build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 30>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 16-Feb-2010 at 18:14
Originally posted by krale

Не би рекол дека заштедите ќе бидат големи. Точно е дека ќе се намали потрошувачката, за некое мало ниво, но со очекуваниот пораст на бројот на автомобили во Македонија, тоа нема да се случи, туку напротив, ќе продолжиме да увезуваме се повеќе нафта.

Затоа реков едиснтвено решение што штеди (на сите нивоа) е развој на градски јавен превоз кој ќе ги обесхрабрува луѓето да возат коли во центар на град. Ова не го измислив јас, ова е филозофија во сите развиени градови во светот.


Види не се ова работи кои ги кажуваме од ѓутуре па сега да мерима јас и ти некои перцепции, јас ти ги пренесувам пресметките од анализите кои струеја по медиумите низ годиниве. Тоа што ќе имаме повеќе возила нема врска, тие возила и онака ќе ги имаме и тоа само повеќе ќе не гуши а потрошувачката за нафта избегнувањето вистински зафати во сообраќајната мрежа ќе се зголемува непропорционално повеќе со бројот на нови коли.

Инаку генералнмо се сложувам со она што го говориш за јавниот превоз за тоа имаме доста говорено во соодветните нишки.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 16-Feb-2010 at 18:05

Мислиш дека Скопје лежи само на таа раскрсница? Тој проект е би рекол смешен и не може да се спореди со клучни проекти посебно тунелот и Јужен Булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 16-Feb-2010 at 18:02
Не би рекол дека заштедите ќе бидат големи. Точно е дека ќе се намали потрошувачката, за некое мало ниво, но со очекуваниот пораст на бројот на автомобили во Македонија, тоа нема да се случи, туку напротив, ќе продолжиме да увезуваме се повеќе нафта.

Затоа реков едиснтвено решение што штеди (на сите нивоа) е развој на градски јавен превоз кој ќе ги обесхрабрува луѓето да возат коли во центар на град. Ова не го измислив јас, ова е филозофија во сите развиени градови во светот.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 16-Feb-2010 at 18:00
@pbanks

Мислам дека заборавив да напомнам, можеби најбрз ефект на сообраќајот би имала изградба на клучка кај мавровка на повеќе нивоа. Тоа значително би го олеснило целиот сообраќај, бидејќи реално, тоа е најфреквентната раскрница во државава.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 16-Feb-2010 at 17:39
Само колку за информација најтежок сообраќаен проект во Скопје е денивелираниот Јужен Булевар-Македонија кој е потежок проект и од продолжувањето на Климент Охридски, Кружевска Република и тунелот под Плоштад.
----
Инаку за Илинденска одлична вест конечно ќе добие целосно булеварско решение кое понатаму ќе треба да се продолжи и кон Карпош.
Е сега за баракиве бидејќи нема да се рушат останува ли проектот со средишно зеленило и 2+2 ленти?

Цитирам од skopje.gov

Булеварот Илинден со проширувањето ќе добие по две коловозни ленти во секоја насока. На делот од улицата Наум Наумовски Борче до Рузвелтова, булеварот ќе биде без средишно зеленило. По завршувањето на овој дел, булеварот ќе продолжи да се проширува на потегот од крстосницата со улицата Рузвелтова до крстосницата со булеварот 8.Септември. На овој потег, булеварот ќе добие по две коловозни ленти во двете насоки, со ширина од 3,5 метри, и централно зеленило (жардиниера) со ширина од 5 метри.

Повторно со импровизации поради старите бараки Bash




Edited by Supervisor - 16-Feb-2010 at 17:44
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 16-Feb-2010 at 17:16
Originally posted by krale



Јас не знам колку чини тунел, прашав и ми беше кажано од 40-80 милиони - следејќи ги овие бројки заклучувам дека тунелот чини многу, а малку се добива.


ПА како малку човеку ако се исплати за само неколку години? Зошто прескокнуваш факти. Македонија е земја увозник на нафта, ако помалку трошиме пари за тоа, повеќе ќе остануваат за други работи. Ти дадов убава анализа колку и што се штеди зошто ја прескокнуваш?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 16-Feb-2010 at 17:14
Така ти личи бидејќи очигледно ги разгледуваш сите овие проекти како некакви засебни целини а не како составен дел од еден жив организам - град. Ајде да разгледаме на брзинка како влијае тунелот врз крстосниците кои ги наброја.

Цела армија луѓе која моментално кај Народна банка врти лево од Аеродром кон Кочо Рацин или десно кон Гоце Делчев или во иста функција во обратен правец кај крстосницата кај Соборен храм сега ќе има прилика по брз проточен булевар од само 1.5км да транзитира кон нивната крајна дестинација без воопшто да заглавува по малите центарски улички. Автоматски ова ќе влијае исклучително позитивно на крстосниците кај Мавровка и Црвен Крст кои индиректно трпат поради непостоењето на овој коридор.

Во секој случај ја подржувам и твојата идеја за продолжување на Илинденска и изградба на Јужен булевар па и за спојката Гоце Делчев - АСНОМ.

Јас лично Јужен би го рангирал и како последен од овие проекти бидејќи со Гоце Делчев - АСНОМ директно ќе се растерети крстосницата НБРМ а со Илинденска (доколку се пробие до обиколницата) ќе се направи алтернативен излез од Скопје што автоматски ќе ја растерети и трасата на Јужен булевар се до Ѓорче Петров.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 16-Feb-2010 at 16:46
Колку што успеав да дознаам, проектов за Илинденска (тие 2км сосе канализација) чинат 2,5 милиони евра. Чисто за споредба со некои 80 милиони евра би можеле да се направат булеварски решенија во должина од речиси 60 км.

За мене станува се појасно дека приоритет треба да биде ова, а не еден тунел кој нема ништо да смени, бидејќи пак ќе останат црните точки (раскрсниците кај народна банка, мавровка, соборен храм, црвен крст). Мора да се оди на изградба на илинденска по цела должина (сосе мостот преку Вардар), како и на изградба на јужен булевар, крушевска република а и продолжување на г. делчев низ керамидница до аеродром.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 16-Feb-2010 at 16:29
Значи проблем е и ова лицитирање со бројките кое алудира на политички популизам - зошто да не земеме дека проектот чини 80 милиони туку оди со бројка од ракав извадена за некоја пресица на опозоцијата?

Јас не знам колку чини тунел, прашав и ми беше кажано од 40-80 милиони - следејќи ги овие бројки заклучувам дека тунелот чини многу, а малку се добива.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 16-Feb-2010 at 16:15
@krale
 
Бидејќи за тебе овие 150тина милиони не се расфрлање со големи пари, а 40 милиони за израдба на подземен булевар се, дали можеш малку да ни покажеш на кој начин јас и ти како обични граѓани ќе имаме корист од Архивот на Македонија, триумфалната порта или 100те споменици? Во бизнисот ова се вика ROI (поврат на инвестицијата) па ме интесерира на нашите 150 милони евра кога би се исплателе? Колку рековме 1,5 милиони евра годишно се трошат на кирии? Тоа би биле 100 години? хмммм.....
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 16-Feb-2010 at 16:05
@pbanks

Воопшшто илсутрацијата не ти е адекватна. Во Скопје ние немаме расфрлање со пари - впрочем ниеден од објектите не е којзнае колку скап или екслузивен над неопходните суми. А една држава нормално треба да има музеи и судови и театри мислам. Или само да градиме тротоари и улици што не водат кон ништо и никого?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 16-Feb-2010 at 16:02
Originally posted by lslcrew

Баш за Филип 2-ри има добро решение за паркинзи и гаражи преку Вардар каде што и има место. Има најавено мостови, а и веќе има еден, така да ова решние за мене е крајно непопуларно и последно на листа. Ќе се потрупаме со свашта па после и реките ќе ги узурпираме, што ми е вака малку контра-природа и против тоа сум. Сепак е решение делумно, но последно можно.


Tочно, има место од таа страна на Вардар, но зошто да не се зажиивее тој екслузивен дел околу реката со нови објекти, а паркингот да се префрли или подземја или на некој ваков иновативен начин? Се разбира, никако паркингот да биде во преден план, затоа реков, објекти од двете страни (пр. ресторани) што би го затскриле паркингот меѓу нив.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 16-Feb-2010 at 15:51
Originally posted by krale

Ќе ја банализирам дискусијава за да се разбереме.

Вие му викате на човек што има за да купи еднособен стан (и тоа да се задолжи со кредит 8 години) дека подобро ќе му биде да изгради куќа од 400 м2.

Нормално сите го убедуваат дека куќата е подобра, поголема, поубава.

Така човекот си живее во беда и сиромаштија 40 години, за последните 10 да ги живее како цар.

Мене не ми се чека, сакам веднаш да почне да се подобрува состојбата - сега нека биде со нови автобуси, со тролејбус за 2 години, со брз трамвај за 4-5, со паркинзи на големите почетни станици, а за 10, 20 години кога ќе бидат готови тунелите, само ќе комплетираат една слика на град со добар сообраќај и инфраструктура.


Ај сега јас да се надоврзам на твојот пример.

Секој скопјанец поминал низ Топаана и го видел она трошно куќиче кое е пред распаѓање а сигурно нема ниту вода или пак е врзано со канализација, но има една "стилизирана" ограда со лавови, лебеди и незнам што.

Оваа куќарка е совршено го доловува тоа што ни се случува со градот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 16-Feb-2010 at 15:44
Баш за Филип 2-ри има добро решение за паркинзи и гаражи преку Вардар каде што и има место. Има најавено мостови, а и веќе има еден, така да ова решние за мене е крајно непопуларно и последно на листа. Ќе се потрупаме со свашта па после и реките ќе ги узурпираме, што ми е вака малку контра-природа и против тоа сум. Сепак е решение делумно, но последно можно.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 16-Feb-2010 at 15:39
Originally posted by Makedonij

Финални активности околу уредување на коритото на Отиња                                             
                                   
                    
parking-otinja-gradonacalnik-08022010.jpgШтип, 8 февруари 2010 - Градоначалникот на Штип, д-р Зоран Алексов денес одржа прес конференција на
која уште еднаш ги образложи активностите околу капиталниот проект: изградба на
паркинг платформи и уредување на корито на река Отиња.</span>



<p align="justify">
<span style="font-size: 10pt; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Меѓу другото, градоначалникот Алексов </span>parking-tip-08022010-1.jpg<span style="font-size: 10pt; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">пред присутните новинари од локалните
и националните медиуми ја претстави документацијата која минатата недела е
доставена до Министерството за финансии. Според него, по одобрување на проектот
ќе следи аплицирање до Светска банка по што ќе се чека на евентуална одлука за
одобрување на кредитот.</span>




<p align="justify">
<span style="font-size: 10pt; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Доколку се протече во ред, веќе во април може да се распишат тендерите за
изведувачите на градежните активности.</span>




<p align="justify">
<span style="font-size: 10pt; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Тој повтори дека Општина Штип не располага со средства за да може
самостојно да го започне проектот заради што се бара странски кредит, но
напомена дека со наплаќањето на паркинзите на платформите,па и пошироко низ
центарот на Штип, ќе се обезбедат извори за покривање на кредитот.</span>




<p align="justify">
<span style="font-size: 10pt; font-family: arial,helvetica,sans-serif;">Ова е еден од капиталните проекти но тој веќе размислува за идните чекори. Според
Алексов, во петокот со претставници од Скопје била разгледана новата
сообраќајна студија за улицата „Ванчо Прќе" со која се предвидува подземен премин
а горниот дел да се претвори во пешачка патека. Изразено е позитвно мислење за
овој сообраќаен предлог за улицата „Ванчо Прќе".</span>

http://www.stip.gov.mk


Што мислите за слично решение во Скопје, не во централниот дел, туку некаде кај Филип 2 арената, каде што реално ќе се јави проблем со паркингот за време на натпреварите? Можеби доста поголем и со објекти на краевите (пр. ресторани)?

Edited by pbanks - 16-Feb-2010 at 15:52
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 16-Feb-2010 at 15:34

Проблемот е во тоа што само шпекулираме со бројкиве и се расфрламе како да се работи за пари од монопол. Во ниту една презентација не слушнавме колку ќе чини проектот Скопје 2014, но ако земеме во просек дека објективе (театарот, музејот на ВМРО, УСтавен Суд, Црквата на плоштад) чинат по 10-15 милиона евра се доаѓа до некои 40 Милиони. Спомениците според некои медиуми се зборуваше дека се помеѓу 10-20 милиона. Плус 17 милионо евра чини реконструкцијата на собранието. Колку чинат објектите пред МНТ и филхармнонијата не знам. Како и да е со пазарска математика брзо се доаѓа до сума преку 150 милиони евра што е доволна за неколку капитални проекти околу инфраструктурата во градот.

Можеби и добар правец за дискусија би бил не дали ни се допаѓаат објектите и стиловите, туку финансиски да процениме што колку чини и повеќе се исплати. Тоа се померливи категории отколку барок, антиквизација, модернизам.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 16-Feb-2010 at 15:27
Ќе биде, ама треба да се размислува што може веднаш да се направи со тие пари што ги имаме.

Инаку, ако проценките се точни, еден тунел чини колку цел проект Скопје 2014 (ако се точни Владините проекции). Некој проценил дека попотребни се Театар, Музеј на РБ, Уставен Суд, Археолошки музеј, филхармонија, министерство за надворешни, финансии или штогод беше... итн.

Значи лесно е да се предлага само нешто неостварливо (во сегашнава ситуација) како на пример метроа, монореил, тунели, итн.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 16-Feb-2010 at 15:14
Е ај сега малку прерачунај се. Тунел е сосема изводлива работа.

Малку морам и ја да избегам, ама не ни е прв пат, ова ни се случувало и со градски администрации. Не е едн градоначалник поради својата немоќ да реализира проект сакал да го избрише и од план со цел пред себе да си расчисти дека не му останале нереализирани проекти. Ова е човечка слабост да се тврдат такви работи. Прошлиот градоначалник сакаше да избрише и јужен и крушевска и све што не гледа можност да го реализира. Премногу е кратковидо да се тврди дека нема опција, нема решенија, никад нема да биде.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 16-Feb-2010 at 15:10
Ќе ја банализирам дискусијава за да се разбереме.

Вие му викате на човек што има за да купи еднособен стан (и тоа да се задолжи со кредит 8 години) дека подобро ќе му биде да изгради куќа од 400 м2.

Нормално сите го убедуваат дека куќата е подобра, поголема, поубава.

Така човекот си живее во беда и сиромаштија 40 години, за последните 10 да ги живее како цар.

Мене не ми се чека, сакам веднаш да почне да се подобрува состојбата - сега нека биде со нови автобуси, со тролејбус за 2 години, со брз трамвај за 4-5, со паркинзи на големите почетни станици, а за 10, 20 години кога ќе бидат готови тунелите, само ќе комплетираат една слика на град со добар сообраќај и инфраструктура.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 16-Feb-2010 at 14:37
Па зонско го ставив у комбинација пошто ти го стави да ме сватиш подоборо, сакав да потенцирам дека работи што денес и згледаат апологотски невозможно, утре моиже ќе се реализираат. Инаку јас ги поддржувам тие ситни такви крпеници, ама исклучиво додека се зоигради трајно решение. Јас колку што сватив ти тие такви лепенки ги гледаш како трајни решенија, па нека му ја мисли некој друг за триесетина години.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.