![]() |
![]() |
![]() |
Тролејбус во Скопје? |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Author | ||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
еее тоа е ама кој да сфати иначе ме интересира цена колку е во секој случај е подобро побрзо |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
па јас не видов или слушнав некој од градоначанициве или владата да биде заинтересиран за Скопје, освен ние тука што си ги удираме главите да биде нешто од градов. но тоа е реалноста ако кажеш нешто во јавност не знаеш што да очекуваш, ќе те направат будала. тоа и ти викам можеби државава не ни е доволно психички спремна да размислувава за вакви работи, сега сме спремни само за споменици, палати.... но ќе дојде време и за ова. оние убави неокласични, барокни, евроопски (какви не) згради и грациозни споменици ги има во сите западно европски и останати градови, но имаат и одлична инфраструктура и нови напредни, модерни еколошки згради, само што тие биле направени во среден век (се знае зошто) . така да ке дојде време и кај нас. еј одлетав оффтопик, ама мислам дека ја дадов поентата |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Само една забелешка што мислам дека веќе порано е кажав
Со денешен воз во шпиц или не се стига Станица Скопје - Железара за 4 мин Станица Скопје - Скопје Север за 8 мин Станица Скопје - Горче Петров за 16 мин Па пробајте со нешто друго да го постигнете тоа |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Тоа е уште една потврда дека оние што не водат немаат концепт, а богами немаат ни појма од било што. Како ќе дувне ветрот во моментот така... Некој треба да им објасни дека не се јаде се што лета ![]() Се надевам дека ќе нема ништо од таа најава, барем додека не бидат решени крупните проблеми на тој концепт и додека не доживее широка примена во многу градови (ако доживее) Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 21:14 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
@Cloverstack ништо не е спорно околу ефикасноста во секој поглед на ЛРТ или кое друго шинско возило, но спорни се парите, желбата и спремноста. Се согласувам со се околу ЛРТ, и ќе бидам многу среќен во што поскоро време го имаме. во идеални околности, ние имаме многу добри решенија за се, но сега околностите не се такви за да се гледа на големо и брзо имплементирање на се она што ние збориме. една работа, најважно е да не се фрлаат пари залудно или за дупли работи (па кога ќе размислам подобро од една страна тролејот би бил дупла работа а буџетот на Скопје.... ехехе имаше споредба на ссц за околниве градови од регионот...смешно.....кога ќе споредиш со Загреб или Белград, иако се поголеми градови и поголеми држави, ама од помалите градови во србија или хрватска да има помал буџет.... и не е само до Скопје работата, целата држава не е способна и спремна аххх....многу проблеми еј туку друго ми текна, а она што беше трамвај на тркала со гуми? |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Ех да беше до нас ![]() |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
и мене ми се проврти во глава. Да ти кажам искрено ако се бира помеѓу ЛРТ и тролејбус јас сум за ЛРТ, едноставно тролејот не може да го замени трамвајот, но затоа ако се бира помеѓу автобус и тролејбус, тогаш сум за тролејот. кога ќе видиш разликата е само во погонот и затоа некако ми е одбивно, да гледам само автобуси, само што едните ќе работат на струја. и нема да прави некоја разлика во јавниот превоз од аспект на поефикасност и брзина. но подобро е да гледам повеќе тролејбуси отколку обични во градот. кратко само малку оффтопик. јас како мислам дека е најдобро, почнувајки од 2010 2010-2013-нови автобуси 2010-2020- средување на партизанска и рекорд, изградба на јужен, илинденска, тунелот и крушевска 2013-2020-постепена набавка на тролејбуси, и тоа првите неколку години поголем број 2015-2020-изградба барем на главна траса за трамвај Ѓ. Петров- Аеродром 2015-2020-до Аеродром Петровец(ова може и порано, ако се сметаат надлежните способни) 2020-......-постепено ослободување од автобускиот превоз во Скопје 2020-......-комлетирање на трамвајот 2020-......-воведување на ЛРТ на постоечката железничка мрежа до драчево куманово тетово и велес...... има многу фактори, ова е само идеа а и како што тргнал светов со планетава дај боже да бидеме добро до 2020па ако некој си ја сфати работата сериозно да видам/видиме нешто од ова (ако се согласувате). |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
@ FoSsiL
Тоа за кочењето веќе се применува на практично секое возило на електричен погон, без разлика дали е трамвај, тролејбус, електрична локомотива, хибриден автомобил... А што се однесува до капацитетот на ЛРТ во споредба со тролејбус, тоа не произлегува само од капацитетот на возилата, туку од капацитетот на линиите/трасите. Шинскиот превоз по дифолт е со голем капацитет (можност за долги композиции и ефикасно функционирање при голема фреквенција на обраќање). Инаку загребскиот трам навистина е малку потесен (2,3m) од стандарден автобус/толејбус (2,55m), но денеска најзастапени се трамваи/лрт со ширина од 2,65m така да ширината сепак е на страна на трамвајот, иако ефектот на овие разлики мислам дека избледуваат во однос на концептуалните разлики. Еве една груба генерална споредба на основните параметри во овој правец (Со тоа што во табелава под трамвај се подразбира класичен застарен модел на трамвај, а под за лесно шинско возило се подразбира ЛРТ каков што е прикладен за Скопје. Исто така не смее да се заборави дека ни е потребна приградска железница, а таа најдобро ќе функционира доколку е интегрирана со градскиот шински превоз. Перформансите на приградската железница кои се исто така наведени во табелите се само уште еден аргумент) ![]() Извор: УРБАН ШИНСКИ СООБРАЌАЈ НА ГРАДОТ СКОПЈЕ м-р Гордан Стојиќ, дипл. сооб. инж. http://www.ekosvest.com.mk/publikacii/urban_sinski.pdf Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 20:34 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Мобилноста на тролебусот и LRT во никој случај неможат да се споредуваат, предноста е далеку на страна на LRT во градски и приградски реони.
Малце чудно од каде сега и ова, прво аутобус па пота LRT па сега тролебус .... до каде ке идеме. |
||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Го гледав хрватскиот трамвај ТМК 2200 и во споредба со тројбусот на ЛАЗ има скоро исто места за седење, освен тоа има помал вкупен капацитет од тролејбусот. Сепак ТМК 2200 е во 3 дела плус 2 мали кај спојките, а овој е дводелен. Можеби поради тоа што трамвајот е потесен од тролејот и има по само еден ред седишта од двете страни. Но добро, тоа немора да значи за останатите трамваи. Оваа понуда (ако е сериозна од страна на ЛАЗ) според мене треба да се разгледа, зашто како што пишува во текстот за тролејот не се потребни шини само воздушна контактна мрежа со што трошоците би биле помали. Барем додека не се изнајдат средства за реализација на трамвајот. Се согласувам со clover за последната реченица, но интерсен е податокот за кочењето. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Тролејбусот секако нуди низа поволности и сигурно е добредојден како начин за подобар јавен превоз, но воопшто не би го третирал како замена за ЛРТ/„брз трамвај“ туку како дополнување.
ЛРТ/„брз трамвај“ генерално нуди поголема комерцијална брзина и особено изразен поголем капацитет. Мислам дека не треба да се залажуваме со долгорочен план без „шини“.
Edited by Cloverstack - 23-Jan-2010 at 19:23 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Мене ова ми изгледа како win-win ситуација
![]()
|
||||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |