![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 159> |
Author | ||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека е незначително подигната; не знам дали по целата должина е така. Се гледа нешто и на StreetView.
Знае некој до каде е проектот? Градоначалникот во декември на интервју кажа дека се испитува почвата за Словенија, а Хрватска не ја спомена. Edited by Staro Skopje - 20-May-2020 at 22:41 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Булеварот е во проектирање веќе година и нешто, само тука нема луѓе од проектансткото биро кое работи за да сподели информации.
|
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека пругата е пониско од патот вака како што е нацртана.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Дали пругата е на иста висина или е повисоко во делот на Хрватска?
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Сега ги ѕирнав деталите на Катастарот и излегува дека има само 7/8 објекти кои треба да се рушат, а не десетици. Има доволно место помеѓу пругата и населбата за барем 4 ленти, средишно зеленило и тротоар и велосипедски патеки од двете страни, а во 30 метри не би биле невозможни и 6 ленти (1.5+1.5+3.5+3.5+3.5+2+3.5+3.5+3.5+2+2) ![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Општина Центар интензивно работи на изведбата на трите краци на новата улица „Новопланирана 2“.
Се поставува атмосферска канализација во должина од 250 метри, нова фекална канализација во должина од 255 метри и нова водоводна канализација со вкупна должина од 286 метри. Поставен е нов коловоз со површина од 1890 метри квадратни, нови рабници во должина од 728 метри и тротоари во површина од 875 метри квадратни. Со изведбата на улицата и трите краци значително ќе се олесни движењето на сообраќајот и ќе се намали ‘тесното грло’ кое го има на улицата Козара, а проектот за „Новопланирана 2“ предвидува и пробивање на нова раскрсница со улицата „Васил Ѓоргов“. ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/sasha.bogdanovikj/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Да сите три објекти кои треба да се рушат се вселени дури кај едната куќа лани правеа надградба поточно некакво си поткровје или што и да беше така да не верувам дека наскоро некој ќе иницира спроведување на овој проект.Незнам како им се живее во такви супстандардни услови бидејќи поголем дел од таквите куќи и мини зградички низ Мичурин се дадени на инвеститори за згради а проектов би бил од големо значење за населбата за да има поголема проточност во внатрешноста бидејќи сегашните улици Петар Ацев и Анастас Митрев се слепи улички и сите најчесто излегуваат на Трета Македонска Бригада а со тек на време откако ќе се вселат сите нови згради значително ќе се оптовари сообраќајната мрежа... |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Црна Гора низ Ѓорче (3+3)
![]() Јужниот дел од Хрватска (3+3) ![]() Врска Ново Лисиче-Маџари (2+2) ![]() Горно Лисиче (АСНОМ продолжува со 3+3, Бато 1+1) ![]() Експропријација за АСНОМ. Ако не се лажам пред некое време кажаа дека 60% е завршено ![]() ![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Некои поинтересни детали од катастарот:
Булеварите Никола Карев и Борис Кидрич (2+2, доволно е). @stef4o, живее некој во двокатната зградичка и двете куќи од 40-тите/50-тите што треба да се рушат? ![]() Тунелите под Кале (профилот ми личи на 2+2, како што беше и најавено) ![]() Љубљанска и мостот (2+2 без средишно зеленило?) ![]() Илинденска со мостот (ваљда 3+3 без зеленило; оставено за подалечна иднина) ![]() Илинденска долж р. Лепенец, накај н. Волково и обиколница ![]() Edited by Staro Skopje - 19-May-2020 at 11:28 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Денес го завршуваме кружниот тек кај поликлиника Чаир.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/petreshilegov |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Освен рушењето на згради, кои се другите проблеми на бул. Хрватска, па немањето на алтернатива да биде жално?
Со проблематичната одлука КЦ да се гради на Велебрдо наместо Бардовци/Злокуќани ќе треба поприлично големо вложување во инфраструктурата таму. Локацијата во Бардовци (под претпоставка дека би се довршиле Љубљанска и Словенија) беше многу, многу поповолна. Edited by Cloverstack - 19-May-2020 at 00:10 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Гледано чисто од аспект на сообраќајни потреби, мислам дека сепак оформувањето на полупрстенот од источната страна (булевар Хрватска) е поприоритетно. Од западната страна, во светло на проектот за БРТ, мислам дека со толкав приоритет е единствено изведбата на булевар Црна Гора до улицата Лука Геров и добро спојување со Партизанска. Со тоа ќе се растовари од транзитен сообраќај улицата Ѓорче Петров и ќе се овозможи БРТ да функционира без проблеми и по одвоени ленти по оваа сообраќајница кон која гравитира доста население. Мислам дека БРТ кој не би го опфатил Ѓорче Петров не е воопшто добро решение. Но еве да објаснам зошто мислам дека источната страна на полупрстенот е поприоритетна од западната, поточно зошто булевар Хрватска во моментов е попотребен од продолжување на булевар Словенија. 1. Западните делови од градот се неадекватно поврзани со северните, но источните делови се уште полошо поврзани. Постоечкиот сегмент од булевар Словенија веќе овозможува пристојна врска кон улицата Скупи и кон булевар 8 септември, а со оглед на тоа што веќе се наѕира проширување на булеварот Никола Карев на потегот помеѓу Момин поток и Словенечка (со клучка кај Момин поток), оваа врска ќе стане многу поатрактивна. Се најавува и продолжување на Љубљанска кон север со изградба на мост, што повторно оди во прилог на истиов муабет. Исто така, крајните западни делови од градот можат да ја користат северната автопатска обиколница како врска до северните делови на градот, а сега со веќе завршениот булевар Х.Т.Карпош, ваквата употребливост на обиколницата значително се зголеми. Од друга страна, за голем дел од општина Аеродром, општина Кисела Вода, како и за целата југоисточна околина на Скопје автопатската обиколница е неупотреблива. За овие реони, најдиректна врска кон северот на градот е низ серија слабо проточни улици во Автокоманда, Железара и Бутел 2. Истовремено целиот тој транзитен сообраќај прави гужва и проблеми низ овие зони кои се практично целосно наменети за домување. Изградба на булевар Хрватска е единственото решение во овој случај. Друго решение за жал не постои, не постои дури ни такво кое барем делумно би ги ублажило проблемите. 2. Со несреќната одлука новиот клинички центар да не се гради некаде јужно од Бардовци, туку да се гради над Кондово, отпадна и неопходноста за продолжување на булевар Словенија за оваа конкретна потреба. Со тоа отпадна и голем дел од неговата приоритетност. Edited by Cloverstack - 16-May-2020 at 23:35 |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
се е возможно да се направи, тунели и мостови не се квантна физика, ама само во средина каде што немаш ситуација каде урбаниот развој на еден главен град се базира на лични интереси повеќе од 50 години |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
@kiriOK, ја додадов и (отприлика) секундарната мрежа булевари.
Кои траси не ти се допаѓаат, а каде би вовел нови? ![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Нови коридори за алтернативен сообраќај. На сите нови градски булевари.
Булевар Босна и Херцеговина. Велосипедски патеки. Тротоари. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/petreshilegov |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Северниот и Јужниот булевар, нивните поврзувања, надворешната и внатрешната обиколница и градските артерии се столб на градов. Прашање е колку од нив се изводливи денес, пред сѐ Јужен Булевар во неговата целост и Крушевска Република, но нивните супститути (МТ Гологанов, КП Мисирков и сл.) во отстуство на „оригиналите“ се и те како битни. На Скопје му е потребно довршување на главните инфраструктурни проекти за да може да функционира како развиен град. Треба да се справи и со урбаната мафија и урбаниот хаос, ама тоа е потешко и поскапо. Отприлика ова е примарната мрежа сообраќајници кои го држат Скопје. Од дебело темно сино до тенко розово: надворешна обиколница-автопат, градски автопати/булевари, внатрешна обиколница-булевар, примарни градски булевари: ![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Кружен тек кај Поликлиника Чаир
![]() ![]() ![]() www.facebook.com/petreshilegov |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
постземјотресните инфраструктурани планови се многу повеќе од колку што мислат некои луѓе, тие се зацртани да се "кичмата" на градот, базирани на многу студии и проценки проектирани кон иднината
се останато во инфраструктурата на градот е споредно еве да речеме и дека концептот на урбани авотпати е преголем залак за нас, битни се барем линиите кои ги зафаќаат и начинот на кој го поврзуваат градот стварно е жалосно град со помалку од два милиони жители, што се протега на некои 20-30 километри квадратни и чии најоддалечени урбани зони се некои 15-тина километри, да ги возиш по саат време, со 20 милијарди раскрсници и пешачки премини по пат за споредба, од наплатна рампа на Скопје до Куманово, има некои 20-тина минути возење (што е неспоредливо бидејќи е автопат, ама ми ја сфаќате поентата) |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Местото на кое е планиран новиот булевар, кој патем е најавен за годинава, си е празно.
Идеите се од 1965 но не би ги нарекол застарени. Некои делови од ГУП-овите базирани на автоцентричноста од 60тите денес баш и немаат смисла, некаде треба нови решенија, некаде сосема нови проекти, ама оние кои се изградени, се градат, ќе се градат или се реалистично изводливи му се апсолутно потребни на градот поради растеретување на гужвата, поврзување на различни населби, зголемување на мрежата на пешачки и велосипедски патеки и јавен превоз и изградба на празните делови од Скопје. Знам дека и ти се противиш на урбаниот хаос и урбаната мафија, но тоа не значи дека Скопје треба да биде село без булевари и згради. Зелената линија е новиот булевар, жолтото можниот простор кој би можел да го заземе, а зеленото новиот парк. Сите цртежи се претпоставки базирани на ГУП-ови, изјави и актуелната состојба. ![]() Edited by Staro Skopje - 14-May-2020 at 22:26 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |