Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <12345 23> |
Author | |
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #41 Posted: 05-Feb-2015 at 15:11 |
прошло лето бев во депо ,а ова слика е од 2013 www.flickr.com/photos/42309484@N03/8980593070/
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #42 Posted: 05-Feb-2015 at 11:39 |
Кај си ја видел? |
|
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #43 Posted: 03-Feb-2015 at 19:33 |
237 е скоро раскодована за делови
|
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #44 Posted: 01-Feb-2015 at 00:51 |
661 237 и 661 241 во каква состојба се ? има слики од 2013 год во очајна состојба. Сега веројатно уште повеќе ?
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #45 Posted: 30-Jan-2015 at 00:32 |
Производство на ЈЖ 661: Од 001 до 233 - La Grange, Illinois, USA, од 234 до 415 - Ontario, Canada. . Edited by mon - 30-Jan-2015 at 10:55 |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #46 Posted: 30-Jan-2015 at 00:05 |
Случајно приметив на локомотива од серија 661 2-- (незнам која точно беше), пишува made in Canada нели би требало серијата 2-- да е La Grange Illinois USA ?
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #47 Posted: 29-Jan-2015 at 06:04 |
Точно е, оваа индустриска локомотива јас и Полвал ја фотографиравме во кругот на некогашната фабрика „Силика„ во Гостивар а со цел фотографиите да ни помогнат да добиеме Н0 модел на истата(моделарство стр.42). Локомотивата е од типот DL100 производство на Jenbacher Werke (JW100)kоја „Силика„ ја има користено за своите потреби. Не сум сигурен но мислам дека Фирмата пред која стои оваа локомотива денес се вика „Вардар Доломит„. . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #48 Posted: 27-Jan-2015 at 20:39 |
Полвал би можел да кажи нешто повеќе,но Силика се гледа уште од магистралата,што би рекле од автопатот.Највероватно е точна информацијата дека трасата е запоседната од талибанци (слична ситуација имам и јас, и мене моментално ме кошта 10 таусенки во дилот со муштериите)
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #49 Posted: 27-Jan-2015 at 19:16 |
Ваква локомотива има Југохром од Јегуновце. Истата е функционална и служи за транспортирање на товарните вагони до железничка станица Јегуновце и за маневрирање во кругот на фабриката. Се разбира, активна е поради тоа што работи комбинатот.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #50 Posted: 27-Jan-2015 at 17:48 |
Фабриката е рестартирана, некаде прочитав (можда и овде) дека новите газди решиле да ја задржат локомотивата како потсетник за минатите времиња.Инаку пругата до фабриката одамна е дворно место за доста куќи...би било добро доколку Мон или некој друг е информиран од кога.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #51 Posted: 27-Jan-2015 at 16:05 |
На mon е профилот ќе ви објасни.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #52 Posted: 27-Jan-2015 at 15:28 |
Кога ќе се кликне на линкот под фотографијата, го пишува ова:
SILIKA factroy's DL100 (JW100), Gostivar, Macedonia Не знам дали ти е од помош. |
|
За сè има вторпат
|
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #53 Posted: 27-Jan-2015 at 14:36 |
Кај е сликанано ова, и кој модел е маневаркава ?
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #54 Posted: 27-Jan-2015 at 14:05 |
За сè има вторпат
|
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #55 Posted: 20-Jan-2015 at 13:46 |
Овие две најверојатно никогаш веќе нема да возат...
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #56 Posted: 20-Jan-2015 at 10:32 |
667-002 во Скопје
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #57 Posted: 20-Jan-2015 at 10:31 |
667-001 во Скопје
|
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #58 Posted: 18-Jan-2015 at 18:27 |
Од она што е достапно на „Ју тјуб„ како видео-материјал поврзан со локомотивите, може да се види дека во САД, иако богата држава, постојат работилници во кои се врши целосно освежување и осовременување на модели од локомотиви, кои се стари со децении. Тоа што дел од „кенединките„, посебно серијата „400„ со спуштен „нос„ се вон употреба, не значи дека се неупотребливи, оти можат целосно да се репарираат и осовременат.
Очигледно е дека кај нас постои волја за редење бронзени, бесмислени и уметнички бевредни ќутуци, а притоа се нема желба и грижа за заедничките потреби, како што е превозот со возови. |
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #59 Posted: 18-Jan-2015 at 00:46 |
Епа ете наместо да се реновира некоја дизелка ќе имаме споменици тркала триумфални порти(веројатно славиме триуф во железницата ) и разни други глупости. Само случајот со канадските локомотиви 661 4-- да се види и се е јасно... Рѓосвуваат(незнам дали уште постојат) со натписот Југослвенски железници што кажува дека на нив ништо не е направено најмалце од 91 па наваму(освен вадење делови и ставање во други локомотиви)
|
|
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #60 Posted: 18-Jan-2015 at 00:32 |
Железнице Србије направија добра работа, реновираше десетина 661 дизелки од кои дел се сообраќаат
како теретни на а дел им вградија електрични агрегати (еден кошта околу 20,000 евра) наместо парните генератори ,со кои наместо со пареа вагоните ги греат на струја така да 661 во однос на греењето се однесува како електрична локомотива за електрифицирана железница |
|
Post Reply | Page <12345 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |