build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 20-May-2020 at 19:37
Мислам дека е незначително подигната; не знам дали по целата должина е така. Се гледа нешто и на StreetView.

Знае некој до каде е проектот? Градоначалникот во декември на интервју кажа дека се испитува почвата за Словенија, а Хрватска не ја спомена.

Edited by Staro Skopje - 20-May-2020 at 22:41
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 20-May-2020 at 19:37
Булеварот е во проектирање веќе година и нешто, само тука нема луѓе од проектансткото биро кое работи за да сподели информации.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 20-May-2020 at 19:34
Мислам дека пругата е пониско од патот вака како што е нацртана.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 20-May-2020 at 19:26
Дали пругата е на иста висина или е повисоко во делот на Хрватска?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 20-May-2020 at 14:16
Originally posted by Staro Skopje

Фаза 3 (светло зелено; ~1km) од границата до бул. Босна и Херцеговина. За да се избегне рушење на голем број куќи во Бутел 2, а со тоа и повисока цена на проектот и нарушување на квалитетот на живот во населбата, со тунел или надвозник булеварот треба да ја премине пругата и да влезе во кругот на фабриката, а на свиокот кон Скопје Север да се врати назад.

Сега ги ѕирнав деталите на Катастарот и излегува дека има само 7/8 објекти кои треба да се рушат, а не десетици. Има доволно место помеѓу пругата и населбата за барем 4 ленти, средишно зеленило и тротоар и велосипедски патеки од двете страни, а во 30 метри не би биле невозможни и 6 ленти (1.5+1.5+3.5+3.5+3.5+2+3.5+3.5+3.5+2+2)
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 19-May-2020 at 12:44
Општина Центар интензивно работи на изведбата на трите краци на новата улица „Новопланирана 2“.
Се поставува атмосферска канализација во должина од 250 метри, нова фекална канализација во должина од 255 метри и нова водоводна канализација со вкупна должина од 286 метри.
Поставен е нов коловоз со површина од 1890 метри квадратни, нови рабници во должина од 728 метри и тротоари во површина од 875 метри квадратни.
Со изведбата на улицата и трите краци значително ќе се олесни движењето на сообраќајот и ќе се намали ‘тесното грло’ кое го има на улицата Козара, а проектот за „Новопланирана 2“ предвидува и пробивање на нова раскрсница со улицата „Васил Ѓоргов“.







https://www.facebook.com/sasha.bogdanovikj/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 19-May-2020 at 11:51
Originally posted by Staro Skopje

Некои поинтересни детали од катастарот:
Булеварите Никола Карев и Борис Кидрич (2+2, доволно е). @stef4o, живее некој во двокатната зградичка и двете куќи од 40-тите/50-тите што треба да се рушат?





Да сите три објекти кои треба да се рушат се вселени дури кај едната куќа лани правеа надградба поточно некакво си поткровје или што и да беше така да не верувам дека наскоро некој ќе иницира спроведување на овој проект.Незнам како им се живее во такви супстандардни услови бидејќи поголем дел од таквите куќи и мини зградички низ Мичурин се дадени на инвеститори за згради а проектов би бил од големо значење за населбата за да има поголема проточност во внатрешноста бидејќи сегашните улици Петар Ацев и Анастас Митрев се слепи улички и сите најчесто излегуваат на Трета Македонска Бригада а со тек на време откако ќе се вселат сите нови згради значително ќе се оптовари сообраќајната мрежа...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 19-May-2020 at 11:27
Црна Гора низ Ѓорче (3+3)


Јужниот дел од Хрватска (3+3)


Врска Ново Лисиче-Маџари (2+2)


Горно Лисиче (АСНОМ продолжува со 3+3, Бато 1+1)



Експропријација за АСНОМ. Ако не се лажам пред некое време кажаа дека 60% е завршено


Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 19-May-2020 at 11:24
Некои поинтересни детали од катастарот:
Булеварите Никола Карев и Борис Кидрич (2+2, доволно е). @stef4o, живее некој во двокатната зградичка и двете куќи од 40-тите/50-тите што треба да се рушат?


Тунелите под Кале (профилот ми личи на 2+2, како што беше и најавено)


Љубљанска и мостот (2+2 без средишно зеленило?)


Илинденска со мостот (ваљда 3+3 без зеленило; оставено за подалечна иднина)


Илинденска долж р. Лепенец, накај н. Волково и обиколница


Edited by Staro Skopje - 19-May-2020 at 11:28
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 17-May-2020 at 11:29
Денес го завршуваме кружниот тек кај поликлиника Чаир.

















https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 17-May-2020 at 01:14
Освен рушењето на згради, кои се другите проблеми на бул. Хрватска, па немањето на алтернатива да биде жално?

Со проблематичната одлука КЦ да се гради на Велебрдо наместо Бардовци/Злокуќани ќе треба поприлично големо вложување во инфраструктурата таму. Локацијата во Бардовци (под претпоставка дека би се довршиле Љубљанска и Словенија) беше многу, многу поповолна.





Edited by Cloverstack - 19-May-2020 at 00:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 16-May-2020 at 23:27
Originally posted by Théoden


Јас би рекол дека е можеби поприоритетно по завршувањето на „Босна и Херцеговина“ (жолто) да се продолжи со комплетирање на овој сообраќаен прстен од западната страна, осносно место со „Хрватска“ (розево) да се продолжи со завршување на „Словенија“ и „Црна Гора“ (зелено).


Гледано чисто од аспект на сообраќајни потреби, мислам дека сепак оформувањето на полупрстенот од источната страна (булевар Хрватска) е поприоритетно.

Од западната страна, во светло на проектот за БРТ, мислам дека со толкав приоритет е единствено изведбата на булевар Црна Гора до улицата Лука Геров и добро спојување со Партизанска. Со тоа ќе се растовари од транзитен сообраќај улицата Ѓорче Петров и ќе се овозможи БРТ да функционира без проблеми и по одвоени ленти по оваа сообраќајница кон која гравитира доста население. Мислам дека БРТ кој не би го опфатил Ѓорче Петров не е воопшто добро решение.


Но еве да објаснам зошто мислам дека источната страна на полупрстенот е поприоритетна од западната, поточно зошто булевар Хрватска во моментов е попотребен од продолжување на булевар Словенија.

1. Западните делови од градот се неадекватно поврзани со северните, но источните делови се уште полошо поврзани.

Постоечкиот сегмент од булевар Словенија веќе овозможува пристојна врска кон улицата Скупи и кон булевар 8 септември, а со оглед на тоа што веќе се наѕира проширување на булеварот Никола Карев на потегот помеѓу Момин поток и Словенечка (со клучка кај Момин поток), оваа врска ќе стане многу поатрактивна. Се најавува и продолжување на Љубљанска кон север со изградба на мост, што повторно оди во прилог на истиов муабет.

Исто така, крајните западни делови од градот можат да ја користат северната автопатска обиколница како врска до северните делови на градот, а сега со веќе завршениот булевар Х.Т.Карпош, ваквата употребливост на обиколницата значително се зголеми.

Од друга страна, за голем дел од општина Аеродром, општина Кисела Вода, како и за целата југоисточна околина на Скопје автопатската обиколница е неупотреблива. За овие реони, најдиректна врска кон северот на градот е низ серија слабо проточни улици во Автокоманда, Железара и Бутел 2. Истовремено целиот тој транзитен сообраќај прави гужва и проблеми низ овие зони кои се практично целосно наменети за домување. Изградба на булевар Хрватска е единственото решение во овој случај. Друго решение за жал не постои, не постои дури ни такво кое барем делумно би ги ублажило проблемите.


2. Со несреќната одлука новиот клинички центар да не се гради некаде јужно од Бардовци, туку да се гради над Кондово, отпадна и неопходноста за продолжување на булевар Словенија за оваа конкретна потреба. Со тоа отпадна и голем дел од неговата приоритетност.






Edited by Cloverstack - 16-May-2020 at 23:35
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 16-May-2020 at 14:33
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 15-May-2020 at 22:53
Originally posted by Staro Skopje

Originally posted by zabegan

постземјотресните инфраструктурани планови се многу повеќе од колку што мислат некои луѓе, тие се зацртани да се "кичмата" на градот, базирани на многу студии и проценки проектирани кон иднината
се останато во инфраструктурата на градот е споредно
еве да речеме и дека концептот на урбани авотпати е преголем залак за нас, битни се барем линиите кои ги зафаќаат и начинот на кој го поврзуваат градот
стварно е жалосно град со помалку од два милиони жители, што се протега на некои 20-30 километри квадратни и чии најоддалечени урбани зони се некои 15-тина километри, да ги возиш по саат време, со 20 милијарди раскрсници и пешачки премини по пат
за споредба, од наплатна рампа на Скопје до Куманово, има некои 20-тина минути возење (што е неспоредливо бидејќи е автопат, ама ми ја сфаќате поентата)

Северниот и Јужниот булевар, нивните поврзувања, надворешната и внатрешната обиколница и градските артерии се столб на градов.
Прашање е колку од нив се изводливи денес, пред сѐ Јужен Булевар во неговата целост и Крушевска Република, но нивните супститути (МТ Гологанов, КП Мисирков и сл.) во отстуство на „оригиналите“ се и те како битни. На Скопје му е потребно довршување на главните инфраструктурни проекти за да може да функционира како развиен град. Треба да се справи и со урбаната мафија и урбаниот хаос, ама тоа е потешко и поскапо.

