build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 06-Aug-2020 at 15:00
Вака изгледа улицата „Арсо Мицков“ во Ѓорче Петров





https://www.vecer.press/вака-изгледа-улицата-арсо-мицков-в/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 06-Aug-2020 at 14:36
Конкретно за последнава фотка,и како пешак и како велосипедист сум бил испрскан неколку пати на локацијава и не секогаш по вина на возачите бидејќи се создава многу голем вир(и при наврнати 10л на м2) така да незнам што треба да се случи за некој да стори нешто....а за Маџир маало немам коментар улицата ја реновираа пред 2 години и пак не ставиле шахти или се ставени на места каде има нагиб,срамота

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 06-Aug-2020 at 14:34
Се моли дождот да не врне во Центар повеќе од 20 минути

Пекавме за дожд оти било многу врело летото. Дождот дојде, сега пекаме да престане. Зошто? Па очигледно улиците не ни се подготвени за дожд подолг од половина час.

Иако врне непрестано, тргнавме денеска во мала обиколка низ центарот на градот. Поплавени делови од населбите, насобраната вода на улиците која не се повлекува, граѓани кои мораа да вежбаат „скокање“ при преминувањето на улиците и да не бидат испрскани, „бањање“ од расклатените плочки на улиците беа само дел од она што денеска го забележавме по централното градско подрачје.

Но, освен ова, имаше и апсурди токму во самиот центар: површинската фонтана на плоштадот „Македонија“ интензивно работеше и истураше вода иако во исто време на неа се истураа десетици литри дожд на квадретен метар!? Буквално плоштадот станал фонтана, ама и фонтаната ди дурлеше вода. Која била потребата фонтаната да работи и во овие услови треба да објаснат надлежните бидејќи запирањето на нејзината работа не би требало да е поголем проблем, барем додека дождовите не престанат.

Малку подалеку, на улицата „Македонија“ дождот повторно ги откри и наполни дупките околу сите расклатени плочки долж централната градска пешачка улица. Барички и каллива вода ги има на секои десетина метри и пешаците беа принудени да прават „слалом“ долж улицата од која насобраната вода тешко се повлекува бидејќи добро не е решен одводот на дождовницата. Имаше и такви граѓани кои згазнуваа на таквите плочки – правејки си мини фонтани-прскалки.

-Секој дожд на оваа улица е вака. На едно место имате насобрано езерце, на друго бари околу изместените плочки. Веќе се навикнавме и ги избегнуваме тие места. А надлежните се навикнаа да не чувствуваат потреба да ги поправат, ни рече еден граѓанин.

На соседната улица „Свети Кирил и Методиј“ водата беше насобрана најмногу токму на пешачките премини. Па, заради тоа, оние граѓани кои не сакаат чевлите да им се наводенат мораа да скокаат за да ја избегнат водата или за да одбегнат да бидат испрскани од колите што минуваат.

-Ќе мора да вежбаме скок со стап изгледа, во шега-но сепак револтирано ни рече еден скопјанец.

Кај подвозникот кон Црниче сообраќајот се одвиваше нормално. Тука порано постојано имаше длабока вода која го попречуваше сообраќај, но сега веќе не. Се покажува дека интервенциите напревени пред неколку години со решетките на горните делови од улиците функционираат добро.

Но, вистинско езеро забележавме до крстосницата кај Народната банка. Водата од главниот булевар „Крсте Мисирков“ се слива на свртувалиштето од кај Банката кон МАНУ и тука останува. Десетина сантиметри беше длабока несобраната вода, а што предизвикуваше возилата да ја распрснуваат водата на сите страни. Проблемот е очигледно во тоа што надлежните тука не направија одводна шахта иако и на лаик му е јасно дека водата тука ќе се насобира.

Во соседното Маџир Маало во ред беше само главната улица во која неодамна беше направене и канализација. Во споредните беа направени вистински езера.

-Една улица е направена, а за овие чекаме да ни направат одводна канализација. Кога ќе биде тоа никој не кажува. На знаеме ни што се случи со ДУП-от што се предложи за населбава. Сега излегуваме само со длабоки гумени чизми, ни рече еден граѓанин.

Слична глетка видовме и во населбата Пролет. Дел од улицата и тротоарот станал вистинско езеро бидејќи и тука нема решен одвод на вода… Обилните дождови, очигледно, повторно потсетија дека градот го нема решено проблемот со канализацијата. А така ќе биде се додека само 30 проценти од неговото подрачје е покриено со атмосферската канализација…

ул.Ѓуро Ѓоновиќ



бул.К.Ј.Питу




https://skopskoeho.mk/se-moli-dozhdot-da-ne-vrne-vo-tsentar-poveke-od-20-minuti/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 06-Aug-2020 at 10:19
Нивелирање шахта - Сѐ уште енигма за нашите градежници





Секој малку подолготраен дожд во Скопје и неговата околина ги покажува многу од аномалиите на инфраструктурата во градот и населбите. Најчесто големото количество вода не може да се прифати од атмосферската канализација па често се јавуваат огромни непрооди езера, посебно кај ниските делови од коловизите. Често пати и сливниците се затнати со ѓубре и вегетација па водата се акумулира околу нив наместо да истекува.

Еден од, би рекле, неодминливите белези на нашето поднебје кога е во прашање патната и придружната инфрастуктура се шахтите и сливниците кои како по правило се направени повисоки од патот па наместо да ја одводнуваат водата тие се претвораат во островца среде езера.

Утрово во многу населби имаше ваква слика а посебно во приградските населби како Лисиче, Ѓорче Петров, па дури и во делови на Карпош.

Граѓаните коментираат:

- Нашите градежници никако да научат да нивелираат шахта со коловоз. Иако се фалат дека имаат повеќедецениско искуство, сепак, на терен им се случуваат смешни ситуации. Високите шахти пречат при возење и ни ги оштетуваат автомобилите, и кога се многу кренати, и кога се вдлабнати што исто така не е ретко. Да беа рамни, иако не се за намена за атмосферска канализација, можат да помогнат во одводнување на вишокот вода онаму каде што нема атмосферски одвод. Кај нас ништо од ова не е применето во пракса, а тендери „фрчат“. Кој проверува како е изведена работата и дали е фунционална? - се прашуваат скопјани.

https://skopjeinfo.mk/niveliranje-shahta-sje-ushte-enigma-za-nashite-gradezhnici
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 05-Aug-2020 at 14:56
Започнаа активностите за асфалтирање на првиот дел од улицата Фуштанска во населба Ченто.







се вади стариот асфалт на вториот дел од улицата



https://www.facebook.com/opstinagazibaba
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 04-Aug-2020 at 14:16
Автомобилите ги узурпираа тротоарите, пешаците на улица





Поради зградите што се изградени на половина метар од коловозот и паркираните автомобили на улицата „Димо Хаџи Димов“, на пешаците не им останува ништо друго освен да се движат крајно небезбедно – по улица.

Тешко е да се биде пешак на улицата „Димо Хаџи Димов“ во Кисела Вода, реагираат граѓани од населбата, кои велат дека поради зградите што се изградени на половина метар од улицата и паркираните автомобили, на пешаците не им останува ништо друго освен да се движат по улица. Ситуацијата е уште полоша навечер, кога и видливоста е помала, па животите на сите што минуваат по оваа улица се изложени на ризик.

