build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 06-Nov-2020 at 17:51
РЕКОНСТРУИРАНА УЛИЦАТА ВОСТАНИЧКА ВО КИСЕЛА ВОДА

Екипите на Град Скопје ја завршија реконструкцијата на улицата Востаничка во општината Кисела Вода. Оваа значајна сообраќајница се реконструираше на потегот од улицата Црниче до улицата Свети Наум Охридски. На делницата долга 1.100 метри се обновени коловозот и рабниците, а се реконструирани и тротоарите со замена на бекатон-плочките, онаму каде што беше неопходно.
На барање на граѓаните, на тротоарите на раскрсниците на улицата Востаничка ќе бидат поставени столпчиња за да се зголеми прегледноста и безбедноста на раскрсниците, за сите учесници во сообраќајот.
Значајно е да се нагласи дека при оваа реконструкција е решен и еден горлив проблем што со години ги мачеше граѓаните од овој дел на градот – на улицата Востаничка беше обновена водоводната мрежа и беа изработени нови 76 приклучоци во водоводната мрежа за да се обезбеди континуирано и квалитетно водоснабдување.
Улицата Востаничка е продолжение на улиците Бихаќка и Црниче кои беа предмет на реконструкција минатата година.







https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 05-Nov-2020 at 22:00
Со толку нови згради што константно се почнуваат и завршуваат за година-две партал ќе ја направат од разни приклучоци,секоја крпеница е или пониска или повисока,негде се спомна дека новоасфалтираните улици не смее да се копаат во наредни 3 години ама чинам тоа многу не се почитува и реално не е возможно да биде така поентата е да се натераат сите оние што прават било каков прекоп да го вратат во првобитна состојба.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 05-Nov-2020 at 21:48
Срамота!

Инаку има уште еден кикс на Васил Ѓоргов, кај рамстор има нацртано стрелка на асфалтот за вртење во улуца која е едносмерна
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 05-Nov-2020 at 18:19
Типично,асфалтирај па прекопај

ул.Васил Ѓоргов



https://www.facebook.com/Skopje.Skopska/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 04-Nov-2020 at 13:31
Конечно, нешто паметно. Сега уште и тротоар да направат на улицава и ќе биде добро.

Edited by skopskodete - 04-Nov-2020 at 13:33
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 04-Nov-2020 at 13:14
Originally posted by skopskodete

Улица „Бојмија“ (што оди паралелно на ТЦ „Скопјанка“) најверојатно ќе ја прават еднонасочна. Видов дека поставиле и некое известување покрај паркираните автомобили на самата улица (претпоставувам дека е за да се тргнат автомобилите за да направат обележување - хоризонтална сигнализација). Најсмешно ќе биде ако обележат да има две сообраќајни ленти, наместо една сообраќајна со паралелно паркирање, а тука се паркираат автомобили со години. Но не би ме чудело нашиве генијалци во државава да продолжат без обележување на паралелно паркирање по еднонасочни улици.


Се поставува хоризонтална и вертикална сигнализација за воведување еднонасочен режим на улицата „Бојмија“ во населбата Острово.



https://www.facebook.com/marinzlatko
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 03-Nov-2020 at 21:52
Originally posted by stef4o

Со скратувањето на едната лента на ул.Никола Карев во насока кон Транспортен за да се изведе вело патеката сега деновиве веќе приметувам колона возила која достига до депото на пајакот што порано беше многу ретка појава.Тротоарот од десната страна е доволно широк да се направи комбинирана патека(вело+пешачка) отколку стеснувањето што го направија и плус сеуште немаат наредено гумирани столбчиња вдолж целата улица.
колоната се должи на тоа што делницата главно се користи за влез во Аеродром од Тутунски, со тоа што сега не може да се врти десно ако некој оди право на семафорот кај Железничка
верните скопски шофери стојат на репутацијата, па ги заобиколуваат возилата преку велосипедската патека
баш за вакви проблеми зборев што тек допрва ќе ги гледаме ако се спои булеварот со Кисела Вода
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 03-Nov-2020 at 16:43
Originally posted by stef4o

Originally posted by skopskodete

Улица „Бојмија“ (што оди паралелно на ТЦ „Скопјанка“) најверојатно ќе ја прават еднонасочна. Видов дека поставиле и некое известување покрај паркираните автомобили на самата улица (претпоставувам дека е за да се тргнат автомобилите за да направат обележување - хоризонтална сигнализација). Најсмешно ќе биде ако обележат да има две сообраќајни ленти, наместо една сообраќајна со паралелно паркирање, а тука се паркираат автомобили со години. Но не би ме чудело нашиве генијалци во државава да продолжат без обележување на паралелно паркирање по еднонасочни улици.


Исто треба да прават и на ул.Симеон Кавракиров веќе месец дена ја чистат со пајак сега е комотна незнам што планираат,ако сакаат едносмерна да биде тогаш колите може да си останат паралелно паркирани нема да пречат.?Можеби ќе наплатуваат паралелно паркирање т.е ќе го направат зонско,немам друга идеа?

Зонско, со плаќање, без... Како и да е, но не може во цел свет да постои паралелно паркирање (обележано, не диво) само кај нас како да не им текнува дека може така да обележат (па на полагање за возачка на полигон има цела вежба само за тоа - паралелно паркирање). Искрено, не ми ни текнува каде во Скопје има обележано паралелно паркирање.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 03-Nov-2020 at 16:19
Originally posted by skopskodete

Улица „Бојмија“ (што оди паралелно на ТЦ „Скопјанка“) најверојатно ќе ја прават еднонасочна. Видов дека поставиле и некое известување покрај паркираните автомобили на самата улица (претпоставувам дека е за да се тргнат автомобилите за да направат обележување - хоризонтална сигнализација). Најсмешно ќе биде ако обележат да има две сообраќајни ленти, наместо една сообраќајна со паралелно паркирање, а тука се паркираат автомобили со години. Но не би ме чудело нашиве генијалци во државава да продолжат без обележување на паралелно паркирање по еднонасочни улици.


Исто треба да прават и на ул.Симеон Кавракиров веќе месец дена ја чистат со пајак сега е комотна незнам што планираат,ако сакаат едносмерна да биде тогаш колите може да си останат паралелно паркирани нема да пречат.?Можеби ќе наплатуваат паралелно паркирање т.е ќе го направат зонско,немам друга идеа?
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 03-Nov-2020 at 16:15
Улица „Бојмија“ (што оди паралелно на ТЦ „Скопјанка“) најверојатно ќе ја прават еднонасочна. Видов дека поставиле и некое известување покрај паркираните автомобили на самата улица (претпоставувам дека е за да се тргнат автомобилите за да направат обележување - хоризонтална сигнализација). Најсмешно ќе биде ако обележат да има две сообраќајни ленти, наместо една сообраќајна со паралелно паркирање, а тука се паркираат автомобили со години. Но не би ме чудело нашиве генијалци во државава да продолжат без обележување на паралелно паркирање по еднонасочни улици.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 03-Nov-2020 at 10:45
Со скратувањето на едната лента на ул.Никола Карев во насока кон Транспортен за да се изведе вело патеката сега деновиве веќе приметувам колона возила која достига до депото на пајакот што порано беше многу ретка појава.Тротоарот од десната страна е доволно широк да се направи комбинирана патека(вело+пешачка) отколку стеснувањето што го направија и плус сеуште немаат наредено гумирани столбчиња вдолж целата улица.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 02-Nov-2020 at 12:02
ФОТО: Жителите на Тафталиџе ќе одлучуваат за изгледот на улица „Париска“



Жителите од населбата Тафталиџе 1, особено оние кои живеат на улицата „Париска“ се заинтересирани со своите предлози и идеи да учествуваат во претстојната реконструкција на улицата. Неодамна Општина Карпош ги повика да земат учество и сами да одлучуваат околу идниот изглед на „Париска“, што досега не е вообичаена практика за локалните власти.

-Вклучувањето на граѓаните кои се директно или индиректно засегнати со реконструкцијата на улицата „Париска“ преку јавен повик од локалната самоуправа, резултрираше со голем одзив и растечка заинтересираност кај жителите од овој дел од општината. Граѓаните на овој начин имаат шанса најдиректно да учествуваат во креирањето на своето опкружување, во случајов инфраструктурата – објаснуваат од Карпош.

Досега, како што велат оттаму, по сите канали на комуникација, телефонски, на мејл и преку апликацијата „мЗаедница“, проистигнале дваесеттина сугестии и предлози околу тоа како би требало да изгледа „Париска“. Од Општината истакнуваат дека покрај индивидуалните сугестии од некои жители на овој дел од Карпош, најчесто пристигнуваат колективни барања, односно обраќања од цели куќни совети или група на граѓани.

Најголемиот дел од предлозите се однесуваат на хигиената, рекреацијата на страничните простори, или како што велат самите: „Сакаме чиста улица на која се рамноправни сите, пешаците, лицата со посебни потреби, велосипедистите и автомобилите“. Многу често граѓаните потсетуваат дека задолжително треба да има велосипедска патека која ќе комуницира со велосипедските патеки по другите булевари и улици – велат од Општина Карпош.

Општината аплицираше за средства за реконструкција на улицата „Париска“ во рамки на проектот за поврзување на локалните патишта, кој го спроведува Министерството за транспорт и врски со поддршка на Светска банка, но еден од критериумите беше вклучување на граѓаните во сите фази од реконструкцијата – од увид во проектната документација до мониторинг на изведбата на градежните работи.

Вклученоста на граѓаните ќе биде во сите претстојни фази од имплементација на проектот, спосебен акцент на заштитата на животната средина, односно граѓаните, во интерес на транспарентноста ќе бидат вклучени во секоја наредна фаза на работа, сé до предавање на улицата во употреба – прецизираат од Општината.

Реконструкцијата на улицата треба да започне по завршување на сите неопходни процедури кои се пропишани од инвеститорот Светска банка , а од Карпош очекуваат тоа да биде во првиот квартал од идната година.

Улицата „Париска“ е една од пофреквентните во овој дел од Карпош, долга 406 метри.

https://www.slobodenpecat.mk/foto-zhitelite-na-taftalidhe-ke-odluchuvaat-za-izgledot-na-ulicza-pariska/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 01-Nov-2020 at 12:55
Патиштата со дупки и небезбедни, посетителите се жалат на инфраструктурата во Кањонот Матка



Запоставена инфраструктура, несредени патишта со дупки, се дел од проблемите на кои наидуваат возилата и пешаците кои во слободно време сакаат да се рекреираат во Кањонот Матка, една од најатрактивните туристички дестинации во Скопје, но и во земјава и едно од најпосетуваните места од граѓани од земјава и од туристи, пишува Порталб.мк
Ваквите патишта претставуваат вистински предизвик и се небезбедни и за возилата и за пешаците, кои го користат истиот пат.
Порталб.мк анкетираше некои посетители кои ги сретна во ова туристичкото место, за тоа дали се задоволни од инфраструктурата што ја нуди Кањонот Матка.
„Жално е што едно толку атрактивно туристичко место како Матка е оставено на милост и немилост на судбината без никакви сериозни планови за инвестирање или каков било обид за подобрување на сегашната состојба во Кањонот Матка. Убеден сум дека многу други земји би дале сé за да имаат вакво место и би го претвориле во вистинска атракција за нивните граѓани и странците. Но, иако некој го поседува, тие не знаат како да управуваат со истото и не се во можност прво да имаат корист за себе, а потоа да им понудат на граѓаните добро место каде што можат да се рекреираат. Посакувам општинските власти, но исто така и оние на градот Скопје, да направат поголеми напори да ги подобрат условите во Матка, затоа што на жителите на Скопје, но и на странските туристи им треба место како Матка каде можат да излезат и да се рекреираат“, вели еден граѓанин.
Испитаниците изразија незадоволство и за проблемот со паркирањето на ова место
„Патиштата се уништени, тесни се, а има проблеми и со паркирањето. Ваков дар од природата не смее да се остави без инвестиции во инфраструктурата – особено патишта. Мора да се создадат услови за посетителите, бидејќи во недела, кога има посетители од странство, скопјанец кој ќе реши да замине малку подоцна, скоро е невозможно да стигне до туристичкото место! “, Изјави за Порталб.мк еден граѓанин,
„Толку убаво туристичко место како Матка, не ја заслужува инфраструктурата што ја има во моментов. Тесните патишта, со дупки се ноќна мора за туристите кои го посетуваат ова рекреативно место. Тие не се погодни ниту за пешачење ниту возење. Можеби ова е причината поради која ние често ја менуваме нашата дестинација, и наместо да одиме таму избираме да одиме на друго место. А, паркирањето е дополнителен проблем. Особено за време на викендите владее вистински хаос“, рече друг граѓанин.
Да потсетиме дека Кањонот Матка уште од 2004 година чека повторно да биде прогласен за заштитено подрачје споменик на природата.
Во меѓувреме, покрај лошата инфраструктура, во ова туристичко место продолжуваат да се појавуваат проблеми и се вршат незаконски активности, кои се спротивни на законот за заштита на природата.
Додека Кањонот Матка ги чека административните процедури за прогласување за заштитено подрачје, моторните чамци и понатаму се присутни во езерото, а тие се строго забранети според одлуката за прогласување на Матка за споменик на природата. Исто така, и по поднесувањето две обвиненија од Јавното обвинителство во врска со нелегалните платформи, објектите сèуште „непоколебливо“ остануваат, додека узурпаторите немаат преземено никакви мерки за нивно отстранување.
Според одлуката објавена во Службен весник во мај 1994 година, која сè уште е во сила, во Кањонот кој е единствен природен резерват, не само што се забрануваат какви било градби и градежни активности, што би го нарушиле интегритетот и изгледот на овој споменик природно, туку е забрането и движење на посетители без претходна најава.

https://meta.mk/patishtata-so-dupki-i-nebezbedni-posetitelite-se-zhalat-na-infrastrukturata-vo-kanonot-matka/

https://portalb.mk
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 01-Nov-2020 at 03:45
Originally posted by MKDSTRUGA

Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
Ако видиш од 2003 наваму...90% од тоа што е изградено се станбени објекти и бројот на автомобили е покачен...
Тоа што се случи процес на затварање на ситната трговија како малите продавници и бутици за сметка на отварање на Вајкики,Зара,Рамстор,Џамбо (странски), тоа не е баш економско раздвижување...раздвижување би било отварање на нови од странство и зголемување на малите трговски бизниси.

Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 31-Oct-2020 at 13:50
Originally posted by zabegan

Originally posted by MKDSTRUGA

Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
не ми е никаква утеха ако некој друг град имал сообраќајни проблеми
еден куп градови имаат огромни стари јадра на кои не може којзнае колку да се интервенира, Скопје е 90% новоизграден град, и да се посветуваше малку внимание на инфраструктурата во текот на сите овие 60 години од земјотресот навака, ќе имавме перфекција од сообраќај
Скопје е град каде инфраструктурен проект глави со години затоа што треба да се срушат три куќи (па голем дел ако не беа и дивоградби и доградби), каде што не може два семафори асално да се синхронизираат и каде властите излегуваат со идиотски импровизирани проекти, па уште и се фалат дека којзне што направиле

во ред, сфаќаме дека Скопје е презаситено со жители, возила и објекти, ама па не може да очекуваш да не се шири и развива, ниту па е логично да мислиш дека тоа гушење е на природна база на метрополски развој и ограниченост на простор, а не на неинвестирање и криминал

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 31-Oct-2020 at 02:04
Originally posted by MKDSTRUGA

Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
не ми е никаква утеха ако некој друг град имал сообраќајни проблеми
еден куп градови имаат огромни стари јадра на кои не може којзнае колку да се интервенира, Скопје е 90% новоизграден град, и да се посветуваше малку внимание на инфраструктурата во текот на сите овие 60 години од земјотресот навака, ќе имавме перфекција од сообраќај
Скопје е град каде инфраструктурен проект глави со години затоа што треба да се срушат три куќи (па голем дел ако не беа и дивоградби и доградби), каде што не може два семафори асално да се синхронизираат и каде властите излегуваат со идиотски импровизирани проекти, па уште и се фалат дека којзне што направиле

во ред, сфаќаме дека Скопје е презаситено со жители, возила и објекти, ама па не може да очекуваш да не се шири и развива, ниту па е логично да мислиш дека тоа гушење е на природна база на метрополски развој и ограниченост на простор, а не на неинвестирање и криминал
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 29-Oct-2020 at 15:42
Урбанистите имале предвидено како да се справиме со порастот на сообраќајот, без разлика кои се причините за него, но што е направено од 2003 до денес на тој план? Речиси ништо.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 29-Oct-2020 at 09:48
Во 2003 Скопје не беше толку помал и по ретко населен град колку што беше економски не раздвижен. Невработеноста во Скопскиот регион беше скоро 40%, немаше модерни трговски центри, а ИТ фирми и модерни банкарски филиали и други канцеларски работни места беа фикција. Се пазареше во локални продавници и по пазари немаше ни супер маркети. Населенито имаше 3-4 пати помалку автомобили по глава на жител. Скопје имаше помалку автомобили во 2003 од Љубљана ако не и од Марибор. Центар на град со близу 700.000 жители во една економија во развој изгледа вака и позагушено. Твојот впечаток го делат и жителите на Белград, Софија, Пловдив, Нови Сад, Тирана и други. На пример Солун како поразвиен град одамна си ги има гижвите и густината.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 29-Oct-2020 at 08:26
Памтам 2003 та година беше кога оваа маршута со Томос моторче,двајца качени се поминуваше во период 4-5 саат попладне лабаво....сега е тоа самоубијство.
Неверојатно колку градов се промени на лошо со згуснување на население и сообраќај и тоа за нема ни 20 години...



Цел град е една голема затка и за да нешто осетно се реши ќе бидат потребни стотици милиони евричи...само еден кружен тек на две нивоа кошта 15-20 милиони...Ќе треба промена и реформа на цела сигнализација (пивара донира за први и единствени смарт семафори во градов,мислам што да се каже понатака)...башка мостови преку Вардар,надземни и подземни премини,проширувања на улици и булевардска мрежа итн

Ако вака се продолжи, во еден мандат градоначанички најголем зафат да е почеток на градба на мост над Вардар онда треба да се привикнеме дека ќе сме еден мал Бомбај во Европа.Поготово сега со една милијарда што ја смотаа со пандемијава, проекти нема да видиме ни на рендер.

Edited by kiriOK - 29-Oct-2020 at 08:28
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 28-Oct-2020 at 22:04
Точно,колку и да се прават надземни и подземни пешачки премини е џабе кога народот си е научен да прерипува по жардиниери и се што му дојде на пат за да си помине каде што наумил,за тоа да се реши треба уште децении да поминат и многу многу казни да се изнапишат.
Во однос на сообраќајниот хаос мора нешто да почне да се прави најави има многу но на терен ништо поконкретно за осетни промени,колку за почеток треба да се санкционира влегувањето во раскрсница и блокирање на истата бидејќи тоа е клучот на метежот што се создава во утринскиот и попладневниот наплив на возила,патем денес во цел тој хаос брза помош изгуби 10 минути да се провлече едноставно нема каде да помине и често се случуваат некои поситни сообраќајки кои ставаат капак на целата ситуација. Често пати им ја зафаќаат и десната лента па ЈСП се престојуваат по неколку пати и тоа нема крај. За во блиска иднина не гледам некоја желба и иницијатива работите да се сменат,да се вложи вистински во инфраструктурата а не само повремено да се актуелизираат некои проекти кои брзо паѓаат во заборав.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.848 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.