build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 12-Dec-2011 at 19:39
Може звучи смешно, ама вчера првпат патував со воз и имав чест тоа да биде шпанецот МЖ 712-107, релација Скопје - Кочани
во возот беше поладно од надвор, а патував навечер, џабе имаше греење, кога фуче промаја од сите страни, и како додаток на тоа, некои прозори не се затвораа
ако ништо друго, барем патот помина без проблем и без подолги застанувања


Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 07-Dec-2011 at 22:28
Добро, а што се случува со кочанската пруга кога Шпанците се расипани? Дали сообраќа маневарка со 1-2 вагони или можеби дизел локомотива?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 07-Dec-2011 at 20:58
Највероватно дошло до дефект. Изгледа тендерот за мотори и резервни делови за 712-ките ќе биде добродојден.

Еве го попладневниот



Денеска видов гарнитура 712 без плуг, дали тоа бил проблемот !!!???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 07-Dec-2011 at 20:44
Utrovo patuvav za SK , koga na prugata (kon Kocani) kaj selo Kadrifakovo bese zastanat 1 voz serija 712 (najverojatno rasipan) na prugata a okolu nego se vrtea nekolku luge , podolu kaj preminot vo selo Lozovo odese 1 lokomotiva 661 vo pravec na toj voz . Ima li nekoj info za sto se raboti
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 06-Dec-2011 at 05:25

Точно оргиналните гарнитури се со групирани мотори, нашата модификација (која во тоа време ги одушеви шпанците) се состоеше во тоа со разделени мотори најповеќе поради големота топлина кој меѓусебе ја стварава (на пругата кон Битола)
Така да овие МЖ гарнитури се уникатни.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 05-Dec-2011 at 21:40
слаби се овие мотори,автобусите имаат појаки.

а Владимир,дали моторите одсекогаш биле на овие позиции или им се променувани местата(наводно порано биле еден до друг,па поради греење се преместил вториот мотор на другата страна од гарнитурата.

вакви коментари имам слушано кога патував почесто со нив
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 05-Dec-2011 at 21:24
еве дел

серија 712

погонски дизел мотори 2 x 261 kW,
Cummins NTA 855 R1 вкупно 522 kW
број на седишта 41 + 58 + 47 = 146,
инсталирана снага по патник 3.58 kW
максимална брзина 120 km/h,
тежина 980 kN,
должина 52.5 m.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 05-Dec-2011 at 20:00
дали има некој технички параметри за моторите и преносот од моторните гарнитури(шпанци)?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 05-Dec-2011 at 19:45

Во Колска една гарнитура чека за мотор-и, а и тендерот е за нормална набавка на резервни делови кој се за редовно одржување.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 03-Dec-2011 at 23:05
МЖ - Транспорт купува резервни делови за дизел моторните гарнитури Шпанци. Владимир, ај тебе да те прашам, дали се работи за стандардна набавка за постоечките гарнитури во возна состојба или пак е планирано да се обновуваат 712-103/104 и 712-105/106 кои не возат подолго време поради расипани мотори и недостиг на делови? Еве и линк: http://tendernik.com/node/19654
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 24-Oct-2011 at 21:41
Мошне занимлива состојба денес кај македонските возови. Моторната гарнитура 712-107/108 на експресниот воз „Пелагонија експрес“! Истовремено троделната гарнитура е означена со броеви до вратите како вагони, претпоставувам дека е тоа поради резервацијата на седишта. Од друга страна, Кенеди со 2 вагони сообраќа на возот за Кичево.

Зошто Шпанецот е ставен на експресниот воз за Битола?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 16-Oct-2011 at 16:51
Neznam kako e sega ama porano imase edno kupe nameneto za policijska patrola
koja na relacijata Skopje-Kicevo odese vo kontrola po vagonite najmalce dva pati,
posle zapiranjeto na vozot vo Tetovo i Gostivar.
 
Ako nisto drugo, covek se cuvstvuvase nekako pobezbeden.
 
 
 
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 16-Oct-2011 at 16:20
lslcrew, потполно ја разбирам твојата гневност кон оваја карактеристика за нас која боли но за жал е реалност.
Моето искусво собрано сиве овие години од барем еднаш недолно возење низ Македонија со воз го потврдува спротивното, без да набројувам невидени случки.

За другиот дел дека и другата страна има пропусти потполно се слагам, но претворањето во џандарска држава мислам ќе отиде во друга крајност.
Домашното воспитување пред се, а се друго потоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 16-Oct-2011 at 13:12
Такво однесување од поединци одбивам да ми се препишува мене како карактеристика и на други 99 проценти од Македониските граѓани. Моментална неорганизираност, која не знаеме каква ќе биде за неколку месеци, зашто е тоа менлива категорија, неможе да се препише како генетска карактеристика за век и векови. Македонските граќани заслужуваат нов превоз повеќе од било кои, и не се ништо различни од било кои граѓани низ свет. Критикувајте ги службите што не откриле, казниле, превенирале или санирале штети, а платени се за тоа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 16-Oct-2011 at 11:28
Originally posted by gjoko

вероватно половна ќе се набави,само ремонтирана,што за нас и не е така лошо. со оглед на нашиот менталитет кој се покажа и докажа на новите автобуси, јас не би купувал нови се додека народот не почне да се однесува како кон своја имовина

gjoko, е за ова од мене
додуше сите го знаеме но никој нејќе да си го признае што сто.. сме.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 16-Oct-2011 at 10:11
вероватно половна ќе се набави,само ремонтирана,што за нас и не е така лошо.со оглед на нашиот менталитет кој се покажа и докажа на новите автобуси,јас не би купувал нови се додека народот не почне да се однесува како кон своја имовина
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 16-Oct-2011 at 10:01
Od Slovenija?
Pa tie nemaat proizvodstvo na motorni garnituri...
Znaci, ako vesta se pokaze tocna toa ce bide nekoja "staro-nova" garnitura... Ohno
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 16-Oct-2011 at 01:46
Баш така , мислам дека е нешто друго, но ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 15-Oct-2011 at 18:31
Чудна и неофицијална која ја добив пред малку: МЖ ќе купува 2 возови (моторни гарнитури) од Словенија. Но колку е точно ќе видиме наредниот период Confused


Edited by Danielbtmk - 15-Oct-2011 at 18:32
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 01-Oct-2011 at 11:08
Што се однесува до превозот на кратки и средни растојанија Русите се и тоа како авторитет. Вистина е дека Русија има 8 возови Velaro, но вистина е и дека има којзнае колку возови од руско производство за кратки и средни линии. Со такви бројки Веларо нема некој голем удел во транспортот. Velaro  се користи исклучиво помеѓу Москва и Ст. Петербург а по таа линија има класични возови за брзини до 200 км/ч уште од пред 1980.

Што се однесува до новите моторни возови на ЖС тоа е руска верзија на Дезиро. И едниот и другиот се градски автобуси на шини и се сосема различна категорија од Веларото.




Edited by polval - 01-Oct-2011 at 11:10
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.