build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 06-Oct-2020 at 07:06
Скопјани нервозни поради сообраќајниот застој, градот бара трпение, реконструкциите се за сите



https://sitel.com.mk/skopjani-nervozni-poradi-soobrakjajniot-zastoj-gradot-bara-trpenie-rekonstrukciite-se-za-site
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 06-Oct-2020 at 01:18

која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 05-Oct-2020 at 18:17
Originally posted by Théoden



Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат
Ја направиле од 2х2 на 1х2. Question Може ли некој што често минува на оваа релација да каже дали има логика ова и дали е помал сообраќајот во насока кон Транспортен центар?
Originally posted by Staro Skopje

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.
Но овде лентите веќе беа 3 m. Сега само ја тргнале едната.



Можеби донекаде и има логика во овој дел минувам веќе 15 години и никогаш(ептен ретко) немам видено колона кон Транспортен,максимум колоната била негде до бензинската и ништо повеќе освен ако има некои блокади и пренасочувања а за разлика од тоа доста е поголем хаосот во другиот дел поточно кај Шехерезада таму има повеќе возила и проблем е што семафорот кратко држи зелено па некој пат колоните се спојуваат. Зборувам за делот сликан на првите фотки од десната страна. Инаку тука кај што имам сликано на велопатеката мора под итно столбчиња и некоја ограда или слично на средина бидејќи масовно се претрчува,автошколите стојат рандом кој каде му текне(од тука тргаат за полагање градска),плус и пајакот сега поретко во минатото многу често оди преку две полни линии кон депото како и бројни таксисти.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 05-Oct-2020 at 17:18
Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат

Ја направиле од 2х2 на 1х2. Question Може ли некој што често минува на оваа релација да каже дали има логика ова и дали е помал сообраќајот во насока кон Транспортен центар?

Originally posted by Staro Skopje

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.

Но овде лентите веќе беа 3 m. Сега само ја тргнале едната.


Edited by Théoden - 05-Oct-2020 at 17:20
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 05-Oct-2020 at 16:59
Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 05-Oct-2020 at 16:39
Пелагонија АД Гостивар активно работи на Проектот “Реконструкција на ул. 11 - ти Октомври” од раскрсница со бул. Кочо Рацин” до раскрсница со ул. Филип Втори Македонски” - Град Скопје









https://www.facebook.com/PelagonijaADGostivar
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 05-Oct-2020 at 16:24
Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 05-Oct-2020 at 14:04
Bravo za velo patekite samo odma mora stolbcinja portokalovi! Neka se mnozat vakvi rekonstrukcii!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 05-Oct-2020 at 11:18
Од реконструкцијата на ул.Никола Карев

Од викендов почна да се копа потегот од бензинската кон раскрсницата со К.Ј.Питу







завршениот дел од бензинската кон Трета македонска бригада









Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 04-Oct-2020 at 01:02
Во Зеница сите семафори ги замениле со кружни.

Има место на Дрезденска и Орце Николов? Куќи и мали згради може да сметаат, инаку добро би било Градот да направи поопширна сообраќајна стратегија, вклучително и реобмислување на раскрсниците. Се надевам ќе вметнат нешто во ГУП-от.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 03-Oct-2020 at 19:57
Дали некогаш се размислувало за кружни текови на Рузвелтова?

Пример:
Васил Ѓоргов со Рузвелтова
Дрезденска со Рузвелтова
Орце Николов со Рузвелтова

Налик оној мал кружен кај средно Горги Димитров
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 03-Oct-2020 at 19:15
Originally posted by hcitrS

Originally posted by Staro Skopje

Originally posted by stef4o


Чија идеја се ваквите лежечки полицајци? Многу се непрактични, цела кола неретко не може да помине врз нив, а сите полвично ги одбегнуваат по средина. Зошто не се преку цела улица?


Ако имам добро разбрано, идеата со овие лежечки е да имаат таква ширина за да и сметаат на обична кола, но да не се не прешироки па така што комбе на брза помош или пожарна да можат непречено да ги земат "меѓу ноѕе", без застанување


од твитер

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 03-Oct-2020 at 12:35
Копај – прекопај, и кога треба и кога не треба, Скопје наликува на градилиште, граѓаните нервозни



https://alfa.mk/kopaj-prekopaj-i-koga-treba-i-koga-ne-treba-skopje-nalikuva-na-gradilishte-graganite-nervozni/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 03-Oct-2020 at 12:20
Хаос низ Скопје поради поправка на улиците, граѓаните нетрпеливи



https://telma.com.mk/2020/10/02/хаос-низ-скопје-поради-поправка-на-ули/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 03-Oct-2020 at 08:44
Денес е 4-ти ден од започнувањето на реконструкцијата на ул. 11 Октомври во центарот на нашиот град. Започнуваме со асфалтирање на реконструираниот дел !







https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 01-Oct-2020 at 16:14
ИСТОВРЕМЕНО СО УЛИЦАТА 11 ОКТОМВРИ КАЈ ЗЕЛЕН ПАЗАР ШИЛЕГОВ ПОЧНА ДА ЈА ПОПРАВА И ВАСИЛ ЃОРГОВ ВО КАПИШТЕЦ

Град Скопје денеска почна со реконструкција на улицата Васил Ѓоргов во населбата Капиштец, на потегот од крстосницата со Рузвелтова до Водњанска. Градежните работи на оваа фреквентна сообраќајница во центарот на градот се одвиваат истовремено со оние на улицата 11 Октомври кај Зелен пазар, која почна да се реконструира вчера, што предизвика метеж и колони возила од Црвен крст до Рекорд.

Градоначалникот Петре Шилегов на прашањето на САКАМДАКАЖАМ.МК зошто истовремено се прават овие две фреквентни улици во градот и зошто не се почека 10 дена да се заврши 11 Октомври па да се почне да се работи овој потег, кажа дека станувало збор за различни делови од градот.

„Улицата 11 Октомври се наоѓа во источниот дел од градот, Васил Ѓогов во западниот, па луѓето кои гравитираат се различни. Јас немам чувство дека кај граѓаните има револт за тоа што реконструираме улици, можеби имаа моментално поради гужвите, но не постои начин да се направи улица без метеж. Поради тоа што сме брзи сметам дека има разбирање кај граѓаните“, рече Шилегов и најави дека улицата ќе биде готова за 20 дена.

На овој потег, покрај нов коловозот на должина од околу 1.000 метри, ќе се обноват оштетените делови од тротоарите, ќе се заменат оштетените рабници, а ќе има и корекција на крстосницата со улицата Франклин Рузвелт.

За реконструкција на улицата Васил Ѓоргов ќе се вложат околу 20 милиони денари (околу 330.000 евра) со вклучен ДДВ.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/istovremeno-so-ulitsata-11-oktomvri-kaj-zelen-pazar-shilegov-pochna-da-ja-poprava-i-vasil-gorgov-vo-kapishtets/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 01-Oct-2020 at 16:08
ФИНАЛНО АСФАЛТИРАЊЕ НА УЛИЦАТА НИКОЛА ПАРАПУНОВ ВО КАРПОШ 4

Во тек е финалното асфалтирање на улицата Никола Парапунов во општина Карпош. На оваа улица за само 10 дена е обновен коловозот на потегот од крстосница со булевар Илинден до крстосницата со булеварот Партизански одреди.









https://www.facebook.com/p.shilegov
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 01-Oct-2020 at 15:43
не мораа буквално во исто време да го раскопаат цел град
вакви работи се прават плански со контрола на сообраќај... нема еден граѓанин на Скопје што не е видно исфрустритран од целиов поход
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 01-Oct-2020 at 13:28
НАСКОРО НОВ ЛИК И ЗА УЛИЦАТА ВАСИЛ ЃОРГОВ
Екипите на Град Скопје од денеска ја реконструираат улицата Васил Ѓоргов во Капиштец, на потегот од крстосницата со улицата Франклин Рузвелт до булеварот Мајка Тереза (улицата Водњанска). На овој потег, ќе се изврши целосна реконструкција на коловозот на должина од околу 1.000 метри, обнова на оштетените делови од тротоарите, замена на оштетените рабници, како и корекција на крстосницата со улицата Франклин Рузвелт.
Улицата Васил Ѓоргов е 13. реконструкција што ја почнува Градот Скопје во оваа градежна сезона, а дел од сообраќајниците што веќе се реконструираат влегуваат во финалната фаза.
Сакам да се заблагодарам на граѓаните на Скопје за разбирањето, зашто ова што го прави Градот Скопје на крајот на летото и на почетокот на есента е од вистински интерес токму на граѓаните. Метежот ќе заврши, а потоа, за неполн месец, на сите локации каде што работиме ќе добиеме целосно обновена или нова инфраструктура. Скопје нема алтернатива освен да ја подобри инфраструктурата зашто безбедноста во сообраќајот, а особено безбедноста на пешаците и на велосипедистите, е примарна за секој од нас.
За реконструкција на улицата Васил Ѓоргов ќе се вложат околу 20 милиони денари со вклучен ДДВ, а градежните работи треба да завршат во рок од 45 дена.







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 30-Sep-2020 at 16:12
Во слепа улица од возила врвулица – вози кој како стигне!




На некои им текнало, па ставиле земја за полесно да се искачат со возилата на тротоарот и потоа десно по булеварот. Но што е уште поопасно, некои ги пресекуваат двете средишни ленти и се приклучуваат на левата страна на булеварот што води кон центарот на градот. Сега новиот булевар е многу фреквентен и не дај боже, може да дојде до несреќа го големи последици, вели жител на Бутел 1. – Веднаш ќе ги известам од Градот за случајот и ќе наредам до крајот на неделава да се тргне земјата, песокот или што и да е. Заштитни столпчиња мора да се постават заради безбедност. Инаку, имаше опција улицата „Марко Крале“ да не биде слепа улица, туку да оди паралелно со булеварот, за што требаше да се урне една куќа. Но, тогаш 80 проценти од жителите го побараа првото решение. Сепак, повторно ќе направиме анкета со жителите да видиме какво е сега нивното размислување околу тоа – изјави Смилевски



Жители на улицата „Марко Крале“ во Бутел 1 се жалат дека со пробивањето и изградбата на булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ останале како слепо црево во тој дел на градот. Велат дека по изградбата на булеварот нивната улица останала затворена за излез со возила кон центарот на градот, па општинските власти им кажале да ја користат улицата „Хо Ши Мин“, или пак, да одат до последна автобуска постојка на „57“ и да возат преку надвозникот за да се приклучат на булеварот „Х.Т. Карпош“.

Еден жител, кој се јави во редакцијата на весникот ВЕЧЕР, вели дека не се против што нивната улица „Марко Крале“ сега е слепа, туку се мошне загрижени што некои не го почитуваат новиот режим, па за да не вртат по другите улици, направиле пристап до булеварот и диво се приклучуваат, со тоа доведувајќи се во ситуација да предизвикаат сообраќајна незгода.



– На некои им текнало, па ставиле земја за полесно да се искачат со возилата на тротоарот и потоа десно по булеварот. Но што е уште поопасно, некои ги пресекуваат двете средишни ленти и се приклучуваат на левата страна на булеварот што води кон центарот на градот. Сега новиот булевар е многу фреквентен и не дај боже, може да дојде до несреќа го големи последици, вели жител на Бутел 1.

Бараат надлежните да постават заштитни столпчиња или ограда на тој дел за да се спречи дивото приклучување од „Марко Крале“ на булеварот, како и да се постави вертикална сигнализација која ќе покажува дека улицата е слепа. Бараат и одговор зошто не е поставена звучна бариера со оглед дека куќите им се до булеварот, а станува збор за многу фреквентна сообраќајница.

Булеварот „Х.Т. Карпош“ го градеше градот и оттаму ни одговорија дека согласно Генералниот урбанистички план на Град скопје, како и Деталниот урбанистички план за Бутел 1, посочената сообраќајница „Марко Крале“ не се приклучува на новоизградениот булевар.



– Булеварот од наша страна е соодветно обележан. На оваа позиција, како што може да се види на самите фотографии е изграден соодветен тротоар и на оваа локација не е предвиден сообраќаен приклучок на булеварот – кусо одговорија од Градот.

Градоначалникот на општина Бутел, Велимир Смилевски ни рече дека никој досега не го известил за овој проблем со дивото приклучување од „Марко Крале“ на булеварот.

– Веднаш ќе ги известам од Градот за случајот и ќе наредам до крајот на неделава да се тргне земјата, песокот или што и да е. Заштитни столпчиња мора да се постават заради безбедност. Инаку, имаше опција улицата „Марко Крале“ да не биде слепа улица, туку да оди паралелно со булеварот, за што требаше да се урне една куќа. Но, тогаш 80 проценти од жителите го побараа првото решение. Сепак, повторно ќе направиме анкета со жителите да видиме какво е сега нивното размислување околу тоа – изјави Смилевски.

Тој истакна дека низ општината досега се направени само пет сообраќајни решенија на улиците и приоритет е даден на оние кои водат до училиштата и градинките. Постепено ќе се изготвуваат сообраќајни решенија и за другите улици, вклучително и за „Марко Крале“.

(С.Бл.)   

https://www.vecer.press/во-слепа-улица-од-возила-врвулица-вози/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.672 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.