![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 45> |
Author | ||
software ![]() Newbiе ![]() Joined: 25-Sep-2015 Location: Kicevo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Овие слики ги направив на 22 август одејќи по патот кон излетничкото место Крушино, но немаат многу напреднато од тогаш. Не разбирам зошто тука има таква кривина како потковица. Исто така не ми е јасно како ке минува автопатот кога лево на сликите има асфалтен пат кој води кон Крушино како тука ке биде не знам.
![]() ![]() ![]() Edited by software - 25-Sep-2015 at 23:44 |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Со другите делови од трасата како стојат , со тунелите , мостовите напредуваат како им оде ? |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Иначе се работи за овој дел(шумата и северно од неа( каде пред недела две беше израмнето до ниво за асфалтирање. вероватно сега ставиле нешто експериментално
https://www.google.mk/maps/@41.4165535,20.8153312,351m/data=!3m1!1e3?hl=en&hl=en |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Ако исчистат кога ќе завршат со градежните работи, нема да имаш доказ дека го користеле твоето земјиште без твоја дозвола. Ако сакаш да тужиш или да наплатиш кирија, сега е време за тоа. |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Тука сеуште има машини и каиони, носат материјал, работат...кој знае што ќе излезе на крај со мојот преостанат дел. Проблем е што делот што е преостанат е тесен и долг,и нема тука што да се прави
Нека заврши изградбата па ќе видам што ќе остани, можеби ќе исчистат од материјал тоа што ќе остане покрај патот. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Си требал да го заградиш тоа земјиште, па макар и само со жица, па така ќе можеш да ги тужиш за оштета. Доколку не е заградено земјиштето, можеш барем да им наплаќаш кирија бидејќи го користат твоето земјиште. |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Баш тој дел е ставен на мој имот. Од 7000 м2 ми ``откупија`` нешто над 4000 м2 по цена од 40 денари а останатите 3000 м2 ми ги изгазија со камиони и истурија ала што земја и камења ...и сеа шо да праам? да ги тужам????
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Нема ленти бидејќи асвалтот е пробен ,се поставија околу 2 километри за проба ![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Наводно почнато асфалтирање на делот кај Врбјани, само пренесено на едно-две места.Чудно, да помина без сечење ленти.
Охрид, 24.септември 2015 (ОХРИДПРЕС) – Првиот асфалт на новиот автопат што се гради од Охрид до Кичево започна да се поставува кај селото Врбјани. нвестицијата за изградбата на автопатот Кичево-Охрид, кој воедно е најголем инфраструктурен проект, вреди 375 милиони евра. Охрид и Кичево ќе се поврзат со делница во должина од 57 километри која треба да го олесни и забрза транспортот на патници и стока, да ја зголеми безбедноста на патниците, но и да придонесе за економски и туристички развој на регионот и државата. Изградбата на автопатот започна во февруари минатата година со поставување камен-темелник кај кичевското село „Извор“. (Крај) извор:ОхридПрес фото:архива http://ohridpress.com.mk/%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%81%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%9A%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%BD/ |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Многу лошо е ова , значи чекале да се случи вакво нешто за да почнат да стават по квалитетен материјал , многу лошо мислам дека вакви киксови не треба да се прават понатака, сега ем се губи на време ем на пари а и тој новиот материјал додека се порача додека се достави ќе помине доста време , стварно ми е не јасна ситуацијава , искрено се надевам дека брзо ќе го решат проблемов и ќе се продолжи со работа и понатаки да не се дозволат вакви аматерски грешки , јас разбирам да се има неочекувано и непредвидени ситуации да се јават при работата но ова ни малку неможе да се ставе во таа категорија ,за ова и да ги прашаш верувам ќе немаат соодветен одговор , а иначе другиот дел од трасата освен тунелите до каде се стигнати со работа има ли напредок , според тебе впечаток ?
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Геолошките испитувања за овој автопат се катастрофални, скоро ништо не испадна како што требаше и највероватно поради тоа цената ќе биди повисока и тоа за многу(Овде незборувам за ``фатените`` пари и евентуални провизии-тоа е плус).
Тој што ги правел овие испитувања треба стрелање дирекно на плоштад, нормално ако е жив и е во земјава |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Тунели кои водат низ компактен шкрицл, мора да биде дизајнирана да го издржат притисокот на почвата,намалување на напречниот пресек на тунелот под удар на почвата предизвикува многу проблеми, тунелската
поддршка може да се деформира и неговите соединенија да се уништат, попречниот пресек на тунелот може толку да се смали и да бара повторно копање,износот на притисок , на отворањето на тунелот не зависи само од видот на карпата, но исто така и на длабочина на која се прави ископување ,од тоа што мекиот материјал не ја држи цврсто стената и доаѓа до големи одрони ,а кога ќе се мести по цврст материјал како што и самиот кажа со вбризгување на бетон и кога стените ќе бидат склони на одрон тогаш тунелот треба да се гради врз основа на тоа како бушењето се одвива , тоа е подобра пракса од колку да се пребуши целиот тунел а потоа да се обложува ,така што со геолошки истражувања треба да се откриат видови и карактеристики на карпите кои се појавуваат заедно на тунелот и одговорноста на истражувачот е да процени каде што ќе има намалување на напречниот пресек на тунелот и да се обезбедат примероци за лабораториски испитувања , а се тоа доаѓа од подземните води , и кога делови од стените ќе попуштат или олабават тешко е да се најде добра подлога за прицврстувачи , јас искрено се надевам дека успешно ќе го пребродат овој проблем , а прашањето е зошто тие како изведувач си дозволиле да се работи со таков мек материјал кога се знае каков материјал треба да се користи додека се буши тунел ? исти такви проблеми се најдоа и на тунелот кај демир капија пред 2 години кога се урна дел но за среќа немаше никој , мислев дека кинезите се нешто по асални во оваа работа но испаднав дека сум грешка |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Mnogu problemi ima so tunelite poradi mekiot materijal. Od kaj kičevska strana imaše golem odron od 500m3, za sreka vez žrtvi. Sega se raboti samo na edna cevka i toa malku. Novata metoda ke bila so vbrizguvanje na beton, ama detali neznam
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Почна ли да се буши тунелот кај врбјани , што направија кинезите со новата технологија , знае ли некој ?
![]() |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Да, све до патот за с.Добреноец(каде е изворот на регионалниот водовод Студенчица)
|
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
Ако не грешам, ова е веднаш после Кичево, над с. Другово.
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Полека се пробива трасата.Ова е веднаш над Кичево?
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Процентуално неможе да се каже до кај се , ама со оглед на тоа дека се уште не се дојдени до тоа да се почне оформување на траса самото тоа кажува дека уште многу работа ...
Edited by WolfLeader - 23-Aug-2015 at 19:22 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |