![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 60> |
Author | ||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||
![]() ![]() |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
оххх јееа бејбе.... држам палци... во секој случај добра вест... што ви реков...
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||
А бе србиве за една или две години ќе започнат да градат метро, кое се очекува да биде готово до 2015, а ние улициве не знаеме да си ги средиме, а за трамвај па да не правиме муабет.
|
||||||
![]() |
||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||
![]() Мислам дека темава за шински сообраќај низ Скопје пропадна. Се префрливме на инфраструктурни проекти кои ги НЕМАМЕ и без кои не може да се размилсува за воведување на шински сообраќај. Не е рационално на неизграден тунел, јужен булевар и други приоритетни траси кои се капитални да се инвестира во шински сообраќај. Едноставно Скопје е неизграден град би рекол меѓу ретки што има голем простор за развивање на сообраќајната недоизградена мрежа во централното и поширокото градско подрачје. Единствено го поддржувам само поради загадувањето и претераното користење автомобили. Затоа сметам дека идејава не треба да се форсира и дека треба да се работи на овие капитални сообраќајни проекти па по нивната изградба да се почне со некоја едноставна ЛРТ мрежа која би го користела Јужен и тунелот под плоштад. |
||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||
![]() |
||||||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
|||||
Не читав се од постовите ама имаше и споманто дека трамвајот ќе сметал на сообраќајот бидејќи во Скопје и сега имало голема гужва на улиците. Па мислам дека и главната поената на трамвајот или на каков и да е јавен превоз е да се намали употребата на возила во Скопје и се повеќе да се користи јавниот превоз.
Доколку јавниот превоз е редовен, брз со претпоставка дека ќе има засебна траса, а не ќе може да се паркира со возила кој каде сака во централното подрачје, мислам дека повеќето од луѓето полека ќе видат дека е и посиплатливо а и попрактично да се корсити јавниот превоз. Ако си останеме со искомлексиран менталитет дека мора до сегде да идеме сами со кола, тогаш не ни мора да се гради ништо. Edited by Tuvok - 11-Oct-2010 at 20:00 |
||||||
![]() |
||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||
ИЗБОРОТ ЗА ФИРМА - КОНСУЛТАНТ СЕ УШТЕ ТРАЕ
Трамвајот во Скопје останува само желба
Даниела Трајковска |
||||||
![]() |
||||||
nikola49 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 28-Jul-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||
abe daj ne zafrkavajte gradskite avtobusi se od vtorata svetska vojna sto vrtat vo skopje ne moze da se obnovat pa do tramvaj stignavme makedonska rabota
![]() |
||||||
Струмица најубав град
|
||||||
![]() |
||||||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|||||
Прво концесионер, па потоа трамвајПоследниве дваесетина години идејата за воведување трамвај неколкупати им беше предочувана на скопјани како убава идеја со романтичен призвук
Edited by La Linea - 13-Aug-2010 at 17:03 |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Вест од денешен Утрински Весник. Сега засега сме во овој стадиум
![]()
|
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
600-700k жители кои имаат постојано место на живеење.
|
||||||
![]() |
||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||
A kolku ziteli ima momentalno? |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
пс. Мислам дека: - Скопје не смее да надмине 1 милион жители. - Метрото 24/7 - Да ни остане нешто од скопско поле за ниви. - Можеби треба да стане затворен град |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
Кога некогаш би имале пари, би сакал нешто вакво да имаме. Комбинација од метро, ЛРТ, нешто железница плус, и евентуално од оние над земја што се, што ги зборевте. Нешто како би изгледале трасите, односно мрежата за денешно Скопје и некои непрецизни траси кога би се изградиле населбата на денешна касарна Илинден и онаа над Бардовци- Зајчев рид- Обиколница. Трасата за метрото би била Лисиче- Ѓорче Петров и е со плаво. За станици се знае, каде што денес има најголема концентрација на патници. ЛРТ е обележан со црвено. Над иден Јужен Булевар во паркот, Железничка, Првомајска (изградена) или пак може да се поврзе на железничката мрежа, ако е можно, па се до Драчево. Другата траса би била по Илинденска, тогаш цела изградена, со два крака: од Бардовци и останати населби (ако бидат) и железничка станица Ѓ. Петров, потоа Булевар Гоче Делчев, односно ВМРО и да се дели пак на два крака: еден кон Аеродром- Булевар Авној, Асном до Лисиче, и еден кон Саем, по Булевар А. Македонски, Автокоманда, по Благоја Стефковски, до Хиподром Со жолто би било исто ЛРТ со тоа што или би имал на некои места подземна или пак надземна траса. Првата е Топанско Поле, Чаир, Центар, со тоа што конфликтна точка е калето. Која може да се реши во склоп со Булевар Климент Охридски (подземно), или пак со надземна траса, која би се издигала од подалеку и би минувала над ридот (Калето) и пак ќе се спушта негде, сега Топаана. Со ова се добива добар поглед на Калето, Чаршијата, Стадионот (добра врска за него) и Паркот (што би било голема туристичка атракција Другата е Булевар 8 септември, Александар Палас, Зајчев рид (ист случај како првата) и натаму Илинден, Бардовци, зад Зајчев рид до Обиколница. Дополнителна железница (темно виолетово), горе кај Визбегово, крак кој би се спојувал со трасата кон Косово, и би служел како транспорт на патници од населбите кои би се граделе таму до Транспортен Центар, и