build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 22-Aug-2015 at 16:28
камиони се излезени на повеќе од половина кичевска траса, но работата е штотуку започната.ископани се многу милиони м3 земја и камен, но за целосно да се оформи траса за да започнат првите тампонирања има многу уште работа

охридскиот дел е многу порамен и таму темпото можи да биди побрзо

Edited by gjoko - 22-Aug-2015 at 16:28
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 22-Aug-2015 at 14:37
gjoko procentualno sto mislis do kade se? Okolu 10%?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 22-Aug-2015 at 14:32
Така и си мислев за работењето на работниците , а иначе да доста лош терен , неочекувани работи се појавуваат , како што кажа и самиот наместо карпи излева земја и обратно , значи нај многу работа одземаат тунелите .. а иначе јаловината може на пример да се искористи за некој хидрозасип во некоа јама , толку ли нема на тој простор нешто такво ? би требало тоа да не претставува некаков проблем и да најдат брзо решение за него...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 21-Aug-2015 at 23:25
Најголемиот дел од работниците работат од 6,30 па до попладневните часови. Ручек им се носи на л.м. Секоја од фирмите има договор со некој од кичевските ресторани кои храната им е носат на терен.

На многу места проектот мораше да се менува бидејќи подлогата е различна него што е во проектот(лошо или никакво геолошко мерење во минатото). на некои места каде се очекуваше карпи(над с.Извор) се најде на земја, а на некои места каде се очекуваше земја се најде многу тврда карпа.

Најлошо се поминува во тунелите бидејќи таму карпите се многу меки, па тоа создава проблеми. за минерите најдобра варијанта е да е каменот тврд па знаат колку и како да го постават експлозивот. Овде кај тунелите ако се стави саму малку повеќе експлозив, настанува поголемо разорување . А кинезите бараат отворот да излези точно по мерка бидејќи секој см бетон по должина ги кошта многу.

Засега малку проблем претставуваат и локациите за депониите за јаловина. Треба огромни количини на земја да се сместат негде, а нема баш ногу простор
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 21-Aug-2015 at 23:13
Значи се то ова кажува на уште многу многу работа , поради фактот дека се работи за таков дел каде што е доста карпест нели , бушењето на тунелите исто така одзима доста време , воглавно целата траса е доста тешка за работа , јас слушнаш од некој лица дека работниците работеле 3 смени што значи 24/7 без прекин се работи , дали е тоа сварно точно ? јас баш и не поверував на таа информација прв пат слушам дека некој кај нас изведува автопат и во ноќни услови ....
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 21-Aug-2015 at 18:36
Кичевскиот дел е доста тежок, се пробива делницата но скоро целата траса ќе биди со мостови и вијадукти. Само вијадуктот кај с.Лавчани по проект треба да кошта 12 милиони евра. Но пошто тлото за темели е доста нестабилно, ќе се ставаат неколку десетици бетонски колци од по 1 метар дијаметар(исто како на изградбата на хотелот во Дубаи-Бурџ ал араб) и длабочина од неколку десетици метри под дватафундаменти на вијадуктот. Тоа ќе ја крени цената уште повеќе.

Тунелите се бушат од 3 страни, а од четрвртата(од кај Врбјани) засега не се работи поради нестабилен материјал(паѓа плафонот) па кинезите одлучиле дека ќе одат со нова технологија
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 21-Aug-2015 at 00:21
Нема потреба за такви информации , тоа си е друга работа.... него како одат работите до каде е стигнато , знае ли некој нешто повеќе или пак некои пресни сликички ? )
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 20-Aug-2015 at 15:05
да, но газдата и основачката фирма се нешто друго. но тоа се службени информации кои не би ги споделувал во јавност
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 20-Aug-2015 at 01:54
Не е грчка , фирмата МАКТЕК е македонска фирма оформена некаде 2012 година , вршат пробивање на тунели,патишта и минирање.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 18-Aug-2015 at 23:56
Фирмата се вика МАКТЕК и е истата која и пробиваше тунелите кај Д.Капија. Се работи за грчка фирма????(седиште во Грција од каде се носат и репроматријалите за работа)
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 18-Aug-2015 at 21:53
Ми се чини Актор по профи работат на тунелите.Кој ги пробива овие тунели наши фирми или?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 18-Aug-2015 at 21:21
Тунелот кај автопатот охрид-кичево од фб



Edited by my Macedonia - 18-Aug-2015 at 21:23
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 15-Jul-2015 at 05:22
ako se koristi segasniot postoecki pat, po site pravila i propisi mora da napravat uste eden rezerven alternativen pat.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 13-Jul-2015 at 23:59
Па и не е нешто тесно, можеби за лента плус на постојанава магистрала за да се добие профил на автопат.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 13-Jul-2015 at 23:36
Пак повторувам и не ми е сигурно, дали планот е овде користење на старата магистрала во еден правец? Некој случајно да не е запознат или начул нешто?Некако тесно тампонираниов дел...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 13-Jul-2015 at 06:52
Одлично!
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 12-Jul-2015 at 21:42
Денешни фотографии од автопатот во изградба Кичево - Охрид. Голем дел од трасата на рамничарскиот дел е пробиена, фотографиите се во делот од Песочани во правец од Охрид кон Кичево. Поставена е арматура на дел од мостовите што минуваат врз постоечкиот магистрален пат, а во одредени сегменти од трасата се заприметуваат и веќе завршени столбови на некои од мостовите:






























Edited by BOJAN - 12-Jul-2015 at 21:51
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 02-Jun-2015 at 16:30




Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 02-Jun-2015 at 16:26


Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 02-Jun-2015 at 16:25
Делот на Трансмет.Немам прецизни информации од кога се фотките.

1.


2.


3.


4.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.215 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.