build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
software View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Sep-2015
Location: Kicevo
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote software Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 25-Sep-2015 at 14:00
Овие слики ги направив на 22 август одејќи по патот кон излетничкото место Крушино, но немаат многу напреднато од тогаш. Не разбирам зошто тука има таква кривина како потковица. Исто така не ми е јасно како ке минува автопатот кога лево на сликите има асфалтен пат кој води кон Крушино како тука ке биде не знам.








Edited by software - 25-Sep-2015 at 23:44
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 25-Sep-2015 at 01:00
Originally posted by gjoko

Иначе се работи за овој дел(шумата и северно од неа( каде пред недела две беше израмнето до ниво за асфалтирање. вероватно сега ставиле нешто експериментално



https://www.google.mk/maps/@41.4165535,20.8153312,351m/data=!3m1!1e3?hl=en&hl=en


Со другите делови од трасата како стојат , со тунелите , мостовите напредуваат како им оде ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 24-Sep-2015 at 22:40
Иначе се работи за овој дел(шумата и северно од неа( каде пред недела две беше израмнето до ниво за асфалтирање. вероватно сега ставиле нешто експериментално



https://www.google.mk/maps/@41.4165535,20.8153312,351m/data=!3m1!1e3?hl=en&hl=en
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 24-Sep-2015 at 21:38
Previous
 
Ако исчистат кога ќе завршат со градежните работи, нема да имаш доказ дека го користеле твоето земјиште без твоја дозвола.
 
Ако сакаш да тужиш или да наплатиш кирија, сега е време за тоа.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 24-Sep-2015 at 19:36
Тука сеуште има машини и каиони, носат материјал, работат...кој знае што ќе излезе на крај со мојот преостанат дел. Проблем е што делот што е преостанат е тесен и долг,и нема тука што да се прави

Нека заврши изградбата па ќе видам што ќе остани, можеби ќе исчистат од материјал тоа што ќе остане покрај патот.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 24-Sep-2015 at 18:53
Previous
 
Си требал да го заградиш тоа земјиште, па макар и само со жица, па така ќе можеш да ги тужиш за оштета.
 
Доколку не е заградено земјиштето, можеш барем да им наплаќаш кирија бидејќи го користат твоето земјиште.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 24-Sep-2015 at 18:30
Баш тој дел е ставен на мој имот. Од 7000 м2 ми ``откупија`` нешто над 4000 м2 по цена од 40 денари а останатите 3000 м2 ми ги изгазија со камиони и истурија ала што земја и камења ...и сеа шо да праам? да ги тужам????
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 24-Sep-2015 at 15:09
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Тркало

Наводно почнато асфалтирање на делот кај Врбјани, само пренесено на едно-две места.Чудно, да помина без сечење ленти.

Охрид, 24.септември 2015 (ОХРИДПРЕС) – Првиот асфалт на новиот автопат што се гради од Охрид до Кичево започна да се поставува кај селото Врбјани.


нвестицијата за изградбата на автопатот Кичево-Охрид, кој воедно е најголем инфраструктурен проект, вреди 375 милиони евра.

Охрид и Кичево ќе се поврзат со делница во должина од 57 километри која треба да го олесни и забрза транспортот на патници и стока, да ја зголеми безбедноста на патниците, но и да придонесе за економски и туристички развој на регионот и државата.

Изградбата на автопатот започна во февруари минатата година со поставување камен-темелник кај кичевското село „Извор“. (Крај)

извор:ОхридПрес фото:архива

http://ohridpress.com.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BD/


Нема ленти бидејќи асвалтот е пробен ,се поставија околу 2 километри за проба )
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 24-Sep-2015 at 15:08
Originally posted by Тркало

Наводно почнато асфалтирање на делот кај Врбјани, само пренесено на едно-две места.Чудно, да помина без сечење ленти.

Охрид, 24.септември 2015 (ОХРИДПРЕС) – Првиот асфалт на новиот автопат што се гради од Охрид до Кичево започна да се поставува кај селото Врбјани.


нвестицијата за изградбата на автопатот Кичево-Охрид, кој воедно е најголем инфраструктурен проект, вреди 375 милиони евра.

Охрид и Кичево ќе се поврзат со делница во должина од 57 километри која треба да го олесни и забрза транспортот на патници и стока, да ја зголеми безбедноста на патниците, но и да придонесе за економски и туристички развој на регионот и државата.

Изградбата на автопатот започна во февруари минатата година со поставување камен-темелник кај кичевското село „Извор“. (Крај)

извор:ОхридПрес фото:архива

http://ohridpress.com.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BD/


Нема ленти бидејќи асвалтот е пробен ,се поставија околу 2 километри за проба )
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 24-Sep-2015 at 11:36
Наводно почнато асфалтирање на делот кај Врбјани, само пренесено на едно-две места.Чудно, да помина без сечење ленти.

Охрид, 24.септември 2015 (ОХРИДПРЕС) – Првиот асфалт на новиот автопат што се гради од Охрид до Кичево започна да се поставува кај селото Врбјани.


нвестицијата за изградбата на автопатот Кичево-Охрид, кој воедно е најголем инфраструктурен проект, вреди 375 милиони евра.

Охрид и Кичево ќе се поврзат со делница во должина од 57 километри која треба да го олесни и забрза транспортот на патници и стока, да ја зголеми безбедноста на патниците, но и да придонесе за економски и туристички развој на регионот и државата.

Изградбата на автопатот започна во февруари минатата година со поставување камен-темелник кај кичевското село „Извор“. (Крај)

извор:ОхридПрес фото:архива

http://ohridpress.com.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BD/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 17-Sep-2015 at 22:36
Многу лошо е ова , значи чекале да се случи вакво нешто за да почнат да стават по квалитетен материјал , многу лошо мислам дека вакви киксови не треба да се прават понатака, сега ем се губи на време ем на пари а и тој новиот материјал додека се порача додека се достави ќе помине доста време , стварно ми е не јасна ситуацијава , искрено се надевам дека брзо ќе го решат проблемов и ќе се продолжи со работа и понатаки да не се дозволат вакви аматерски грешки , јас разбирам да се има неочекувано и непредвидени ситуации да се јават при работата но ова ни малку неможе да се ставе во таа категорија ,за ова и да ги прашаш верувам ќе немаат соодветен одговор , а иначе другиот дел од трасата освен тунелите до каде се стигнати со работа има ли напредок , според тебе впечаток ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 17-Sep-2015 at 18:21
Геолошките испитувања за овој автопат се катастрофални, скоро ништо не испадна како што требаше и највероватно поради тоа цената ќе биди повисока и тоа за многу(Овде незборувам за ``фатените`` пари и евентуални провизии-тоа е плус).

Тој што ги правел овие испитувања треба стрелање дирекно на плоштад, нормално ако е жив и е во земјава
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 17-Sep-2015 at 14:14
Тунели кои водат низ компактен шкрицл, мора да биде дизајнирана да го издржат притисокот на почвата,намалување на напречниот пресек на тунелот под удар на почвата предизвикува многу проблеми, тунелската
поддршка може да се деформира и неговите соединенија да се уништат, попречниот пресек на тунелот може толку да се смали и да бара повторно копање,износот на притисок , на отворањето на тунелот не зависи само од видот на карпата, но исто така и на длабочина на која се прави ископување ,од тоа што мекиот материјал не ја држи цврсто стената и доаѓа до големи одрони ,а кога ќе се мести по цврст материјал како што и самиот кажа со вбризгување на бетон и кога стените ќе бидат склони на одрон тогаш тунелот треба да се гради врз основа на тоа како бушењето се одвива , тоа е подобра пракса од колку да се пребуши целиот тунел а потоа да се обложува ,така што со геолошки истражувања треба да се откриат видови и карактеристики на карпите кои се појавуваат заедно на тунелот и одговорноста на истражувачот е да процени каде што ќе има намалување на напречниот пресек на тунелот и да се обезбедат примероци за лабораториски испитувања , а се тоа доаѓа од подземните води , и кога делови од стените ќе попуштат или олабават тешко е да се најде добра подлога за прицврстувачи , јас искрено се надевам дека успешно ќе го пребродат овој проблем , а прашањето е зошто тие како изведувач си дозволиле да се работи со таков мек материјал кога се знае каков материјал треба да се користи додека се буши тунел ? исти такви проблеми се најдоа и на тунелот кај демир капија пред 2 години кога се урна дел но за среќа немаше никој , мислев дека кинезите се нешто по асални во оваа работа но испаднав дека сум грешка

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 17-Sep-2015 at 08:23
Mnogu problemi ima so tunelite poradi mekiot materijal. Od kaj kičevska strana imaše golem odron od 500m3, za sreka vez žrtvi. Sega se raboti samo na edna cevka i toa malku. Novata metoda ke bila so vbrizguvanje na beton, ama detali neznam
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 17-Sep-2015 at 00:20
Почна ли да се буши тунелот кај врбјани , што направија кинезите со новата технологија , знае ли некој ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 28-Aug-2015 at 20:29
Да, све до патот за с.Добреноец(каде е изворот на регионалниот водовод Студенчица)
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 28-Aug-2015 at 19:04
Ако не грешам, ова е веднаш после Кичево, над с. Другово.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 28-Aug-2015 at 19:02
Полека се пробива трасата.Ова е веднаш над Кичево?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 28-Aug-2015 at 18:55




Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 23-Aug-2015 at 19:20
Процентуално неможе да се каже до кај се , ама со оглед на тоа дека се уште не се дојдени до тоа да се почне оформување на траса самото тоа кажува дека уште многу работа ...

Edited by WolfLeader - 23-Aug-2015 at 19:22
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.181 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.