врска за идната индустриска зона по потегот на Обиколницата, нешто како Железара. Што добро би било и за Бунарџик 1,2. И секако врска со аеродромот, дали ЛРТ или нешто друго, сеедно. Друга работа што би сакал да ја нагласам е дека со оваа мрежа (плус патната) се одредуваат границите на Скопје, како град. Со што нема да се дозволува идно ширење. Под тоа мислам: До обиколницата на север (населбите кај Илинден и зад Зајчев рид), Топамнско поле, Чаир и Бутел, до Хиподром на исток, со што тука може да се помести и до Автокоманда. Потоа до Лисиче и Кисела Вода на југо-исток, без Драчево, југ - Водно, и запад порта Влае. И понатаму нема ширење (како Скопје). Има место за градење: Маџар Маало, Ново Маало, Крњево, позади Зајчев рид, Кеј на Вардар, поготово кај Карпош, и некои скришни места Со ова исто така се регулира и сообраќајот во строгиот центар за моторни возила и тоа временски, на некои места јас би ги ставил и засекогаш. Под временски мислам, 23:00-04:00 (дозволено), 04:00-06:00 (регулиран број на возила, со камери и семафори, може и некоја патарина, но прилично дозволено), 06:00-09:00 (строго регулирано, со можност на затварање и плаќање на влез), 09:00-13:00 (нешто како 04:00-06:00, само со можност ако се зголеми бројот да се затвори), 13:00-18:00 (строго регулирано) и од 18:00-23:00 (малку поопуштено) И тоа би било на територија на Голем Ринг, без тунелите под Плоштад и Јужен Булевар, и ако спаѓа некако и оној под Кале. Кога сме кај тунелите, ако имам можност би ја направил и Илинденска (Влада-Парк). Но тоа сум само јас и моите фантазии Извинете за офф-топикот околу моторните возила, не сакав да го делам, ако мислите дека може да се подели префрлете го во замисли и идеи. Поздрав Edited by FoSsiL - 16-Jul-2010 at 15:35 |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Ајде малку на земја,
колку ќе нарасне цената на сето тоа копање знаејки дека СК. е трусно подрачје и со подземни води веке на 6 м. без подземен катастар ... за кое овој град - дрзава ни за 20-40 години нема пари да го оствари чак ни на сон. Друго ако некогаш почне да се копа немаоже да се прекине, бидејќи останува само една обична дупка. Па затоа мојата мислам најреална верзија и моја заложба е LRT која може да се гради етапно километар по километар и веднаш тој дел да биде активен. НЕМАМЕ ПАРИ за такви SF за нас проекти, чергата ни е толкава. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
Уште да додадам дека Скопје е доста долг град 23км. Тоа е уште една причина зашто би бил од многу поголема корист подземниот превоз. Со една линија може да се поврзе сигурно 70% од населението а можда и повеќе а со две скоро цело. Со оглед на должината на градот многу луѓе би можеле многу побрзо да стигнат до саканата дестинација. На другар од средно школо му требаа во најдобар случај 60 минути да стигне во школо од хиподром до ѓорче а со метро би му требале не повеќе од 20.
Со својата должина Скопје е тука негде со многу поголем светски градов кој имаат метро. Колку за инфо Менхетен е долг 13 милји и широк 2 милји (скопје е широк 9км) Edited by toasumjas - 11-Jul-2010 at 19:21 |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
@ Andrej_LJ
Се согласувам со многу работи.За брзинава така пишуваше на веб страната таа е максимална и секако зависи од факторите кој ги наброја. Инаку 100% стојам зад тоа дека треба да се направи подземен превоз па макар го граделе и 15-20 години. Кај нас во моментов нема никаков друг превоз освен автобус и како и да е ќе фрлиме пари за комплетна инфраструктура со се хангари и све тоа и се согласувам со тебе дека разликата и не би била кујзнае колкава со оглед на придобивките. Така да мое мислење е каде и да е во светов во 21 век некој град да имаше шанса за првпата да изгради превоз ќе направеше подземен превоз(метро или што и да е). Таков превоз е измислен за кај нас знаејќи со какви се проблеми ќе се соочи надземниот трамвај(секаков вид сообраќајни прблеми, паркирани коли, ако нема посебен семафор а нема да има ќе има црвен наместо зелен бран што ќе го успори, причините кој ти ги наброја итн). Така да мој заклучок е дека подземниот превоз ќе биде многу побрз и многу пофункционален и дефинитивно треба да се изгради па макар бил и 50% поскап. Придобивките би биле далеку поголеми! Отсекогаш сум бил за метро но мислејќи дека е избацена опција кај нас пробувам да најдам алтернативни предлози. ![]() Edited by toasumjas - 11-Jul-2010 at 19:01 |
||||||
![]() |
||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||
@ toasumjas:
Малку има мешање на поимите. Ова 90км/час е максимална брзина на возилото на прав отсек без станици. Експлоатациона брзина е нешто сосема груго и директно зависи од фактори меѓу кои е и растојанието помеѓу станиците. Како што може да се претпостави, ова растојание се смалува како што се движиме од тешко метро кон обичен трамвај (преку ЛРТ и лесно метро), така се намалува и експлоатационата брзина на системот. Инаку сум против идејата да се гради некаков систем, кој во главницата би бил надземен, затоа што тоа ја оптоварува околината (естетски, еколошки и практички-се губи некаде драгоцен простор), а сепак цената на вкопан систем (не покриен во некои сегменти), не е многу поголема. |
||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
![]() можеби трамвај ќе може ако неможе транвај ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Да бидеме реални, овој град-држава нема пари да направи обичен транвај а камоли подземен или надземен транвај, ЛРТ, метро или што и да е.
Ако е "што би било ко би било" тогаш е во ред целава дискусија |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |