![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 60> |
Author | ||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Истово лесно метро се прави и во Солун забораив да кажам.А инаку брзината им е тука негде со обичното метро.Ова италјансково е со брзина од 90 км/h.
Инаку за цената за кај нас мислев дека ако би била 80-90% од линијата над земја би било доста доста поефтино отколку онаа цената што е за целосно под земја |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Всушност морам да те поправам. Грешка во податоците имаш дека во Софија Линјата 2 чини 247 милиони за 2.8 км, туку за истата цена се градат 7 километри и 7 подземни станици, плус на дел од нив ќе има и големи подземни П+Р паркинзи. Станиците се со должина од 105 метри, возовите ќе бидат со максимална должина од околу 100 метри.
Од друга страна пак, во Бреша за лесно метро/ЛРТ се даваат истите пари за линиај на која возовите ќе бидат долги под 40 метри (т.е. колку и класичните трамваи) и станиците ќе бидат многу покуси. Се разбира дека самите трошоци поврзани со градбата на објектот не се еднакви во Италија и Бугарија/Македонија и се согласувам дека на Скопје не му треба тешко метро, но и оваа варијанта не е толку евтина како што е претставена. Инаку еден интересен податок е дека сето метро што до сега е изградено во Софија (Линија 1 - 18 км со 14 станици) чини 700 милиони евра. Средствата се обезбедени од градскиот и републичкиот буџет (600 милиони евра) и од еден јапонски кредит (104 милиони долари). Делот што сега се гради (Л1 и Л2 со нови 13 станици) се финансира за прв пат од европската унија во најголемиот дел и од републичкиот и општинскиот буџет. Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2010 at 21:57 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Би сакал да го погледнете и ова што го прави италијанската компанија AnsaldoBreda кое еден вид light metro и се вика AnsaldoBreda Driverless Metro. Го има во неколку градови низ европа и е прилично нов продукт. Многу е ефикасен и се движи автоматски без возач. Доколку се движи над земја секако цената е поефтина(во копенхаген поголемиот дел е над земја) а по потреба може нормално и под земја.
За Скопје според мене е измислено и би можело под земја да се движи само во центарот под плоштад. За цената мислам дека е поефтино од обично метро Во Бреша 13.1 километар Driverless Metro целосно под земја(значи како класично метро) кошта 575милиони А во Софија Линија2 од метрото - 2.8 километри коштаат 247 милиони Значи негде дупло поефтино Driverless Metro Значи доколку би се направило во Скопје и при тоа 80-90 проценти да е над земја би било доста поефтино. http://www.ansaldobreda.it/upload/allegati_prodotti/43_ITA_driverless.pdf http://www.ansaldobreda.it/schedaProdotto.aspx?idProdotto=38&idCategoria=1&idSottoCategoria=2 http://en.wikipedia.org/wiki/AnsaldoBreda_Driverless_Metro |
||
![]() |
||
Jumbo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Mar-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 140 |
![]() ![]() |
|
toasumjas да се надеваме дека некој ќе го разгледа твојот предлог, идејава ти е одлична.
Edited by Jumbo - 04-Jul-2010 at 22:27 |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Еве тука што вика, интересно е делот Functionality :
Technology The fruits of 100 years’ experience – DCC’s People Mover Systems are based on cable propulsion technology and hold several key advantages. DCC's individualized system concept means developing the most efficient solution possible for optimum simplicity and functionality. Utilizing cable technology significantly simplifies maintenance, reduces O&M costs and improves reliability. Simplicity intelligent system concepts, each individually tailored to the customer’s needs few moveable parts ensures fewer defects the train affords the use of a simplified control system because a grip attaches it to the haul rope at an assigned point a standardized, modular system allows for rapid installation and testing schedules stationary drives and an emergency drive backup ensure stalled trains can easily be returned to the station for simple and save evacuation cable technology's highly efficient propulsion solution affords simple power distribution without high power rates along the guideway Functionality low initial system investment costs environmentally friendly custom tailored system designed for its unique environment simple, proven base technology system safety and design according to International APM codes and standards Reliability outstanding performance records operational in even the harshest climate conditions (snow, ice, wind, etc.) ropeway equipment proven over decades http://www.dcc.at/doppelmayr/solutions/en/detail.aspx Edited by toasumjas - 04-Jul-2010 at 12:44 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Идејава е одлична, навистина скоро ја имаат истата брзина со трамвајот,не знам дали е поефтино ,би рекол дека не е , али сепак штетата е помала и ако израчунаме ке испадне исто,се надевам некој ке помисли на вакво нешто ,особено како туристичка атракција низ некои локалитети во скопје, како што е примерот во вегас.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Ме интересира што мислите за идејата за People mover or APM (Cable Car, AGT, PRT, SkyTrain), поставен во доста градови во светот и е многу ефикасно превозно средство.И го произведува фирмата(допелмаер) која работи на жичарата кај нас па може и некој попуст да извлечеме
Ги има у доста градови низ свет:Венеција, Сингапур, Караказ(во изградба), Ванкувер, Низ многу градови во америка, Низ јапан и на доста други места и истотака на многу аеродроми се користа или како транспорт на самиот аеродром од терминали до терминал или како конекција со градот итн. http://www.dcc.at/doppelmayr/references/en/detail.aspx ![]() ![]() ![]() ![]() stanica ![]() ![]() Edited by toasumjas - 04-Jul-2010 at 21:00 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
LRT Toronto:
http://www.youtube.com/watch?v=lgW1WprvOGg&feature=player_embedded И еден пример како НЕУСПЕШНО се воведува ЛРТ. Премалку одвоени траси и премногу вкрстувања со останатиот вид на сообраќај. Имајќи в пред вид дека ова е во Соединетите Држави каде културата на возење е многу висока и од друга страна нашата ориенталска, моежете да претпоставите што не чека, доколку не се вовоеде ЛРТ кај нас на најправилниот можен начин: http://www.youtube.com/watch?v=3FO_Jb35Ynk Edited by Cloverstack - 06-May-2010 at 12:43 |
||
![]() |
||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|
Трамвајот заглави во тендери
За сите капитални проекти Градот бара консултанти и приватни инвеститори Сања Наумовска |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Мене не ми прави проблем да се префрли на средина, само да не биде една траса, а така изгледа а и средишниот дел од тој дел на пртизанска е доста тесен така да не би се согласил за една шина во средина. Другиов дел што е барем во Карпош може и да се биде на страничните зеленила што се помеѓу пешачките и велосипедските патеки, но мислам дека ќе треба да се прават корекции кај автобуските станици. Нај искрено јас сум да се оди на коловозот насекаде во Скопје не комбинации, но и ова е добра идеја, но не е насекаде изводлива.
Edited by FoSsiL - 06-Dec-2009 at 22:11 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Clov првата реченица е она право,
![]() но зашто да ја враќаме темата наназад и да се објаснуваме дали треба или не,
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() А таа негативност према „трамвај во 21 век“ мислам беше вештачки и симплистички наметната уште од сам почеток. Од трамвај до трамвај има огромна разлика. Навистина, надлежните изгледа уште не се на чисто дека ни треба современ ЛРТ концепт со сите нишани, но без разлика на тоа, не треба да одиме со клизачи против трамвај/лрт генерално, туку да се трудиме да наметнеме дебата за квалитетот на проектот. Впрочем ако не ни треба трамвај/ЛРТ, тогаш каде го гледаш решението за јавниот превоз? |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Средишно поставување на пруга на Партизански Одреди? Смешно. Катастрофално. Би рекол и очајно само колку да се изведе.
Сите овие проекти се смешни бидејќи крстосниците не се проектирани за трамвајски линии и затоа на Скопје не му е потребен трамвај во 21. век. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Ова е извадок од скоро ревидиран ДУП за Тафталиџе, кај архивот на град Скопје. Не знаеме до каде се стигнати со прецизирање на деталите околу трамвајот, ама еве веќе почнале пругите попрецизно да ги третираат во ДУП-овите. Но овде збунува преодот од старнична на централна поставеност. Крстосницата е оваа: 42° 0'13.52"N 21°23'24.32"E Можеби ова може да се објасни со некакво поевтино премостување на Вардар, но тоа е само претпоставка. Во секој случај, не е добро вака да се прешалтуваат пругите, ако ништо друго, затоа што се оптеретуваат крстосници. Би било добро доколку концептот за комплетно средишно поставување е сеуште во игра. Не знам и дали намерно на едната страна трасата е ставена во зеленило, а на другата страна на простор на кој сега има тротоар, или е тоа грешка. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Го прочитав документов на м-р Гордан Стојиќ (сооб. инж.), исклучително е информативен. Кого го интересира проблематикава дефинитивно му го препорачувам. Има изобилство податоци кои сигурно ќе ни бидат корисни во понатамошната дискусија. Сепак имам една замерка, а тоа е дека низ целиот документ силно се нагласува потребата за издвоени траси на ЛРТ и што помалку конфликтни точки со остатокот од сообраќајот, а на крај сепак следи препорака за изведба на траса која токму на тоа поле е крајно лоша. |
||
![]() |
||
ел_ченто ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Не ми се верува од каде ли ги копаат ваквите бистри идеи. Покрај сите основни проблеми со инфраструктурата, а богами и со јавниот превоз измислуваат претурање од шупливо во празно. Почнувајќи од дабл декерите, ЛРТ, па дури и за метро имаше најави
![]() |
||
![]() |
||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Клермон - Феран
![]() И две мои слики от Клермон Феран /но с лош квалитет/.
![]() ![]() Уникатно е кога се види на живо.
Ето и повеке по темата:
Edited by VirginAtlantic - 02-Nov-2009 at 15:16 |
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
http://www.modelkit-builder.com/2009/04/translohr-a-tram-on-rubber-tyres/ http://www.translohr.com/transport-public_gb.htm |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
tramvaj so gumeni trkala???
ima li nekoj nekoja slika, makar i od net
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
а нели е за наши услови најубаво е да имаме тролејбус, помал труд на инфраструктурата, нови „автобуси“ кои не можат да бидат двокатни и т.н.
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |