build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 18-Aug-2016 at 20:02
Тоа што цената на билетите со ова се зголемува, се уште никој не го отвора како тема. Браво за ЈСП
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 18-Aug-2016 at 12:22
Не, таа опција постоеше до сега (баш поради што се бунеа луѓе, иначе требаше уште од Јануари). Од 1 Септември се укинуваат скроз хартиените билети (технички пролонгираа за 9 месеци).

Али многу се глупи... Да дојдеш у Скопје и да ти треба превоз, попрво со такси поефтино ќе те фати отколку со ЈСП (зашто 150 за картичката + 70 за два билета = 220)
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 18-Aug-2016 at 11:05
Originally posted by kultuzin


Некаде прочитав дека и натаму ќе има можност кај возачот да се купи карта но таа ќе биде во вид на фискална сметка.


E стварно јака имплементација. Во приватниот градски превоз во Куманово е така. Не ти даваат билет, туку ти даваат фискална сметка.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 18-Aug-2016 at 10:51
Originally posted by phenomenon

Новинарството во Македонија е дно. Што не кажете гласно и јасно, ние што не сме жители на главниот град како ќе купуваме билет? Дали ќе плаќаме исклучиво со мобилен телефон, по цена од 40 денари за еден билет? И како ќе плаќа оној кој нема мобилен телефон?

Ова многу битна информација не ја кажува ниту новинарот на Утрински Весник (непотпишан е текстот, што значи дека може и чистачката да го напишала), ниту на страницата на Скопска каде го нема ова прашање во Прашања и Одговори.

И овие ќе овозможеле подобра оптимизација на возните редови и обезбедување поквалитетен превоз на патниците, како што се пофалиле на страницата?


Некаде прочитав дека и натаму ќе има можност кај возачот да се купи карта но таа ќе биде во вид на фискална сметка.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 18-Aug-2016 at 10:40
Новинарството во Македонија е дно. Што не кажете гласно и јасно, ние што не сме жители на главниот град како ќе купуваме билет? Дали ќе плаќаме исклучиво со мобилен телефон, по цена од 40 денари за еден билет? И како ќе плаќа оној кој нема мобилен телефон?

Ова многу битна информација не ја кажува ниту новинарот на Утрински Весник (непотпишан е текстот, што значи дека може и чистачката да го напишала), ниту на страницата на Скопска каде го нема ова прашање во Прашања и Одговори.

И овие ќе овозможеле подобра оптимизација на возните редови и обезбедување поквалитетен превоз на патниците, како што се пофалиле на страницата?

Edited by phenomenon - 18-Aug-2016 at 10:41
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 18-Aug-2016 at 10:18
Ок, ај, ние што сме од Скопје ќе ја земеме... али што ќе биде со оние кои не се од Скопје или пак не се од Македонија?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 18-Aug-2016 at 09:05
ЗА ДВЕ НЕДЕЛИ, ВОЗЕЊЕ ВО АВТОБУС САМО СО „СКОПСКА“



За редовните корисници, најисплатливо е возењето со електронска картичка за десет возења со која едно возење чини 25 денари

За десетина дена во автобусите на ЈСП ќе може да се вози исклучиво само со електронска картичка „скопска“, хартиените билети ќе станат минато. Постојат два вида картички, персонализирана (со слика), која е замена за слободната карта, а чини 200 денари и може да ја користи само сопственикот, и неперсонализирана (пренослива), по цена од 150 денари која ќе може да ја користат и други. На неа ќе треба да има „впишано“ билет, или електронски ваучер-паричник со одредена сума. Електронскиот паричник ќе може да се троши без ограничена временска рамка. Во случај картичката да се оштети, а корисникот ја поседува физички и на неа е видлив серискиот број, тогаш средствата можат да се префрлат на новата картичка. Картичките може да се користат и како електронски ваучер-паричник и ќе може да се дополнуваат со најмногу 6.000 денари. Дополнувањето не може да биде помало од 100 денари. Доколку се возите со билет впишан преку електронски паричник, едно возење е 35 денари.

Во автобус може да се возите и со билет купен преку мобилен телефон и тогаш возењето чини 40 денари. Во тарифниот систем на ЈСП има и други видови билети, во зависност од времетраењето на важноста, како дневен, седумдневен или месечен, месечен за ученици и студенти, за пензионери и пакети од комбинирани билети.

Од ЈСП информираат дека во моментов на услуга се ставени осумдесетина продажни места за дополнување на „скопска“ и на ваучерите. Според процените на надлежните, бројот на продажните места е доволен, а и нивниот распоред бил така направен за да се достапни во сите населени места. „Во случај да има реакции од граѓаните или официјално барање или иницијатива за отворање нови пунктови, ќе ја разгледаме ситуацијата и ќе одлучиме дали има потреба од проширување на мрежата“, велат од ЈСП.

Засега е неизвесно дали електронската наплата од 1 септември ќе почне да се применува и кај приватниците. Од ЈСП вчера немаа никакви сознанија, а од Град Скопје кусо одговорија дека се разгледува барањето на приватните превозници за одложување на системот во нивните автобуси. Пред неколку дена од „Макекспрес“ и „Слобода превоз“ најавија дека ќе бараат пролонгирање на електронската наплата со образложение дека голем дел од приватните автобуси биле оштетени од неодамнешната поплава и им требало време за санација, поточно да се пуштат во сообраќај. Од тие причини, не сакале системот да почне да се применува делумно, односно само во возилата кои се оспособени за возење.


http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=F3227B50F6F6A34EA523D777659AA4E7
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 29-Jan-2016 at 16:58
Да не се заборави и дека некаде не ни има автобуски постојки, а на поголемиот дел од нив нема вакви карти, а за дизајнот на картите нема ни да говорам.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 29-Jan-2016 at 14:09
Најдоа да воведуваат нови линии откако ги испечатија и дистрибуираа мапите по автобуските постојки. Пред тоа не можеа.

Сега на мапите недостигаат десетина линии:5А, 21Б, 25, 27, 41А, 43, 73, 118, 163.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 28-Jan-2016 at 21:02
Originally posted by Dexter26


Previous  Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија.  И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Crazy




Не знам дали да помислам дека не читаат, но еве се потрудиле ДУРИ денес да објават некакво известување за новините во работењето, промената на бројчето на автобусот до Средно, укинување на 7б и слично.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 876
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 26-Jan-2016 at 15:18

Според мене мисли на „интегрирање“ во смисла што истата картчка би можел да ја дополниш и во Куманово, и во Скопје, Охрид итн. , но секако цените на билетите да бидат соодветни на градовите, растојанието...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 26-Jan-2016 at 14:09
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Staro Skopje

А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.


Ова би било идеална солуција. Голем проблем е што ваквиот систем не е инсталиран во другите јавни претпријатија. Да не заборавиме дека во Куманово, Битола, Охрид и во другите градови сообраќаат приватни транспортни компании со по мал број комбиња и автобуси. Да ги интегрираш во еден ваков систем е прашање на исплатливост, на расположение на секој од тие десетици превозници, на интересот на локалната самоуправа.

Она што реално би сакал да го видам во иднина е некаква соработка на ЈСП-Скопје со Македонски железници и со аеродромот „Александар Велики“. Во која форма, можеме да зборуваме тука.


Како мислиш да ги интегрираш?
Еве за споредба, во Куманово цена на билет за градски превоз во 1. зона е 10 денари, а во втора зона 20 денари, додека во Скопје цена на градски билет во прва зона е 35 денари.

Од друга страна, од ТЦ до Којнарска Сушица оддалечена околу 40-на километри можеш да се возиш за 35 денари, додека кај нас за таа цена не можеш да стигнеш од Куманово ниту до село Пчиња, растојание околу 10 километри.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 26-Jan-2016 at 11:12
Originally posted by Staro Skopje

А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.


