build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 20-Jun-2012 at 10:28
Оваа моторна гарнитура што е погоре на сликава е во сообраќај веќе скоро една година...
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 20-Jun-2012 at 09:20
Има ли уште слики или барем поголеми? Интересно изгледа вака.
Back to Top
Falcon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2012
Location: Canada
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Falcon Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 19-Jun-2012 at 19:36

Осовроменување на една дизел-моторна гарнитура

Со ремонт и потполно осовроменување на една дизел-моторна гарнитура од серијата 712 таканаречена "Шпанец", МЖ Транспорт АД - Скопје постепено го обновува и осовременува својот возен парк. Гарнитурата треба да го замени деловниот воз Битола-Скопје-Битола и ќе го носи името "ХЕРАКЛЕА".



Edited by Falcon - 19-Jun-2012 at 19:36
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 12-Jun-2012 at 10:34
Previous
 
Повеќе не држи отколку што држи вода.
 
Македонски Телекомуникации и Електростопанство на Македонија беа во целост солидни, стабилни и успешни фирми, не беа загубари, за разлика од Македонски Железници, кој е загубар исто како ЕМО и Охис.
 
Исто како што никој не е заинтересиран за купување на загубарите ЕМО и Охис, така најсигурно никој не би бил заинтересиран за купување на загубарот Македонски Железници, а и доколку воопшто некој го купи Македонски Железници, слободно ќе можеме да се збогуваме со евтиниот железнички превоз, бидејќи една од првите промени кои ќе ги донесе приватниот инвеститор ќе биде поскапување на железничкиот превоз, а резултатите од таквото поскапување можеби ќе ги видиме дури после 5 години, ако не и подоцна.
 
Чисто за потсетување, Македонски Телекомуникации во повеќе наврати ги поскапуваше цените на телефонските разговори и на Интернет услугите откако во 2001 стана приватна сопственост на унгарски Матав, кој патем е во приватна сопственост на германски Дојче Телеком, но резултатите од сите тие поскапувања ги дочекавме дури во 2008 кога Ти-Хоум почна да нуди телевизиски услуги преку Интернет протокол (IPTV) и кога конечно добивме не баш евтини, но за повеќето граѓани на Република Македонија, прифатливи опции за користење на повеќе телекомуникациски услуги во еден заеднички пакет по една заедничка цена.
 
Ако на Македонски Телеком му требаа 7 години, а да не заборавиме во меѓувреме и финансиска проневера во самата компанија од страна на самите директори на компанијата, за да созрее и почне да нуди квалитетни услуги по прифатливи цени, тогаш можеме само да замислиме колку години ќе му требаат на било кој приватен инвеститор кој би го купил Македонски Железници, за да од загубар го претвори Македонски Железници во солиден, стабилен и успешен железнички превозник.
 
А најтрагично во сето ова е тоа што актуелната влада немаше никаков проблем околу тоа на тутунскиот комбинат од Прилеп да му ги прости 30 милиони евра неплатени долгови за да го спаси комбинатот од стечај, а од друга страна, воопшто не делува како да планира да го направи истото и со Македонски Железници, па и со ЕМО и Охис.
 
А тоа дека актуелната влада повеќе е заинтересирана за фрлање на пари за споменици и за непотребни административни згради, наместо за модернизирање на патничката и железничката инфраструктура во Македонија, тоа е веќе друга приказна, но сепак еднакво трагична како и состојбите во кои во моментов се наоѓаат Македонски Железници, ЕМО и Охис.


Edited by Dexter26 - 12-Jun-2012 at 10:45
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 12-Jun-2012 at 00:17

држи...

само јас мислам дека можеби тоа и го прават намерно... незнам...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 12-Jun-2012 at 00:05
мое мислење е дека ниедна влада не и текнува да инвестира во нови гарнитури плашејќи се од искуството на телекомот и Електростопанство-државата да купува и да гради,а ќарот да го збира некој друг што дал некое милионче во џебот на некој министер и го купил гигантот за половина цена.

сигурно и МЖ го чека истата судбина,да биде купена од некоја странска фирма.дотогаш нашиве влади ќе крпат.

можеби сум во право , можеби не.времето ќе го каже последниот збор
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 11-Jun-2012 at 17:13
Originally posted by zookisk

Originally posted by zabegan

Да можеше и да сакаше МЖ да инвестира дебело и квалитетно во гарнитури, нема дискусија дека ќе купеше нови

МЖ да инвестира во гарнитури??? Во ЈСП кој инвестира во возен парк ЈСП ли???
а кој збори тука за ЈСП?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 11-Jun-2012 at 16:51
Originally posted by zabegan

Да можеше и да сакаше МЖ да инвестира дебело и квалитетно во гарнитури, нема дискусија дека ќе купеше нови

МЖ да инвестира во гарнитури??? Во ЈСП кој инвестира во возен парк ЈСП ли???
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 11-Jun-2012 at 16:14
едно е да се реновира една гарнитура, друго е да се направи сосема нова гарнитура користејќи ги основите од старата... колку и да е импресивно ова од Молдавија, не ни е потребно на нас, порадо би купиле нови гарнитури отколку така да правиме
моментално се работи на крпење на она што го имаме за да има цивилизирани услови за транспорт и работа, да можеше и да сакаше МЖ да инвестира дебело и квалитетно во гарнитури, нема дискусија дека ќе купеше нови


Edited by zabegan - 11-Jun-2012 at 17:14
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 11-Jun-2012 at 08:15
Абе остај....можеше и Цеца да биде вака барем е произведено во Македонија....LOL


Fossil: Ко да има уплав фатено од возови... Roll%20eyes Nuts
LOLLOLLOL
LOL

Edited by polval - 11-Jun-2012 at 08:16
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 11-Jun-2012 at 02:39
Ова во Молдавија, буквално рекаросирање Ама џабе им е се, кога ја немаат Сузана Спасовска
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 11-Jun-2012 at 01:16
Ко да има уплав фатено од возови... Roll%20eyes Nuts
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 11-Jun-2012 at 01:08
Андреј, ако се знае дека лично оној кој ја води државата континуирано не сака да го слуша барањето на луѓето од МЖ за нови возови (за ова гарантирам), секаква поправка, па макар и ваква е и повеќе од добредојдена. Никој не ја оправдува незаинтересираноста, ама подобро ваква, наместо никаква. Сепак луѓето скапо ги плаќаат влезниците за таа гарнитура, па ако ништо друго заслужуваат и вакво реновирање да добијат.
Јас лично не би поддржал реновирање како во Молдавија, затоа што е поприлично скапо и е далеку од добро решение, ако се спореди со купување на нови. Ова реновирање кај нас сеа е само преодно решение кон трајно купување нови гарнитури.
А за тоа кога ќе се пушти тендер и кога ќе се набават гарнитурите зависи само од главниот горе, кој што знае дека со многу пари фрлени за железница ќе има фидбек 0.
Кога само би знаеле колку иницијативи за нови гарнитури постојат од 2008 навака... ама тоа е, но во секој случај пак ќе повторам, подобро онакво реновирање, наместо скапување во и веќе скапаните ганитури.
Можеби коа станува збор за идно реновирање на русите/летонците ќе внимаваат барем на типот на седишта и боја на штофот.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 11-Jun-2012 at 01:03
Originally posted by BOJAN

Андреј, јас сум воодушевен од тоа како изгледаат реконструираните молдавски дизел моторни гарнитури. Но, уште во првиот дел од текстот ја напоменуваш цената-2,2 милиони евра по гарнитура, тоа е баснословна сума на пари која МЖ-Транспорт во моментов нема шанси да може да ја вложи за една гарнитура.

Втора работа е што сепак Романија и Молдавија имаат многу, многу, многу поголема традиција на патување со воз и железнички сообраќај. Прашањето на времето па и сега во Молдавија било не да избереш со што сакаш да патуваш, туку дали ќе патуваш со воз или нема да патуваш. Од она што го знам за Молдавските железници е дека беа во прилично лоша состојба до пред 2-3 години, сега можеби има вложувања како овие на фотографиите.

Третата работа е политичка и не сакам да ја дебатирам, но Романија сакајќи милом или силом да си ја приспои повторно Молдавија и прави отстапки и нуди помош во сите области, вклучително и во железницата.

Повторно ќе кажам никогаш не сум ја оправдувал состојба со железницата кај нас и треба да не срами што Молдавците веќе имаат вакви модернизирани гарнитури.


Всушност, двајцата потполно се согласуваме.
Јас не велам дека вината за состојбите е (само) во МЖ, се знае дека најголема вина за тоа има држават. Поразителни и срамни се постапките со кои се уништува и малкуто железница со која располагаме.

Се разбира дека железницата има(ла) примарна улога во превозот на патници и стока во сите земји на Источниот блок, но железницата кај нас беше далеку поразвиена и користена отколку што е сега. Каква традиција може да има кај нас кога возовите се мизерни, нередовни, преретки и преспори? Традицијата се создава преку инвестиции и сум сигурен дека кај нас истата може да биде многу профитабилна и употребувана доколку се подобрат основните параметри за патување. До резултати можеме да дојдем буквално за неколку години, доколку се има визија и одлучност.
Не се гради железница со обнова ради реда, колку да се симулира активност и само со цел да се прикаже дека ете се вложува и во инфраструктурата. Како што повеќе од очигледно се докажа во минативе години, во Македонија пари има премногу, но како тие се трошат? Во момент кога даваме 2 милиони евра за рачна изработка на ограда на мост, трагично е да се зборува дека нема пари за сериозни обновувања на железничкиот парк! Евентуалните нови возови ќе и служат на државата 30+ години и секоја гарнитура удобно ќе пренесе милиони патници. Или во време кога се даваат 50 милиони евра за изградба на една тотално спорна и непотребна зграда, се издвојуваат смешни 16 милиона евра за реконструкција на пруга долга 60 километри. Ако беше така лесно и ефтино, до сега сите држави ќе имаа експресни пруги.

Навистина е трагично да се зовиме во 40 годишни смрдливи вагони, по најстари пруги во Европа, единствените инвестиции да се крајно ниски и банални, а истовремено да се фрлаат пари буквално во бунар за врби, огради, фасади...Незнам како ќе излеземе од овој магичен круг, но крајно време е бидејќи сите не претркаа, па дури и Молдавија!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 11-Jun-2012 at 00:47
Андреј, јас сум воодушевен од тоа како изгледаат реконструираните молдавски дизел моторни гарнитури. Но, уште во првиот дел од текстот ја напоменуваш цената-2,2 милиони евра по гарнитура, тоа е баснословна сума на пари која МЖ-Транспорт во моментов нема шанси да може да ја вложи за една гарнитура.

Втора работа е што сепак Романија и Молдавија имаат многу, многу, многу поголема традиција на патување со воз и железнички сообраќај. Прашањето на времето па и сега во Молдавија било не да избереш со што сакаш да патуваш, туку дали ќе патуваш со воз или нема да патуваш. Од она што го знам за Молдавските железници е дека беа во прилично лоша состојба до пред 2-3 години, сега можеби има вложувања како овие на фотографиите.

Третата работа е политичка и не сакам да ја дебатирам, но Романија сакајќи милом или силом да си ја приспои повторно Молдавија и прави отстапки и нуди помош во сите области, вклучително и во железницата.

Повторно ќе кажам никогаш не сум ја оправдувал состојба со железницата кај нас и треба да не срами што Молдавците веќе имаат вакви модернизирани гарнитури.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 10-Jun-2012 at 23:41
Колку сме заостанати, навистина ни нема равни!
Погледнете како изгледа реконструкцијата на дизел гарнитурите на МОЛДАВСКИТЕ (by far најсиромашна земја во Европа) железници! Реконструкцината опфаќа 15 гарнитури, изведена е од страна на романската фирма РЕМАР (од Јаши) и чини 2,2 милиони евра по парче (или околу 40% од цената на нова западна гарнитура).

Предходниот изглед на дизелните гарнитури произведени од унгарски Ганц:





Сегашниот изглед:









За моите стандарди ова е модернизација, она смешно што се прави кај нас е само оспособување на старите гарнитури. Дури ни штофот не можеле да го погодат да изгледа нормално и свежо, туку морале да стават најгрозен штоф кој нема да мора да го чистат, а седиштата ќе бидат исто толку валкани. Па ставиле телевизори, за да ја пуштаат Сузана Спасовска, наместо некаков документарен филм за Македонија или железницата, како и информации за текот на возењето! Како кога Ром има сателитска чинија, а живее во шупа ми е ова-тотално дегутантно!

Мора да почнеме сериозно (под ова мислам на стотици милиони евра) да вложуваме во железницата, ако воопшто сакаме да следиме некаков чекор со регионот!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 08-Jun-2012 at 18:30
Originally posted by N23

Applauseза сликите. Само ме чуди зашто ова на ТВ не беше помпезно најавено. Со ова се докажува колку уствари одговорните не се заинтересирани за вакви зафати, туку само за проектот Скопје 2014, а ваквите минимални потфати ги прават само за да не ги критикува премногу јавноста како што сме ние на билд. Штета само што кабината кај шоферот е поприлично лошо изведена, барем боите да ги смениле. Се на се одлично изгледа внатре, без клима е малку проблем, а и не мора Сузана Спасовска да иде на лцд-то Сеа има Европско, МТВ има земен сигнал, а и времето на поаѓање од Ск се погаѓа со првата текма (скоро). И натписот Хераклеа е прилично фино сработен.



И мене освен седиштата, прво ми падна в очи Сузан Спасовска Барем сега дури е ЕП нека им пуштат фудбал и добра реклама ќе добијат, па после добар филм ... ама размислувањето им е со крената рачна.
За седиштата и галеријата внатре, сиромашно ептен, особено горниот дел...а од Турција доста ефтини седишта изнакупија автобуските превозници и ги средија внатре супер.На пример Колта :


А најпозитивно нешто е најавата за климатизирање на 712-103/104.

Edited by Тркало - 08-Jun-2012 at 18:33
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 08-Jun-2012 at 16:26
Applauseза сликите. Само ме чуди зашто ова на ТВ не беше помпезно најавено. Со ова се докажува колку уствари одговорните не се заинтересирани за вакви зафати, туку само за проектот Скопје 2014, а ваквите минимални потфати ги прават само за да не ги критикува премногу јавноста како што сме ние на билд. Штета само што кабината кај шоферот е поприлично лошо изведена, барем боите да ги смениле. Се на се одлично изгледа внатре, без клима е малку проблем, а и не мора Сузана Спасовска да иде на лцд-то Сеа има Европско, МТВ има земен сигнал, а и времето на поаѓање од Ск се погаѓа со првата текма (скоро). И натписот Хераклеа е прилично фино сработен.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 08-Jun-2012 at 15:58
да,оние црни полутопки на кровот се дефинитивно камери,што мислам дека ќе го намали дивјаштвото низ возовите.да го искорени нема шанса,таквите би преживеале и атомска бомба ,а не пак камери
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 08-Jun-2012 at 15:08
Edno prashanje dali toa na prethodnite sliki se gleda deka vo vnatreshnosta ima postaveno kameri????
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.290 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.