![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 41> |
Author | ||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
а овие слики се од MZ 712-103 / 104 кој се реновира во моментов,а Владимир најавува дека гарнитурата ќе се климатизира(није могуче)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by gjoko - 07-Jun-2012 at 22:48 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
се надевам дека Владимир нема да се лути оти ќе му `позајмам` некои слики од шпанците што ги постирал на српскиот форум за железници
овие слики се од мартовското пуштање на реновираната композиција MZ 712-105 / 106 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Да БОЈАН целосната обнова на 712-103/104 се врши во депото во Лисиче и за 2 месеци ќе ја видиме во сообраќај и следна за обнова по 2 месеци е 712-109/110 со што ќе имаме вкупно 5 Дизел моторни гарнитури во сообраќај... |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Zookisk, обновата на дизел моторнава гарнитура се врши во депото на Македонски железници или пак во Фабриката за колски возила во Велес? И дали имаш информации што станува со другата гарнитура 712-109/110 што на времето беше во Велес?
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
штом се вадат стаклата,ми наликува на темелно реновирање.кога неможиме да се возиме во нови гарнитури,барем добро да се реновираат.колку што сум имал искуство со овие возови(а доста сум патувал),најголем проблем на `шпанците` е прегревањето на моторите
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Активно се работи на комплетната обнова на 712-103/104 и наскоро ќе може да се види по македонските пруги...
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() ![]() Edited by zookisk - 05-Jun-2012 at 00:25 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Има ли некој информација до каде стигна обновата на дизел моторната гарнитура 712-103/104, што досега е средено и до кога се очекува истата да се заврши.За мене е голема енигма и што се случува со гарнитурата 712-109/110. Таа се наоѓа во Колска-Велес, требаше да се започне буквално од нула со нејзе уште пред неколку години, што ќе биде со нејзе, се работи ли на нејзе?
Исто така, наслушнувам неофицијални информации дека следна за комплетна обнова е една од електро моторните гарнитури Горбачов. Дали е ова вистина и која гарнитура би одела на обнова, можеби 412-059/060 која подолг временски период не сообраќа или пак некоја од постојниве две што секојдневно возат? Edited by BOJAN - 02-Jun-2012 at 10:44 |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Кожи... |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
За рекламата немам замерка, една од ретките нормални реклами на МТВ.Муабетот ми беше дека е премногу мала фрекфенцијата на таа пруга за да бидат конкуренција на автобуски сообраќај.Со едно тргнување дневно не си конкуренција, освен ако имаш ненормално пониски цени (ја изгубија таа предност).Кој би патувал во 5 сабајле скоро 3 сати до Скопје (со голема несигурност дали би стигнал навреме), ако имаш во 6:30 директна линија и стигнуваш во 8:30 или со уште 5 други од сабајле опции... Без 5 тргнувања дневно не можат да бидат здрава конкуренција, а веќе од почеток големата комоција им е доста добра предност спрема автобусите, па сега реновираните шпанци со телевизија (само да се надеваме дека нема да е како во автобусите, да стојат за украс и некаква си луксузност) уште поголема предност. Ама барем да е некој распоред пример од Кочани во 5, 7:30, 12, 16:30, 19:30.Место да се потрудат со Шпанците да возат на пократки интервали почесто, секоја година гледаме укинување линии и сега најновото - поскапување цени... Edited by Тркало - 30-May-2012 at 18:02 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Каков товар се превезуваше? |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Тркало, во право си за оваа работа. Сепак, јавниот радиодифузен сервис МРТ секогаш бесплатно отстапува рекламен простор за сите министерства и јавни претпријатија, тие сметаат дека тоа е од јавен интерес, и не знам зошто бесплатно не би го искористиле тоа и од МЖ - Транспорт. Инаку веќе на форумов беше напоменато дека штом ќе се реконструира уште една гарнитура или некој дополнителен вагон, можно е да се отвори локална линија на релација Велес-Штип-Велес со воз. Edited by BOJAN - 30-May-2012 at 09:40 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...
|
||
![]() |
||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
|
Se sekjavam pred nekolku godini (mozebi 4/5) imase tovarni vagoni i toa mnogu cesto dovagaa a sega mislam deka retko dovagaat dali 2 pati vo godinata
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Оффтопик, ама ме интересира дали има товарен железнички сообраќај кон Кочани, може ли да се начекаат и колку често товарни вагони на железничката станица? За кон Кочани верувам дека е потребен уште еден утрински воз од Скопје и еден попладневен воз од Кочани. |
||
![]() |
||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka vo vozot ima patnici a prugata kaj sto slikav ne e vo upotreba, prugata vodi do fabrikata Ruen, no mislam deka i na drugata strana kaj sto se dvizi vozot ima treva i rastenija
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Фотографиите се феноменални, особено првата ![]() Има ли патници овој воз во моментов? |
||
![]() |
||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
|
denes vo kocani
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Тоа е добра вест Бојан. Искрено се надевам дека мерките ќе вродат со плод.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Веќе е испратена телеграма со цени за оштета кои треба да се платат од патниците доколку уништат нешто од новиот ентериер на обновената гарнитура. Се мислело на вандализмот на поединци. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Се согласувам со драконските казни за вандализмот и уништувањето општествен имот, но под услов Македонски Железници да издаваат онолку билети колку што има слободни места во возовите, а не во тазе обновен воз да се набутаат илјада луѓе, па и повеќе, како стока. Во 1930-те години во Советскиот Сојуз, за време на теророт и чистките организирани од страна на советскиот диктатор Јосиф Висарионович Сталин, идните робијаши во советските гулази биле транспортирани во вагони за стока во кои биле и набутани како стока. Па сега, ако Македонски Железници сака да функционира како современо јавно претпријатие во 21-от век, треба да се прилагоди на современите правила и принципи на 21-от век, меѓу кои спаѓа и правилото: КОЛКУ СЛОБОДНИ СЕДИШТА - ТОЛКУ БИЛЕТИ НА ПРОДАЖБА !!! Нека се држат до ова правило и слободно нека казнуваат секаков вандализам со драконски казни. Edited by Dexter26 - 24-Apr-2012 at 19:27 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |