build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 02-May-2010 at 15:11








www.mia.com.mk


Edited by lslcrew - 02-May-2010 at 15:13
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 02-May-2010 at 11:52

Груевски ќе го означи почетокот на изградбата на жичарницата на Водно

published - 02/05/2010 09:24:00
Големина на текст: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Почнува изградбата на жичарницата до Милениумскиот крст на Водно. Стартот на изградбта на потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст ќе го означи денеска премиерот Никола Груевски придружуван од  министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески.

Вкупната должина на жичарницата е три километри. Ќе се гради кабинска еднојажна жичарница, со затворен тип на гондоли, со капацитет на секоја годнола по осум патници. Вкупниот капацитет на превезени патници е 1.200 во еден час. Инвестицијата е над 6 милиони евра, што ги обезбедува Владата.

Потегот од Средно Водно до Милениумскиот крст во должина до 2.000 метри е првата фаза од градбата, а во втората фаза ќе се гради потегот од црквата „Св. Јован“ во Капиштец до Средно Водно. Изградбата на делот што денеска почнува да се гради планирано е да заврши за 15 месеци.

Проектот за изградба на жицарницата на Водно како и целосната изведба ќе го врши  австриската компанија „Допелмаер", која беше избрана за  најповолен понудувач на јавната набавка спроведена од Министерството за транспорт и врски.

МИА

http://alsat.mk/vesti/zemja/556053.html
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 28-Apr-2010 at 17:58
На толку дива сеча или други форми на свесно уништување, се запнаа за неколку дрва што наменски се сечат.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 28-Apr-2010 at 10:36
КОМПЛЕТИРАН ПРОЕКТОТ
Жичницата ќе почне да се гради во мај Место пред два месеца, како што беше најавено, жичницата на Водно ќе почне да се гради на почетокот на мај. Ова го потврдија во Министерството за транспорт и за врски, од каде што велат дека ги имаат сите потребни документи за да го почнат проектот. - На почетокот на мај е предвидено да почнат градежните активности за изградба на жичницата. Министерството за животна средина и за просторно планирање ја одобри Студијата за оцена на влијанието на проектот врз животната средина и е обезбедено соодветното одобрение за градење. Во првата фаза од изградбата е предвидено да се изврши подготовка на теренот по заштитниот појас и пристапните патишта за жичницата - велат од Министерството. Во Студијата за влијанието врз животната средина не беа наведени прецизни информации колку дрвја на Водно ќе се исечат при изградбата. Жичницата ќе ја гради австриската компанија „Допелмаер“, а ќе чини околу шест милиони евра.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2007&ArticleID=139579
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 06-Apr-2010 at 00:10

Жицницата му се заканува на Водно

Освен што дозволија сеча на дрва од парк-шумата „Водно“ без да биде подготвена Студијата за влијанието врз животната средина, експертите не одговорија како ќе се заштити животната средина

Дури откако почна да се подготвува теренот за изградба на жичницата од средно Водно до Милениумскиот крст, односно откако веќе еден месец се сечат дрвата од парк-шумата, надлежните се сетија дека треба да се изработи Студија за оцена на влијанието на проектот врз животната средина.

Еколозите останаа без одговор од надлежните претставници од Министерството за животна средина и просторно планирање на прашањето што ќе стане откако ќе заживее жичницата и кога парк-шумата „Водно“ ќе биде исполнета со посетители. Дали се предвидува и на кој начин ќе се обезбеди вода до горе; како ќе се изнесува отпадот и дали редовно ќе се прави тоа, како ќе бидат решени санитарните јазли, колку шума ќе се исече при изградбата на жичницата.

Експертите, ангажирани од Министерството, се оградија околу бројката на посетители. Таа, според нив, не може да се предвиди, бидејќи е различна во празници, за викенди и во работни денови. За отпадот се повикаа на Студијата, според која се предвидува редовно собирање на сметот за време на градбата на жичницата, но и потоа, за што е обврзан изведувачот. Не кажаа како ќе се собира сметот што низ целата парк-шума ќе го остават посетителите.

За сечата на дрвата одговори Никола Николов, професор на Шумарскиот факултет.

- За потребите на жичницата ќе треба да се исечат околу 5 хектари шума, но тоа нема негативно да влијае врз животната средина, зашто нема да се сечат сите дрва до корен. Ќе се сечат само високостеблестите, а нискостеблестите ќе се поткаструваат. Тоа ќе значи дека ќе се исечат само 0,1 до 0,2 проценти од вкупната дрвна маса, што е незначително - објасни Николов.

Магдалена Трајковска-Трпевска, експерт за оцена на влијанието врз животната средина од фирмата „Технолаб“, која Министерството за транспорт и врски ја избра на тендер за изработка на студија, укажа на позитивните ефекти од изградбата на жичницата, минимизирајќи ги негативните.

- Негативните влијанија ќе бидат посебно изразени во близина на градбата и ќе бидат локални и привремени. Тоа ќе бидат пред се' бучавата и правот, и тоа на почетната станица. Таму е планирана изградба на катни, подземни и надземни гаражи. Негативно влијание ќе има и врз флората и фауната поради деградација на нивната вегетација, нагласи Трпчевска. Според неа, изградбата на жичницата ќе има негативно влијание единствено врз птиците, поради нивниот евентуален судир со кабините.

Според Трајковска, жичницата на Водно ќе го поттикне социо-економскиот развој на општините Карпош, Центар, но и на Градот, ќе го подигне стандардот преку развој на туризмот и повеќе вработувања, ќе заживее локацијата, а ќе се зголеми и мотивацијата за рекреација на населението.

Позитивно влијание врз животната средина и човековото здравје ќе има со намалувањето на емисиите на издувните гасови, бидејќи со жичницата се очекува намалена фреквенција на возила во парк-шумата. Материјална придобивка од реализацијата на овој проект е што трасата на жичницата не минува низ урбанизирани места и зафаќа многу малку површина под шума. На трасата не се пронајдени археолошки локалитети, што значи дека нема никакво влијание врз културно-историското наследство. Почетната станица е избрана да биде на лесно пристапно место, кај црквата „Свети Јован“ во населбата Капиштец.

- Искористен е дел од патеката кој е многу малку пошумен, а речиси 90 проценти од земјиштето се во државна сопственост - нагласи Трпевска.

Анела Петрова


Изградба во две фази

Трасата на жичницата од средно Водно до врвот е кружна и ќе има три секции, кои ќе претставуваат техничко-технолошки целини што може да функционираат и како посебни објекти. Вкупната должина на целата траса е околу 3.000 метри.

Иако претходните најави од Министерството за транспорт и врски беа дека камен-темелникот ќе биде поставен кон крајот на март, сега се обезбедува градежно-техничката документација за реализација на проектот, по чие комплетирање ќе може да почне изградбата.

Жичницата ќе се гради во две фази. Првата фаза од проектот за изградба на жичницата е од средно Водно до Милениумскиот крст, на врвот на планината. Во втората фаза, која ќе следува по комплетирање на првата, жичницата ќе се изгради од црквата „Свети Јован“ во Капиштец до средно Водно. Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која го доби тендерот за 6,7 милиони евра.

Станува збор за кабинска еднојажна жичница, која се предвидува да има 62 гондоли од затворен тип, а секоја од гондолите треба да има капацитет да превезе осум патници. Таа ќе има капацитет да превезе 1.200 патници на час.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 26-Mar-2010 at 05:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 25-Mar-2010 at 04:46
Ги превртев сите ДУП-ови од Општина Карпош што се качени на нивната страна, неможам да најдам под кој опфат треба да е почетокот на жичарницава.  Може ли некој да го прецизира точно почетниот пункт каде точно кај болницата ќе биде тоа и ако може да видиме како тоа изгледа посочете кој опфат треба да е ова? Токму тука е границата со општина Центар, па да не случајно пунктот е на самиот раб нво рамки на Општина Центар?


Edited by lslcrew - 25-Mar-2010 at 05:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 25-Mar-2010 at 03:51

Водно конечно ќе ја добие жичарницата

Изградбата ќе се реализира во две фази. Во првата ќе биде поставена линија долга 2 километри од Средно Водно до Милениумскиот крст за што ќе се потрошат 6,7 милиони евра.

Линијата пак, која ќе го поврзува Средно Водно со градот, кај црквата Св. Јован во Капиштец, ќе се гради веднаш по завршувањето на првата.

 
Како изведувач е избрана австриската Допелмаер, која важи за една од најдобрите компании во поставувањето на ваков тип на инсталации.
Жичарницата ќе треба да го ограничи движењето на возила во заштитената зона на Водно.
 
За експертите жичарницата ќе биде туристичка атракција, и најбрз начин да се стигне до крстот, а притоа да не се загади екосистемот.



http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/vodno-konechno-ke-ja-dobie-zicharnicata
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 24-Mar-2010 at 23:09
Градењето на жичарницата се политизира


Изградбата на жичарницата на Водно до Милениумскиот крст нема да предизвика негативни еколошки последици врз заштитениот појас на парк-шумата. Оваа инвестиција има долгорочни позитивни влијанија врз животната средина и е услов за максимално искористување на предностите кои ги нуди локацијата. Краткорочни негативни последици се очекуваат во фазата на изградбата, но тие се минимални и можат да се контролираат. Ова се само дел од заклучоците од специјално изработената Студија за влијанието на проектот Жичарница Скопје Милениумски крст која, по нарачка на Министерството за транспорт, ја изработија експерти од фирмата Технолаб. На завчерашната презентација на студијата, претставниците на еколошките друштва ја повторија нивната сериозна забелешка поради тоа што сечата на дрвјата почнала без претходна детална анализа за влијанието врз биодиверзитетот во Парк шумата и побараа од надлежните, по реализацијата на проектот да обрнат поголемо внимание на третманот на отпадот што ќе го прават посетителите, што пак, го има во делот на препораките од студијата.

И покрај позитивните експертизи, политичките партии се обидуваат и на овој проект да му залепат партиска етикета. Вчера, градоначалникот на Карпош Стевчо Јакимовски ја обвини Владата дека "продолжува со недомислени проекти и покажа дека и е поважен чаламот и уметничкиот впечаток" бидејќи гради жичарница на само неколку метри до детската болница Козле.                                                                                                                                                                                                                                   http://www.vecer.com.mk/?ItemID=3441AC566B9B4346AA43A083183D837F
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 24-Mar-2010 at 10:21

Немаат врска Лаф Муабет со Два Елена. Два елена е десно од црквата во правец накај Козле, едно 200метри.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 24-Mar-2010 at 05:05
Јас колку што знам тука беше во близина само ресторанот Лаф Муабет. Дали е тој ребрендиран продаден или се работи за друг?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 24-Mar-2010 at 03:16
Originally posted by SkyBoy

Кај црквата, Министерството или евентуално фирмата која ќе стопанисува со жичарницата ќе мора да изгради и паркинг, кој според Деталниот план, превиден е некаде меѓу верскиот објект и ресторанот „Два елена“.

Каде точно е ресторан Два Елена?
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 24-Mar-2010 at 01:01
За жичарницата на Водно ќе се исечат 12.000 квадрати шума
 
 
Кај црквата во Капиштец ќе мора да се направи и паркинг за туристички автобуси и возила
 
Сања Наумовска

За изградбата на првата делница од жичарницата на Водно, долга 2.000 метри и широка 6 метри, ќе се исечат околу 12.000 квадратни метри шума. Колку вкупно квадрати зеленило ќе биде уништено за да се изгради целата траса на жичарницата, ќе се знае дури откако точно ќе се дефинира втората делница, која ќе се протега од Средно Водно до црквата „Свети Јован“ во Капиштец.

Сечата веќе започна на Средно Водно во близина на одморалиштето на Црвен крст, а ќе продолжи во правец на Милениумскиот крст. Деновиве Министерството за транспорт и врски ќе ја презентира и Студијата за влијание на изградбата на жичарницата врз животната средина, која треба да одговори на прашањата на скопјани, дали, всушност, овој проект ќе ја наруши рамнотежата во белите дробови на градот. Во очекување на најновото продолжение на акцијата за пошумување, во Парк-шумата се сечат повеќедецениски дрвја, а досега ниту една институција не излезе со конечна бројка колку шума ќе биде исечена.

Стручњаците инволвирани во проектот велат дека оваа квадратура предвидена за сечење не е значителна, имајќи ја предвид големината на Парк-шумата „Водно“. Трасата на жичарницата нема да минува по целата своја површина над шума, така што некаде нема ни да има потреба од сеча, што уште на старт го намалува опфатот наменет за сечење, коментираат шумарски инженери.

Во Градот, пак, објаснуваат дека колку дрвја ќе се исечат за жичарницата ќе се знае кога ќе заврши проектот. Засега е познато дека голем дел од дрвјата што ќе бидат отстранети биле непродуктивни диво сраснати помали или поголеми грмушести растенија.

„Во секој случај, при реализацијата на трасирањето ќе се води сметка што помалку стебла да бидат исечени, а со тоа да не се намали еколошката рамнотежа во Парк-шумата“, велат во Градот.

Жичарницата ќе се гради во две фази до 2011 година и ќе чини 6,7 милиони евра. Во втората фаза ќе се прави делницата од Средно Водно до црквата „Свети Јован“ во Капиштец. Граѓаните ќе можат со возење да стартуваат или кај црквата или на Средно Водно, каде што, исто така, ќе има пункт за купување билети. Кај црквата, Министерството или евентуално фирмата која ќе стопанисува со жичарницата ќе мора да изгради и паркинг, кој според Деталниот план, превиден е некаде меѓу верскиот објект и ресторанот „Два елена“.

За проектот да има вистински туристички и еколошки ефект и да биде привлечен за граѓаните, ќе треба да се мотивираат посетителите да ги остават возилата и да одат на Водно со жичарница. Во околината на црквата засега нема соодветен паркинг-простор наменет за туристички автобуси и возила.
 
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 05-Mar-2010 at 14:59

Почетната станица на жичницата над црквата „Свети Јован“

Возењето со жичницата од почетната станица кај црквата „Свети Јован“ до Милениумскиот крст ќе трае 10-12 минути

Дали ќе има доволно место за паркирање, како ќе се изградат гаражите над црквата „Свети Јован“, ќе се знае за неколку месеци кога ќе биде готова студијата за втората фаза од изградбата на жичницата до врвот на Водно. На терен состојбата е поинаква во споредба со замислите на Министерството за транспорт и врски. Просторот во близината на Теолошкиот факултет, каде што ќе биде сместена почетната станица, е ридест, но и премногу мал за да може да собере околу илјада автомобили. Особено ако се знае дека се планира со жичницата во една тура да се превезуваат по 1.200 патници на час.

Драган Симоновски, портпарол на Министерството за транспорт и врски, вели дека должината на трасата на жичницата изнесува 3.500 метри. Кабините ќе поминуваат по шест метри во секунда, односно од подножјето до врвот на Водно ќе се стигнува за 10-12 минути.

- Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која е една од најафирмираните компании во доменот на проектирање и изградба на ваков тип инсталации. Предвидено е почетната станица да биде над црквата „Свети Јован“, поточно во близината на Теолошкиот факултет. Должината на трасата на жичницата е 3.500 метри, и тоа од подножјето до Средно Водно должината е 1.900, а од тука до Милениумскиот крст изнесува 1.600 метри. Според планот, прво ќе се гради делницата од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втора фаза потегот од почетната станица до Средно Водно. Со жичницата ќе се превезуваат по 1.200 патници на час. Таа ќе има во 30 кабини, од кои две ВИП - објаснува Симоновски.

Тој додаде и дека во тек е изработката на Студијата за влијанието на жичницата врз животната средина. Исто така, предвидената траса нема да им пречи на постојните изградени објекти.

Жителите од овој дел на градот велат дека не им е јасно каде ќе се изградат гаражите за паркирање толку многу возила, бидејќи делот на кој е предвидена почетната станица е рид.
 
- Не ни е јасно како ќе се изведе изградбата на гаражите, без разлика дали тие ќе бидат подземни или катни. Почетната станица се планира да се гради на ридот. Просторот тука е премногу тесен, а за да се изгради каква било гаража треба да се израмни дел од ридот. Значи ако се изгради само подземна гаража, таа ќе може да собере најмногу 30-40 автомобили, а ако се изгради катна гаража, таа ќе треба да биде најмалку на 10 ката за да може да ги собере возилата. Особено проблем ќе биде кога жичницата ќе се пушти во употреба, кога сите ќе нагрнат да се повозат со неа до врвот на Водно. Како жители покрај чии куќи ќе поминуваат кабините, нé интересира и колку ќе се загади и воздухот во овој дел на градот, од толкав наплив на возила. Сметаме дека тоа негативно ќе влијае на животната средина - велат жителите.

Од Министерството за транспорт и врски не ни одговорија како ќе се реши проблемот со паркирањето. Сé уште не се знае каде точно ќе се изградат гаражите и паркиралиштето. Не се знае ни колку дрвја досега се исечени, а и уште колку ќе треба да се исечат за да се изгради жичницата.
 
   
Автор: Бојана Стојчевска
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=3510103806&id=14&setIzdanie=21926


Edited by SkyBoy - 05-Mar-2010 at 15:01
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 03-Mar-2010 at 22:06
а оваа па локација ја погодија ептен! добро може едноставно делува бидејќи е пострана, но прво таму ќе се создава невидена гужва, а и воопшто нема да бие атрактивна за скопјани како локација, ајде туристите наврат нанос ќе ги носат дотаму но ова требаше да биде до некоа ачик место а не збутана настрана! смешно резиденцијални објекти ќе врвеле над водњанска па затоа ја изместиле кон козле, што не ја зајсоа кај матка може така уште подобро ќе беше! 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 25-Feb-2010 at 16:52
Конечно да слушнеме нешто во врска со адаптацијата на просторот околу почетната станица.   Cheers

Тоа ќе биде, пред се', појавата на бучава и прав и тоа на почетната станица, каде е планирана изградба на катни подземни и надземни гаражи.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 25-Feb-2010 at 10:15
DENESEN DNEVNIK


Жичница за позелено Водно



Една од најголемите придобивки од изградбата на жичницата ќе биде намалувањето на издувните гасови, поради намалената фреквенција на возила во парк-шумата, а се очекува и поттик на социо-економскиот развој на Центар и Карпош, развој на туризмот, повеќе вработувања и зголемена мотивација за рекреација на населението

Со изградбата на жичницата на Водно се очекува поттик на социо-економскиот развој на општините Центар и Карпош, развој на туризмот, повеќе вработувања, заживување на локацијата, како и зголемување на мотивацијата за рекреација на населението. Една од најголемите придобивки ќе биде тоа што ќе се намалат издувните гасови, поради намелената фреквенција на возила во парк-шумата. Ова се дел од позитивните влијанија од изградбата на жичницата до врвот на Водно, кои се посочени во Студијата за стратегиската оцена на влијанието на овој објект врз животната средина, што беше презентиран завчера попладне. Изработката на студијата ја побарало Министерството за транспорт и врски, а работата ја заврши фирмата „Технолаб“.

Материјална придобивка од реализацијата на овој проект е што трасата не минува низ урбанизирани места, а не се пронајдени археолошки локалитети, што значи дека нема да има никакво влијание врз културно-историското наследство.

Почетната станица е избрана да биде на лесно пристапно место, кај црквата „Свети Јован“ во населбата Капиштец, а според извештајот, таа траса е најсоодветна, бидејќи не минува низ објекти и зафаќа малку површина под шума.

- Оваа варијанта на трасата беше најповолна, бидејќи минува низ предел каде што нема објекти. Искористена е патеката што е малку зафатена со шума, а речиси 90 отсто од земјиштето се државни. Оваа траса има предност што минува кај болницата за белодробни заболувања „Козле“, каде што е предвидена алтернативна станица за евентуални излети на децата кои се лекуваат во неа. Кога ќе има вакви излети, жичницата нема да биде отворена за останатото население - вели Љубомир Ивановски од „Технолаб“.

Постоеле уште две алтернативи за почетна станица на жичницата, но тие не се прифатени.

- Една од варијантите беше жичницата да почнува кај хотелот „Александар палас“. Но, така трасата би била многу долга, а една третина би минувала низ рамничарски дел, со што се губи во атрактивноста. Втората варијанта беше почетната станица да биде кај „Рамстор“, бидејќи е близу до подножјето на Водно. Но, трасата требаше да минува низ повеќе објекти, станбени, резиденцијални и конзуларно-дипломатски, па не беше земена предвид - рече Ивановски.

Негативното влијание на проектот ќе трае се' додека трае реализацијата, а најмногу ќе биде изразено врз флората и фауната.
- Негативните влијанија ќе бидат посебно изразени во близина на градбата и ќе бидат локални и привремени. Тоа ќе биде, пред се', појавата на бучава и прав и тоа на почетната станица, каде е планирана изградба на катни подземни и надземни гаражи. Негативно влијание ќе има и врз флората и фауната заради деградација на вегетацијата - нагласи Ивановски.

Според мислење на екипата од биолози и други ангажирани стручњаци жичницата негативно ќе влијае врз птиците, поради нивниот евентуален судир со турбините.

Ивановски нагласи дека не се очекуваат значителни влијанија врз почвата.

- Опасноста од ерозија ќе биде спречена со тоа што при расчистување на теренот

ќе се сече само високостеблестата вегетација, а нискостеблестата ќе остане - рече Ивановски.

Меѓутоа, ниту тој ниту претставниците од Министерството за транспорт не кажаа колку квадратни метри шума ќе мора да се исечат.

- Дури кога ќе се изработи конечната верзија на студијата, ќе се знае колку кубни метри дрва ќе биде потребно да се исечат за жичницата. Во моментов ова прашање не е предмет ниту на јавна расправа ниту на планската документација. Тоа ќе биде последица при реализацијата и ќе се врши во согласност со законите - образложи Рада Филиповска, раководител на Секторот за уредување на просторот.

Сечењето на шумата на Водно почна пред една недела. Тогаш работниците на „Паркови и зеленило“ и на „Македонски шуми“ рекоа дека ќе биде соголен терен долг 4-5 километри, со ширина од 18 метри.

Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која го доби тендерот за 6,7 милиони евра. За тие пари таа треба да ја изгради првата фаза, од Средно Водно до Милениумскиот крст и да ја пушти во употреба. Вкупната должина на целата траса е околу 3.000 метри.

Анела Петрова
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 19-Feb-2010 at 10:13
500 m visinska razlika e sosem ok. Samo ne ako treba da bide 2.5-3 km dolzina, neli tolkava bese faza 1 od sredno do gore. Mozebi gresam. No ako e taka, togas treba da ima megjustanica na krajot na strmniot del sto e kaj odmaralisteto. Problemot e sto dase napravi uste edna stanica kosta bagji pari, pa ne veruvam deka kje ima. Bas me interesira dali imaat idea kako kej se resi ova..
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 18-Feb-2010 at 22:55

@Supervisor

Читај поубаво, 500 метри висинска разлика од горна до долна точка. Должинска вероватно би била околу 1400-1500 метри права линија под жичарата според ГЕ


Edited by UrbanFreak - 18-Feb-2010 at 22:58
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 18-Feb-2010 at 22:41
500 метри скијачка патека е смешна работа Crazy
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.264 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.