![]() |
![]() |
![]() |
Жичарница на Водно |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 39> |
Author | ||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
![]() ![]() ![]() ![]() www.mia.com.mk Edited by lslcrew - 02-May-2010 at 15:13 |
||||||
![]() |
||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
На толку дива сеча или други форми на свесно уништување, се запнаа за неколку дрва што наменски се сечат.
|
||||||
![]() |
||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||
КОМПЛЕТИРАН
ПРОЕКТОТ
Жичницата ќе почне да се гради во мај Место пред два месеца, како што беше најавено, жичницата на Водно ќе почне да се гради на почетокот на мај. Ова го потврдија во Министерството за транспорт и за врски, од каде што велат дека ги имаат сите потребни документи за да го почнат проектот. - На почетокот на мај е предвидено да почнат градежните активности за изградба на жичницата. Министерството за животна средина и за просторно планирање ја одобри Студијата за оцена на влијанието на проектот врз животната средина и е обезбедено соодветното одобрение за градење. Во првата фаза од изградбата е предвидено да се изврши подготовка на теренот по заштитниот појас и пристапните патишта за жичницата - велат од Министерството. Во Студијата за влијанието врз животната средина не беа наведени прецизни информации колку дрвја на Водно ќе се исечат при изградбата. Жичницата ќе ја гради австриската компанија „Допелмаер“, а ќе чини околу шест милиони евра. http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2007&ArticleID=139579 |
||||||
![]() |
||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
|||||
Жицницата му се заканува на Водно Освен што дозволија сеча на дрва од парк-шумата „Водно“ без да биде подготвена Студијата за влијанието врз животната средина, експертите не одговорија како ќе се заштити животната средина Дури откако почна да се подготвува теренот за изградба на жичницата од средно Водно до Милениумскиот крст, односно откако веќе еден месец се сечат дрвата од парк-шумата, надлежните се сетија дека треба да се изработи Студија за оцена на влијанието на проектот врз животната средина. Анела Петрова
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
ДУПД за Жичарницата на Водно, Технолаб.
http://www.mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/117/Final%20SEA%20ZICARA%20_f.pdf http://www.mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/116/EIA_ZICARNICA.pdf |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Ги превртев сите ДУП-ови од Општина Карпош што се качени на нивната страна, неможам да најдам под кој опфат треба да е почетокот на жичарницава. Може ли некој да го прецизира точно почетниот пункт каде точно кај болницата ќе биде тоа и ако може да видиме како тоа изгледа посочете кој опфат треба да е ова? Токму тука е границата со општина Центар, па да не случајно пунктот е на самиот раб нво рамки на Општина Центар?
Edited by lslcrew - 25-Mar-2010 at 05:03 |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||
Градењето на жичарницата се политизира
|
||||||
![]() |
||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||
Немаат врска Лаф Муабет со Два Елена. Два елена е десно од црквата во правец накај Козле, едно 200метри. |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Јас колку што знам тука беше во близина само ресторанот Лаф Муабет. Дали е тој ребрендиран продаден или се работи за друг?
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Каде точно е ресторан Два Елена? |
||||||
![]() |
||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
|||||
За жичарницата на Водно ќе се исечат 12.000 квадрати шума
![]() Кај црквата во Капиштец ќе мора да се направи и паркинг за туристички автобуси и возила
Сања Наумовска
За изградбата на првата делница од жичарницата на Водно, долга 2.000 метри и широка 6 метри, ќе се исечат околу 12.000 квадратни метри шума. Колку вкупно квадрати зеленило ќе биде уништено за да се изгради целата траса на жичарницата, ќе се знае дури откако точно ќе се дефинира втората делница, која ќе се протега од Средно Водно до црквата „Свети Јован“ во Капиштец. Сечата веќе започна на Средно Водно во близина на одморалиштето на Црвен крст, а ќе продолжи во правец на Милениумскиот крст. Деновиве Министерството за транспорт и врски ќе ја презентира и Студијата за влијание на изградбата на жичарницата врз животната средина, која треба да одговори на прашањата на скопјани, дали, всушност, овој проект ќе ја наруши рамнотежата во белите дробови на градот. Во очекување на најновото продолжение на акцијата за пошумување, во Парк-шумата се сечат повеќедецениски дрвја, а досега ниту една институција не излезе со конечна бројка колку шума ќе биде исечена. Стручњаците инволвирани во проектот велат дека оваа квадратура предвидена за сечење не е значителна, имајќи ја предвид големината на Парк-шумата „Водно“. Трасата на жичарницата нема да минува по целата своја површина над шума, така што некаде нема ни да има потреба од сеча, што уште на старт го намалува опфатот наменет за сечење, коментираат шумарски инженери. Во Градот, пак, објаснуваат дека колку дрвја ќе се исечат за жичарницата ќе се знае кога ќе заврши проектот. Засега е познато дека голем дел од дрвјата што ќе бидат отстранети биле непродуктивни диво сраснати помали или поголеми грмушести растенија. „Во секој случај, при реализацијата на трасирањето ќе се води сметка што помалку стебла да бидат исечени, а со тоа да не се намали еколошката рамнотежа во Парк-шумата“, велат во Градот. Жичарницата ќе се гради во две фази до 2011 година и ќе чини 6,7 милиони евра. Во втората фаза ќе се прави делницата од Средно Водно до црквата „Свети Јован“ во Капиштец. Граѓаните ќе можат со возење да стартуваат или кај црквата или на Средно Водно, каде што, исто така, ќе има пункт за купување билети. Кај црквата, Министерството или евентуално фирмата која ќе стопанисува со жичарницата ќе мора да изгради и паркинг, кој според Деталниот план, превиден е некаде меѓу верскиот објект и ресторанот „Два елена“. За проектот да има вистински туристички и еколошки ефект и да биде привлечен за граѓаните, ќе треба да се мотивираат посетителите да ги остават возилата и да одат на Водно со жичарница. Во околината на црквата засега нема соодветен паркинг-простор наменет за туристички автобуси и возила. |
||||||
![]() |
||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
|||||
Почетната станица на жичницата над црквата „Свети Јован“Возењето со жичницата од почетната станица кај црквата „Свети Јован“ до Милениумскиот крст ќе трае 10-12 минутиДали ќе има доволно место за паркирање, како ќе се изградат гаражите над црквата „Свети Јован“, ќе се знае за неколку месеци кога ќе биде готова студијата за втората фаза од изградбата на жичницата до врвот на Водно. На терен состојбата е поинаква во споредба со замислите на Министерството за транспорт и врски. Просторот во близината на Теолошкиот факултет, каде што ќе биде сместена почетната станица, е ридест, но и премногу мал за да може да собере околу илјада автомобили. Особено ако се знае дека се планира со жичницата во една тура да се превезуваат по 1.200 патници на час.
Драган Симоновски, портпарол на Министерството за транспорт и врски, вели дека должината на трасата на жичницата изнесува 3.500 метри. Кабините ќе поминуваат по шест метри во секунда, односно од подножјето до врвот на Водно ќе се стигнува за 10-12 минути. - Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која е една од најафирмираните компании во доменот на проектирање и изградба на ваков тип инсталации. Предвидено е почетната станица да биде над црквата „Свети Јован“, поточно во близината на Теолошкиот факултет. Должината на трасата на жичницата е 3.500 метри, и тоа од подножјето до Средно Водно должината е 1.900, а од тука до Милениумскиот крст изнесува 1.600 метри. Според планот, прво ќе се гради делницата од Средно Водно до Милениумскиот крст, а во втора фаза потегот од почетната станица до Средно Водно. Со жичницата ќе се превезуваат по 1.200 патници на час. Таа ќе има во 30 кабини, од кои две ВИП - објаснува Симоновски. Тој додаде и дека во тек е изработката на Студијата за влијанието на жичницата врз животната средина. Исто така, предвидената траса нема да им пречи на постојните изградени објекти. Жителите од овој дел на градот велат дека не им е јасно каде ќе се изградат гаражите за паркирање толку многу возила, бидејќи делот на кој е предвидена почетната станица е рид.
Edited by SkyBoy - 05-Mar-2010 at 15:01 |
||||||
![]() |
||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|||||
а оваа па локација ја погодија ептен! добро може едноставно делува бидејќи е пострана, но прво таму ќе се создава невидена гужва, а и воопшто нема да бие атрактивна за скопјани како локација, ајде туристите наврат нанос ќе ги носат дотаму но ова требаше да биде до некоа ачик место а не збутана настрана! смешно резиденцијални објекти ќе врвеле над водњанска па затоа ја изместиле кон козле, што не ја зајсоа кај матка може така уште подобро ќе беше!
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Конечно да слушнеме нешто во врска со адаптацијата на просторот околу почетната станица.
![]()
|
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
DENESEN DNEVNIK
Жичница за позелено Водно Една од најголемите придобивки од изградбата на жичницата ќе биде намалувањето на издувните гасови, поради намалената фреквенција на возила во парк-шумата, а се очекува и поттик на социо-економскиот развој на Центар и Карпош, развој на туризмот, повеќе вработувања и зголемена мотивација за рекреација на населението Со изградбата на жичницата на Водно се очекува поттик на социо-економскиот развој на општините Центар и Карпош, развој на туризмот, повеќе вработувања, заживување на локацијата, како и зголемување на мотивацијата за рекреација на населението. Една од најголемите придобивки ќе биде тоа што ќе се намалат издувните гасови, поради намелената фреквенција на возила во парк-шумата. Ова се дел од позитивните влијанија од изградбата на жичницата до врвот на Водно, кои се посочени во Студијата за стратегиската оцена на влијанието на овој објект врз животната средина, што беше презентиран завчера попладне. Изработката на студијата ја побарало Министерството за транспорт и врски, а работата ја заврши фирмата „Технолаб“. Материјална придобивка од реализацијата на овој проект е што трасата не минува низ урбанизирани места, а не се пронајдени археолошки локалитети, што значи дека нема да има никакво влијание врз културно-историското наследство. Почетната станица е избрана да биде на лесно пристапно место, кај црквата „Свети Јован“ во населбата Капиштец, а според извештајот, таа траса е најсоодветна, бидејќи не минува низ објекти и зафаќа малку површина под шума. - Оваа варијанта на трасата беше најповолна, бидејќи минува низ предел каде што нема објекти. Искористена е патеката што е малку зафатена со шума, а речиси 90 отсто од земјиштето се државни. Оваа траса има предност што минува кај болницата за белодробни заболувања „Козле“, каде што е предвидена алтернативна станица за евентуални излети на децата кои се лекуваат во неа. Кога ќе има вакви излети, жичницата нема да биде отворена за останатото население - вели Љубомир Ивановски од „Технолаб“. Постоеле уште две алтернативи за почетна станица на жичницата, но тие не се прифатени. - Една од варијантите беше жичницата да почнува кај хотелот „Александар палас“. Но, така трасата би била многу долга, а една третина би минувала низ рамничарски дел, со што се губи во атрактивноста. Втората варијанта беше почетната станица да биде кај „Рамстор“, бидејќи е близу до подножјето на Водно. Но, трасата требаше да минува низ повеќе објекти, станбени, резиденцијални и конзуларно-дипломатски, па не беше земена предвид - рече Ивановски. Негативното влијание на проектот ќе трае се' додека трае реализацијата, а најмногу ќе биде изразено врз флората и фауната. - Негативните влијанија ќе бидат посебно изразени во близина на градбата и ќе бидат локални и привремени. Тоа ќе биде, пред се', појавата на бучава и прав и тоа на почетната станица, каде е планирана изградба на катни подземни и надземни гаражи. Негативно влијание ќе има и врз флората и фауната заради деградација на вегетацијата - нагласи Ивановски. Според мислење на екипата од биолози и други ангажирани стручњаци жичницата негативно ќе влијае врз птиците, поради нивниот евентуален судир со турбините. Ивановски нагласи дека не се очекуваат значителни влијанија врз почвата. - Опасноста од ерозија ќе биде спречена со тоа што при расчистување на теренот ќе се сече само високостеблестата вегетација, а нискостеблестата ќе остане - рече Ивановски. Меѓутоа, ниту тој ниту претставниците од Министерството за транспорт не кажаа колку квадратни метри шума ќе мора да се исечат. - Дури кога ќе се изработи конечната верзија на студијата, ќе се знае колку кубни метри дрва ќе биде потребно да се исечат за жичницата. Во моментов ова прашање не е предмет ниту на јавна расправа ниту на планската документација. Тоа ќе биде последица при реализацијата и ќе се врши во согласност со законите - образложи Рада Филиповска, раководител на Секторот за уредување на просторот. Сечењето на шумата на Водно почна пред една недела. Тогаш работниците на „Паркови и зеленило“ и на „Македонски шуми“ рекоа дека ќе биде соголен терен долг 4-5 километри, со ширина од 18 метри. Жичницата ќе ја гради австриската фирма „Допелмаер“, која го доби тендерот за 6,7 милиони евра. За тие пари таа треба да ја изгради првата фаза, од Средно Водно до Милениумскиот крст и да ја пушти во употреба. Вкупната должина на целата траса е околу 3.000 метри. Анела Петрова |
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
500 m visinska razlika e sosem ok. Samo ne ako treba da bide 2.5-3 km dolzina, neli tolkava bese faza 1 od sredno do gore. Mozebi gresam. No ako e taka, togas treba da ima megjustanica na krajot na strmniot del sto e kaj odmaralisteto. Problemot e sto dase napravi uste edna stanica kosta bagji pari, pa ne veruvam deka kje ima. Bas me interesira dali imaat idea kako kej se resi ova..
|
||||||
![]() |
||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||
@Supervisor Читај поубаво, 500 метри висинска разлика од горна до долна точка. Должинска вероватно би била околу 1400-1500 метри права линија под жичарата според ГЕ Edited by UrbanFreak - 18-Feb-2010 at 22:58 |
||||||
![]() |
||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||
500 метри скијачка патека е смешна работа
![]() |
||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 39> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |