build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 11-Oct-2020 at 10:47
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Vo Makedonija sto i da fuknes funkcionira kako ke im tekne na korisnicite. Ednostavno ne ste nauceni na red, a i nema koj da ve nauci!?
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 11-Oct-2020 at 10:19
Брзината и интензитетот со кои се работат улиците и булеварите во Скопје се стварно за пофалба. Единствена замерка ми е што не користат подебел слој на алфалт на места каде што проаѓаат тешки возила. Во Брно цело лето реконструираат една раскрсница (пребавни се) но слојот на асфалт е двојно подебел од Скопскиот и мислам дека тоа би заштедило повеќе пари на долг рок наместо менување на асфалт на секои 3-4 години.
ಠ_ಠ
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 10-Oct-2020 at 21:14
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 10-Oct-2020 at 20:27
Васил Ѓоргов вчера ја раскопаа, работат трета смена и сега веќе асфалтираат на потег од Рузвелтова до ОУ Киро Глигоров
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 10-Oct-2020 at 17:52
Раскрсницата на ул. 11 -ти Октомври кај Собрание. Од понеделник попладне, во нормален сообраќаен режим . И раскрсницата и улицата ...







https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 10-Oct-2020 at 17:34
Ул. Васил Ѓоргов во Капиштец. Ја затворивме, за експресно да ја сработиме





https://www.facebook.com/p.shilegov/
Back to Top
Semir View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote Semir Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 10-Oct-2020 at 16:47
Originally posted by stef4o

Во Скопје на големо се копа, граѓаните нервозни – велат никаде не се стига



https://alfa.mk/vo-skopje-na-golemo-se-kopa-graganite-nervozni-velat-nikade-ne-se-stiga/


Од кога ја сметаме Алфа како непристрасна тв и релевантен извор на информации?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 10-Oct-2020 at 16:36
Во Скопје на големо се копа, граѓаните нервозни – велат никаде не се стига



https://alfa.mk/vo-skopje-na-golemo-se-kopa-graganite-nervozni-velat-nikade-ne-se-stiga/

Edited by stef4o - 10-Oct-2020 at 16:36
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 10-Oct-2020 at 16:32
Бул.Видое Смилевски Бато





https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 08-Oct-2020 at 18:10
Ццццц, неверојатно нешто... И после за обележувањето, пак ново сликање...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 08-Oct-2020 at 17:01

Ova e zatoa sto vo Makedonija nema nitu standardi nitu funkcionalen praven sistem. Neobelezen kolovoz ja zagrozuva bezbednosta na ucesnicite vo soobrakajot, taka sto lesno moze da dojde do soobrakajna nezgoda. Vo toj slucaj svoja krivica bi moralo da imaat i nadleznite drzavni organi koi pustile vo promet nebezbedna delnica...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 08-Oct-2020 at 16:46
Типично македонско размислување е тоа што сите велат подобро вака отколку по колоните,самото соопштение е ко некаква утеха во стилот ве спасивме од долгите колони бележењето може и подоцна....

--------------------------------------------
ВИКЕНДОВ ЌЕ ЈА ЗАВРШИМЕ УЛИЦАТА КАЈ ЗЕЛЕНО ПАЗАРЧЕ, ВЛЕЗОТ ВО СКОПЈЕ Е ГОТОВ, ВЕЛИ ШИЛЕГОВ

За време на продолжениот викенд ќе заврши реконструкцијата на улицата 11 Октомври кај Зелено пазарче. Овој потег почна да се прави минатата среда и оттогаш во центарот на градот се создаваат гужви, метеж и колони возила од Црвен крст до Рекорд.

Градоначалникот Петре Шилегов вели дека денеска и утре ќе се асфалтира коловозот, а за време на продолжениот викенд ќе се работи на крстосницата кај Собранието.

„Очекувам после продолжениот викенд овој потег целосно да биде завршен. Синоќа завршивме со асфалтирање на булеварот Александар Македонски на потегот од влезот на Скопје кон Автокоманда во должина од околу 5,3 километри и од денеска е пуштен во сообраќај. Гужвите поминаа, квалитетната инфраструктура останува“, вели градоначалникот Шилегов.

Градежните активности за реконструкција на булеварот Александар Македонски од денеска продолжуваат во правец кон излезот на Скопје, исто така, во должина од 5,3 километри. На овој потег по завршување на коловозот ќе се работи на изградба на велосипедска патека, за што Градот изврши експропријација на земјиште.

А. АНТЕВСКА



https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vikendov-ke-ja-zavrshime-ulitsata-kaj-zeleno-pazarche-vlezot-vo-skopje-e-gotov-veli-shilegov/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 08-Oct-2020 at 14:29
Tipicno makedonska rabota. Pusten vo soobrakaj neobelezen kolovoz.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 08-Oct-2020 at 11:49
Веста треба да гласи „пуштен во употреба необележан коловоз како дел од бул. Александар Македонски“
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 08-Oct-2020 at 10:41
ПУШТЕН ВО СООБРАЌАЈ БУЛЕВАРОТ АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ -ИСТОЧНИОТ ВЛЕЗ ВО СКОПЈЕ
За само 30 дена со забрзана динамика на реализација на градежните активности и деноноќно работење, реконструиран e булеварот Александар Македонски во правец кон влезот на Скопје во должина од околу 5,3 километри и од денеска е пуштен во сообраќај.
Источниот влез на Скопје од денеска е целосно обновен и функционира без сообраќајни гужви и метеж, а сообраќајот во овој дел од градот е нормализиран. За потсетување е дека оваа делница од булеварот беше во очајна состојба и не беше реконструирана 40-на години.
Градежните активности за реконструкција на булеварот Александар Македонски продолжуваат во правец кон излезот на Скопје, исто така, во должина од 5,3 километри.
Значајно е да се нагласи дека Градот Скопје за првпат ќе изврши експроријација на земјиште за изградба на велосипедска патека на овој булевар што ќе го подобри урбаното живеење и, конечно, ќе има велосипедско поврзување на граѓаните од Ченто и Маџари со остатокот од градот.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 07-Oct-2020 at 15:12
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 07-Oct-2020 at 07:34
Не секоја промена е лоша. Навиките тешко умираат, ама мора да се обесхрабри употребата на моторни возила! Не мора да ви се допаѓа, ама не е прашање на избор.

Исто како што на многумина не им се допаѓа поскапувањето на цигарите. Штетно е по здравјето, мислењето на индивидуата не е важно.

Ако воведат даночни олеснувања за електрични возила, забранат паркинг и сообраќај низ неколку градски сообраќајници и изградат уште повеќе велосипедски патеки (во комбинација со добар железнички превоз на кој ќе биде дозволен транспорт на велосипеди) тогаш можеби градот нема да биде загушен од скопјани, „скопјани“ и од луѓе од остатокот на државата дојдени за еден ден да завршат некаква тривијална работа која за жал во оваа централизирана држава не може да се заврши во местото на живеење.

Многу добро видео:




Edited by гитардемон - 07-Oct-2020 at 13:51
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 07-Oct-2020 at 01:38
Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 06-Oct-2020 at 12:18
Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 06-Oct-2020 at 08:31
Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.711 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.