Отприлика ова е примарната мрежа сообраќајници кои го држат Скопје.
Од дебело темно сино до тенко розово: надворешна обиколница-автопат, градски автопати/булевари, внатрешна обиколница-булевар, примарни градски булевари:
понекогаш се осеќам како ние да сме единствена земја во светот каде што се се пропагира како научна фантастика, само затоа што некој нејќе/нема личен профит/политички интерес
се е возможно да се направи, тунели и мостови не се квантна физика, ама само во средина каде што немаш ситуација каде урбаниот развој на еден главен град се базира на лични интереси повеќе од 50 години
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 15-May-2020 at 18:10
@kiriOK, ја додадов и (отприлика) секундарната мрежа булевари.
Кои траси не ти се допаѓаат, а каде би вовел нови?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 15-May-2020 at 16:18
Нови коридори за алтернативен сообраќај. На сите нови градски булевари.
Булевар Босна и Херцеговина.
Велосипедски патеки. Тротоари.











https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 15-May-2020 at 12:03
Originally posted by zabegan

постземјотресните инфраструктурани планови се многу повеќе од колку што мислат некои луѓе, тие се зацртани да се "кичмата" на градот, базирани на многу студии и проценки проектирани кон иднината
се останато во инфраструктурата на градот е споредно
еве да речеме и дека концептот на урбани авотпати е преголем залак за нас, битни се барем линиите кои ги зафаќаат и начинот на кој го поврзуваат градот
стварно е жалосно град со помалку од два милиони жители, што се протега на некои 20-30 километри квадратни и чии најоддалечени урбани зони се некои 15-тина километри, да ги возиш по саат време, со 20 милијарди раскрсници и пешачки премини по пат
за споредба, од наплатна рампа на Скопје до Куманово, има некои 20-тина минути возење (што е неспоредливо бидејќи е автопат, ама ми ја сфаќате поентата)

Северниот и Јужниот булевар, нивните поврзувања, надворешната и внатрешната обиколница и градските артерии се столб на градов.
Прашање е колку од нив се изводливи денес, пред сѐ Јужен Булевар во неговата целост и Крушевска Република, но нивните супститути (МТ Гологанов, КП Мисирков и сл.) во отстуство на „оригиналите“ се и те како битни. На Скопје му е потребно довршување на главните инфраструктурни проекти за да може да функционира како развиен град. Треба да се справи и со урбаната мафија и урбаниот хаос, ама тоа е потешко и поскапо.

Отприлика ова е примарната мрежа сообраќајници кои го држат Скопје.
Од дебело темно сино до тенко розово: надворешна обиколница-автопат, градски автопати/булевари, внатрешна обиколница-булевар, примарни градски булевари:
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 15-May-2020 at 11:19
Кружен тек кај Поликлиника Чаир







www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 15-May-2020 at 00:31
постземјотресните инфраструктурани планови се многу повеќе од колку што мислат некои луѓе, тие се зацртани да се "кичмата" на градот, базирани на многу студии и проценки проектирани кон иднината
се останато во инфраструктурата на градот е споредно
еве да речеме и дека концептот на урбани авотпати е преголем залак за нас, битни се барем линиите кои ги зафаќаат и начинот на кој го поврзуваат градот
стварно е жалосно град со помалку од два милиони жители, што се протега на некои 20-30 километри квадратни и чии најоддалечени урбани зони се некои 15-тина километри, да ги возиш по саат време, со 20 милијарди раскрсници и пешачки премини по пат
за споредба, од наплатна рампа на Скопје до Куманово, има некои 20-тина минути возење (што е неспоредливо бидејќи е автопат, ама ми ја сфаќате поентата)
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 14-May-2020 at 22:25
Местото на кое е планиран новиот булевар, кој патем е најавен за годинава, си е празно.
Идеите се од 1965 но не би ги нарекол застарени. Некои делови од ГУП-овите базирани на автоцентричноста од 60тите денес баш и немаат смисла, некаде треба нови решенија, некаде сосема нови проекти, ама оние кои се изградени, се градат, ќе се градат или се реалистично изводливи му се апсолутно потребни на градот поради растеретување на гужвата, поврзување на различни населби, зголемување на мрежата на пешачки и велосипедски патеки и јавен превоз и изградба на празните делови од Скопје.
Знам дека и ти се противиш на урбаниот хаос и урбаната мафија, но тоа не значи дека Скопје треба да биде село без булевари и згради.

Зелената линија е новиот булевар, жолтото можниот простор кој би можел да го заземе, а зеленото новиот парк. Сите цртежи се претпоставки базирани на ГУП-ови, изјави и актуелната состојба.


Edited by Staro Skopje - 14-May-2020 at 22:26
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.746 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.