build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Станбени
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 49>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 26-Jul-2021 at 17:13
Улцињ





https://www.facebook.com/portomilenamne/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 26-Jul-2021 at 15:07
VA Residence-Prishtina





https://www.facebook.com/VllezeritAsllani/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 26-Jul-2021 at 14:53
SARAJ neighborhood has begun to build in the northern part of the city of Ferizaj



https://www.facebook.com/lagjjasaraj/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 16-Jul-2021 at 13:34
ЗГРАДА ПОЧНА ДА СЕ РУШИ ДО ГРАДИЛИШТЕ – Драма во Белград (ФОТО+ВИДЕО)









https://vecer.mk/balkan/zgrada-pochna-da-se/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 16-Jul-2021 at 07:31
Огромен облакодер ќе стане највисоката зелена зграда во Грција



Британската фирма Foster +Partners го претстави дизајнот за највисокиот облакодер во Грција наречен Marina Tower.

Станува збор за зграда висока 200 метри дизајнирана за Labmda Developments, во близина на Атина.

Кога ќе биде завршен, облакодерот ќе биде двојно повисок од сегашната највисока градба од 103 метри дизајнирана од Јанис Викелас.
Облакодерот ќе биде прекриен со зеленило, со што ќе стане и првата зелена зграда во земјата.

Ќе има 200 станови на 45 ката, со поглед кон брегот, природно осветлување и природен систем на вентилација. Се планира да биде отворен во следните пет години, заедно со други 5 високи градби.

Сепак, новиот облакодер нема да собори некои меѓународни рекорди бидејќи на пример The Shard во Лондон е висок 309,6 метри.

https://kajgana.com/ogromen-oblakoder-ke-stane-najvisokata-zelena-zgrada-vo-grcija?fbclid=IwAR34BOgMCAE5W0f5jlPkEk2GU8bSdXfr2q7uCDsOOdVKfhcUSkVd_yPK4g4
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 15-Jul-2021 at 15:37
Ferizaj, Kosovo



https://www.facebook.com/alwerainvest
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 28-Jun-2021 at 16:43


https://www.facebook.com/BekamentMK
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 23-Jun-2021 at 22:12

интересно би било ако параваниве на балконите се отвараат и затвараат, добро решение за наши услови
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 23-Jun-2021 at 15:20
Appartment Building - Pagkrati, Athens by D.Issaias-T.Papaioannou, Architects





https://www.facebook.com/EUMiesAward
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 20-Jun-2021 at 13:42
Не не, Софија грда е, Маџир Маало е поубаво. Ајде пак да ги слушнеме тие тези.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 20-Jun-2021 at 10:03
Софија











https://www.facebook.com/artekshome
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 19-Jun-2021 at 16:49
Тирана





https://www.facebook.com/Silkaporks
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 17-Jun-2021 at 16:57
Комплекс "Пенемат Апартс гр.Варна.





https://www.facebook.com/Penemat-Aparts
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 15-Jun-2021 at 08:47
Tomov Plaza-Plovdiv



https://www.facebook.com/TomovPlaza
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 12-Jun-2021 at 22:25
Населби од ваков тип, помалку или повеќе елитни, се сосема соодветно решение за градење во места блиску до градот како Бардовци, Злокуќани, Сарај, а во зависнот од планирањето и во периурбијата која и онака веќе има слична густина (Јака, Ржаничино) каде би надополниле веќе постоечки заедници за индивидуално домување и би се надоврзале на постоечката и инфраструктура која би била исплатливо да се изгради. Голем товар би биле ако се изградат далеку од сегашни населби и инфраструктура, па мора да се прават еден куп работи за 1-2000 луѓе.

Густината и на краток и на долг рок е најекономична, а ние отидовме на најевтиното решение и ни се испоизгрдија 5-9 катници на постоечката инфраструктура во центарот и околните населби, но еден град треба да понуди различни видови домување.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 12-Jun-2021 at 21:48
Originally posted by гитардемон

Европа ваквите приградски населби имаат локална кружна линија која ги носи кон собирна линија на трамвај/метро/BRT/LRT.
Секако има решенија, но уште во старт се многу понеефикасни и поскапи. Генерално, ако таквите решенија не се дебело субвенционирани, јавниот превоз ќе биде катастрофален и ќе биде крајно неатрактивен за жителите, а тоа значи уште помалку патници и уште понеефикасен превоз - се влегува во порочен круг. Особено во сиромашни балкански средини, одма пиши пропало.


Originally posted by гитардемон

А велосипедска патека може да има покрај градскиот булевар кој води кон овие малецки населби, а низ нив и онака има ограничување 30 km/h, па си се вози на коловоз.

Може да има велосипедска патека, ама ретко кој ќе ја користи во вакви сателитски населби толку многу одалечени од градот. Инаку конкретниов пример од Приштина не се наоѓа на главна комуникација, туку жителите треба да поминат над 2 km спореден пат за воопшто да се приклучат на главна комуникација кон градот. Како што пишав во претходниот пост, јас не би имал против ограничен број на вакви населби, особено ако се поблиску до градското јадро и ако се добро поврзани со градот, пожелно долж некоја постоечка комуникација со соодветен капацитет. Но населбава кај Приштина е зафрлена упм. Мојата главна замерка на твојот коментар е тоа што сугерираш дека тоа е добар пример што треба да се следи кога станува збор за растење на еден град. Јас мислам дека како генерален концепт, ова е рецепт за катастрофа.


Originally posted by гитардемон

Претпоставката е дека за инфраструктурата плаќа инвеститорот/developer-от, како и да се вика на македонски. Плаќаат комуналии, да, но за елитен комплекс сакаат елитна инфраструктура, а за тоа треба инвеститорот сам да вложи додатни средства.
Инвеститорот ќе плати за внатрешната инфраструктура. Но товарот за сето останато реално ќе оди на „државна“ сметка. Не знам како е на пример во Америка, ама како што стојат работите во Македонија треба градот или општината да направат скапи сообраќајни комуникации. Треба населбите да се врзат на вода, канализација, струја... колку подалеку од градското јадро, трошоците пропорционално раснат. Дури треба и некое јавно претпријатие да праќа камиони богу иза леѓа и да собира смет, но ќе наплаќа исто колку што му наплаќа на некој што живее во густа градска средина, кадешто реалниот трошок за услугата е 10 пати помал. И ред други такви работи кадешто голем дел од скапите инвестиции и скапото тековно функционирање реално ќе го оптоваруваат целото општество.


Edited by Cloverstack - 12-Jun-2021 at 21:50
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 12-Jun-2021 at 18:30
Originally posted by Cloverstack


Апсолутно не. Барем не како генерална идеја за растење на еден град.



Како генерална идеја, не. Ама како специфичен пример за градови со јадра од турско како нашите, да. Тоа и сакав да кажам. Другата опција е да се срамни со земја цела инфраструктура и да се цртаат улици на ново, ама за тоа сакало СССР и Сталин, а не СФРЈ и Тито.

Originally posted by Cloverstack


Вакво ширење гарантирано води кон долга листа на многу лоши исходи. Ова може да биде добар урнек само доколку се работи за мал број полуелитни населби. И тоа под услов да се поблиску до градот и да се подобро интегрирани со градот во смисла на комуникации, сервиси и слично...

Со ваква густина на население и со ваква дистанца од компактното градско ткиво, во вакви населби не е економично ниту практично да се организира базичен автобуски јавен превоз, а камо ли нешто повеќе. Веднаш прешкртај и велосипедски превоз, електрични тротинети итн. Значи апсолутно нема никаков избор освен автомобили, за сите потреби.


Ова што го кажав во контекст на приштинскава населба секако не значи дека никнување на петкатници или десеткатници збиени околу стара, затекната улична мрежа, е добро. Ама suburbia сигурно не е лекот.

Мислам дека како решение за одредени делови на градот, многу е похумано да има вакви предградија/регионални урбани центри отколку нашето решение кое е срамно и го нема ни во третиот свет. Американската suburbia е многу лошо поврзана со јавен транспорт, но во Европа ваквите приградски населби имаат локална кружна линија која ги носи кон собирна линија на трамвај/метро/BRT/LRT. Да сме имале неколку такви во селата кај Скопје-север, и да имало неколку автобуски линии кои носат патници кон постојката Скопје-север немало да е и така лошо.

А велосипедска патека може да има покрај градскиот булевар кој води кон овие малецки населби, а низ нив и онака има ограничување 30 km/h, па си се вози на коловоз.


Originally posted by Cloverstack


И секако тука потребната инфраструктура по глава на жител кошта многу повеќе отколку што кошта во малку покомпактно градско ткиво (и како стартна инвестиција, и како тековно одржување).


Претпоставката е дека за инфраструктурата плаќа инвеститорот/developer-от, како и да се вика на македонски. Плаќаат комуналии, да, но за елитен комплекс сакаат елитна инфраструктура, а за тоа треба инвеститорот сам да вложи додатни средства.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 12-Jun-2021 at 08:00


https://www.facebook.com/BekamentMK
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 12-Jun-2021 at 01:15
Originally posted by гитардемон


Така се шири еден град, а не со одвратни петкатници со лимено поткровје врз улици од турско.


Апсолутно не. Барем не како генерална идеја за растење на еден град. Вакво ширење гарантирано води кон долга листа на многу лоши исходи. Ова може да биде добар урнек само доколку се работи за мал број полуелитни населби. И тоа под услов да се поблиску до градот и да се подобро интегрирани со градот во смисла на комуникации, сервиси и слично... Јас би рекол дека ова ќе беше добар урнек за „елитата“ во Бардовци. Но приштинскава населба е одалечена 6 km од градското ткиво и 10 km од центарот на градот. Тоа е по воздушна линија, а како што гледам над 2 km спореден пат ги дели пред воопшто да се приклучат на главна комуникација кон Приштина. Ако околу Приштина им се намножат вакви населби, ќе им се намножат и многу нови крупни проблеми.

Со ваква густина на население и со ваква дистанца од компактното градско ткиво, во вакви населби не е економично ниту практично да се организира базичен автобуски јавен превоз, а камо ли нешто повеќе. Веднаш прешкртај и велосипедски превоз, електрични тротинети итн. Значи апсолутно нема никаков избор освен автомобили, за сите потреби.

А овде претставува проблем и е неекономично да се обезбедат дури и базични институции и општествени услуги. Со тоа транспортниот проблем станува уште покритичен. На жителите им требаат многу возила, многу гориво, и многу време, за редовни секојдневни работи... А целиот тој дополнителен сообраќај со сите економски и други последици што ги предизвикува, не е проблем само на жителите на овие населби, туку ќе биде камен околу врат на целиот град.

И секако тука потребната инфраструктура по глава на жител кошта многу повеќе отколку што кошта во малку покомпактно градско ткиво (и како стартна инвестиција, и како тековно одржување).



Ова што го кажав во контекст на приштинскава населба секако не значи дека никнување на петкатници или десеткатници збиени околу стара, затекната улична мрежа, е добро. Ама suburbia сигурно не е лекот.



Edited by Cloverstack - 12-Jun-2021 at 01:26
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 11-Jun-2021 at 21:35

Така се шири еден град, а не со одвратни петкатници со лимено поткровје врз улици од турско.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.334 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.