– Ги наредија зградите една до друга веднаш до улица. Не знам дали имаат подземни паркинзи или не, но редица автомобили редовно се паркирани покрај нив. Нема човек како да помине, па мора по коловоз. И никој не реагира. Што чекаат, да се случи некоја несреќа, па да го организираат некако движењето на луѓето по улицата? Ако не друго, барем да стават столпчиња да не можат да се паркираат автомобили – вели Владо од Кисела Вода.
Во Општина Кисела Вода веднаш се оградија од одговорноста, посочувајќи дека улицата „Димо Хаџи Димов“ е во надлежност на Град Скопје. Оттаму, пак, на прашањето дали планираат да преземат нешто на оваа улица и да се погрижат за безбедноста на пешаците, одговараат дека континуирано работат на ослободување на јавните површини од паркираните возила. Од Градот објаснуваат и дека сите објекти што се градат во Скопје се во согласност со локациите и димензиите потенцирани во деталните урбанистички планови и со издадените градежни дозволи.

– Сите постапки се водат од страна на општините, а доколку инвеститорите на објектите отстапуваат од локацијата и пропишаните димензии во градежните дозволи, на терен треба да интервенира општинската градежна инспекција – велат од Град Скопје.

Но, одговор за тоа што ќе преземат или дали воопшто нешто ќе преземат конкретно на оваа улица нема, освен тврдење дека таму каде дозволуваат условите се поставуваат заштитни столпчиња за да се спречи паркирање возила на тие локации.

– Досега столпчиња се поставени на многу локации, каде што имаме ослободени јавни површини за пешаците и велосипедистите, а во изминатиов период изведуваме и голема акција за отстранување билборди и рекламни паноа за дополнително ослободување на јавниот простор. Во координација со ЈП „Градски паркинг“ во континуитет работиме на ослободување на јавните површини, каде што во наша надлежност се јавните зелени површини. Во однос на пешачките патеки и велосипедските патеки, како и сообраќајниците, тие се во надлежност на сообраќајната полиција – одговараат од Градот.

На крајот на јули, Град Скопје информира дека на улицата „Димо Хаџи Димов“, поради градежни работи, ќе биде воведен времен режим на сообраќај, со апел до граѓаните да бидат внимателни и да ја приспособат својата брзина на движење според условите на патот.

Надежта на граѓаните дека ова соопштение, всушност, значи дека почнува реконструкција на улицата, се покажа залудна.

– На посочената улица е воведен привремен сообраќаен режим поради извршување градежни работи на објект – објаснија од Град Скопје. Оттаму додадоа дека времениот режим е воведен по барање на компанијата што гради објект на улицата, а од Градот само ја информирале јавноста за тоа.

https://www.slobodenpecat.mk/avtomobilite-gi-uzurpiraa-trotoarite-peshaczite-na-ulicza/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 02-Aug-2020 at 10:07
Патот кон Општина Шутка поврзува три општини, а пропаѓа



https://alsat-m.tv/mk/патот-кон-општина-шутка-поврзува-три-о/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 28-Jul-2020 at 10:45
Едно се поправа, друго се расипува – кога ќе се среди улицата „Радушка“ во Ѓорче Петров?



https://tv21.tv/mk/edno-se-poprava-drugo-se-rasipuva-koga-ke-se-sredi-ulitsata-radushka-vo-gorche-petrov/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 23-Jul-2020 at 16:05
Зошто „Димитрие Чуповски“ не стана пешачка зона, а се ветуваше?

Зошто улицата „Димитрие Чуповски“ останува иста и покрај најавите на Град Скопје дека ќе биде само за пешаци/велосипеди и јавен превоз. Прашуваат како планот ќе го демотивира користењето автомобил, а поттикне пешачењето, користењето велосипед и јавен превоз со ставање на нови катни и подземни гаражи во најстрог центар на Градот, па и под плоштад, прашуваат скопски велосипедисти „На точак“.



Групата скопски велосипедисти „На точак“ од Општина Центар и од Градот бараат од надлежните одговори на повеќе отворени прашања во врска со Деталниот урбанистички план „Мал Ринг 1“- каква визија има овој план за сообраќајот, за уредувањето, за јавните простори… Зошто улицата „Димитрие Чуповски“ останува иста и покрај најавите на Град Скопје дека ќе биде само за пешаци/велосипеди и јавен превоз. Прашуваат како планот ќе го демотивира користењето автомобил, а поттикне пешачењето, користењето велосипед и јавен превоз со ставање на нови катни и подземни гаражи во најстрог центар на Градот, па и под плоштад.

– Како ќе го направиме центарот пешачка зона ако од сите страни кон плоштадот се поставени објекти или се спуштаат рампи за коли. Како ќе се евакуираат луѓето од големи настани и како во тесниот простор меѓу рампите и објектите ќе се разминуваат пешаците и велосипедите? Па и сега е веќе тесно! Исто така, ако се изградат сите планирани подземни улици и гаражи во центарот нема да може да порасне ниедна поголема крошна за сенка. Тоа е демотивирачко и за пешачење и за возење велосипед – прашуваат од „На точак“.
Тие сакаат да знаат што ќе се случува со кејот кој е окупиран со возила и како ќе се поврзат долниот и горниот кеј за велосипеди и каде ќе минуваат клучните рути за велосипеди. Од „На точак“ потенцираат дека она што е добро е што планот е на јавна анкета и ова решение не е конечно и е отворено за коментари од граѓаните.

Од Град Скопје појаснуваат дека улицата „Димитрија Чуповски“, како и другите улици се дефинираат во Деталните урбанистички планови само во прв профил (димензии), и при тоа, нема никакво влијание на воспоставувањето на сообраќајниот режим на истата.

– Тоа значи, дека ако на пример утре сообраќајот на некоја улица се пренасочува или се менува (се воведува пешачка зона), тоа нема никаква допирна точка со ДУП на општината и истото се прави со сообраќаен проект. Градот Скопје планира да продолжи со стимулирање на граѓаните да се движат пеш и со велосипед преку континуирано ослободување на јавниот простор и негова пренамена во велосипедски и пешачки зони, каде во посочената локација се планира претворање на пешачка зона – тврдат градските власти.

Што се однесува околу Кејот на Вардар, од Градот додаваат дека, велосипедските патеки и приклучувањето со горниот дел со рампи, исто така, не е нешто што се регулира и дефинира со ДУП, туку со соодветни инфраструктурни проекти. А, тоа, може да се види и во веќе постојните и изградени рампи за приклучување на Кејот на Вардар, кои ги има на повеќе локации, а тие не се прикажани на актуелните ДУП-ови. Што се однесува до изградбата на подземни гаражи под плоштадот, од Градот сметаат дека на тој начин ќе се обесхрабри преминувањето на центарот на градот со автомобили и ќе се овозможи паркирање единствено за лицата кои работат во овој дел од градот.

– Ова е пракса во многу светски метрополи, каде под плоштадите и парковите имаме подземни пакринг-гаражи – децидни се од Градот.
(А.П.)

https://www.vecer.press/зошто-димитрие-чуповски-не-стана/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 23-Jul-2020 at 06:46
Ова вака е со години,од година во година се повеќе пропаѓа...најизразено е на бул.К.Ј.Питу







https://www.facebook.com/urbanizammk
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 22-Jul-2020 at 17:30
Originally posted by stef4o

реконструиран пат Јурумлери – Драчево

Кој го раскопаа за канализација после еден месец
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 22-Jul-2020 at 15:34
Продолжуваме со изградба и реконструкција на општинските сообраќајници и инфраструктура.
Интезивно се работи во Долно Лисиче, комплетно ја реконструиравме и ја обновивме „улица 20“.
Жителите од овој дел од општината добија реконструиран пат Јурумлери – Драчево, реконструирана „улица 4“, како и санирани повеќе улици.
Работиме и инвестираме во секој дел од општината.









https://www.facebook.com/marinzlatko
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 20-Jul-2020 at 12:26
Поставување сообраќајна сигнализација за еднонасочен сообраќај во урбаната четврт Парк во Центар

Во согласност со основниот сообраќаен проект за урбаната четврт Парк и добиеното решение за измена на постојаниот траен режим за сообраќај, Општина Центар започнува со поставување сообраќајна сигнализација за воведување еднонасочен режим во овој дел на градот.
Во интерес на зголемување на безбедноста и подобрување на проточноста на дел од улиците во урбаната четврт – Парк во Општина Центар, денеска се започнати активностите за поставување сообраќајната сигнализација за воведување еднонасочен режим на улицата „Ристо Шишков. Во наредните денови ќе продолжат градежните активности за воспоставување еднонасочен сообраќаен режим и на улиците: „8 Март“, „Руса Плевева“, „Јордан Хаџи Константин Џинот“, „Кукушка“ и „Благоја Страчков“.
Поставувањето нова сообраќајна сигнализација ќе овозможи намалување на сообраќајот и протокот на возила, како и зголемена безбедност за пешаците, велосипедистите и подобрување на начинот на живот на жителите во овој дел од градот.
Апелираме до сите учесници во сообраќајот да го почитуваат новопоставениот сообраќаен режим на урбаната четврт – Парк, а граѓаните секојдневно ќе бидат информирани за новите сообраќајни измени.





http://www.centar.gov.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 19-Jul-2020 at 10:39
ПАРТИИ – Предизборно фрлаа лопати во секој сокак, сега сè запре



https://alsat-m.tv/mk/партии-предизборно-фрлаа-лопати-во-се/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 19-Jul-2020 at 10:25
ПОСТАВЕН ПОРТАЛЕН СЕМАФОРСКИ СТОЛБ НА БУЛЕВАР БОРИС ТРАЈКОВСКИ ВО КИСЕЛА ВОДА

По барање на околните жители и зголемување на безбедноста во сообраќајот во овој дел од градот, екипите на ЈП Улици и патишта денеска поставија портален семафорси столб на булеварот Борис Трајковски на новиот пешачки премин меѓу Усје и поранешна Стаклара, во близина на Усјански канал.





https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 18-Jul-2020 at 20:58
Веќе и јули месец изминува но сеуште ништо од најавената летна градежна офанзива низ градот,можеби август или септември ќе почнат нешто но некако нема многу најави освен за бул.Александар Македонски кој можеби е приоритет.? Есенинова чисто се сомневам дека ќе ја чепнат.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 14-Jul-2020 at 08:48


Во насока кон бул. Словенија:



За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 13-Jul-2020 at 15:37
Започнуваме со реализација на втората фаза на бул. Босна и Херцеговина.







https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 12-Jul-2020 at 14:52
СЕ ПОСТАВУВААТ СЕМАФОРИ КАЈ „РЕПЛЕК“ ВО КОЗЛЕ

По барање на околните жители и зголемување на сообраќајната безбедност во овој дел од градот, Град Скопје поставува семафори кај улицата што води кон Нерези во близина на објектот на „Реплек“ во населбата Козле во општина Карпош







https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 12-Jul-2020 at 10:06
РЕКОНСТРУИРАНА УЛИЦАТА АЛЕКСАНДАР УРДАРЕВСКИ ВО БУТЕЛ

Со ноќно бележење на хоризонтална сообраќајна сигнализација, викендов заврши реконструкцијата на улицата Александар Урдаревски во општина Бутел, на потегот од кружниот тек на улицата Боца Иванова до крстосницата со улица Бутелска, во должина од околу 800 метр
На овој потег од улицата, целосно е отстранет стариот и оштетен асфалт од коловозот и е поставен нов асфалтен слој. Претходно беше изведена комплетно нова атмосферска канализација и другите подземни инсталации
На овој потег од улицата, целосно е отстранет стариот и оштетен асфалт од коловозот и е поставен нов асфалтен слој. Претходно беше изведена комплетно нова атмосферска канализација и другите подземни инсталации









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.875 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.