build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 21-Jun-2017 at 10:53
nemoze avtopatot da e opasen. Oni na site 4 delnici si gi oborija naklonite na kosinite, i se e ok vo vrska so toa. Rabotata e sto parite se vekje potroseni i treba da se potrosat barem uste tolku za eksproprijacija i dovrsuvanje. Spored mene nitu ovaa nitu predhodnata vlada nemaat vrska so ova, bijdeki proektot e postar od 15 godini. Toj gi opfaka i naklonite na kosinite, i od niv zavisi kolku ke bide "otvoren" profilot na avtopatot. Toa povlekuva doplnitelna eksproprijacija. Jas rabotev na delnicata na Granit, bas na ublazuvanje na kosinite uste pred 2 godini. Kolicinite za dopolnitelen iskop se merea vo stotici iljadi kubici. E sega seto toa e izvedeno i parite gi nema. Transmet nema nikakva krivica z aova

Edited by vladegf - 21-Jun-2017 at 10:57
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 21-Jun-2017 at 10:21
Ние ќе си го платиме се' ова, или ќе мора да платат огромни казни и инволвираните (проектант, надзор итн.)? И дали доколку не се сменеше Владата ќе се возеше по опасен автопат?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 21-Jun-2017 at 09:55
Kако се напишани сумиве, само да ги прочиташ косата ќе ти ја кренат.А онака пренесено, сто милиончиња...ситница...
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 21-Jun-2017 at 07:22
Прима инженеринг (бившо Маврово), додека геомеханичките елаборати мислам едка ги има правено ГИМ. Усвојувањето на наклонот на косините сепак Прима
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 21-Jun-2017 at 01:57

Знае ли некој која фирма го има проектирано автопатов, со вакви зашеметувачки грешки?


„Дупка“ од 100 милиони евра на автопатот Кичево-Охрид

Серија проблеми кои се јавија во изградбата на автопатот Кичево-Охрид ќе резултираат во дополнителни трошоци во вредност од околу 100 милиони евра, велат за ДВ извори од надзорот на градбата

Mazedonien%20Autobahnbau%20zwischen%20Ohrid%20und%20Kicevo%20%28DW/M.Jovanovski%29

Изместувањето на трасата поради грешки во проектирањето на автопатот Кичево- Охрид ја запреле изградбата на проектот, а дали и кога градбата ќе продолжи е големо прашање, велат извори на ДВ во надзорот и во владата.
Во документот од извештајот за состојбата со проектот, кој имавме можност да го видиме, се наведуваат серија проблеми и грешки. Според првичните проценки, штетата се проценува на околу 100 милиони евра. Во Владата и во Министерството за транспорт ќе се прават и дополнителни анализи на проблемот.

Премиерот Зоран Заев вчера (понеделник) по средбата со кинеската амбасадорка Лин Лисјен потврди дека има проблеми, не само со автопатот Кичево-Охрид, туку и на делницата Миладиновци-Штип. Заев најави средби со кинескиот изведувач и со другите вклучени страни во проектите со цел изнаоѓање брзо решение.
Изградбата на автопатот Кичево- Охрид веќе неколку месеци е во застој. Извештајот на надзорот покажува дека причината за стопирањето е во сериозните грешки во проектот кои биле утврдени уште пред повеќе месеци.

Грешки и штети
Најголем проблем е утврден во проектирањето на косините на автопатот кои се оценети како „нестабилни“ и тоа на четири делници од автопатот. Од Јавното претпријатие за државни патишта кое е договорна страна во проектот со кинеската компанија „Синохидро“ признаваат дека во проектот биле констатирани повеќе грешки, но велат, тие се исправале во процесот на реализација. Колкави се штетите и што тоа ќе значи за целиот проект допрва ќе треба да се утврдува, вели за Дојче веле директорот на ЈПДП Александар Стојанов.

„Работите на терен според моите информации не се запрени. Грешки во проектите има секогаш, но се снаоѓаме, што е можно се исправа. Нешто некогаш чини повеќе, нешто помалку, меѓутоа се работи на истото. Секогаш има проблеми на такви големи проекти.  До сега сме имале проблеми од аспект на дислокација на земјиште, зголемување на ископите, погрешни категоризации на земјиште од проектот, зголемени површини на земјени маси кои што произлегоа од лошата геологија. Но не можам да шпекулирам. Дали е грешка во проект или на терен тоа треба да се испита. Секој проблем е поединечен и се бара поединечно решение“, вели Стојанов. 

Mazedonien%20Mutter%20Teresa-Highway%20in%20Skopje%20%28DW/P.%20Stojanovski%29

Изградбата на делницата од автопатот Мајка Тереза требаше да чини 373 милиони евра

Штети има, но дали тие ќе чинат дополнителни 100 милиони евра или можеби повеќе Стојанов не сака да шпекулира. За тоа ќе бидат потребни анализи од што ќе зависи дали и од кого ќе се бара одговорност:

„Одговорноста најверојатно допрва ќе се утврдува. Треба да се провери дали воопшто било можно тие грешки да се избегнат, доколку било можно да, но доколку не било можно, тоа е тоа. Нормално е да се направат некои грешки, се работи за траса од автопат во должина од 50 километри, но колкави ќе бидат износите не можам да шпекулирам. Може да излезат поголеми суми на пари, може да се појават дополнителни работи меѓутоа точната сума не може да се каже ниту да се процени. Сите проекти кои се направени се ревидирани и сѐ е правено по сите прописи и процедури. Дали постојат проблеми во тие процедури и прописи не би можел да кажам“, коментира Стојанов.

Промашени косини

Нестабилноста на косините е „проблем кој континуирано се јавува кај усеците и засеците на повеќе делници. Потребна е дополнителна експропријација која произлегува од ублажување на косините на усеците“, се наведува во доверливиот извештај од надзорот на проектот. Поради тоа, ќе биде потребна и дислокација на надземни и подземни инфраструктурни објекти како далекуводи, телефонски кабли и водоводни инсталации, а понатаму и дислокација на индивидуални станбени и стопански објекти кои се сечат со трасата на автопатот.
Од надзорот утврдиле и „неусогласеност меѓу проектната документација и состојбата на терен“. Поради тоа, била утврдена и потреба од претпроектирање и спроведување на правно-административни постапки за изготвување на нови дополнувања на проектите.
На оваа делница беше предвидена изградба на 7 мостови, 22 вијадукти, 6 натпатници, 13 потпатници и еден тунел.

Mazedonien%20Autobahnbau%20zwischen%20Ohrid%20und%20Kicevo%20%28DW/M.Jovanovski%29

Изградбата на автопатот Кичево-Охрид започна во мај 2014 година

Спорен проект

Доколку проценките за дополнителните трошоци од 100 милиони евра се покажат точни, тоа драматично ќе ја зголеми цената на автопатот Кичево-Охрид, кој и онака се сметаше за прескап. И покрај проценките на Агенцијата за патишта дека тој проект би требало да чини околу 270 милиони евра, владата на ВМРО-ДПМНЕ потпиша договор за изградба со кинеска фирма во вредност од 373 милиони евра. Изградбата на автопатиштата беше тематизирана и во ткн. „бомби“ на, тогаш, опозициската СДСМ која тврдеше дека експремиерот Никола Груевски за проектот од кинеската компанија „Синохидро“ барал провизија од 25 милиони евра. Откако министрите во владата на Груевски одбија да го потпишат тендерот со „Синохидро“ договорот беше заклучен преку закон во Собранието на 25 октомври 2013 година. Вкупно,двата проекти за изградба на делниците беа во вредност од 579 милиони евра, или над 5 милиони евра за километар пат. Делницата Миладиновци-Штип е со должина од 47 километри, додека автопатот Кичево-Охрид е со должина од 57 километри. Подизведувачи на проектите се македонските фирми „Гранит“ и „Трансмет“ на Сеад Кочан. Градежните работи на автопатот Кичево-Охрид започнаа на крајот на мај 2014 година.

На интернет-страницата на кинеската компанија „Синохидро“ извесно време стоеше податок дека делницата Миладиновци-Штип ќе чини 30 милиони долари, а Кичево-Охрид околу 56 милиони долари. Откако информацијата стигна до македонските медиуми овие податоци беа избришани од кинеската интернет-страница.


http://www.dw.com/mk/%D0%B4%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%B4-100-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%B2%D0%BE-%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B8%D0%B4/a-39322031?maca=maz-rss-maz-pol_makedonija_timemk-4727-xml-mrss
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 11-Jun-2017 at 23:14
Иако имаше други информации, на експресниот пат (2+2) работеа и денеска во недела.Зборувам за делот на струшки Илинден (мислам дека најголем напредок е тука, со оглед на полесниот терен) и Гранит.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 09-Jun-2017 at 09:19
Originally posted by kokimih

Проблеми при изградбата на автопатот Кичево – Охрид.

http://24vesti.mk/problemi-pri-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-%E2%80%93-ohrid-kje-poskapi-li-proektot


Да да демек сега они дојдоа и ќе го решат, абе нека не објаснуваат - се работи без престан во делови отежнато ама прекин нема на никоја секција!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 09-Jun-2017 at 09:14
Проблеми при изградбата на автопатот Кичево – Охрид.

http://24vesti.mk/problemi-pri-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-%E2%80%93-ohrid-kje-poskapi-li-proektot
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 08-Jun-2017 at 14:18
Од фб страната на Трансмет








Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 24-May-2017 at 17:39
А сега пак почеток 2019... ајде бее...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 24-May-2017 at 16:10
Место не го држи чоеков
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 24-May-2017 at 16:06
http://kurir.mk/makedonija/vesti/foto-gruevski-na-uvid-zavrshena-izgradbata-na-rechisi-polovina-od-avtopatot-kichevo-ohrid/
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 20-May-2017 at 20:27
Originally posted by Dzeksi

nekako ne ja gledam daj kordinati od google


Еве ја: https://www.google.mk/maps/place/41%C2%B029'00.3%22N+20%C2%B054'49.5%22E/@41.483435,20.911544,780m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d41.483431!4d20.913738?hl=en

Префрли на Satellite кога ке уклучиш гугл мапс.

Edited by FiLo - 20-May-2017 at 20:27
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 18-May-2017 at 15:23
nekako ne ja gledam daj kordinati od google
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 18-May-2017 at 13:28
Значи сеа Трансмет не работи на нивната делница ?
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 18-May-2017 at 09:00
штом трансмет е блокиран...а они се главните подизведувачи....
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 17-May-2017 at 18:51
што да знае повеќе ,рокови исфрлени од ракав , некомплетно истражување на земјиште, каснење со исплати и што уште не...
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 17-May-2017 at 09:51
https://www.youtube.com/watch?v=FuXKC9rflPw А некој нешто за ова да знае повеќе , што се случува ? Видеото е постирано на 16 април 2017 случајно налетав на него ..
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 16-May-2017 at 14:14
Отворете гугл мапс, ја има целата траса пробиена.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 16-May-2017 at 11:26
https://www.youtube.com/watch?v=UJ8h-Sn1Kys
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.193 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.