build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 29-Nov-2009 at 13:03
Сепак, мислам дека тој број на патници што би станале во 3 часот наутро за да стигнат во Скопје е мал. Таков случај е со граѓаните од Велес и Азотскиот регион, но општо речено, вака поставениот воз има далеку помал број на патници од Битола и Прилеп, отколку дневните возови.
Доколку има потреба сигурно дека и автобуси ќе возеле од 3 часот наутроNaughty!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 29-Nov-2009 at 11:48
Originally posted by Vladimir P

Највероватно основната идеја е за пристигање во Скопје во почеток на работно време и почеток на факултет.

Возот од Битола до Скопје иде за 3:11 тоа би било дека во најдобар случај ќе пристигне во 6:30 време за повеќето кој идат на работа.
Ако тргнува по идејата на Бојан во 7:30 би бил скоро во 11 часот !!??



И на мене ми е ова логично. Ни требаат побрзи пруги а не нов распоред на возење (барем за конкретнава линија)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 29-Nov-2009 at 11:09

Највероватно основната идеја е за пристигање во Скопје во почеток на работно време и почеток на факултет.

Возот од Битола до Скопје иде за 3:11 тоа би било дека во најдобар случај ќе пристигне во 6:30 време за повеќето кој идат на работа.
Ако тргнува по идејата на Бојан во 7:30 би бил скоро во 11 часот !!??

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 29-Nov-2009 at 01:56
Има ли некакво објаснување зошто се форсира ваков возен ред?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 29-Nov-2009 at 01:40
Cloverstack, мислам дека проблемот би можело да се реши за 30-тина минути доколку се сака.
Од Битола наместо да поаѓа возот во 3:09 часот во ноќта, би го ставил со време на поаѓање од 7:30 часот. Во 19:30 часот од Скопје и понатаму би имало воз за Велес, овој пат би одел до Богомила. Возот назад би се враќал околу 4 и пол часот од Богомила и во Скопје би бил околу 6 и пол часот. На тој начин ќе има патници и за двата воза.
За Кичево наместо во 2:50 наутро возот би тргнувал околу 19 часот навечер, а назад би се враќал наредниот ден наутро.
За Кочани возот би одел 9 и 15:30 часот од Скопје и околу 6 и 16 часот од Кочани.

Инаку вишок возови нема, има нерационално користење на одредени возови.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 28-Nov-2009 at 19:53


Кои од овие се „вишок“, а каде и во кои термини требаат дополнителни возови?

Има ли некој идеја за некаква quick-fix претумбација за подобар возен ред?


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 28-Nov-2009 at 01:39
ВОЗЕН РЕД НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ СО ВАЖНОСТ ОД 13.12.2009 до 11.12.2010 година

СКОПЈЕ-ГЕВГЕЛИЈА: 6:05(ИР), 7:40(Е), 16:54(ИР), 17:30(ИЦ);
ГЕВГЕЛИЈА-СКОПЈЕ: 4:49(ИР), 6:35(ИЦ), 16:00(ИР), 18:04(Е);

СКОПЈЕ-БИТОЛА: 7:02(ИР), 14:30(ИР), 18:35(ИР);
БИТОЛА-СКОПЈЕ: 3:09(ИР), 13:40(ИР), 19:13(ИР);

СКОПЈЕ-КОЧАНИ: 2:20(ИР), 15:40(ИР);
КОЧАНИ-СКОПЈЕ: 5:40(ИР), 18:50(ИР);

СКОПЈЕ-КИЧЕВО: 2:50(ИР), 6:55(ИР), 16:50(ИР);
КИЧЕВО-СКОПЈЕ: 5:33(ИР), 12:18(ИР), 19:15(ИР);

СКОПЈЕ-КУМАНОВО-ТАБАНОВЦИ: 6:25(ИР), 9:00(ИЦ), 14:35(Б)*, 16:00(Р), 19:20(ИР), 20:45(Е), 23:00(Р);

СКОПЈЕ-ВЕЛЕС: 2:20(ИР), 6:05(ИР), 7:02(ИР), 7:40(Е), 9:10(ИР), 13:20(Р), 14:30(ИР), 15:40(ИР), 16:54(ИР), 17:30(ИЦ), 18:35(ИР), 22:40(Р);

