build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 26-May-2014 at 18:57
P1712-108 between Bogomila & Prilep

DMU class 712 number 712-108 ground to a halt between Bogomila and Prilep when working the 14.30 service from Skopje to Bitola with an air supply problem on 14th May 2014. All the passengers were ordered to detrain while the crew made running repairs. After an hour, they managed to restore the air supply and the train continued through to Bitola.

P1712-108 between Bogomila & Prilep by Mike Steadman, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 22-Apr-2014 at 00:43

Тамам: подобро „Шкода„ отколку некој „кинез„.

Не знам што нудат швајцарците и што е од нив земено во предвид, а за можна набавка од наша страна...

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 21-Apr-2014 at 22:46
Висината и е 4635 мм на електричната и овие двокатни се дизајнирани за веќе постојни тунели , така да не гледам причина зашто не би ги собрало.

Еве една слика каде што нормален вагон и ваква гарнитура се споени па може да се забележи дека разликата е многу мала.


Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 21-Apr-2014 at 21:40

Низ нашите тунели, со постојниот профил, би се протнале двокатни возови?

„Шкода„ е фирма во подем и на пазарот за железнички возила, а има зад себе и прилична и завидна традиција па би било нечесно да не биде земена во предвид. 

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 21-Apr-2014 at 14:22
Па добро тогаш би можеле да земеме Шкода двокатни кој се одлични и прилично комотни. Овие се тестирани. Не верувам дека цената би им била многу различна од овие на Швејцарциве и на Кинезиве.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 21-Apr-2014 at 09:47
И хрватските гарнитури не се за фалење, бидејќи тие се првиот производ од овој вид што го Кончар/Гредељ им го нудат на пазарот. Не би сакал да ни се случи нешто како постоечките Шпанци, да земеме возови што ќе ги тестираат на нас.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 20-Apr-2014 at 22:32
Originally posted by Тркало

Originally posted by Dexter26


Previous  Истата таа пластика, можеби не од кинеско производство, ја има и кај единечните градски автобуси од скопски Санос, тогашен ФАС 11 Октомври, со МАН шасии и со логото на МАН, произведени во втората половина на 1990-те години, кои сеуште се во сообраќај

ОТ:Пластиката е на седиштата, рачките и некои ситници во ентериерот како копчиња и тастери на командната табла.Моторот е на МАН, трансмисијата на ZF (исто така германски производител), шасијата е на Санос, прозорците на Сигурносно Стакло-Прилеп...
Друга работа е дека ако е кинеско по логика да е неквалитетно, не е така.

А трето, не знам зошто не подразмислија за хрватските ЕМВ/ДМВ на Кончар/Гредељ, тука ни се во комшии и сосем пристојни гарнитури


Да, се чини дека хрватските возови не се земени во предвид, иако се поблиску и од Кина и од Швајцарија, а сигурно е дека се произведени по европски а не фушерајски стандарди за квалитет.


На еден соседен форум за возови, имаше коментар дека тие гарнитури се покажале како прилично тешки при користењето, но не знам што точно подразбира авторот под таа нивна маана. 



Edited by MIKI1 - 20-Apr-2014 at 22:33
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 20-Apr-2014 at 22:28
,
Originally posted by Dexter26

 Previous
 
Истата таа пластика, можеби не од кинеско производство, ја има и кај единечните градски автобуси од скопски Санос, тогашен ФАС 11 Октомври, со МАН шасии и со логото на МАН, произведени во втората половина на 1990-те години, кои сеуште се во сообраќај низ скопските улици и планирано е да останат во сообраќај заедно со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и со двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг.
 
Истата таа пластика ја има и кај украинските единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, ја има и кај последните единечни градски автобуси произведени во Санос пред да престане со работа, како што е темно сивиот единечен градски автобус кој сообраќа на приватната линија број 45, како и кај ред други градски автобуси, односно автобуси кои се наменети исклучиво за градски јавен превоз.
 
Возовите се друга приказна, но лично воопшто нема да ме изненади доколку биде прифатена кинеската понуда само бидејќи е поевтина, а несомнено и помалку квалитетна во споредба со швајцарската понуда.
 
Инаку, кога сме кај двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг, се покажаа и докажаа како многу поудобни во споредба со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, чија што единствена предност е капацитетот на патници, додека од гледна точка на удобност, а и од гледна точка на издржливост на скопските летни горештини, автобусите од украински ЛАЗ се покажаа и докажаа како автобуси со тапа квалитет.

Мој став, заснован на секојдневното користење градски превоз/автбуси, е дека и кинеските катни и украинските едноподни автобуси се тешко невидено ѓубре. Нивната (меѓусебна) споредба може да каже дека кинеските се покажаа како поиздржливи, но генерално, тоа не ја менува сликата за автобусите од ЈСП, кои не можат ни оддалеку да се споредат по трајноста (не по комфорот) со автобисуте кои беа прозиведени од ФАС.


НО, овде тема се возовите, а не автобусите од ЈСП.


Начелно, кинеска, тазе и непроверена техника за „еднкократна употреба„, купуваат само сиромашни земји, кои не го гледаат есапот во целина (трајност, делови, одржување...), туку битно им е во моменот на набавката да поминат „поевтино„ а таа евтиност, долгорочно се покажува како скапост: сиромавиот плаќа два пати.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 19-Apr-2014 at 19:27
Jas mozam da kazam deka svajcarska rabota e cisto rabota! Tesko da se najde fusheraj kaj svajcarskata rabota. Sega ne mozam da garantiram, ne se znae ama jas bez zborovi bi se odlucil za svajcarskata ponuda!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 19-Apr-2014 at 19:02
да,ама сега немаме договорна политика туку пазарна,па кој победи на тендерот тој добива(доколу зад завеса сепак некој не спроведи `договорна цена`)
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 19-Apr-2014 at 18:22
Originally posted by Dexter26


Previous  Истата таа пластика, можеби не од кинеско производство, ја има и кај единечните градски автобуси од скопски Санос, тогашен ФАС 11 Октомври, со МАН шасии и со логото на МАН, произведени во втората половина на 1990-те години, кои сеуште се во сообраќај

ОТ:Пластиката е на седиштата, рачките и некои ситници во ентериерот како копчиња и тастери на командната табла.Моторот е на МАН, трансмисијата на ZF (исто така германски производител), шасијата е на Санос, прозорците на Сигурносно Стакло-Прилеп...
Друга работа е дека ако е кинеско по логика да е неквалитетно, не е така.

А трето, не знам зошто не подразмислија за хрватските ЕМВ/ДМВ на Кончар/Гредељ, тука ни се во комшии и сосем пристојни гарнитури

Edited by Тркало - 19-Apr-2014 at 18:25
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 19-Apr-2014 at 11:27
Јас мислам дека освен цената и наводниот квалитет односно неквалтите на производите од едниот во однос на другиот произведувач, треба да се има на ум и одржувањето, достапност и цена на резервни делови. Реално резервните делови од Швајцарците ќе бидат подостапни ама не и поевтини, иако кинеските делови ќе треба да се транспортираат. Освен тоа сервисирањето чинам ќе биде поквалитетно и полесно ќе се организира од швацарската фирма него од кинеската.
Се на се има многу за и против аргументи за едните односно другите.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 19-Apr-2014 at 11:25
Да се разбереме, кинеската компанија нема никакво искуство со европскиот пазар, барем со околните земји, и тоа ќе биде голем проблем во однос на натамошното сервисирање на гарнитурите, ова е моето мислење. Наспроти нив, швајцарците веќе имаат возови во Грција и во Унгарија, а и Србија купи возови од нив.

Не велам дека кинеските возови би биле неквалитетни, но треба само мало пребарување по интернет за да се види кој ги купува гарнитурите на Штадлер, а кој од ЦСР. Мислам дека не треба да си го дозволиме украински ЛАЗ и во железницата бидејќи сумата што ја бараат двете компании на тендерот е речиси идентична.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 19-Apr-2014 at 02:32
Јас велам дека би требало да ја прифатат понудата од Швејцарците иако не знаеме што точно нудат за тие пари. Да видиме што нудат па да знаеме. Тоа што е Кинеска компанија незначи неквалитет!? Па сите наши уреди по дома се произведени во кина па никому ништо.
Него работата е да добиеме квалитет и удобност ,за 500 илјади евра разлика да не добиеме некој тежок фушерај.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 19-Apr-2014 at 02:20
Previous
 
Истата таа пластика, можеби не од кинеско производство, ја има и кај единечните градски автобуси од скопски Санос, тогашен ФАС 11 Октомври, со МАН шасии и со логото на МАН, произведени во втората половина на 1990-те години, кои сеуште се во сообраќај низ скопските улици и планирано е да останат во сообраќај заедно со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и со двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг.
 
Истата таа пластика ја има и кај украинските единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, ја има и кај последните единечни градски автобуси произведени во Санос пред да престане со работа, како што е темно сивиот единечен градски автобус кој сообраќа на приватната линија број 45, како и кај ред други градски автобуси, односно автобуси кои се наменети исклучиво за градски јавен превоз.
 
Возовите се друга приказна, но лично воопшто нема да ме изненади доколку биде прифатена кинеската понуда само бидејќи е поевтина, а несомнено и помалку квалитетна во споредба со швајцарската понуда.
 
Инаку, кога сме кај двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг, се покажаа и докажаа како многу поудобни во споредба со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, чија што единствена предност е капацитетот на патници, додека од гледна точка на удобност, а и од гледна точка на издржливост на скопските летни горештини, автобусите од украински ЛАЗ се покажаа и докажаа како автобуси со тапа квалитет.


Edited by Dexter26 - 19-Apr-2014 at 02:21
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 19-Apr-2014 at 00:30

Кинески?....Unhappy

Пак ли кинеска пластика како онаа од новите скопски катни автобуси?

Згадено ми е од кинеското ѓубре...



Edited by MIKI1 - 19-Apr-2014 at 00:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 18-Apr-2014 at 18:30
Кое ли врапче од железница пропеало. Последните информации беа дека не смеат да кажат ништо пред потпишувањето на договорот.
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 18-Apr-2014 at 16:05
Новите гарнитури на Македонски Железници ќе дојдат од Швајцарија или Кина

Швајцарски или кинески – ова се опциите меѓу кои Македонски Железници ќе ги бираат новите
патнички гарнитури. Документите до кои ексклузивно дојде Алфа покажуваат дека за испорака на 4 дизел и 2 електрични композиции Штадлер Буснанг АГ од Швајцарија побарал 25 милиони и 498 илјади евра, а ЦСР Цорпоратион Лимитед од Кина 510 илјади евра помалку. И двете компании имаат доставено банкарски гаранции од по 1 милион евра.

Од Министерството за транспорт и врски без потврда и коментар – не смееле да објавуваат детали до завршувањето на постапката.

„Во тек е проценката на понудите и по извршениот избор ќе се пристапи кон склучување на договор со најповолниот понудувач... Испораката се очекува во рок од една година од потпишување на договорот“ одговорија од Министерството.

Кинезите се најголемиот светски производител на електрични локомотиви, експериментираат и со супер брзи возови кои се движат над 500 километри на час.

Швајцарците, пак, повеќе се сконцетрирани на европскиот пазар, а изработуваат и хибридни и специјални модели по порачка.

25-те милиони евра, колку што беше проценета набавката, веќе се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој.

Меѓународниот тендер предвидуваше строги и конкретни услови - гарнитурите да ги исполнуваат највисоките европски безбедносни и технички стандарди, да бидат целосно климатизирани и енергетски ефикасни.

Секоја од шесте гарнитури ќе има капацитет од по 200 патници со што би се покриле 60% од моменталните линии на МЖ Транспорт. За останатите 40% ќе продолжат да се користат неодамна репарираните 10 класични патнички вагони и две дизел гарнитури.

Македонски железници веќе склучи договор за набавка и на 150 товарни вагони – 75 отворени и 75 затворени. Ќе ги испорача словачки ЖОС Трнава за 13.2 милиони евра. Првата половина треба да пристигне во јули, а втората до крајот на годинава.

Со овие проекти возниот парк на Македонски Железници се подновува за прв пат по 35 години.

Никола Крстиќ

http://www.alfa.mk/News.aspx?id=75244

Edited by Superman - 18-Apr-2014 at 16:10
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 14-Apr-2014 at 17:38
секогаш е уживање да се види дупла ганритура
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 14-Apr-2014 at 11:00
21-02-1988 год.



Edited by zookisk - 14-Apr-2014 at 11:00
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.