Ова би било идеална солуција. Голем проблем е што ваквиот систем не е инсталиран во другите јавни претпријатија. Да не заборавиме дека во Куманово, Битола, Охрид и во другите градови сообраќаат приватни транспортни компании со по мал број комбиња и автобуси. Да ги интегрираш во еден ваков систем е прашање на исплатливост, на расположение на секој од тие десетици превозници, на интересот на локалната самоуправа.

Она што реално би сакал да го видам во иднина е некаква соработка на ЈСП-Скопје со Македонски железници и со аеродромот „Александар Велики“. Во која форма, можеме да зборуваме тука.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 23-Jan-2016 at 00:54
Originally posted by kultuzin

Неможе администрација која влакно не чепнала со децении преку ноќ да ги школуваш, да ги update ираш, да ги натераш да се фатат за работа. Тоа оди троа потешко и потребно е многу повеќе време, промена на генерации, промена на начинот на размислување. Секако тоа не го амнестира раководството на ЈСП за тоа што од тој аспект многу бавно се движат рабатите и за тоа што немаат нормална интернет страна, не информираат тековно за новините, немаат планер на патување на нивната веб страна, воглавном истите проблеми со кои се соочуваат и македонски железници. Но како што реков не е лесно со наследена администрација учена со децении дека главната задача им е да пијат кафе па ако остане време да се фатат за работа. Затоа и се сомневам дека сите новини во кои се инвестира има кој да ги управува и да ги одржува. Дај Боже да грешам но за очекување да имаме многу проблеми со системите кои се вградија во последно време.
колку само е лесно... доволна е само промена на менаџментот (мислам на луѓето кои менаџираат де)
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 22-Jan-2016 at 21:37
А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 22-Jan-2016 at 21:00
Originally posted by Dexter26


Previous  Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија.  И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Crazy




Tие едно време ја исфрлија ос употреба и линијата 37 (Радишани-Дом на Печат) за по неколку години да ја воведат линијата 57А која сообраќа на истата релација како и укинатата 37-ка.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 22-Jan-2016 at 20:11
Previous
 
Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија.
 
И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Crazy


Edited by Dexter26 - 22-Jan-2016 at 20:11
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 22-Jan-2016 at 19:57
Originally posted by BOJAN

Која е таа автобуска линија со број 33? Пред некој ден ја видов на Рекорд, исто пред некој ден видов дека 17-ка во изминатиов период е пренасочена и оди до Музејот на современа уметност на Кале.

Може ли некој од ЈСП да води повеќе грижа при воведувањето на нови линии и барем да пушта обично соопштение пред да прави промени и додавања во линиите?


Не знам што очекувате од страна на ЈСП, најнеодговорното претпријатие што постои во Македонија. Исто така, да ви дадам инфо дека автобусот до Средно Водно, кој беше означен само со „М“ сега има број и тоа е 25, ама нормално никој не беше известен за ова.

Да не зборувам за делот на фрекфенцијата на нивните автобуси и изјави од типот повеќе да се користи јавниот превоз. Денес патував цели 50 минути од Веро Центар до Порта Влае и дополнителни 25 минути чекање на 5, која демек во тоа време треба да ја има на секои 8 минути.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 22-Jan-2016 at 13:17
Неможе администрација која влакно не чепнала со децении преку ноќ да ги школуваш, да ги update ираш, да ги натераш да се фатат за работа. Тоа оди троа потешко и потребно е многу повеќе време, промена на генерации, промена на начинот на размислување. Секако тоа не го амнестира раководството на ЈСП за тоа што од тој аспект многу бавно се движат рабатите и за тоа што немаат нормална интернет страна, не информираат тековно за новините, немаат планер на патување на нивната веб страна, воглавном истите проблеми со кои се соочуваат и македонски железници. Но како што реков не е лесно со наследена администрација учена со децении дека главната задача им е да пијат кафе па ако остане време да се фатат за работа. Затоа и се сомневам дека сите новини во кои се инвестира има кој да ги управува и да ги одржува. Дај Боже да грешам но за очекување да имаме многу проблеми со системите кои се вградија во последно време.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 22-Jan-2016 at 13:03
33 сообраќа од Долно Лисиче преку Аеродром до Капиштец веќе 2-3 години
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.521 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.