СКОПЈЕ-ВОЛКОВО-ПРИШТИНА: 16:25(Б);
СКОПЈЕ-БЕЛГРАД: 9:00(ИЦ), 20:45(Е);
СКОПЈЕ-СОЛУН: 7:40(Е), 17:30(ИЦ);
СКОПЈЕ-НИШ-БАР: 14:35(Б)-ТУРИСТИЧКИ ВОЗ ВО ЛЕТОТО
СКОПЈЕ-НИШ-ВАРНА: 20:45(Е)- СЕКОЈ ПЕТОК ВО ЛЕТОТО
СКОПЈЕ-ПРАГА: 20:45(Е)-ПРЕКУ ЛЕТО СЕКОЈ ДЕН
СКОПЈЕ-БУДИМПЕШТА: 20:45(Е)- ПРЕКУ ЛЕТО СЕКОЈ ДЕН
СКОПЈЕ-БРАТИСЛАВА: 20:45(Е)- СЕКОЈ ВТОРНИК ВО ЛЕТОТО
СКОПЈЕ-МОСКВА: 20:45(Е)- СЕКОЈ ПЕТОК ВО ЛЕТОТО

Поделбата на патнички, брзи и експресни возови се укинува. Се воведуваат регионални(за Велес и Куманово), интеррегионални(за Гевгелија, Битола, Кичево и Кочани), брзи(Приштина и Ниш), експресни(за Белград) и Интер сити(за Белград) возови;
Се надевам дека ваквата промена нема да ја зголеми цената на картитеRoll%20eyes!!!

Со новиот возен ред се укинува нашиот единствен експресен воз Кочо Рацин. Со тоа и официјално нашите вагони сообраќаат само во земјава, односно не можеме да организираме асален меѓународен сообраќај.
За жал, и со новиот возен ред останаа да возат ноќните возови, едноставно некои луѓе од МЖ за џабе земаат платаDunno!!!



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 20-Nov-2009 at 20:11

Иако имаме доста застарен возен парк, тој е способен да иде со брзини до 120 км/час, со што би се скратило времето на патување, но основен проблем е инфрастуктурата која неможе да поднесе поголема брзина од 80-100 км/час.

Со намалување на буџетот, уште повеќе ќе се намалуват брзините бидејќи ќе има пари само за крпење на трасата.

Што се однесува за бројот на вагоните има разлика во кој период се во промет, на пример од 6-9 месец се со најголем број на вагани. А во другите месци се намалуват но никако со два вагона !!??

Еве и пример:

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 20-Nov-2009 at 14:31
Јас пак имам дијаметрално спротивно искуство. Возот никогаш немал повеќе од 20 луѓе, а освен тоа, последните два пати кога бев со возот (и девојка ми 3 пати) имаше точно 5 вагони! Еден прва класа, два втора класа купе, и два вагони со легла. А кога и да го начекам на железничка тука таа е композицијата. Значи џабе се жалат. Возот никогаш не касни од Солун кон Скопје, ама од Белград кон Скопје е скоро редовно 3 сати закаснат. Така што дека некој како сардина бил згмечен во овај воз воопшто не е вистина, освен веројатно кога сите патуваат до Гевгелија (бидејќи сакаат експресен воз).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 20-Nov-2009 at 12:14

На брз воз до Солун ќе почекаме

Од Скопје до Солун и обратно со воз годишно патуваат 10.000 граѓани

Миркица Поповиќ

До Солун, една од најпопуларните бизнис и шопинг дестинации за голем број македонски граѓани, патувањето може да биде задоволство, но и голема авантура. Се' зависи од превозното средство што ќе се избере. Оние, пак, што ќе го изберат старото проверено превозно средство - воз, понекогаш се чувствуваат како да се дел од некој индиски филм.

Со ослободувањето од визниот режим се очекува уште повеќе да се зголеми интересот за патување до нашиот најблизок комерцијален ЕУ-центар. Доколку нашите граѓани немаат желба или можност да патуваат дотаму со сопствено возило, моментно опциите се меѓународните возови што сообраќаат секојдневно и автобусите што патуваат секој понеделник, среда и петок, како и минибусите за шопинг-турите на неколку туристички агенции. Авионска врска со Солун и со Атина нема, а грчкиот авиопревозник „Олимпик ервејс“ неодамна ги откажа и летовите до Белград и обратно.

За граѓаните што имаат грчка виза дополнителен трошок е и вадењето зелен картон за возилото, како и сумата што ја плаќаат за паркирање во центарот на градот. Поради тоа, железничкиот превоз, кој во ЕУ се промовира како ефикасен начин за намалување на сообраќајниот метеж и е едно од омилените превозни средства на граѓаните, реално е поповолна опција. Исто така, треба да се земе предвид дека движењето низ Солун со автобусите на градскиот сообраќај е евтина опција, бидејќи билетите чинат само 50 евроценти, односно 30 денари за едно возење и 2 евра т.е. 120 денари за целодневна карта.

„Едвај чекам да биде укинат визниот режим и моментно сум во процес на вадење биометриски пасош. Сега зависам од сопругот, кој не сака да извади зелен картон за возилото за да појдеме заедно за Солун. Патувањето со воз е најевтино, но возовите се во очајна состојба. Би била пресреќна доколку има побрзи и подобри возови до Солун“, рече една граѓанка.

Солидната транспортна врска со овој град, освен за бизнисмените, домашните и за странските туристи, важна е и за големиот број македонски студенти на тамошните факултети. Патниците што често се на оваа релација се жалат дека во последно време се случува возовите од Скопје да тргнат кон Солун со само два вагона, кои веднаш се преполнуваат.

„Иако имавме билети, неколкупати се туркавме за да влеземе во возот, а слободно место за седење воопшто немаше. Луѓето буквално стоеја еден над друг во ходниците и во меѓупросторот кај вратите. Во целиот метеж некои патниците дури и пушеа. Ситуацијата потсетуваше на возовите во Индија. Не знам дали некој го контролира бројот на патници и местата за седење и стоење во возот“, револтирано коментираат студентка од Солун и момче, кои често патуваат со воз.

Дали постои можност нашите граѓани да добијат брз воз со кој за два часа ќе се пристигне до Солун наместо досегашните пет, од кои еден и пол час се губат за пасошки проверки на македонска и на грчка страна?

Јовица Трајановски, претставник за односи со јавноста на „Македонски железници - Транспорт“ вели дека постојат развојни проекти за осовременување на железничкиот транспорт и воспоставување на побрзи меѓународни врски, меѓутоа се' уште нема конкретни иницијативи за нивна примена. Според Трајановски, моментните транспортни средства со кои располагаат имаат можност за возење со поголеми брзини, но се' уште не е дискутирано за тоа дали и кога би била воспоставена ваква врска со Солун. Сепак, тој смета дека визната либерализација ќе се случи според најавуваното, па има голема побарувачка за ваква линија и би можело да почнат билатерални разговори со грчката железница.

Од „Македонски железници - Транспорт“ сметаат дека и со сегашните возни линии е овозможена погодна дневна и ноќна посета на Солун. Билетот за возовите што сообраќаат двапати во денот, наутро во седум и попладне во пет часот, чини 1.500 денари во два правци, додека младите до 26 години имаат попуст и за нив билетот чини 1.200 денари. Возовите што сообраќаат се транзитни интерсити меѓународни возови, кои се движат на релација Белград - Скопје - Солун и обратно. Повратниот билет може да се искористи два месеци од датумот кога е издаден.

Според статистиките на железницата, на релација Скопје - Солун - Скопје годишно патуваат околу 10.000 граѓани, а во транзит кон или од Белград дополнително минуваат над 30.000 патници.

Во Европската унија активно се работи за пренасочување на стоките и на патниците од патиштата кон алтернативни форми за превоз, кои се подобри за заштита на животната средина, а тука железницата доаѓа на прво место. Кај нас, за жал, железничкиот превоз е со многу проблеми. Како што известуваа медиумите пред неколку години, поради проблеми со железничката линија на одредени места машиновозачите се принудени да ја намалуваат брзината на возовите. Во извештајот на Европската унија годинава се спомнува дека има мал напредок за подобрување на инфраструктурата, но трите милиони евра одредени за првите шест месеци од 2009 година се недоволни за инвестициите во железницата.

Старите возила кои, иако како што тврдат од МЖ, се исправни и безбедни за возење, сепак, во голем дел, според изгледот, се непривлечни за граѓаните. Повеќе од една година, покрај македонските вагони, овој воз има и еден грчки вагон, за кој граѓаните буквално се туркаат за да фатат место. Не можете да ги обвинувате, вагонот е модерен, седиштата се почисти од оние во старите вагони, а има и електрични штекери што се корисни за подобро искористување на петте часа колку што трае патувањето.

Утринскиот меѓународен воз за Солун има и поинаков проблем. Поради задржувања од српска страна, возот во Скопје пристигнува со задоцнување од еден-два часа, со што дополнително се одложува и времето на пристигнување во Солун. Покрај оние што патуваат за Солун, овој воз го користат и граѓаните кои патуваат за Велес, Неготино, Демир Капија и Гевгелија. Некои од нив рекоа дека повеќе им одговара со овој брз воз и згмечени да дојдат до своите градови за два-три часа, отколку со редовните патнички возови да патуваат и по пет до осум часа ако дојде до дефект на возовите.

Утрински весник, 20.11.2009 година

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=B5FFC150FC24824BB9B2F6C036FB0099

Можам само да потврдам дека брзите возови се преполни, барем до Гевгелија, а и разликата помеѓу вагоните е мноооогу голема. Треба да се запрашаме какви вагони пуштаме во меѓународниот сообраќајOhno.



Edited by Cloverstack - 20-Nov-2009 at 23:16
Back to Top
UrbanGuerrilla View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 15-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote UrbanGuerrilla Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 05-Nov-2009 at 15:14
Благодарам на двајцата. Информацииве ми се од голема корист Поздрав!
By striving to do the impossible we have always achieved what is possible.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 04-Nov-2009 at 21:12
@ UrbanGuerrilla

Еве несто и повеќе, тргнување од Грција (времето е + 1 час - грчко)

поваѓа
Атина 10:51
Солун 15:50

Солун 17:09
Скопје 20:14

поваѓа
Атина 23:59
Солун 06:53

Солун 09:44
Скопје 12:45

Но рачунај на каснење од мин 15-30 минути во Ск
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 04-Nov-2009 at 16:49


Еве го тековниот возен ред Cheers

http://mz.com.mk/uploads/vozen_red.pdf


Back to Top
UrbanGuerrilla View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 15-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote UrbanGuerrilla Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 04-Nov-2009 at 15:38
Ја прочешлав нишкава но не најдов информација кога поаѓаат возовите од Солун за Скопје (освен тој во 17.41). Доколку некој знае би го замолил да ми помогне каде можам да ги најдам тие податоци бидејќи на интернет бајаги се изнамачив но не пронајдов ништо. Поздрав!
By striving to do the impossible we have always achieved what is possible.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 19-Sep-2009 at 17:29
Мислам дека србите вршат реконструкција на пругата околу Краљево. Целата пруга низ Косово па се до Краљево и од Краљево до Лапово е во исправна состјба и можат да се движат возови, но не знам кои се брзините на оваа пруга. На овој начин, на релацијата Скопје-Белград би се патувало преку Краљево, Косовска Митровица и Приштина. Мислам дека ексресниот воз Акрополис на релација Скопје-Минхен ја има користено токму оваа пруга во 80-тите години, што значи дека била во добра кондиција.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 19-Sep-2009 at 14:27
Originally posted by BOJAN

Поради очајната состојба, мислам дека треба дури да се размислува користење на пругата преку Косово за врска кон Белград, Загреб и Љубљана, доколку е тоа политички возможно. 
Зарем таа е во подобра ситуација од онаа на К10  Question
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 19-Sep-2009 at 14:13
Тешко дека ќе видиме Интерсити возови во Македонија за брзо време. Според мене, железница треба да воспостави директна врска со Интерсити возови на релација Скопје-Солун и Скопје-Приштина. Брзината на патување е солидна кон овие релации, а со поголема промотивна активност и со квалитетна услуга може да тргне на позитивно. Возови за Љубљана и Загреб се повеќе од потребни, но додека не се среди пругата до Белград ништо нема да бидне. Поради очајната состојба, мислам дека треба дури да се размислува користење на пругата преку Косово за врска кон Белград, Загреб и Љубљана, доколку е тоа политички возможно. 
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 18-Sep-2009 at 17:09
проблемот е кај грците, тие не го пуштаат хеленик експрес како меѓународен, обично на него сетне сите закачуваа вагони и јасно локомотивите правеа на секоја граница примопредавање!

можеби сега со визнава либерализација потребата т.е. притисокот за повторно воведување меѓународна линија по К10 сигурно ќе се зголеми, а воедно може да очекуваме за година две и дополнителни линии бар една кон германија ако ништо друго... поен плус е и обновата на пругата во србија, но и теоретската можност за ретрасирање на К10 кај нас заради вардарска долина, па за едно пет години ако се забрзаат работите може ќе видиме и посовремени возови!?! незнам дали приватизацијата на МЖ ова ќе го донесе сама по себе, но ако се либерализира пазарот ништо чудно и со постојнава инфраструктура да видиме раздвижување на ICE-а

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 18-Sep-2009 at 13:27
Како претставник на емиграцијата Crazy кој живее во Љубљана моам да потврдам дека многу наши сограѓани го користеа возот Олимпија (или нешто така мислам дека се викаше) Солун-Љубљана. Неколку пати сум испраќал луѓе и тој бил преполн. Се разбира дека повеќето од нив оделе до Белград и Загреб, но возот треба дефинитивно да се врати. Инаку посакувам еден ден кога ќе се заврши пругата со Бугарија, да имаме возови од типот Тирана-Скопје-Софија за Истанбул, Букурешт, па зошто не и за Киев/Москва!?!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 18-Sep-2009 at 02:19
Max, во моментов ниту еден воз не сообраќа до Љубљана и Загреб. Возот за којшто ти говориш е укинат пред 2 години, но се говори дека повторно ќе се воведе во текот на 2010 година. Преседување само дополнително го зголемува времетраењето на патувањето за неколку саати. Тоа е причината зошто никој не ја користи оваа алтернатива. Да патуваш до Љубљана повеќе од еден ден навистина не е нормалноDunno!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.184 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.