build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 07-Jun-2012 at 22:46
а овие слики се од MZ 712-103 / 104 кој се реновира во моментов,а Владимир најавува дека гарнитурата ќе се климатизира(није могуче)








Edited by gjoko - 07-Jun-2012 at 22:48
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 07-Jun-2012 at 22:45
се надевам дека Владимир нема да се лути оти ќе му `позајмам` некои слики од шпанците што ги постирал на српскиот форум за железници

овие слики се од мартовското пуштање на реновираната композиција MZ 712-105 / 106










Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 05-Jun-2012 at 21:53
Originally posted by BOJAN

Zookisk, обновата на дизел моторнава гарнитура се врши во депото на Македонски железници или пак во Фабриката за колски возила во Велес? И дали имаш информации што станува со другата гарнитура 712-109/110 што на времето беше во Велес?

Да БОЈАН целосната обнова на 712-103/104 се врши во депото во Лисиче и за 2 месеци ќе ја видиме во сообраќај и следна за обнова по 2 месеци е 712-109/110 со што ќе имаме вкупно 5 Дизел моторни гарнитури во сообраќај...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 05-Jun-2012 at 10:12
Zookisk, обновата на дизел моторнава гарнитура се врши во депото на Македонски железници или пак во Фабриката за колски возила во Велес? И дали имаш информации што станува со другата гарнитура 712-109/110 што на времето беше во Велес?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 05-Jun-2012 at 00:31
штом се вадат стаклата,ми наликува на темелно реновирање.кога неможиме да се возиме во нови гарнитури,барем добро да се реновираат.колку што сум имал искуство со овие возови(а доста сум патувал),најголем проблем на `шпанците` е прегревањето на моторите
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 05-Jun-2012 at 00:24
Активно се работи на комплетната обнова на 712-103/104 и наскоро ќе може да се види по македонските пруги...



Uploaded with ImageShack.us

Edited by zookisk - 05-Jun-2012 at 00:25
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 02-Jun-2012 at 10:42
Има ли некој информација до каде стигна обновата на дизел моторната гарнитура 712-103/104, што досега е средено и до кога се очекува истата да се заврши.За мене е голема енигма и што се случува со гарнитурата 712-109/110. Таа се наоѓа во Колска-Велес, требаше да се започне буквално од нула со нејзе уште пред неколку години, што ќе биде со нејзе, се работи ли на нејзе?

Исто така, наслушнувам неофицијални информации дека следна за комплетна обнова е една од електро моторните гарнитури Горбачов. Дали е ова вистина и која гарнитура би одела на обнова, можеби 412-059/060 која подолг временски период не сообраќа или пак некоја од постојниве две што секојдневно возат?

Edited by BOJAN - 02-Jun-2012 at 10:44
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 30-May-2012 at 22:37
Originally posted by Cloverstack

Каков товар се превезуваше?

Кожи...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 30-May-2012 at 18:02
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...


Тркало, во право си за оваа работа. Сепак, јавниот радиодифузен сервис МРТ секогаш бесплатно отстапува рекламен простор за сите министерства и јавни претпријатија, тие сметаат дека тоа е од јавен интерес, и не знам зошто бесплатно не би го искористиле тоа и од МЖ - Транспорт. Инаку веќе на форумов беше напоменато дека штом ќе се реконструира уште една гарнитура или некој дополнителен вагон, можно е да се отвори локална линија на релација Велес-Штип-Велес со воз.


За рекламата немам замерка, една од ретките нормални реклами на МТВ.Муабетот ми беше дека е премногу мала фрекфенцијата на таа пруга за да бидат конкуренција на автобуски сообраќај.Со едно тргнување дневно не си конкуренција, освен ако имаш ненормално пониски цени (ја изгубија таа предност).Кој би патувал во 5 сабајле скоро 3 сати до Скопје (со голема несигурност дали би стигнал навреме), ако имаш во 6:30 директна линија и стигнуваш во 8:30 или со уште 5 други од сабајле опции...

Без 5 тргнувања дневно не можат да бидат здрава конкуренција, а веќе од почеток големата комоција им е доста добра предност спрема автобусите, па сега реновираните шпанци со телевизија (само да се надеваме дека нема да е како во автобусите, да стојат за украс и некаква си луксузност) уште поголема предност.
Ама барем да е некој распоред пример од Кочани во 5, 7:30, 12, 16:30, 19:30.Место да се потрудат со Шпанците да возат на пократки интервали почесто, секоја година гледаме укинување линии и сега најновото - поскапување цени...


Edited by Тркало - 30-May-2012 at 18:02
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 30-May-2012 at 16:31
Originally posted by ko4ani

Se sekjavam pred nekolku godini (mozebi 4/5) imase tovarni vagoni i toa mnogu cesto dovagaa a sega mislam deka retko dovagaat dali 2 pati vo godinata 

Каков товар се превезуваше?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 30-May-2012 at 09:39
Originally posted by Тркало

Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...


Тркало, во право си за оваа работа. Сепак, јавниот радиодифузен сервис МРТ секогаш бесплатно отстапува рекламен простор за сите министерства и јавни претпријатија, тие сметаат дека тоа е од јавен интерес, и не знам зошто бесплатно не би го искористиле тоа и од МЖ - Транспорт. Инаку веќе на форумов беше напоменато дека штом ќе се реконструира уште една гарнитура или некој дополнителен вагон, можно е да се отвори локална линија на релација Велес-Штип-Велес со воз.

Edited by BOJAN - 30-May-2012 at 09:40
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 30-May-2012 at 00:35
Баш гледав пред некој ден на МТВ реклама патувајте со воз Штип - Велес или Штип - Кочани, нешто демек за студентите поефтино, попусти...квалитетно ме насмеа рекламата, не за друго туку дека МЖ со 1 или 2 воза дневно, нешто како сериозна конкуренција на десетината линии на Авто Атом, седумте на Берово Транс, една на Бисер Пром и по некој помал превозник од Каменица, Делчево итн.А од Штип натака уште дваесетина тргнувања дневно за Скопје (Струмица Експрес, Руле Турс, Балкан Промет)...
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 29-May-2012 at 18:06
Se sekjavam pred nekolku godini (mozebi 4/5) imase tovarni vagoni i toa mnogu cesto dovagaa a sega mislam deka retko dovagaat dali 2 pati vo godinata 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 25-May-2012 at 17:04
Originally posted by ko4ani

Mislam deka vo vozot ima patnici a prugata kaj sto slikav ne e vo upotreba, prugata vodi do fabrikata Ruen, no mislam deka i na drugata strana kaj sto se dvizi vozot ima treva i rastenija 



Оффтопик, ама ме интересира дали има товарен железнички сообраќај кон Кочани, може ли да се начекаат и колку често товарни вагони на железничката станица? За кон Кочани верувам дека е потребен уште еден утрински воз од Скопје и еден попладневен воз од Кочани.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 25-May-2012 at 12:35
Mislam deka vo vozot ima patnici a prugata kaj sto slikav ne e vo upotreba, prugata vodi do fabrikata Ruen, no mislam deka i na drugata strana kaj sto se dvizi vozot ima treva i rastenija 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 24-May-2012 at 10:18
Originally posted by ko4ani

denes vo kocani



Фотографиите се феноменални, особено првата . Шпанецот би рекол дека се движи по поле, а не по пруга. Морам да приметам дека пругата кон Кочани е во очајна состојба, ако не можам ништо друго тогаш барем нека пуштат хемиски воз да ги сузбие растенијата што нараснале на самата пруга.

Има ли патници овој воз во моментов?
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 23-May-2012 at 20:15
denes vo kocani



Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 24-Apr-2012 at 22:24
Тоа е добра вест Бојан. Искрено се надевам дека мерките ќе вродат со плод.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 24-Apr-2012 at 22:09
Originally posted by polval

Аирлија обновениот Шпанец! Е сега фали уште драконско казнување за вандализам. Греота е и срамота нешто што е направено да се уништува без осет и совест.


Веќе е испратена телеграма со цени за оштета кои треба да се платат од патниците доколку уништат нешто од новиот ентериер на обновената гарнитура. Се мислело на вандализмот на поединци.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 24-Apr-2012 at 19:25
Previous
 
Се согласувам со драконските казни за вандализмот и уништувањето општествен имот, но под услов Македонски Железници да издаваат онолку билети колку што има слободни места во возовите, а не во тазе обновен воз да се набутаат илјада луѓе, па и повеќе, како стока.
 
Во 1930-те години во Советскиот Сојуз, за време на теророт и чистките организирани од страна на советскиот диктатор Јосиф Висарионович Сталин, идните робијаши во советските гулази биле транспортирани во вагони за стока во кои биле и набутани како стока.
 
Па сега, ако Македонски Железници сака да функционира како современо јавно претпријатие во 21-от век, треба да се прилагоди на современите правила и принципи на 21-от век, меѓу кои спаѓа и правилото:
 
КОЛКУ СЛОБОДНИ СЕДИШТА - ТОЛКУ БИЛЕТИ НА ПРОДАЖБА !!!
 
Нека се држат до ова правило и слободно нека казнуваат секаков вандализам со драконски казни.


Edited by Dexter26 - 24-Apr-2012 at 19:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.