![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 45> |
Author | |
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Не сакам да навлагам во политика од повеќе причини, но по преслушување на телефонските разговори на НГ и МЈ јасна е реалната цена на чинење на автопатов.
Проектирана вредност - 190 Коефициент на додадена вредност на чинење - 270 (+/-10) Реална цена која како држава ќе ја платиме - 375 милиони евра. Што значи во претплата сме за најмалку 105 милиони евра. *Ако некој го смета постов за политички може да го тргне не ми е таа намерата, го поставувам од информативни причини со оглед на тоа што форумов е за градежништво и често се дискутира што колку чини. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Не,во моментов фирмата што ќе го гради тунелот е во фаза на градба на магацинот за експлозиви(од оправдани причини некажувам каде е сместен,иако не е тајна),и кога ќе завршат со градбата можат поинтензивно да започнат со активностите.Локацијата на влезот на тунелите е малку проблематична во врнежливо време,земјата е црвеника и ако врни многу тешко се стигнува до таму.А треба да се носат и работни машини и ископ на змеја и експлозиви,...ама градежниците се навикнати на вакви услови
|
|
![]() |
|
osmic ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Добро јас не кажав дека фирмите не се подизведувачи на кинезите. И јас го знам тоа
![]() |
|
Trust Me, I'm an Engineer
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Тунелот го работи друга фирма.Сите се подизведувачи на кинезите.Договорите како подизведувачи ги потпишуваат со кинеската фирма,а не со министерството.Ова точно го знам пошто службено ги имам сите договори на подизведувачите со кинезите
|
|
![]() |
|
osmic ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
gjoko колку што разбрав тркало зборува за тунелот... Трансмет не работи на тунелот
![]() |
|
Trust Me, I'm an Engineer
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Работата ја спречува само лошто време и врнежите.Кога времето е суво се работи што е можно подолго.работниците се јаоптеретени но и најплатени.Трансмет е познат како фирма што многу бара од работниците ама и најмногу плаќа.Возачите на камионо земаат плата и до 30 000 денари,што за многу луѓе во овој регион е само сон.Но затоа душата им ја ваѓа за тие пари
|
|
![]() |
|
osmic ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Да работат ![]() ![]() |
|
Trust Me, I'm an Engineer
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Дали е можно да работат и навечер?
Вчера вечерта видов доста фреквенција на делот каде би требало да почнат двете цевки под Пресека, неколку камиони во движење и градилиште осветлено со рефлектори ![]() А за делот од Пресека кон Охрид според големината на чистењето на теренот до патот се посигурно ми е дека ќе одат паралелно - и вака со аматерски познавања, за едната насока да го искористат постојниот пат... Edited by Тркало - 22-Mar-2015 at 13:31 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Ќе води кон Охрид. А кај Требеништа (ако не се лажам за селото) ќе пуштат крак кон Струга.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Автопатов треба да води директно од Кичево кон Охрид, или ќе води до Струга како и досега, а од Струга понатаму кон Охрид ?
Има некој координати за местата каде што треба да се копаат тунели ? |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
штом се поправи времето ќе излезам на трасата и ќе направам повеќе фотки.веќе е избран подизведувачот кој ќе го буши тунелот,и веќе работат на локацијата за магацините за експлозиви.во петокот никој не работеше на терен поради повторен прекин на снабдувањето со ел.струја.од снегот што паѓаше,повторно паднаа некои јажина и бандери на локалниот далновод
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Се надевам и Google ќе обнови снимки за тој дел за убаво да се види трасата.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Трансмет работат турбо,на секои 2-3 дена имаат минирања,а слики нема бидејќи во моментов повеќе имам административна работа со нив него што одам на терен.Но малку да се поправи времево,и деновиве ќе одам на трасата во обиколка
|
|
![]() |
|
osmic ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ова е влезот на десната цевка (од Кичево према Охрид).
Иначе член сум повеќе од 1 година.. само што не сум толку активен ![]() Друга информација само можам да ви кажам дека се пристигнати 2 бомери.. за друго како што кажа ѓоко нема званични информации ![]() |
|
Trust Me, I'm an Engineer
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Значи нема да го дочекаме автопатов според предвидениот рок
![]() Сигурно и Трансмет на нивниот дел успорија согледувајќи ја ситуацијата, слики многу слабо објавуваат. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Со тунелите работата е закочена.Сеуште не е званично која фирма ќе ги врши бушењата(незванично се знае веќе),но немаат уште ни магацин за експлозивите,немаат минери,технилари,инженери,магационери.....
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
osmic ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Inlet
![]() Сликано 26.02.2015 |
|
Trust Me, I'm an Engineer
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Ќе се докомплетира документацијата за автопатот Кичево – Охрид
![]() Паралелно со одвивање на градежните активности на дел од трасата, Јавното претпријатие за државни патишта ќе ја докомплетира проектната документација за изградба на автопатот од Кичево до Охрид. Во наредните 10 месеци на оваа задача ќе работи Друштвото за инженеринг и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје, кое на тендер било избрано на почетокот од јануари годинава. За целосно завршување на проектната документација се издвоени средства во висина од 49.265.000 денари (800 илјади евра). Во меѓувреме, кинеската компанија „Синохидро Корпорација“, заедно со македонските подизведувачи, продолжува со реализација на градежните активности на терен. Досега се пробиени 25% од трасата во должина од 57 километри, формирани се косини и усеци на првите три од вкупно пет патни делници, а отпочнати се и активностите за пробивање на тунелот „Пресека“ кој ќе биде долг 1.990 метри. Првичните планови се дека автопатот Кичево – Охрид ќе биде отворен за сообраќај од 2018 година. Врз основа на досегашната проектна документација, новиот автопат ќе има две коловозни ленти и една помошна лента за застанување за секој правец и зелен средиштен појас. По должината на трасата ќе има 22 мостови вијадукти, 7 армирано – бетонски мостови, шест надпатници и 13 подпатници. Вкупната инвестиција во инфраструктурниот проект изнесува 374 милиони евра, пари обезбедени од кинеската Ексим банка. Изградбата на автопатот од Кичево до Охрид започна во февруари 2014 година. http://www.build.mk/?p=42703 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |