017 at 11:33
Проблемот со косините се јавува поради проблемот со геолошките испитувања, односно на терен е пронајдена ерозивна почва наместо тврда подлога барем јас колку ги разбирам работите.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 25-Jun-2017 at 07:55
за експропријација иако е државно земјиште, голем дел одат парите за сеча на шумите, бидејки Македонски Шуми трајно ги губат тие површини под шуми за обични шикари во демир капија вредеа милиони евра, замислете за шума квалитетна во кичевскиот регион колку пари ке се дадат.
јас правев пресметки за Македонски Шуми за експресниот градско-прилеп и за површина од 3-4ха инвеститорот требаше да плати сума од 2 милиони денари, а тоа таму е драка, врби и слично. така да иако е државно се плака експропијација на корисникот
Back to Top
MartinX View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote MartinX Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 24-Jun-2017 at 10:20
Дебатираат:
Горан Сугарески - Министер за транспорт и врски
Владо Мисајловски - Поранешен мнистер за транспорт и врски

https://www.facebook.com/tv21hd/videos/1039579069505630/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 22-Jun-2017 at 17:06
Мене ме интересира дали воопшто може да се одреди кој е одговорен за пропустот - проектантите, изведувачите, нарачателите/финансиерите итн.? И како може да се реши проблемот?
За сè има вторпат
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 22-Jun-2017 at 16:05
А ако се идело со виолетовата тогаш при малку посилен дожд отиде цел автопат?

Каде се проблемите денес, гранит викаш ги извел добро, а каде тогаш не е добро изведено?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 22-Jun-2017 at 12:01

tokmu taka, samo sto site pari im otishle tamu
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 22-Jun-2017 at 10:53
Изведеното е подобро бидејќи е поблага косината или?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 22-Jun-2017 at 10:11
WOW!

Не утнале баш за малце...
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 22-Jun-2017 at 10:01


еве приказ на делот на првите 10 км на гранит како е проектирано (магента линија), а како е изведено (црвена линија)

Edited by vladegf - 22-Jun-2017 at 10:03
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 22-Jun-2017 at 09:32
Оската (трасата) не е утната ниту 1 цм ни лево ни десно. Новираните се неписмени и за да направат поголема драма и читаност пишуваат глупости. Проблемот е како што реков во косините на усеците, што мора да се поблаги и со самото тоа е проширен профилот на самиот автопат.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 22-Jun-2017 at 00:11
Ако ја добро сфаќам... Тргаш да го праиш Велес - Скопје и на крај завршуваш со поблага верзија на Скопје - Велес.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Clark View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Clark Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 21-Jun-2017 at 22:50
Смешно е да слушаш и читаш како автопат е промашен заради косини и усеци, да бидам искрен, и не се разбирам ама ич!
Или па, автопат да биде промашен заради нерешени имотно-правни односи. Па чекајте, нели за да се направи автопат, се праќаат инеженери кои треба да утврдат каде ќе оди тој автопат, колку ќе чини, кроз чии ниви, плацеви и меѓи ќе поминува. Не е ова прелетување преку планина со хеликоптер, автопат се прави!

Или стварно не ги бивало Кинезиве, или пак, си ги бараат "провизиите" назад... "па ќе правиме мубает" работава излага.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 21-Jun-2017 at 13:04
Во моментов јас циљам кон ревизијата. Сепак амин на проектите они даваат нели. За ваквите работи ревиден е градежен факултет.

за втората работа,
Скапо е и долготрајно, како дислоцирање на далноводи, сеча на дрва, а отиден е профилот на автопатот по 50-тина метри лево и десно, а скородел од трасата е во ископ од десна страна (први 10 км кои ги работи Гранит). а како што спомнав веке ппотроешни се многу од парите за да се доведе до оваа состојба како до сега.Ценовно, од она сшто е по динамички план и тоа до сега, е можам да кажам мултиплицирано.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 21-Jun-2017 at 12:21
Originally posted by vladegf

Прима инженеринг (бившо Маврово), додека геомеханичките елаборати мислам едка ги има правено ГИМ. Усвојувањето на наклонот на косините сепак Прима

Имаш ли идеја како може да се направи грешка од волкав калибар?

И нели постои некаква контрола/надзор/ревизија за проектите, од друг субјект, ама пред да се почне со реализација на градежни работи, односно пред да може грешките од проектната документација да се преточат на терен?



Друга работа што ме збунува е ова:
Потребна е дополнителна експропријација која произлегува од ублажување на косините на усеците“, се наведува во доверливиот извештај од надзорот на проектот.

Зошто дополнителната експропријација би била толку скапа? Со оглед на трасата на автопатов, претпоставувам дека најголем дел од земјиштето потребно за ублажување на косините е државно земјиште. Дали пропуштам нешто?



Инаку се сеќавам дека за Прима инженеринг после ланската трагична поплава имаше обвинувања и во врска со проектот за скопската обиколницата. Не знам дали тие обвинувања беа основани, но доколку има вистина,  навистина не знам што да кажам.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 21-Jun-2017 at 11:23
Уште 100милиони хаха абе пола милијарда евра автопат се гради и пак којзнае што ќе добиеме ако воопштоо...
Некој е крив, нека одговара.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.