![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 41> |
Author | ||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Оваа моторна гарнитура што е погоре на сликава е во сообраќај веќе скоро една година...
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Има ли уште слики или барем поголеми? Интересно изгледа вака.
|
||
![]() |
||
Falcon ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Осовроменување на една дизел-моторна гарнитураСо ремонт и потполно осовроменување на една дизел-моторна гарнитура од серијата 712 таканаречена "Шпанец", МЖ Транспорт АД - Скопје постепено го обновува и осовременува својот возен парк. Гарнитурата треба да го замени деловниот воз Битола-Скопје-Битола и ќе го носи името "ХЕРАКЛЕА". Edited by Falcon - 19-Jun-2012 at 19:36 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Повеќе не држи отколку што држи вода. Македонски Телекомуникации и Електростопанство на Македонија беа во целост солидни, стабилни и успешни фирми, не беа загубари, за разлика од Македонски Железници, кој е загубар исто како ЕМО и Охис. Исто како што никој не е заинтересиран за купување на загубарите ЕМО и Охис, така најсигурно никој не би бил заинтересиран за купување на загубарот Македонски Железници, а и доколку воопшто некој го купи Македонски Железници, слободно ќе можеме да се збогуваме со евтиниот железнички превоз, бидејќи една од првите промени кои ќе ги донесе приватниот инвеститор ќе биде поскапување на железничкиот превоз, а резултатите од таквото поскапување можеби ќе ги видиме дури после 5 години, ако не и подоцна. Чисто за потсетување, Македонски Телекомуникации во повеќе наврати ги поскапуваше цените на телефонските разговори и на Интернет услугите откако во 2001 стана приватна сопственост на унгарски Матав, кој патем е во приватна сопственост на германски Дојче Телеком, но резултатите од сите тие поскапувања ги дочекавме дури во 2008 кога Ти-Хоум почна да нуди телевизиски услуги преку Интернет протокол (IPTV) и кога конечно добивме не баш евтини, но за повеќето граѓани на Република Македонија, прифатливи опции за користење на повеќе телекомуникациски услуги во еден заеднички пакет по една заедничка цена. Ако на Македонски Телеком му требаа 7 години, а да не заборавиме во меѓувреме и финансиска проневера во самата компанија од страна на самите директори на компанијата, за да созрее и почне да нуди квалитетни услуги по прифатливи цени, тогаш можеме само да замислиме колку години ќе му требаат на било кој приватен инвеститор кој би го купил Македонски Железници, за да од загубар го претвори Македонски Железници во солиден, стабилен и успешен железнички превозник. А најтрагично во сето ова е тоа што актуелната влада немаше никаков проблем околу тоа на тутунскиот комбинат од Прилеп да му ги прости 30 милиони евра неплатени долгови за да го спаси комбинатот од стечај, а од друга страна, воопшто не делува како да планира да го направи истото и со Македонски Железници, па и со ЕМО и Охис. А тоа дека актуелната влада повеќе е заинтересирана за фрлање на пари за споменици и за непотребни административни згради, наместо за модернизирање на патничката и железничката инфраструктура во Македонија, тоа е веќе друга приказна, но сепак еднакво трагична како и состојбите во кои во моментов се наоѓаат Македонски Железници, ЕМО и Охис. Edited by Dexter26 - 12-Jun-2012 at 10:45 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
држи... само јас мислам дека можеби тоа и го прават намерно... незнам... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
мое мислење е дека ниедна влада не и текнува да инвестира во нови гарнитури плашејќи се од искуството на телекомот и Електростопанство-државата да купува и да гради,а ќарот да го збира некој друг што дал некое милионче во џебот на некој министер и го купил гигантот за половина цена.
сигурно и МЖ го чека истата судбина,да биде купена од некоја странска фирма.дотогаш нашиве влади ќе крпат. можеби сум во право , можеби не.времето ќе го каже последниот збор |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
МЖ да инвестира во гарнитури??? Во ЈСП кој инвестира во возен парк ЈСП ли??? |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
едно е да се реновира една гарнитура, друго е да се направи сосема нова гарнитура користејќи ги основите од старата... колку и да е импресивно ова од Молдавија, не ни е потребно на нас, порадо би купиле нови гарнитури отколку така да правиме
моментално се работи на крпење на она што го имаме за да има цивилизирани услови за транспорт и работа, да можеше и да сакаше МЖ да инвестира дебело и квалитетно во гарнитури, нема дискусија дека ќе купеше нови Edited by zabegan - 11-Jun-2012 at 17:14 |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Абе остај....можеше и Цеца да биде вака барем е произведено во Македонија....
![]() Fossil: Ко да има уплав фатено од возови... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by polval - 11-Jun-2012 at 08:16 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Ова во Молдавија, буквално рекаросирање
![]() ![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ко да има уплав фатено од возови...
![]() ![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Андреј, ако се знае дека лично оној кој ја води државата континуирано не сака да го слуша барањето на луѓето од МЖ за нови возови (за ова гарантирам), секаква поправка, па макар и ваква е и повеќе од добредојдена. Никој не ја оправдува незаинтересираноста, ама подобро ваква, наместо никаква. Сепак луѓето скапо ги плаќаат влезниците за таа гарнитура, па ако ништо друго заслужуваат и вакво реновирање да добијат.
Јас лично не би поддржал реновирање како во Молдавија, затоа што е поприлично скапо и е далеку од добро решение, ако се спореди со купување на нови. Ова реновирање кај нас сеа е само преодно решение кон трајно купување нови гарнитури. А за тоа кога ќе се пушти тендер и кога ќе се набават гарнитурите зависи само од главниот горе, кој што знае дека со многу пари фрлени за железница ќе има фидбек 0. Кога само би знаеле колку иницијативи за нови гарнитури постојат од 2008 навака... ама тоа е, но во секој случај пак ќе повторам, подобро онакво реновирање, наместо скапување во и веќе скапаните ганитури. Можеби коа станува збор за идно реновирање на русите/летонците ќе внимаваат барем на типот на седишта и боја на штофот. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Всушност, двајцата потполно се согласуваме. Јас не велам дека вината за состојбите е (само) во МЖ, се знае дека најголема вина за тоа има држават. Поразителни и срамни се постапките со кои се уништува и малкуто железница со која располагаме. Се разбира дека железницата има(ла) примарна улога во превозот на патници и стока во сите земји на Источниот блок, но железницата кај нас беше далеку поразвиена и користена отколку што е сега. Каква традиција може да има кај нас кога возовите се мизерни, нередовни, преретки и преспори? Традицијата се создава преку инвестиции и сум сигурен дека кај нас истата може да биде многу профитабилна и употребувана доколку се подобрат основните параметри за патување. До резултати можеме да дојдем буквално за неколку години, доколку се има визија и одлучност. Не се гради железница со обнова ради реда, колку да се симулира активност и само со цел да се прикаже дека ете се вложува и во инфраструктурата. Како што повеќе од очигледно се докажа во минативе години, во Македонија пари има премногу, но како тие се трошат? Во момент кога даваме 2 милиони евра за рачна изработка на ограда на мост, трагично е да се зборува дека нема пари за сериозни обновувања на железничкиот парк! Евентуалните нови возови ќе и служат на државата 30+ години и секоја гарнитура удобно ќе пренесе милиони патници. Или во време кога се даваат 50 милиони евра за изградба на една тотално спорна и непотребна зграда, се издвојуваат смешни 16 милиона евра за реконструкција на пруга долга 60 километри. Ако беше така лесно и ефтино, до сега сите држави ќе имаа експресни пруги. Навистина е трагично да се зовиме во 40 годишни смрдливи вагони, по најстари пруги во Европа, единствените инвестиции да се крајно ниски и банални, а истовремено да се фрлаат пари буквално во бунар за врби, огради, фасади...Незнам како ќе излеземе од овој магичен круг, но крајно време е бидејќи сите не претркаа, па дури и Молдавија! |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Андреј, јас сум воодушевен од тоа како изгледаат реконструираните молдавски дизел моторни гарнитури. Но, уште во првиот дел од текстот ја напоменуваш цената-2,2 милиони евра по гарнитура, тоа е баснословна сума на пари која МЖ-Транспорт во моментов нема шанси да може да ја вложи за една гарнитура.
Втора работа е што сепак Романија и Молдавија имаат многу, многу, многу поголема традиција на патување со воз и железнички сообраќај. Прашањето на времето па и сега во Молдавија било не да избереш со што сакаш да патуваш, туку дали ќе патуваш со воз или нема да патуваш. Од она што го знам за Молдавските железници е дека беа во прилично лоша состојба до пред 2-3 години, сега можеби има вложувања како овие на фотографиите. Третата работа е политичка и не сакам да ја дебатирам, но Романија сакајќи милом или силом да си ја приспои повторно Молдавија и прави отстапки и нуди помош во сите области, вклучително и во железницата. Повторно ќе кажам никогаш не сум ја оправдувал состојба со железницата кај нас и треба да не срами што Молдавците веќе имаат вакви модернизирани гарнитури. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Колку сме заостанати, навистина ни нема равни!
Погледнете како изгледа реконструкцијата на дизел гарнитурите на МОЛДАВСКИТЕ (by far најсиромашна земја во Европа) железници! Реконструкцината опфаќа 15 гарнитури, изведена е од страна на романската фирма РЕМАР (од Јаши) и чини 2,2 милиони евра по парче (или околу 40% од цената на нова западна гарнитура). Предходниот изглед на дизелните гарнитури произведени од унгарски Ганц: ![]() ![]() Сегашниот изглед: ![]() ![]() ![]() ![]() За моите стандарди ова е модернизација, она смешно што се прави кај нас е само оспособување на старите гарнитури. Дури ни штофот не можеле да го погодат да изгледа нормално и свежо, туку морале да стават најгрозен штоф кој нема да мора да го чистат, а седиштата ќе бидат исто толку валкани. Па ставиле телевизори, за да ја пуштаат Сузана Спасовска, наместо некаков документарен филм за Македонија или железницата, како и информации за текот на возењето! Како кога Ром има сателитска чинија, а живее во шупа ми е ова-тотално дегутантно! Мора да почнеме сериозно (под ова мислам на стотици милиони евра) да вложуваме во железницата, ако воопшто сакаме да следиме некаков чекор со регионот! |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
И мене освен седиштата, прво ми падна в очи Сузан Спасовска ![]() За седиштата и галеријата внатре, сиромашно ептен, особено горниот дел...а од Турција доста ефтини седишта изнакупија автобуските превозници и ги средија внатре супер.На пример Колта : ![]() А најпозитивно нешто е најавата за климатизирање на 712-103/104. Edited by Тркало - 08-Jun-2012 at 18:33 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
да,оние црни полутопки на кровот се дефинитивно камери,што мислам дека ќе го намали дивјаштвото низ возовите.да го искорени нема шанса,таквите би преживеале и атомска бомба ,а не пак камери
|
||
![]() |
||
ciseaux ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Edno prashanje dali toa na prethodnite sliki se gleda deka vo vnatreshnosta ima postaveno kameri????
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |