![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 45> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
камиони се излезени на повеќе од половина кичевска траса, но работата е штотуку започната.ископани се многу милиони м3 земја и камен, но за целосно да се оформи траса за да започнат првите тампонирања има многу уште работа
охридскиот дел е многу порамен и таму темпото можи да биди побрзо Edited by gjoko - 22-Aug-2015 at 16:28 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
gjoko procentualno sto mislis do kade se? Okolu 10%?
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Така и си мислев за работењето на работниците , а иначе да доста лош терен , неочекувани работи се појавуваат , како што кажа и самиот наместо карпи излева земја и обратно , значи нај многу работа одземаат тунелите .. а иначе јаловината може на пример да се искористи за некој хидрозасип во некоа јама , толку ли нема на тој простор нешто такво ? би требало тоа да не претставува некаков проблем и да најдат брзо решение за него...
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Најголемиот дел од работниците работат од 6,30 па до попладневните часови. Ручек им се носи на л.м. Секоја од фирмите има договор со некој од кичевските ресторани кои храната им е носат на терен.
На многу места проектот мораше да се менува бидејќи подлогата е различна него што е во проектот(лошо или никакво геолошко мерење во минатото). на некои места каде се очекуваше карпи(над с.Извор) се најде на земја, а на некои места каде се очекуваше земја се најде многу тврда карпа. Најлошо се поминува во тунелите бидејќи таму карпите се многу меки, па тоа создава проблеми. за минерите најдобра варијанта е да е каменот тврд па знаат колку и како да го постават експлозивот. Овде кај тунелите ако се стави саму малку повеќе експлозив, настанува поголемо разорување . А кинезите бараат отворот да излези точно по мерка бидејќи секој см бетон по должина ги кошта многу. Засега малку проблем претставуваат и локациите за депониите за јаловина. Треба огромни количини на земја да се сместат негде, а нема баш ногу простор |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Значи се то ова кажува на уште многу многу работа , поради фактот дека се работи за таков дел каде што е доста карпест нели , бушењето на тунелите исто така одзима доста време , воглавно целата траса е доста тешка за работа , јас слушнаш од некој лица дека работниците работеле 3 смени што значи 24/7 без прекин се работи , дали е тоа сварно точно ? јас баш и не поверував на таа информација прв пат слушам дека некој кај нас изведува автопат и во ноќни услови ....
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Кичевскиот дел е доста тежок, се пробива делницата но скоро целата траса ќе биди со мостови и вијадукти. Само вијадуктот кај с.Лавчани по проект треба да кошта 12 милиони евра. Но пошто тлото за темели е доста нестабилно, ќе се ставаат неколку десетици бетонски колци од по 1 метар дијаметар(исто како на изградбата на хотелот во Дубаи-Бурџ ал араб) и длабочина од неколку десетици метри под дватафундаменти на вијадуктот. Тоа ќе ја крени цената уште повеќе.
Тунелите се бушат од 3 страни, а од четрвртата(од кај Врбјани) засега не се работи поради нестабилен материјал(паѓа плафонот) па кинезите одлучиле дека ќе одат со нова технологија |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Нема потреба за такви информации , тоа си е друга работа.... него како одат работите до каде е стигнато , знае ли некој нешто повеќе или пак некои пресни сликички ?
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
да, но газдата и основачката фирма се нешто друго. но тоа се службени информации кои не би ги споделувал во јавност
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Не е грчка , фирмата МАКТЕК е македонска фирма оформена некаде 2012 година , вршат пробивање на тунели,патишта и минирање.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Фирмата се вика МАКТЕК и е истата која и пробиваше тунелите кај Д.Капија. Се работи за грчка фирма????(седиште во Грција од каде се носат и репроматријалите за работа)
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Ми се чини Актор по профи работат на тунелите.Кој ги пробива овие тунели наши фирми или?
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Тунелот кај автопатот охрид-кичево од фб
![]() ![]() Edited by my Macedonia - 18-Aug-2015 at 21:23 |
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
ako se koristi segasniot postoecki pat, po site pravila i propisi mora da napravat uste eden rezerven alternativen pat.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Па и не е нешто тесно, можеби за лента плус на постојанава магистрала за да се добие профил на автопат.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Пак повторувам и не ми е сигурно, дали планот е овде користење на старата магистрала во еден правец? Некој случајно да не е запознат или начул нешто?Некако тесно тампонираниов дел...
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Одлично!
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Денешни фотографии од автопатот во изградба Кичево - Охрид. Голем дел од трасата на рамничарскиот дел е пробиена, фотографиите се во делот од Песочани во правец од Охрид кон Кичево. Поставена е арматура на дел од мостовите што минуваат врз постоечкиот магистрален пат, а во одредени сегменти од трасата се заприметуваат и веќе завршени столбови на некои од мостовите:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by BOJAN - 12-Jul-2015 at 21:51 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Делот на Трансмет.Немам прецизни информации од кога се фотките.
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |