![]() |
![]() |
![]() |
Авиосообраќај (статистики) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 70> |
Author | ||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Skp - Јуни 2014: 116.342, Јуни 2015: 118.070 или +1,42% зголемување
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
brojki za Juni:
slicna cituacija ko minatiot mesec pri nepromenet broj na letovi 0% zgolemuvanje na brojot na patnicite za +4% : 131.412 (SKP i OHD) vkupno Jan-Jun +14% |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Ajde uste Pristina da ja "lapneme" i ke ja lici statistikata.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
SKP - Maj2015 117.099 или +7,4% споредено со Мaj2014 109.029
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
TAV: SKP & OHD : May 2015:126.631 +7% Jan-May 506.271 +17%
br. na letovi Maj: 1.256 0% Edited by gorazd - 05-Jun-2015 at 14:46 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
ЗГОЛЕМЕНИ ПРЕЛЕТИ НАД МАКЕДОНСКОТО НЕБО
Со отворањето на косовскиот простор се нормализираа и воздушните рути преку нашата држава, потенцира Николет Тагарински, извршен директор на Воздухопловна навигација М-НАВ. Нормализирање на воздухопловната индустрија на Балканот е целта на меѓународната конференција што се одржа во Скопје, со поддршка на НАТО. Учесниците дебатираат за состојбите во воздухопловството по отворањето на косовското небо и можностите за натамошен развој. „Еден од проектите на кои работиме е нормализација на состојбата со прелети над Косово. Минатата година постигнавме голем успех и по 15 години повторно го отворивме воздушниот простор наd Косово. Состанокот првпат се одржува надвор од седиштето на НАТО во Брисел за да дискутираме околу понатамошна нормализација на воздухопловството во регионот, што би донело поголеми економски и еколошки придобивки и поголемо воздушно поврзување на регионот“, изјави Лудвиг Декамп, директор на директоратот за вооружување и воздухопловни способности на НАТО. И според Николет Тагарински, извршен директор на Воздухопловна навигација М-НАВ, најголем бенефит е што лани, по 15 години, е отворен просторот над Косово за прелети. „Нашето воздухопловство и воздухопловните институции во државата во изминатите 15 години страдаа од фактот што воздухопловите кои го заобиколуваа косовскиот воздушен простор го заобиколуваа по автоматизам и нашиот. Со отворањето на косовскиот воздушен простор се нормализираа и воздушните рути преку нашата држава. Голем дел од авиокомпаниите повторно почнаа да ги користат воздушните патишта преку нашиот воздушен простор и како резултат на сето тоа од зголемениот број прелети и зголемената количина на приходи, давањето на нашите услуги бенефит, имаат воздухопловните институции во Македонија. Првпат во историјата на „Евро контрол“ ние ја завршивме 2014 година како лидер од сите земји членки на „Евроконтрол“ со 38,8 проценти зголемување на бројот на наплатни единици“, истакна Тагарински. Тој додаде дека и годинава бележат раст, во првиот квартал од 2015 има меѓу 5 и 7 проценти зголемување на воздушниот простор, рече Тагарински. Тој очекува дека дополнителни бенефити од оваа работна група ќе бидат отворањето и комплетното нормализирање на долниот воздушен простор на Косово, пред се' за полетувањата од и за Приштина и како еден голем регионален и паневропски проект почнувањето на процесот на воспоставување на т.н. крос бордер директни рути, значи директни рути на регионално ниво, кои ќе подразберат воспоставување права линија од териториите на Австрија па се' до грчко-турската или грчко-кипарската граница. „Со ова уште повеќе ќе се зголеми атрактивноста на нашиот воздушен простор, ќе се скратат траекториите на летањето на воздухопловите. Бенефитот е намалена емисија за штетните гасови, но и за самите корисници на воздушниот простор кои ќе трошат помалку, а давателите на услуги од земјите во регионот се очекува да се здобијат со уште дополнителен број прелети“, подвлече Тагарински. http://www.utrinski.mk/?ItemID=B56ABFDF46A1794BB5C819BA9C4CAE4E |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Јас знам, ама не ми е згодно да кажам. Во секој случај, баханалии е најблискиот можен опис. Google/Wikipedia: bacchanalia Кажано од екс-инсајдер, пакетот вклучува авио-саеми во Франкфурт, all-you-can-eat фешти за директорот и секретарките, и останатото што нашиот ум не може да го замисли со 20 милиони евра годишно за 15 вработени. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
mackomk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 130 |
![]() ![]() |
|
Да така е, Eurocontrol ги прибира средствата од комерцијалните авиокомпании и после ги прераспределува по држави. Колку што знам парите одат во Агенцијата, тоа и се и главни приходи околку 90% мислам негде прочитав, а дали нешто оди и во централниот буџет не сум сигурен. Други самофинансирачки институции и агенции во РМ, само вишокот од приходите го префрлаат во централниот буџет. Ваљда и тука е така, ако е некој поупатен нека каже.
|
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
Фала ти mackomk. 14 милиони годишно се богами значаен приход.
Само не знам дали добро го разбирам системов. Авиокомпаниите плаќат одредени суми кај Eurocontrol и после оттаму се распределуваат парите на национално ниво, во зависност од бројот на прелети? Или шемата е поинаква? Друго прашање ми е, ако знаете, дали овие средства одат во буџетот на АЦВ или во централен буџет? |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Добро тоа сите го знаеме дека се добиваат финансиски средства.За што служат овие пари освен за плати на вработените?
|
||
![]() |
||
mackomk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 130 |
![]() ![]() |
|
![]() Бенефитите се изразени во евра ![]() Лани од прелети Македонија наплатила 14 милиони евра. Има статистика за сите земји ако те интересира. http://www.eurocontrol.int/sites/default/files/content/documents/route-charges/operation-reports/2014-report-on-the-operation-of-the-route-charges-system.pdf Edited by mackomk - 14-May-2015 at 14:27 |
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
Знае ли некој дали има и кои се бенефитите на државата од прелетувањето над нејзината територија?
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Бројот на прелетите над Македонија пораснал за 27,6 отсто од почетокот на годинава
Бројот на прелетите над Македонија во првите четири месеци од годинава споредено со истиот период лани е зголемен за 27,6 проценти, а од Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) очекуваат продолжување на тој тренд. - По отворањето на косовското небо, лани сообраќајот над Македонија е зголемен за 54 проценти, а споредено со 2014, оваа година имаме проектирано три-четири проценти пораст, кои се реализираат. Се движиме во нагорна линија во однос на авиосообраќајот, благодарение на нови концепти што следат - изјави Горан Јандреоски, директор на АЦВ. повеќе на линкот: http://www.dnevnik.mk/?ItemID=D2001DAE558E454D8264C89440DF11A2 |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Единствена компанија преку целата година е Хелветик и викенд лет за Цирих. Ако патниците од југозападниот регион го користат Охридскиот аеродром, бројките ќе се многу поинакви со оглед дека 1/3 од патниците во Скопје се баш од таа околина. Во време на полусериозна организација кога од домашните беа активни Мат, Авиоимпекс, претходно Мета и Палер имаше поврзаност со главните аеродроми во Швајцарија (Цирих, Базел, Женева) и Германија (во прв ред Дизелдорф и Келн, па после Берлин, Штутгарт, после и Карлсруе), Виена (директно и виа Скопје), Амстердам и чартери кон Скандинавија. Најголем дел беа по 2 пати неделно, сосем доволно за просечен период и секојдневно или почесто во летен/предновогодишен/празничен период.Без разлика на високите цени и чести откажувања, патници имаше.Во 2008 имаше и летни чартери од Торонто за Охрид со Боинг 767, си тераа луѓето работа, само изгледа на некој паметен му текна дека подобро би било до Скопје да е летот иако беа 90% патници иселеници од регионот. Еве го постот и на Билд форум, на други медиуми е избришано освен најава од Утрински http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=21&PID=19710#19710 http://www.utrinski.mk/?ItemID=60D4463E2B32F944A831FD05A40C2DB2 И од околните компании имаше секојдневно лет за Софија со тогашен Балкан (освен Европа, најчесто се користеа конекции кон Северна Америка, Бугарите тогаш имаа директно со 2хБоинг 767-200 и ретки во Азија) и Белград за Јат.Адриа имаше 4 пати неделно за Љубљана. Веројатно Македонија како мал пазар и не е некој интерес за летање од двата аеродроми, барем за овие фул сервис компании.Виз ер можда би сменил со нивниот пристап, баш ќе е интересно да видиме какви ќе се промените со Лондон и Базел.Се надевам после нив поглед кон Тревизо/Келн/Малме... Edited by Тркало - 12-May-2015 at 01:17 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Pri vakvi brojki ohridskiot aerodrom podobro da se zatvori?! Vo prosek izleguva deka vo april preku ohridskiot aerodrom dnevno se prevezuvale 51 patnik...
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Se lazes, ne e do izborite.. Tuku lani vo april bea vovedeni novite letovi za 2014 a od togas navaka nema novi letovi razlikata vo letovi se pokrivase do mart od april nastana izednacuvanje na letovite i prirodno e da porastot e minimalen ili namaluvanjeto - so sto minimalniot porast vo momentot bi bil rezultat na load factor.. Pozz |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Za ocekuvanje bese deka ke nema takov rast kako vo Januari, Februari i Mart so ogled na toa deka minatata godina ako ne se lazam vo April imase izbori. |
||
![]() |
||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
|
SKP Април 2015 - 109.741 патници (+3.9%)
OHD Април 2015 - 1.529 патници (+6.7%) http://portline.mk/statistics-en.nspx |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() јануари-април 2014 - 315.000 јануари-април 2015 - 379.640 +21% |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 70> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |