build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 26-Mar-2015 at 16:26
Не сакам да навлагам во политика од повеќе причини, но по преслушување на телефонските разговори на НГ и МЈ јасна е реалната цена на чинење на автопатов.
Проектирана вредност - 190
Коефициент на додадена вредност на чинење - 270 (+/-10)
Реална цена која како држава ќе ја платиме - 375 милиони евра.

Што значи во претплата сме за најмалку 105 милиони евра.

*Ако некој го смета постов за политички може да го тргне не ми е таа намерата, го поставувам од информативни причини со оглед на тоа што форумов е за градежништво и често се дискутира што колку чини.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 24-Mar-2015 at 20:16
Не,во моментов фирмата што ќе го гради тунелот е во фаза на градба на магацинот за експлозиви(од оправдани причини некажувам каде е сместен,иако не е тајна),и кога ќе завршат со градбата можат поинтензивно да започнат со активностите.Локацијата на влезот на тунелите е малку проблематична во врнежливо време,земјата е црвеника и ако врни многу тешко се стигнува до таму.А треба да се носат и работни машини и ископ на змеја и експлозиви,...ама градежниците се навикнати на вакви услови
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 24-Mar-2015 at 19:00
Добро јас не кажав дека фирмите не се подизведувачи на кинезите. И јас го знам тоа само на претходниот пост ми остаде впечаток дека Трансмет го работи тунелот!
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 22-Mar-2015 at 23:24
Тунелот го работи друга фирма.Сите се подизведувачи на кинезите.Договорите како подизведувачи ги потпишуваат со кинеската фирма,а не со министерството.Ова точно го знам пошто службено ги имам сите договори на подизведувачите со кинезите
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 22-Mar-2015 at 21:06
gjoko колку што разбрав тркало зборува за тунелот... Трансмет не работи на тунелот
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 22-Mar-2015 at 20:44
Работата ја спречува само лошто време и врнежите.Кога времето е суво се работи што е можно подолго.работниците се јаоптеретени но и најплатени.Трансмет е познат како фирма што многу бара од работниците ама и најмногу плаќа.Возачите на камионо земаат плата и до 30 000 денари,што за многу луѓе во овој регион е само сон.Но затоа душата им ја ваѓа за тие пари
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 22-Mar-2015 at 20:36
Originally posted by Тркало

Дали е можно да работат и навечер?
Вчера вечерта видов доста фреквенција на делот каде би требало да почнат двете цевки под Пресека, неколку камиони во движење и градилиште осветлено со рефлектори

А за делот од Пресека кон Охрид според големината на чистењето на теренот до патот се посигурно ми е дека ќе одат паралелно - и вака со аматерски познавања, за едната насока да го искористат постојниот пат...


Да работат и вечерва има фрекфенција.. Пред некое време работеа 24/7 па после имаше застој.. ваљда пак почнаја 3 смени да работат
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 22-Mar-2015 at 13:26
Дали е можно да работат и навечер?
Вчера вечерта видов доста фреквенција на делот каде би требало да почнат двете цевки под Пресека, неколку камиони во движење и градилиште осветлено со рефлектори

А за делот од Пресека кон Охрид според големината на чистењето на теренот до патот се посигурно ми е дека ќе одат паралелно - и вака со аматерски познавања, за едната насока да го искористат постојниот пат...

Edited by Тркало - 22-Mar-2015 at 13:31
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 08-Mar-2015 at 22:28
Ќе води кон Охрид. А кај Требеништа (ако не се лажам за селото) ќе пуштат крак кон Струга.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 08-Mar-2015 at 19:49
Автопатов треба да води директно од Кичево кон Охрид, или ќе води до Струга како и досега, а од Струга понатаму кон Охрид ?
 
Има некој координати за местата каде што треба да се копаат тунели ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 08-Mar-2015 at 19:40
штом се поправи времето ќе излезам на трасата и ќе направам повеќе фотки.веќе е избран подизведувачот кој ќе го буши тунелот,и веќе работат на локацијата за магацините за експлозиви.во петокот никој не работеше на терен поради повторен прекин на снабдувањето со ел.струја.од снегот што паѓаше,повторно паднаа некои јажина и бандери на локалниот далновод
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 08-Mar-2015 at 18:07
Изградбата на автопатот Кичево-Охрид се одвива според планираното



ekonomski.mk
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 01-Mar-2015 at 17:23
Се надевам и Google ќе обнови снимки за тој дел за убаво да се види трасата.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 28-Feb-2015 at 21:28
Трансмет работат турбо,на секои 2-3 дена имаат минирања,а слики нема бидејќи во моментов повеќе имам административна работа со нив него што одам на терен.Но малку да се поправи времево,и деновиве ќе одам на трасата во обиколка
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 28-Feb-2015 at 21:09
Ова е влезот на десната цевка (од Кичево према Охрид).
Иначе член сум повеќе од 1 година.. само што не сум толку активен
Друга информација само можам да ви кажам дека се пристигнати 2 бомери.. за друго како што кажа ѓоко нема званични информации   
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 28-Feb-2015 at 21:00
Значи нема да го дочекаме автопатов според предвидениот рок
Сигурно и Трансмет на нивниот дел успорија согледувајќи ја ситуацијата, слики многу слабо објавуваат.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 28-Feb-2015 at 20:46
Со тунелите работата е закочена.Сеуште не е званично која фирма ќе ги врши бушењата(незванично се знае веќе),но немаат уште ни магацин за експлозивите,немаат минери,технилари,инженери,магационери.....
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 28-Feb-2015 at 20:43
Каде е поточно сликано ова? И некоја друга информација да споделиш, ако имаш... Патем, добредојде на форумов.
За сè има вторпат
Back to Top
osmic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote osmic Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 28-Feb-2015 at 19:44
Inlet
Сликано 26.02.2015
Trust Me, I'm an Engineer
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 21-Jan-2015 at 01:58
Ќе се докомплетира документацијата за автопатот Кичево – Охрид



Паралелно со одвивање на градежните активности на дел од трасата, Јавното претпријатие за државни патишта ќе ја докомплетира проектната документација за изградба на автопатот од Кичево до Охрид. Во наредните 10 месеци на оваа задача ќе работи Друштвото за инженеринг и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје, кое на тендер било избрано на почетокот од јануари годинава. За целосно завршување на проектната документација се издвоени средства во висина од 49.265.000 денари (800 илјади евра).

Во меѓувреме, кинеската компанија „Синохидро Корпорација“, заедно со македонските подизведувачи, продолжува со реализација на градежните активности на терен. Досега се пробиени 25% од трасата во должина од 57 километри, формирани се косини и усеци на првите три од вкупно пет патни делници, а отпочнати се и активностите за пробивање на тунелот „Пресека“ кој ќе биде долг 1.990 метри. Првичните планови се дека автопатот Кичево – Охрид ќе биде отворен за сообраќај од 2018 година.

Врз основа на досегашната проектна документација, новиот автопат ќе има две коловозни ленти и една помошна лента за застанување за секој правец и зелен средиштен појас. По должината на трасата ќе има 22 мостови вијадукти, 7 армирано – бетонски мостови, шест надпатници и 13 подпатници. Вкупната инвестиција во инфраструктурниот проект изнесува 374 милиони евра, пари обезбедени од кинеската Ексим банка. Изградбата на автопатот од Кичево до Охрид започна во февруари 2014 година.

http://www.build.mk/?p=42703
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.