build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 01-Apr-2015 at 11:21
Значи и Гранит се активирале
Back to Top
enigma View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Feb-2015
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote enigma Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 01-Apr-2015 at 10:17














Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 31-Mar-2015 at 17:16
Тууу бе ако веќе плаќаме за глупи градби против своја волја, за автопатот и ќе преплатиме!Има се, може се!
Ако толку се гледаше кај нас на строго економски показатели, главниот град немаше да е со сменет (осакатен) лик во 3-4 години.А и економијата ни е јасен показател колку ни (им) се битни стриктно економски параметри.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 31-Mar-2015 at 10:25
Воопшто не е застарено тврдењето автопат = економски развој. Напротив, во вакви еконосмки услови како нашите е многу актуелно и применливо. Земјите што си ги зел за споредба, Шпанија и Хрватска, не се најсоодветните од неколку причини. Шпанската економија е премногу концентрирана во неколку сектори (финансиски услуги, туризам, метална индустрија, земјоделие и енергија од обновливи извори) и директно зависи од глобалните текови. Шпанија не успеа да ја диверзифицира економијата и извозот, а во такви услови новата инфраструктура може да ги зголеми транспортот и евентуално транзитот, а не да генерира еконосмки раст. Од друга страна, Хрватска и нејзините политичари се толку status-driven, наместо results-driven, што резултира со комплетен економски колапс. За нив е важно да имаат убави плажи и фенси хотели, да имаат туристи што ќе потрошат доволно за да го наполнат буџетот и да не мора да мислат на производното стопанство што им пропаѓа се повеќе. Еве провери податок, дали во последните 3-4 години во Хрватска се има реализирано страснки индустриски гринфилд проект со, да кажеме, 1000 вработувања.

Твојот став дека автопат треба да се гради според податоците за густина на сообраќај е точно, ама од аспект на концесионер. Државата не е концесионер, не е компанија што ја интересира единствено профит. Државата, по дефиниција, освен економскиот, треба сериозно да го разгледа и социјалниот аспект. Кај нас пак, најчесто и политичкиот, што вклучува и етнички аспект.

Така да, според мене, тема на која може и треба(ше) да се фокусираме е дали цената по километар на делниците е реална (притоа без паушалини коментари), а не дали автопатите треба да се градат. Не паѓајте на плитиките манипулации за оргомни кредити, празни буџети, провизии, историски задолжувања... Единственото историско во цел овој муабет со ефтините пари од Кина е историската шанса, ние, државите од ЈИЕ да имаме пристап до кинескиот суфицит и тоа да го искористиме за подобрување на основната инфраструктура, затоа што држави како нашите, очигледно никогаш самостојно нема да можат да финансираат вакви проекти.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 31-Mar-2015 at 07:11
Originally posted by shrink

Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.



За жал твоето тврдење е застарено, изградбата на автопат (значи се фокусирам на автопат, не на друг вид пат - експресен, регионален и сл) не носи секогаш економски бенефит. Тоа најдобро се виде во Шпанија каде се изградија стотици км автопатишта и пруги за брзи возови, но не се разви економска активност на тие подрачја. Исто со Хрватска, не сметај ан тоа дека се отворило некое гранапче и бенз пумпа.

Пак ќе кажам, главен елемент кога се гледа дали е исплатливо или не изградба на автопатско решение е густината на сообраќај. Барем така е во капитализмот, но ако сакаат да се задоволат потребите на општеството без разлика колку чини тоа, тогаш пеќи, нека се гради. Но се подигаат кредити кои некој ќе треба да ги враќа, а не ќе можат да се вратат од самото постоење на автопат, ќе ги враќа државата. Тоа веќе не е мојата „смешна“ теза, туку факт. Убаво е да се вози по автопат, но некој треба да палти за тоа.
А дали ќе дојде индустрија во Охрид и Струга самоз атоа што има автопат, ќе покаже времето
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 31-Mar-2015 at 02:35
Originally posted by shrink

Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.



Точно. Треба да гледаме според онаа, "If you build it, he will come" (Field of dreams 1989 ) Со комплетирање на целосна автопатска врска Ск-Ох, значи после поврзувањето Ки-Гв, мислам дека доста ќе ја раздвижи економијата во тој дел, Кичево, Дебарца, МКБрод, ДХисар итн. А добро е и Скопје да добие алтернативна брза врска со југозападниот дел од државата.

Единствено, можеби, попаметно решение ми се чини е да се направи современа железница до Охрид. Сигурно и поевтино ќе чинеше, а и тој транспорт е поекономичен, и поеколошки.    
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 31-Mar-2015 at 02:27
Originally posted by kultuzin

Не сакам да верувам дека СОРОС тропнал и на вратат на БИЛД



Охооо, та зарем на своја врата ќе тропа. Хинт: БИЛД(ерберг).


Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 31-Mar-2015 at 00:43
Без да навлагам во проценки дали е преплатен или не автопатов и да влагам во политички дискусии, тезата дека автопатот е неисплатлив ми е страшно погрешна. Па зар само проток на сообраќај е параметар по кој се одредува дали автопатот е исплатлив ? А времето да се стигне од една до друга точка што ќе биде скратено тоа не е ли вредност ? Можните инвестиции во градовите кои ќе се поврзат со автопатот, кои можеби не се случиле до сега баш поради тоа што не биле добро поврзани тие градови. Мислам дајте со вакви смешни тези. Македонија е мала земја која би рекол дека мора да има добра инфраструктура. Па дури и без патарини а да се намалат глупи небитни трошоци во буџетот мислам дека може да се одржуваат автопатите.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 27-Mar-2015 at 12:24
Епа тоа е тоа. Тоа е и суштината на проблемот, КОЛКУ ЧИНИ АВТОПАТОТ?! Уште пред почеткот на изградбата многу експерти алармираа за цената правејќи споредба со цените во регино...На крај ако и се погледне на реалноста и вистината во очи испаѓа дека трите автопатски делници се поскапи одколку реалната сума.Конкретно за Кичево-Охрид проценките беа дека би чинел 275-290 милиони евра, што е значително под 374.Јас би се водел според светските стандарди и цена на чинење на 1км конкретно за рамничарски терен се движи од 2,5 до 3 милиони евра.Бидејќи Миладиновци - Штип во 80% од трасата е целосно рамничарски испаѓа дека реалната цена на чинење е некаде околу 170-175 милиони евра, исто така значително под 204те колку што се плаќа сега.
Back to Top
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 27-Mar-2015 at 12:22
И тоа како е преплатен... На форумов имаше споредба за изградба на автоппатот што го гради Актор и автопатот што се гради во БИХ каде што теренот е целосно планински. Споредете ја цената по километар и ќе видите дека е преплатен.
Цената беше дискутабилна дури и на тендер. Кој може да објасни зошто е прифатена понуда која е 40 млн/е поголема од најдобрата понуда. Алооо не се 5-6 милиони, 40 милиони евра се...
Друг настан што дава сомнителност на сето ова е и Актор и парите кои беа вадени од банките во Македонија. Сето ова го потврдува и истрагата што е преземена од страна на Грција.

И да постоеа снимките на СДСМ и да не постоеа, и да се вистинити и да се монтирани, постојат други цврски факти што кажува дека нешто е сомнително.

@Kultuzin воопшто не ми е јасно како Македонија доби автопати по крајно поволни услови? Звучи како коментар изваден од ракав, а ако не, пиши зошто.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 27-Mar-2015 at 12:21
Originally posted by nenad

Jas moeto mislenje za toa deka avtopatot ne e ekonomoski isplativ go kazav uste mnogu porano od ova so porakite. Kako sto velam deka i gasovodot nema da bide isplativ, kako i toa deka SK 2014 e glupost. Taka da nikoj ne moze da me obvini deka drvam politika.


Nenad toa e OK nesto da ne ti se dopaga, da mislis deka ekonomski ne e isplatlivo i deka mozelo da se napravi podobro. Na kraj na kraevite toa e i poentata na forumot i na edna ZDRAVA diskusija. No vmetnuvanjeto i pustanjeto na kreiranite razgovori koi sluzat za gola politicka bitka i doaganje na vlast vo diskusija e SE samo ne seriozna podloga za ZDRAVA diskusija. Jas ovoj Forum go percepiram mnogu seriozno i ne bi sakal diskusiite da ni se svedat na kometiranje na spekulaciji.

P.S. Se izvinuvam ako pogresno sum go ipercepiral tvojot post no kako sto rekov i pogore, komentiranjeto na "ti rekom mi rece" muabeti e cista Politika i zatoa da se vozdrzime od komentiranje na politicka Propaganda za koja ke ima sudska postapka i duri togas ako se dokaze nesto moze da stane predmet na diskusija.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 27-Mar-2015 at 11:52
Jas moeto mislenje za toa deka avtopatot ne e ekonomoski isplativ go kazav uste mnogu porano od ova so porakite. Kako sto velam deka i gasovodot nema da bide isplativ, kako i toa deka SK 2014 e glupost. Taka da nikoj ne moze da me obvini deka drvam politika.
Back to Top
citizenK View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote citizenK Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 27-Mar-2015 at 11:39
Култузин е во право, преку таквото од политика на форуми за градежништво и архитектура. Ако некој знае колку реално чини автопатот и мисли дека е преплатен нека каже а не да коментираме судска постапка која уште не е ни почната.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 27-Mar-2015 at 10:46

Култузин ако некој дрви политика овде тоа си ти.од тебе и кид_а не ми се отвара форумов.Според тебе секој што размислува со своја глава а поинаку од тебе и власта е соросоид или сдсмовец или предавник. Овоа веке нема смисла
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 27-Mar-2015 at 10:39
Originally posted by kultuzin

Originally posted by nenad

Не сакам да дрвам политика, но ако снимките се точни јасно е зошто се гради автопат на место (барем според мене и уште неколку ллуѓе кои се занимаваат со изградба на инфраструктура) каде нема економска оправданост. Според густината на сообраќај доволен ќе беше и експресен пат (иако и тој е на граница)


Сакаш да дрвиш политика и тоа како сакаш, затоа секој пост ти е политика и тоа чисто шпекулативна политика базирана на сечени, прелепувани и вадени од контекст телефонски разговори. Не постои држава во светот каде што врз основа на телефонски разговор може да се донесе пресуда. За сите тие договори има документи и токму тоа на крај ќе го испита судот. Македонија добија два автопати по екстремно поволни услови и тоа се фактите а не материјали добиени со помош на странски служби. Како и да е ФОРУМОТ се претвора во политичко гласило со самото објавување на овие нелегално стекнати материјали. Не сакам да верувам дека СОРОС тропнал и на вратат на БИЛД.


Kultuzin, ај да не бидам безобразен, ама одиш против интелектот на десетици луѓе кои овде размислуваат со своја глава. Дали снимките за корупција со овие автопати се сечени, прелепувани, вадени од контекст или што и да е друго, може да си даде одговор секој човек со своја глава!

Дај ние овде да видиме колку чини еден километар автопат. За тоа да разговараме!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 27-Mar-2015 at 10:26
Originally posted by nenad

Не сакам да дрвам политика, но ако снимките се точни јасно е зошто се гради автопат на место (барем според мене и уште неколку ллуѓе кои се занимаваат со изградба на инфраструктура) каде нема економска оправданост. Според густината на сообраќај доволен ќе беше и експресен пат (иако и тој е на граница)


Сакаш да дрвиш политика и тоа како сакаш, затоа секој пост ти е политика и тоа чисто шпекулативна политика базирана на сечени, прелепувани и вадени од контекст телефонски разговори. Не постои држава во светот каде што врз основа на телефонски разговор може да се донесе пресуда. За сите тие договори има документи и токму тоа на крај ќе го испита судот. Македонија добија два автопати по екстремно поволни услови и тоа се фактите а не материјали добиени со помош на странски служби. Како и да е ФОРУМОТ се претвора во политичко гласило со самото објавување на овие нелегално стекнати материјали. Не сакам да верувам дека СОРОС тропнал и на вратат на БИЛД.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 27-Mar-2015 at 09:39
Не сакам да дрвам политика, но ако снимките се точни јасно е зошто се гради автопат на место (барем според мене и уште неколку ллуѓе кои се занимаваат со изградба на инфраструктура) каде нема економска оправданост. Според густината на сообраќај доволен ќе беше и експресен пат (иако и тој е на граница)
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 26-Mar-2015 at 20:32
И за овој автопат истата приказна како за Демир Капија- Смоквица.Проценката беше колу 280 милиони евра, а накрај испадна 374.Како тоа одеднаш цената се зголемила за 90 милиони евра ќе требе очигледно некој да одговара.Најстрашно е што обвинувањата од страна на опозицијата држат вода бидејќи уште пред да почне изградбата се збореше за цената, условите, и зошто се бираат фирми кои не се најповолни понудувачи...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 26-Mar-2015 at 19:47
Јас верувам дека ни приближно незнаат колку ќе кошта автопатот.какви све проблеми им излегуваат секојдневно,можно е да нема `вишок пари за распределба`.

само еден тип кај с.Попоец им бара со тужба по 1000 (илјада) евра дневно за поминување на камионите низ неговиот имот кој не е работен последниве 40 години. И работата тука е стопирана.Еден друг (џандар) ги натера да копаат и преместуваат кабел поставен пред многу години во неговиот имот,но сега ``ќе правеле пари со тој кабел``.И луѓето од Трансмет копаа канал околу цел простор .

Да не одиме подалеку од тоа што обично проектантите грубо ги пресметуваат милионите кубици земја,а многу пати незнаат што излегува под неа.Оној дел после Пресека кај споменикот беше предвиден да се копа само со машини,ама излегоа огромни карпи,па мора да се носат бушилици,па експлозив,.....

се плашам дека цената на автопатот ќе излезе многу повеќе него што сега се надеваат

Политика не би мепал,а за провизиите постоеле,постојат и ЌЕ постојат.Затоа вака жестоко се напаѓаат меѓусебе-за провизиите и нетреба тука да се правиме наивни
Back to Top
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 26-Mar-2015 at 18:35
Не само со автопатов, туку и со многу други проекти меѓу кои и изградбата на Стадионот Филип Втори кој и тоа како е претплате.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.